quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
quote:
Jaar of 2.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is haar kind dan, ik heb het gemist.
Zonde als zo'n leuke dame zich zo laat verslonzenquote:
erg zonde ja!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonde als zo'n leuke dame zich zo laat verslonzen
Ik denk dat dit zo'n geval is waar je het niet bij ziet.quote:
wow hee! Misschien ben ik dan wel helemaal geen peer maar iets anders.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Nou zat ik eergister toevallig te googlen hoe oud T & S zijn, en kwam ik die lichaamstypes tegen, ik dacht altijd dat er 5 waren ofzo (peer, appel, etc), maar ze hebben er 12 of 18
12!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
wow hee! Misschien ben ik dan wel helemaal geen peer maar iets anders.
Voor je het weet ben je een vaas!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
wow hee! Misschien ben ik dan wel helemaal geen peer maar iets anders.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je een vaas!
whehe! Net even gekeken, maar ben toch echt een peer geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je een vaas!
Muffintopje?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
"een balkonetje met een half bladieblaatje"
Al die verkleinwoordjes, wat genant
Jaquote:
"wat een schattig cupje ieieieieieiieie-tje heb jij"quote:Op woensdag 14 september 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Gebruikt die vrouw ook die verkleinwoordjes bij die cup I?
En dan vervangt iemand haar over een tijd en zegt dan ineens "Zo dat zijn flinke muffins"quote:Op woensdag 14 september 2011 22:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
"wat een schattig cupje ieieieieieiieie-tje heb jij"
Weet jij of dat kindje heel jong of later pas is overleden? Vind het wel dapper dat ze hun verhaal doen zo op tv.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef E.T. het volgende:
Dat stel (met dat verloren kindje) ken ik.. Ben errug benieuwd naar het resultaat
Ohquote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef mootie het volgende:
Muffintop is dat vetje wat over je broek kiepert als ie te strak zit :p
ze vertelde dat het kindje is overleden toen hij 6 maanden wasquote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Mooie rode jurk
[..]
Weet jij of dat kindje heel jong of later pas is overleden? Vind het wel dapper dat ze hun verhaal doen zo op tv.
6 maanden dacht ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Mooie rode jurk
[..]
Weet jij of dat kindje heel jong of later pas is overleden? Vind het wel dapper dat ze hun verhaal doen zo op tv.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
ze vertelde dat het kindje is overleden toen hij 6 maanden was
Ah, dankquote:
Vind het wel oke, anders is hij strapless...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef MissJ het volgende:
wow knappe dame!
Maar WAAROM die bh eronder?
ik vind het echt lelijk, ze moet er een strapless BH onder doen, want nu is het hele effect van het jurkje weg.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind het wel oke, anders is hij strapless...
quote:
zo groot zijn m'n billenquote:
Strak onder de boobies is echt een nono als je flink bedeeld bent. Daar worden ze nog groter van.quote:
whehehe echt he!quote:
Uhhuhquote:Op woensdag 14 september 2011 22:29 schreef MissJ het volgende:
dat panterprintjurkje van Susannah is echt
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat tijgerprint staat Susannah wel heel mooi trouwens
IK HOU ER VAN!quote:
quote:
Het moet, dat grijpen, cups I kun je echt niet zo laten hangenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef mootie het volgende:
Ze zijn echt tietenobsessed.
Ze ziet er veel beter uit, maar die kleding kan veel beter imo.
Ik geloof dat hij 2 was ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Mooie rode jurk
[..]
laten we het hopenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien gaan vrouwen thuis ook door al die tietengrijpmomenten wat grijpen en op zoek naar een nieuwe beha
Dramaquote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien gaan vrouwen thuis ook door al die tietengrijpmomenten wat grijpen en op zoek naar een nieuwe beha
Volgens mij meten ze ook bij elke winkel een andere maat, als je het laat doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Drama
Dat lijkt me wel tof, de ideale bh vinden.
Toevallig ben ik vorige maand een keer echt goed geholpen in een winkel. Héél zeldzaam!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij meten ze ook bij elke winkel een andere maat, als je het laat doen.
Net zoiets als schoenenmaat bij kinderens, ook vaak anders
Ja ze is echt petite en normaal zie je dat wel, maar nu zie je echt dat het nog meer petite is dan je al dachtquote:Op donderdag 15 september 2011 14:59 schreef Karina het volgende:
Ik zit net de herhaling te kijken: en de kleding ziet weer allemaal te strak. Bij de vrouwen dan. En wat me nu opeens heel erg opvalt is hoe dun Trinny is!
Het gekke is dat ze in een van haar boeken juist zegt zware botten te hebben. En daar dus ook haar kleding en assocoires op af te stemmen. Ze is dus niet van nature zo "dun" maar zou als je naar haar bouw kijkt wat steviger moeten zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:59 schreef Karina het volgende:
Ik zit net de herhaling te kijken: en de kleding ziet weer allemaal te strak. Bij de vrouwen dan. En wat me nu opeens heel erg opvalt is hoe dun Trinny is!
Nice assquote:
Ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 21:37 schreef D. het volgende:
Ik kijk nu naar iedereen alsof het een stand-in is
Helleu!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
er zijn al wat tietgrijpmomentjes geweest.
quote:
van de week bij de tv draait door evert van een paar weken geledenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice assEn ik ben ook heel achterdochtig nu. Fotografe met autisme, vrouw die borstkanker heeft gehad en een vrouw wiens man kanker heeft.
Allemaal acteursquote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice assEn ik ben ook heel achterdochtig nu. Fotografe met autisme, vrouw die borstkanker heeft gehad en een vrouw wiens man kanker heeft.
Ja na Evert is niemand meer te gelovenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
van de week bij de tv draait door evert van een paar weken geleden
zat hij in een sbs programma doodleuk te vertellen dat hij figurant is van beroep!
Vandaar onze achterdochtquote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
van de week bij de tv draait door evert van een paar weken geleden
zat hij in een sbs programma doodleuk te vertellen dat hij figurant is van beroep!
BIJNA had ik vandaag al M&M's gehaald voor Vrijdag, maar dan gingen ze vanaaf al op, maar Vrijdag ga ik ze halen en ben ik in Karina-modusquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BIJNA had ik vandaag al M&M's gehaald voor Vrijdag, maar dan gingen ze vanaaf al op, maar Vrijdag ga ik ze halen en ben ik in Karina-modus
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze nog een beetje hangen in deze BH.
ja he, die tieten kunnen echt nog wel wat meer gepusht worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze nog een beetje hangen in deze BH.
of ze stalkt Trinny en Susannah ofzoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Whut, wat doet deze Engelse hier?Op vakantie?
quote:
Een fan, all the way from Enggggggglandquote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
of ze stalkt Trinny en Susannah ofzo
als ze grijpt bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet dat ze haar niet wegslaan.
Ja, dat pik je toch niet? Ik zie het al dat iemand dat bij mij doetquote:
Ik denk dat het besef pas een kwartier later komtquote:Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, dat pik je toch niet? Ik zie het al dat iemand dat bij mij doetNiet dat er veel te grijpen valt
Ik dacht dat je naar mijn snoek aan het graaien wasquote:
Die komt hiernaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
\
[..]
Ik dacht dat je naar mijn snoek aan het graaien was
Waarover?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die komt hierna
Ik was ff een klacht indienen
Ja, doenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we ons allemaal opgeven en vragen of we in 1 uitzending mogen?
Als ze maar niet mijn haar afknippen en ik ga niet in mijn onderbroek op tv.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we ons allemaal opgeven en vragen of we in 1 uitzending mogen?
NU snap ik het, je kunt jezelf opgeven, en dan toevallig hun spotten in de stad zeker
Ja het stond net in beeld, geef je op, nou hoera, allemaal naar de stad hollen, wat een utopie weer allemaal ditquote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze maar niet mijn haar afknippen en ik ga niet in mijn onderbroek op tv.
En wat je daar zegt, dat zou best eens kunnen inderdaad!
Oh ik zat net in een ander topic te posten, dus dat had ik net gemist, wat een nep.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het stond net in beeld, geef je op, nou hoera, allemaal naar de stad hollen, wat een utopie weer allemaal dit
Ze willen ons niet hebben, wij zijn hip ende kek genoeg, en ook de tieten staan op de juiste hoogtequote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze maar niet mijn haar afknippen en ik ga niet in mijn onderbroek op tv.
Tuurlijk ben ik hip en kekquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze willen ons niet hebben, wij zijn hip ende kek genoeg, en ook de tieten staan op de juiste hoogte
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze willen ons niet hebben, wij zijn hip ende kek genoeg, en ook de tieten staan op de juiste hoogte
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef fratsman het volgende:
Zou schitterende TV zijn. Fok!sters die "stomtoevallig" meedoen aan Trinny & Susannah en deze bij de eerste de beste keer "tietgrabben" neerhoeken!![]()
![]()
Whehe, nou als je een lekker duur setje lingerie gratis krijgtquote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef fratsman het volgende:
Zou schitterende TV zijn. Fok!sters die "stomtoevallig" meedoen aan Trinny & Susannah en deze bij de eerste de beste keer "tietgrabben" neerhoeken!![]()
![]()
Vraag me af of ze het uitzendenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan komen we zeker bij DWDD.
jaaa ik doe mee!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef fratsman het volgende:
![]()
Ja het zal toch wel?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Verpest het nou niet![]()
@Pisces: ik vraag me trouwens nu af of ze die kleren mogen houden.
15 minutes of fame?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het zal toch wel?Waarom doe je anders mee
Ik vroeg het me opeens afquote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het zal toch wel?Waarom doe je anders mee
Ja dat voor de mensen die zichzelf opgevenquote:
Ja voor de tips om de heupen onzichtbaar te maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vroeg het me opeens afMisschien doen ze mee voor de make-over. Of wat D. zegt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ze mogen m'n tieten best grijpen in ruil voor een mooi setje, maar dan graag alleen grijpen en geen preek en ook niet op tv
Ja ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
Als het niet op tv komt dan mag het van mij ook welMaar dan wil ik wel de kleren houden.
Als jij nou meegaat voor een boxer, dan durf ik wel met jou en Karina en MissJquote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Open er een topic over, daar moet vast iets te regelen zijn
Ik heb geen behoefte aan een extra-liftende bozerquote:Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij nou meegaat voor een boxer, dan durf ik wel met jou en Karina en MissJ![]()
Wij, als vast jurylid van het programma
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan een extra-liftende bozer
Nehquote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen extra billenboosterette?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef D. het volgende:
Komt natuurlijk bij dat iemand van straat wordt geplukt, en even later zit de hele familie is de studio.
Kennelijk had iedereen al een daje vrij omdat ze voelden dat er iets stond te gebeuren
inderdaadquote:
Ja vrijdag is wendy er weerquote:
quote:
Idd.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef D. het volgende:
Nee, sorry, het ziet er nog steeds niet uit
quote:
Ik weet niet eens hoe make up werkt man.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wederom leuk haar en make-upBen benieuwd hoeveel dat een beetje vasthouden, ik denk weinig...
Nah dat krijg je ook niet meer met die leeftijd zo snel, maar ze ziet er iig niet uit alsof ze net een fietstocht door de polder heeft gemaakt in die stomme witte broekquote:
Zullen we jou ook meenemen als we gaan?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe make up werkt man.
Make up staat mij niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we jou ook meenemen als we gaan?
Vooruit, ik sta mijn plaats wel afquote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we jou ook meenemen als we gaan?
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
En weer een te strakke jurk... dat ziet er niet uit aan de achterkant.
Oh make-uploos staat mij dan weer nietquote:
Nee mij ook niet, maar is denk ik ook gewenning, ik draag al make-up sinds ik 16 ben of zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh make-uploos staat mij dan weer niet
Hoeveel procent heeft ook alweer de verkeerde maat?quote:
Ja is het ook, maar ik zie er gewoon beter uit, ik wil echt niet zonder. Waarom er slechter uitzien als het beter kan.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar is denk ik ook gewenning, ik draag al make-up sinds ik 16 ben of zo.
80% ofzo heb ik volgens mij wel eens gelezen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel procent heeft ook alweer de verkeerde maat?
Ah, zoiets dacht ik ook, nou dan is het niet gek dat ze flink hijsenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
80% ofzo heb ik volgens mij wel eens gelezen?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:33 schreef MissJ het volgende:
misschien moeten we met dit topic een tietmeet doen ofzo. Gaan we elkaars tieten grijpen en daarna gezellig met z'n allen setjes passen in de Hunkemoller
misschien moeten we met dit topic een tietmeet doen ofzo. Gaan we elkaars tieten grijpen en daarna gezellig met z'n allen setjes passen in de Hunkemoller
En dan met rode wangen op zo'n kruk in de winkel alles bekijken zeker?quote:
Ik help grijpenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan met rode wangen op zo'n kruk in de winkel alles bekijken zeker?
Mannen die online praatjes hebben dat is irl altijd eh... tja...quote:
Ik heb geen praatjes, ik wil enkel hulpvaardig zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen die online praatjes hebben dat is irl altijd eh... tja...
Ik heb geen hijsbeurt nodigquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen praatjes, ik wil enkel hulpvaardig zijn
quote:
Volgens mij dwalen we afquote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima, dan hijsen we jouw billen ook even
Van noord naar zuid jaquote:
Ja Dan mag zeker meequote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef MissJ het volgende:
jaaa leuke mannen mogen ook mee hoor![]()
Types a la Dan ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, toevallig ken ik die vrouw met borstkanker. En die komt echt niet uit Leiden, maar van de andere kant van het land.quote:
En was die dan écht toevallig aan het shoppen in Leiden of had ze zich opgegeven voor het programma?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Nope, toevallig ken ik die vrouw met borstkanker. En die komt echt niet uit Leiden, maar van de andere kant van het land.
Genoeg mensen die het maar wat leuk vinden om met een programma mee te doen hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 09:10 schreef Mark het volgende:
Het lijkt me nogal duidelijk dat geeneen kandidaat spontaan overvallen wordt. Zou jij je binnen 5 seconden in je decollete laten kijken door een wildvreemde?
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Zwolleeeeeeeeeeee, dat moet wel modeflaters opleveren
Ik turf vanavond!quote:
whehe, tetknijp klinkt leukquote:
Ronduit ongepast. Ik bedoel ik deed gewoon hetzelfde en ik moest het bij de rechtbank uitleggen waarom ik het gedaan had. "Mode-advies" was mijn antwoord.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ronduit ongepast. Ik bedoel ik deed gewoon hetzelfde en ik moest het bij de rechtbank uitleggen waarom ik het gedaan had. "Mode-advies" was mijn antwoord.
Die vrouwen hadden zich dan vast niet vooraf opgegeven, zoals bij dit programma wel het geval isquote:Op woensdag 28 september 2011 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ronduit ongepast. Ik bedoel ik deed gewoon hetzelfde en ik moest het bij de rechtbank uitleggen waarom ik het gedaan had. "Mode-advies" was mijn antwoord.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:55 schreef JaneDoe het volgende:
even off topic: heeft iemand anders ook janneke (bonje met de buren) in zie ze vliegen gezien afgelopen zaterdag?
ditquote:Op woensdag 28 september 2011 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik voor elke keer "tits/boobs" een euro zou krijgen, dan was het flink shoppen geblazen na zo'n uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |