Niemand onderschat Lyon.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Adames het volgende:
Volgens mij onderschat Ajax deze wedstrijd.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij hebt een paar jaar onder een steen gelegen of niet?
Maar uiteindelijk verliezen ze met 0-1. Zie het al weer gebeurenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef horned_reaper het volgende:
Ajax speelt veel beter dan Lyon!
Hmm?quote:
Goed dat je het zegt...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vergeten we niet om de wedstrijd te volgen ipv onophoudelijk te fokken?
Wie zijn stiekem allemaal vrouwen die heel goed kunnen multi-taskenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb toch al in mijn glazen bol 2-1 gezien.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk verliezen ze met 0-1. Zie het al weer gebeuren
multi-taskingquote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nah ik kan allebei tegelijk, laptop voor de tvquote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat dus,quote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik kan allebei tegelijk, laptop voor de tv
dames en voetbalquote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Adames het volgende:
Volgens mij onderschat Ajax deze wedstrijd.
Alleen pakken counterploegen gelukkig vrijwel nooit prijzen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
Europees voetbal, zag je gister wel weer.. maakt niet uit hoe veel beter je bent.. die counters zijn levensgevaarlijk.
Handbalverdedigingstactiekenvandiekutclubs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |