Ja das logisch, elluk voordeel heb ze nadeel, hij heb nog nooit een voetballer gezien die sneller was dan de bal en op uno momento dado gaat ie heus wel adviseren hoor...quote:
Gezien de naam zekerquote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Hier voelt Ajax zich natuurlijk gewoon thuis he, in de Champions League.
San Marino bijna op 0-1quote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef BB-King het volgende:
Het lijkt wel Oranje vs San Marino... waat blijven die goals
als dat gebeurd maak ik 5 euro over naar een goed doel naar jouw keuzequote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
Oef, komen ze goed weg..
Maar Ajax gaat scoren, 21e minuutheb ik zo'n idee.
Die is nooit wakkerquote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef tdrone het volgende:
bekijk het positief de verdediging van ajax is nu weer wakker
Even quoten.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef wdn het volgende:
[..]
als dat gebeurd maak ik 5 euro over naar een goed doel naar jouw keuze
Jij hebt een paar jaar onder een steen gelegen of niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef YazooW het volgende:
Sinds wanneer maken ze zoveel geluid in de Arena?
Dat is echt niet nodig want dat doe ik met plezier danquote:
kijk Ajax eigenlijk alleen in de Champions League, dusja... dan zie je ze niet zo vaak he.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij hebt een paar jaar onder een steen gelegen of niet?
Niemand onderschat Lyon.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Adames het volgende:
Volgens mij onderschat Ajax deze wedstrijd.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij hebt een paar jaar onder een steen gelegen of niet?
Maar uiteindelijk verliezen ze met 0-1. Zie het al weer gebeurenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef horned_reaper het volgende:
Ajax speelt veel beter dan Lyon!
Hmm?quote:
Goed dat je het zegt...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vergeten we niet om de wedstrijd te volgen ipv onophoudelijk te fokken?
Wie zijn stiekem allemaal vrouwen die heel goed kunnen multi-taskenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb toch al in mijn glazen bol 2-1 gezien.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk verliezen ze met 0-1. Zie het al weer gebeuren
multi-taskingquote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nah ik kan allebei tegelijk, laptop voor de tvquote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat dus,quote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik kan allebei tegelijk, laptop voor de tv
dames en voetbalquote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Adames het volgende:
Volgens mij onderschat Ajax deze wedstrijd.
Alleen pakken counterploegen gelukkig vrijwel nooit prijzen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
Europees voetbal, zag je gister wel weer.. maakt niet uit hoe veel beter je bent.. die counters zijn levensgevaarlijk.
Handbalverdedigingstactiekenvandiekutclubs
Interquote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alleen pakken counterploegen gelukkig vrijwel nooit prijzen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik kan allebei tegelijk, laptop voor de tv
Why u mad though?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zet maar wat anders op dan als vrouwen niet mogen kijken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |