quote:In ‘Wie Trouwt Mijn Zoon’ zijn vijf moeders op zoek naar een partner voor hun zoon, die nog steeds thuis woont. Een zoektocht naar ware liefde onder het toeziend oog van moeder. Die bemoeien zich echt overal mee! Zullen de moeders er in slagen om hun zoons het huis uit te werken? Welke vrouw zal hem het veilige nest zal doen verlaten? De zoektocht start in een bijzonder landhuis... Stampvol leuke meiden!
De zoons:quote:Vijf moeders nemen het heft in handen, ze zijn het zat dat hun zoon nog steeds thuis woont. Voor hun zonen zoeken ze de juiste vrouw én man.
Wie Trouwt Mijn Zoon is een 8-delige serie over vijf mannen, hun moeders en de ware liefde. De mannen staan er niet alleen voor in hun zoektocht naar de ware liefde. Hun moeders vervullen een belangrijke rol bij het selecteren van de juiste vrouw. De mannen worden aan tien potentiële schoondochters en -zonen voorgesteld, maar hij weet niet dat zijn moeder meekijkt en zo haar eigen voorkeuren heeft.
De moeders zijn op zoek naar een vrouw die voor hun zoon kan zorgen, de zonen zoeken een vrouw die de plek van hun moeder kan innemen. Maar zijn deze dames en heren wel goed genoeg? Legt de moeder zich neer bij de keuze van haar zoon of gaan ze er voor liggen?
Wie Trouwt Mijn Zoon gaat over de bijzondere band die moeder en zoon met elkaar hebben. Over hoe moeilijk het voor moeders kan zijn de navelstreng door te knippen. Maar ook voor de zoon is de onvoorwaardelijke liefde en de veilige thuishaven niet gemakkelijk op te geven.
He he ,,, gehaald!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
gezellig aanschuiven in een nieuw topic!
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
gezellig aanschuiven in een nieuw topic!
Blijkbaar is de competitiedrang te groot. Weet het anders ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik die meiden was, zou ik allemaal op hol slaan.
Ja, dat klopt, maar toch vind ik hem wel zichzelf. Hij doet zich in ieder geval niet anders voor.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou.. ik vind het wel heeeeeel erg bot. Vorige weet had hij heeeeeele foute grappen.
Ze willen denk ik gewoon met hun kop op tv.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef Staal het volgende:
Even aan mijn moeder vragen, ik zweer je dat hij dat zei en hij lachte er niet eens bij.
[..]
Blijkbaar is de competitiedrang te groot. Weet het anders ook niet.
Lijkt mij niet zo ervaren.quote:
Dat ik daar nooit opgekomen wasquote:Op woensdag 14 september 2011 21:10 schreef ChatGirl het volgende:
Op date naar een lingeriewinkel. Euh.... ja.
dat gaat ie ook, die wil wel wat sex lessenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik lach me rot als Tim voor Gerrit gaat.
Ik geloof er ik geen hol van dat Lars geen meisje kan krijgen. (als moeder uit beeld is)quote:Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
iedereen met uitzondering van jeroen is ervaren
Gooi je haren losquote:
ik ook niet.. maar geloof ook niet dat Tim geen vent kan krijgenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof er ik geen hol van dat Lars geen meisje kan krijgen. (als moeder uit beeld is)
Jah, dat Arie Boomsma gewoon even tussendoor met een heel andere cameraploeg langskomt om moeders te vertellen dat de zoon eigenlijk wil vertellen dat-ie homo is.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik lach me rot als Tim voor Gerrit gaat.
Ja, whehehe... volgens mij ziet hij het wel zitten met zoete lieve Gerritje.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat gaat ie ook, die wil wel wat sex lessen
Lingerie kopen vind ik al een drama, afschuwelijk als een potentieeltje dan ook nog op je vingers kijkt @@quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gooi je haren los
Vergeet je het tieten hijsen niet? Hierna
huh?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, dat Arie Boomsma gewoon even tussendoor met een heel andere cameraploeg langskomt om moeders te vertellen dat de zoon eigenlijk wil vertellen dat-ie homo is.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, whehehe... volgens mij ziet hij het wel zitten met zoete lieve Gerritje.
Dat lijkt mij leuke televisie.quote:
Ik zou me toch niet op mijn gemak voelen met zo'n vreemde kerel die zijn tong op zijn kin heeft hangen in zo'n zaak.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Lingerie kopen vind ik al een drama, afschuwelijk als een potentieeltje dan ook nog op je vingers kijkt @@
Wie weet wat er ondertussen in de tuin is gebeurdquote:
Ja, is het ook, maar hij is toch ook homo en dat weet ze toch al? Of mis ik iets?quote:
We maken wel even een namenlijstje voor je.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, dat Arie Boomsma gewoon even tussendoor met een heel andere cameraploeg langskomt om moeders te vertellen dat de zoon eigenlijk wil vertellen dat-ie homo is.
Dat heb ik al niet als ik alleen naar zo'n winkel ga.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou me toch niet op mijn gemak voelen met zo'n vreemde kerel die zijn tong op zijn kin heeft hangen in zo'n zaak.
Ik kijk nu niet mee, maar als ik dit zo lees, ik zou me schamen denk ik, als ik zo'n lapzwans mee heb in de winkelquote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou me toch niet op mijn gemak voelen met zo'n vreemde kerel die zijn tong op zijn kin heeft hangen in zo'n zaak.
Straks geeft hij al die kerels ook een veeg.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie weet wat er ondertussen in de tuin is gebeurd
een "lieve zoete" veeg dan toch wel?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Straks geeft hij al die kerels ook een veeg.
Met dat heerlijke tl-licht, te warme paskamers... En dan leuk even showenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk nu niet mee, maar als ik dit zo lees, ik zou me schamen denk ik, als ik zo'n lapzwans mee heb in de winkel
Ik zie dit programma voor het eerst he en moest ook nog een konijn in zijn hok zien te krijgen. Ik had het eigenlijk over de zonen van die heksenmoeders die een meisje proberen te regelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, is het ook, maar hij is toch ook homo en dat weet ze toch al? Of mis ik iets?
Ik pas altijd op mijn gemak thuis. Veel beter. Dat geruk aan het gordijn als je rustig even wil passen, word ik niet goed van.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik al niet als ik alleen naar zo'n winkel ga.
Ah, okay, kan gebeuren, ik moet soms ook nog even kijken wie wie is.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zie dit programma voor het eerst he en moest ook nog een konijn in zijn hok zien te krijgen. Ik had het eigenlijk over de zonen van die heksenmoeders die een meisje proberen te regelen.
Zal vast wel een knuffelhomo in het programma zitten om het niet helemaal op de adel uit de middeleeuwen te doen lijken. Maar dat weet ik dan nog niet..
Doe ik nu ook. Uit het durrep waar ik kom, hadden ze geen ketens a la hunkemoller waar je ook online kan shoppen. Maar dat kan ik nu welquote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik pas altijd op mijn gemak thuis. Veel beter. Dat geruk aan het gordijn als je rustig even wil passen, word ik niet goed van.
Lastig in te schatten, volgens mij is hij zo goed ranzig als het erop aan komt.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
een "lieve zoete" veeg dan toch wel?
Echt heh.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk nu niet mee, maar als ik dit zo lees, ik zou me schamen denk ik, als ik zo'n lapzwans mee heb in de winkel
Mams is zich er niet van bewust dat ze dat jong totaal vermorzelt.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef Injetta het volgende:
Apart dat moeder bang is dat hij zich niet kan ontplooien. Want hoeveel ruimte geeft zij hem zelf om zich te ontplooien??
Dat is ook wel de tofste van de 5 moedersquote:
Zwarte watervaste stiftquote:Op woensdag 14 september 2011 21:27 schreef Day het volgende:
Wat heeft die Elmer een afgrijselijke tattoo!
En dan ook nog wel 14 jaar. Moeders zal niet amused zijn.. Dat wordt bye bye Danielle vrees ik..quote:Op woensdag 14 september 2011 21:27 schreef maple-leaf het volgende:
geloof niet dat moeder dat goed gaat keuren, getrouwd geweest....
Wazig hè? Gewoon random kronkels?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:27 schreef Day het volgende:
Wat heeft die Elmer een afgrijselijke tattoo!
gerrit heeft auditie gedaan bij x cherso waar hij vertelde meer mannen dan kerken versleten te hebbenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat werd er gezegd over Gerrit?
Hij heeft meegedaan aan een of ander dom datingprogramma geloof ik en daar gezegd dat hij meer mannen heeft versleten dan kerken of zoiets...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat werd er gezegd over Gerrit?
Oh, bij oh oh Gerzo dus..quote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij heeft meegedaan aan een of ander dom datingprogramma geloof ik en daar gezegd dat hij meer mannen heeft versleten dan kerken of zoiets...
Aha! .... Ben benieuwd wat Tim ervan zal vinden.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gerrit heeft auditie gedaan bij x cherso waar hij vertelde meer mannen dan kerken versleten te hebben![]()
In theorie kan hij dan nog maagd zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gerrit heeft auditie gedaan bij x cherso waar hij vertelde meer mannen dan kerken versleten te hebben![]()
Hij is in ieder geval niet cameraschuw, onze Gerrit.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij heeft meegedaan aan een of ander dom datingprogramma geloof ik en daar gezegd dat hij meer mannen heeft versleten dan kerken of zoiets...
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:02 schreef T-Strike het volgende:
Zo op het eerste gezicht lijkt ze mij een leuke meid, en ik zou graag met haar in contact komen. Dus als iemand haar kent, graag naam en woonplaats, hyves of facebook profiel, of een pm met haar email adres, o.i.d.
Ik denk dat eigenlijk altijd bij dit soort programma's, maar er zijn wel oproepen op tv/internet geweest om kandidaten te werven, misschien dat er een paar "echte" kandidaten tussenzitten en een paar ingehuurde.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:55 schreef Auti het volgende:
Ik kan echt niet geloven dat dit echt is. Dit moet in scene gezet zijn.
Ja, moet toch wat? Tis niets voor niets een dating/matching show toch? Zij single, ik single.. Niet geschoten altijd mis.quote:
Dat lijkt me de beste oplossing voor al die kerels. De moeder lijkt de grootste stoorzender in de meeste gevallen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:06 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het ook zo typisch dat die moeder van Elmer denkt dat hij pas het huis uit gaat als hij een vriendin heeft.
Waarom gaat die gozer niet lekker op zichzelf wonen, of is de navelstreng een staalkabel die maar niet doorgeknipt kan worden.
Mwoahquote:Op woensdag 21 september 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder te tellen en op de smiley te letten, nagenoeg hetzelfde
Haha, ja, oepsquote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd wat de buren hier te vertellen zouden hebben
Bij mij ook niet. Dat is een bende van spullenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Bij mij moet ze niet in de kast kijken
Sleutel niet afgeven danquote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Nee geen reclame. Geen idee waarom het rustig is.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
is vandaag wel rustig in dit topic, of is er nu reclame?
Ik ben niet op zoek en zeker niet naar zo een moederskindje.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dat idee wou ik niet uit jouw hoofd praten
Nou ben ik wel nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Ligt eraan welke kastquote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ben ik wel nieuwsgierig geworden
Je kunt toch meedoen om ons een plezier te doenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek en zeker niet naar zo een moederskindje.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt toch meedoen om ons een plezier te doen
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
, tenzij jij een van die mannen bent dan
![]()
Bij DWDD, net als van dat programma wat hierna komtquote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we dat nog te zien
De rest van de week niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik voel me trouwens best volwassen en zelfstandig als ik naar dit programma kijk
Ik zet de videorecorder vast paraat.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Bij DWDD, net als van dat programma wat hierna komt
Ik denk dat die van Jeroen makkelijker te negeren isquote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Ik weet eigenlijk welke moeder ik erger vind, die van Jeroen of die van Elmer.
32 toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Toen was hij 19, hoe oud is hij nu ook alweer?
Ik zo'n 3 keer per jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik eet nog zo'n drie keer per week bij mijn ouders, maar woon wel op mezelf
Ik dacht iets van 35?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Toen was hij 19, hoe oud is hij nu ook alweer?
Oh ik zat weer half op te letten zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ie drank 'overgeven'
Serieus is altijd relatief hequote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
euh, is dit programma serieus ??
Lekker drank bij elkaar in de mond spugen. Hoe ranzigquote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ie drank 'overgeven'
de moeder lijkt ook een stuk wantrouwender dan hij. Is zij niet gewoon getraumatiseerd?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd om verder te gaan dan lijkt me.
Gesnuffel in woningen van 2 dames en een date van Jeroen naar de Dierentuin. Moeder Anneke is erachter gekomen dat ?? even de naam kwijt, getrouwd is geweest.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef MissJ het volgende:
fuuuhuuu 1e half uur gemist! Wat heb ik gemist?
Je was ondertussen de kast opruimen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zat weer half op te letten zeker
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Gesnuffel in woningen van 2 dames en een date van Jeroen naar de Dierentuin. Moeder Anneke is erachter gekomen dat ?? even de naam kwijt, getrouwd is geweest.
Nee helemaal niet, zij is te ervaren voor hemquote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
en dat vond moeder zeker niet leuk?
Er was d'r zeker 1 ziek of zoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
Quality time doorbrengen met Melanie. Hij zet haar achter de bar
Nouja, samen achter de bar kun je....eh...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:04 schreef Day het volgende:
quality time = samen achter de bar staan? Wat romantisch!!!
Wat kun je daar?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, samen achter de bar kun je....eh...
dus dit!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef Grunge. het volgende:
Anneke is hoe ik me boze stiefmoeders uit sprookjes voorstel.
Ja, en dat zijn die anderen wel?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is er iets met Jeroen, hij is niet helemaal 100% of zo.
zou t?!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is er iets met Jeroen, hij is niet helemaal 100% of zo.
t was cynisch bedoeld, kwam niet goed uit de verfquote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet, gewoon een gevoel.
Oh okquote:Op woensdag 21 september 2011 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t was cynisch bedoeld, kwam niet goed uit de verf![]()
maar ik denk dat we er niet aan hoeven te twijfelen dat ons jeroentje ze niet allemaal op een rijtje heeft
hij ging 'tekeer' met meisjesquote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Hexagon het volgende:
Laat je zoon toch eens met rust zeikwijf
't Ventje is zwaar getraumatiseerd door een verbroken relatie op zijn 19e :pquote:Op woensdag 21 september 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh okIk dacht eerst dat hij gewoon heeeel verlegen was eigenlijk, maar dat is het niet alleen.
da geldt voor bijna allemaalquote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Hexagon het volgende:
Laat je zoon toch eens met rust zeikwijf
Als dat al 'te keer gaan' isquote:
Zal nog wel meer zijn, anders dan kan hij maar beter alleen blijven, want nog een teleurstelling trekt hij dan nietquote:Op woensdag 21 september 2011 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
't Ventje is zwaar getraumatiseerd door een verbroken relatie op zijn 19e :p
'Ik heb mijn dagelijkse knuffel nog niet gehad'. Dat was eng!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef Disana het volgende:
Dit wordt toch nooit wat áls Lars een keer een relatie heeft? Dat mens drijft zo'n meisje tot waanzin.
Dat mens kijkt vast ook in zijn wasmand.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
'Ik heb mijn dagelijkse knuffel nog niet gehad'. Dat was eng!
dat ja!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Day het volgende:
Oh, ma bepaalt even dat Gerrit naar huis mag!
Ik ook, hij moest huilen. :/quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Och ik vind het eigenlijk wel zielig voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |