abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2011 @ 18:58:35 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101947014
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 september 2011 @ 18:58:53 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101947032
Heb ik alles goed gedaan? Tijdje geleden :').
Niet meer actief op Fok!
pi_101947482
Misschien heb ik 'm gemist Coco: Maar je kan bij je T ook nootjes nemen, amandelen zijn nom, walnoten ook :Y

Phaid: Ik zou zelf de huisarts ff bellen en er tussen gaan zitten :+

lijstje tot nu toe:

O: smoothie+noojtes
T: kip,rijst en sperziebonen
L: 2 tosti's met ham en kaas, salade en ketchup om in te dippen. Gevolg was dat ik the mother of all sugerdips had tijdens een demo bij een klant. Viel verdorie bijna in slaap daar :X
Wantz to sleep :Z :z :Z :z :Z Oh noes, must stays awake :o B-) -O- :z repeat 300x
T: zoete aardappel, kip en stukjes paprika
T: nootjes
D: ? moeten nog uit eten
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101947977
Examencommissies zijn sloom.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_101949020
Ohai! Terug in NL wachtende op de trein...
pi_101949156
Oh en pasta maak ik altijd Anders :9 soms ragu, soms bolognese, soms carbpnara, soms bolognese, soms met stoofvlees (dat doen ze in italie ook we'll, in regio veneto), met champignonsuas, met pompoen, met walnoten en gorgonzola...
pi_101949384
Oh, ik maak pasta ook wel eens met creme fraiche, zalm, knoflook en ui (en evt. Japanse wokgroenten) of met zalm, dillesaus, komkommer en tomaat. Of idd carbonara, of met courgette, aubergine, ui, paprika en spekjes. Of een pastasalade met veldsla, garnalen, sweet chilisaus, radijsjes en tomaat.

Mijn tante had ooit een goddelijke pasta gemaakt met banaan en champignons, maar ze heeft het recept niet meer. ;(
pi_101949396
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:29 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou, zonder gemeen te willen doen: als ik tot 1 uur alleen maar shakes dronk zou mijn maag ook heel blij zijn met iets substantieels.
Nou die shake maak ik tot ene halve liter pudding ;) dus ehhh das wel heftig vullend, voor mij dan

Kwa pasta begint ik hier met een kilo of anderhalf tomaten (ontveld), wat uien en knoflook die ik laat koken tot ze pap zijn. Vervolgens gaan daar kruiden bij (oregano, verse basilicum, marjolein etc) en laat ik het inkoken. Dit is mijn basis.
Dan rul ik voor 4 personen tartaar of mager gehakt, breng dit op smaak met kruiden naar keuze, voeg paprika, champignons, courgette, prei en wortel toe en laat dit garen tot het beetgaar is.
Dan kook ik pasta en serveer ik de pasta en saus met kaas.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101950120
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:47 schreef Perruche het volgende:
Oh en pasta maak ik altijd Anders :9 soms ragu, soms bolognese, soms carbpnara, soms bolognese, soms met stoofvlees (dat doen ze in italie ook we'll, in regio veneto), met champignonsuas, met pompoen, met walnoten en gorgonzola...
oh ja, en ik varieer ook graag inderdaad met pasta. Vandaag hadden we met citroen, peper en parmezaanse kaas. Of had ik dat al verteld?

Met pesto (het liefst zelfgemaakt) en courgette is ook lekker. Of inderdaad carbonara, of met wat tomatensaus en tonijn en rode ui...zoveel mogelijkheden! Ik hou niet zo van bolognese...
pi_101950227
Pasta O+ gewoon met olijfolie, knoflook, basilicum en rode peper :9

en dan wat gegrilde groenten (broccoli, paprika) en schimmel (kastanjechampignons) erbij :9 met een klein beetje parmesan of pecorino :9
Ja doei.
pi_101950265
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:53 schreef Muks het volgende:

[..]

Nou die shake maak ik tot ene halve liter pudding ;) dus ehhh das wel heftig vullend, voor mij dan

Kwa pasta begint ik hier met een kilo of anderhalf tomaten (ontveld), wat uien en knoflook die ik laat koken tot ze pap zijn. Vervolgens gaan daar kruiden bij (oregano, verse basilicum, marjolein etc) en laat ik het inkoken. Dit is mijn basis.
Dan rul ik voor 4 personen tartaar of mager gehakt, breng dit op smaak met kruiden naar keuze, voeg paprika, champignons, courgette, prei en wortel toe en laat dit garen tot het beetgaar is.
Dan kook ik pasta en serveer ik de pasta en saus met kaas.
Hier bijna hetzelfde, alleen begin ik met een drupje olijfolie waarin ik de knoflook en ui even aanzet. Dan doe ik de tomaten er ontveld in stukjes door en meteen al wat kruiden en een paar blaadjes laurier die ik er later weer uithaal. Soms doe ik er nog een scheut rode wijn bij, maar met die basis kan je eigenlijk eindeloos varieren.
Overigens betreft dit dus alleen de tomatensaus, met pasta eet ik ook wel andere sausjes/combi's.
pi_101950520
O ik doe het natuurlijk ook regelmatig anders hoor, maar mijn voorbeeld was van hoe ik pasta bolognese maak. Doe ook wel carbonara, vier-kazen, pecorino, pikant...
pi_101950558
Oh, of met zalmsnippers, spinazie en gorgonzola. :9
pi_101950780
Kantoordaglijst
• 5 km hardlopen
• muesli & yoghurt
• 4 roggebrood pindakaas
• 4 boterhammen vleesbeleg
• 1 boterham dik chocopasta
• 8 ons rauwe groente & fruit
• 1 port
• avondeten: kekers, linzen, ui, paprika, wortel, lamsworstjes
• toe: moskovisch gebak met jam + advocaat
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 14 september 2011 @ 20:23:44 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101950841
Pasta met rode pesto en gran padano is de lekkerste pasta ever _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_101950875
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh, of met zalmsnippers, spinazie en gorgonzola. :9
Met gorgonzola vind ik het ook zo geweldig :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101950901
Straks op vakantie als we gaan wandelen blijven we voornamelijk in leven dankzij pinda's.
's ochtends brinta + melkpoeder + heet water & gedroogde vijg
overdag gekookte eitje, banaan, pinda's, gedroogde vijg
's avonds handje couscous, blikje tonijn, paprika & gedroogde vijg

'k Heb er nou al zin an :D!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_101950910
sigme, wat zijn kekers en waar haal ik lamsworstjes?

(en nu heb ik zin in port)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101950912
Heb ook ergens een heel simpel recept voor pasta carbonara studentenstijl, zal m eens even opsnorren. Ipv met spek met gerookte kalkoenfilet en lightroom.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101950937
Kekers heb ik dus nog nooit van gehoord :@ Linzen doen me denken aan The young ones... :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101950969
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef V1z0R het volgende:
Kekers heb ik dus nog nooit van gehoord :@ Linzen doen me denken aan The young ones... :D
Dat klinkt wel erg gezond voor The Young Ones :D
pi_101951014
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klinkt wel erg gezond voor The Young Ones :D
Ze aten alleen maar linzen :') toch?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101951090
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef V1z0R het volgende:

Ze aten alleen maar linzen :') toch?
lol! Wist ik niet meer 8-)
pi_101951317
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
sigme, wat zijn kekers en waar haal ik lamsworstjes?

(en nu heb ik zin in port)
SPOILER: niet voor D&D geschikt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lamsworstjes kan je onder de naam "merguez" halen bij de Turk/NoordAfrikaan/betere slager.
Ik maak ze zelf, dat is ook niet erg ingewikkeld maar er is een vleesmolen met worsttuut bij nodig, lamsgehakt (of je vleesmolen moet ook goed malen, maar dat doet de mijne niet) en alweer een goede slager om darm te kopen.

Biologische slagers hebben vaak lamsworstjes, in Assen zit er een.
pi_101951321
Kekers zijn
SPOILER: DaD, niet klikken!!!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat sigme ook al zegt dus :D .
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_101951546
DaD is wat anders aan het doen :Y :P
Wat zal ze dan een hekel hebben aan Lady Gaga trouwens :D
  woensdag 14 september 2011 @ 20:47:18 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101951980
Vandaag heb ik een onwijs lekkere pasta gemaakt. Tagliatelle met prei, tomaat, ui, gerookte zalm en kruidenkaas.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 14 september 2011 @ 20:47:54 #28
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101952025
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag heb ik een onwijs lekkere pasta gemaakt. Tagliatelle met prei, tomaat, ui, gerookte zalm en kruidenkaas.
Ohh lekker!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101952404
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef V1z0R het volgende:
DaD is wat anders aan het doen :Y :P
Wat zal ze dan een hekel hebben aan Lady Gaga trouwens :D
SPOILER: niet voor DaD
Arme Kermit. ;(
  woensdag 14 september 2011 @ 21:00:06 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101952724
Boh, net hele kleine vliegjes in mijn zak brood gevonden! Gewoon volkorenbrood van gisteren, kan ik dus wegmikken :o Hoe kan dat nou? -O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101952824
Van die hele kleine vliegjes zijn gewoon kloetjes dichte materie die zich groeperen als er gistdampen vrijkomen. Boven een glas port kan je ze ook uit het niets zien verschijnen :Y.
pi_101952851
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met gorgonzola vind ik het ook zo geweldig :9
Met gorgonzola, peer en walnoot :9
Ja doei.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:10:05 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101953357
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
Van die hele kleine vliegjes zijn gewoon kloetjes dichte materie die zich groeperen als er gistdampen vrijkomen. Boven een glas port kan je ze ook uit het niets zien verschijnen :Y.
Oh ik dacht dat ze misschien via kleine gaatjes in het plastic naar binnen waren gekropen of uit eitjes kwamen ofzo! :X

Maar het kan dus geen kwaad? Ik heb het al weggemikt, maar voor de volgende keer :') :+
pi_101953490
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat ze misschien via kleine gaatjes in het plastic naar binnen waren gekropen of uit eitjes kwamen ofzo! :X

Maar het kan dus geen kwaad? Ik heb het al weggemikt, maar voor de volgende keer :') :+
Oh oeps sorry, het was een garpje.
Het zijn van die ienieminifruitachtige vliegjes, geen illusies. Ik zou het brood aan de varkens gevoerd hebben.
pi_101953512
pasta recepte gevonden, wel voor 1 persoon dus ff aanpassen :

50-75 gr verse pasta naar keuze, beetgaar
kookroomlight (3-4 eetlepels)
knoflook (veeel)
100 gram gerookte kalkoenreepjes
150-200 champignons
pittige kaas
wat stengels bosui

Recept is simpel : pasta beetgaar koken, afgieten en even omspoelen met water, van de rest een saus maken (, gerooktekalkoenreepjes en bosui en champignons kort bakken, kookroom en kaas en basilicum erbij) pasta en kaas erdoor en smullen maar !
  woensdag 14 september 2011 @ 21:16:17 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101953704
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh oeps sorry, het was een garpje.
Het zijn van die ienieminifruitachtige vliegjes, geen illusies. Ik zou het brood aan de varkens gevoerd hebben.
Mwehe ik dacht al, 'wauw da's maf!' :')

Bijna een heel brood verdeurie }:|
pi_101953770
Hmm, ik heb ook zin in port. Binnenkort weer eens een fles kopen. En dan met een stuk kaas erbij, uiteraard ;).

Laatst had ik zin in een klein snackje, dus had ik zo'n voorgesneden plak komijnenkaas genomen (en niet eens het hele pak daarna opgegeten, alleen dat plakje!). Nam ik daarna een slok droge witte wijn.... en ik was in de hemel. O+
pi_101954707
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:33 schreef sigme het volgende:

SPOILER: niet voor D&D geschikt
Lamsworstjes kan je onder de naam "merguez" halen bij de Turk/NoordAfrikaan/betere slager.
Ik maak ze zelf, dat is ook niet erg ingewikkeld maar er is een vleesmolen met worsttuut bij nodig, lamsgehakt (of je vleesmolen moet ook goed malen, maar dat doet de mijne niet) en alweer een goede slager om darm te kopen.

Biologische slagers hebben vaak lamsworstjes, in Assen zit er een.
Dank ^O^ Misschien eens in Assen langsfietsen dan, want hier hebben we geen biologische slagers.
pi_101955546
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:53 schreef Ewelina het volgende:
Oh, ik maak pasta ook wel eens met creme fraiche, zalm, knoflook en ui (en evt. Japanse wokgroenten) of met zalm, dillesaus, komkommer en tomaat. Of idd carbonara, of met courgette, aubergine, ui, paprika en spekjes. Of een pastasalade met veldsla, garnalen, sweet chilisaus, radijsjes en tomaat.

Mijn tante had ooit een goddelijke pasta gemaakt met banaan en champignons, maar ze heeft het recept niet meer. ;(
Dat klinkt volkomen briljant! Heb je er.al op gegoogled? Fair chance dat het ergens te vinden is. :Y

Ik heb ooit een bananen curry op en die was ook zo ontzettend briljant! O+ Baalde er wel van dat we de volgende dag weer weg gingen uit dat plaatsje, anders hadden we kookcursus kunnen nemen bij.dat omatje. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_101956234
:W

Lijstjesdump:
O: koffie verkeerd + smoothie
L: 4x roggebrood met vqr
T: 2x roggebrood met appelstroop
T: thee + gekookt ei
S: pilates
T: halve liter alpro soya bosvruchten en een banaan :@ (vreetkick)
L: volkoren pasta met bolognesesaus ( met ui, wortel, bleekselderij, blik gepelde tomaten, quorngehakt)
pi_101956339
Roggebrood :)

Lijstje def

O: havermout met banaan en honing
T: koffie verkeerd en appel, handje rozijnen
L: 2 roggebroodjes met geitenkaas en tomaat/komkommer/tonijn/pitjes salade
T: Nakd bar appel
S: 6,5 km hardlopen
D: zelfgemaakte pizza met speltbodem, courgette, tomaat, paprika, geitenkaas en pijnboompitjes
T: koffie verkeerd en 4 dropjes
Be someone that makes you happy
pi_101956376
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef Muks het volgende:
pasta recepte gevonden, wel voor 1 persoon dus ff aanpassen :

50-75 gr verse pasta naar keuze, beetgaar
kookroomlight (3-4 eetlepels)
knoflook (veeel)
100 gram gerookte kalkoenreepjes
150-200 champignons
pittige kaas
wat stengels bosui

Recept is simpel : pasta beetgaar koken, afgieten en even omspoelen met water, van de rest een saus maken (, gerooktekalkoenreepjes en bosui en champignons kort bakken, kookroom en kaas en basilicum erbij) pasta en kaas erdoor en smullen maar !
daar is natuurlijk niets carbonara aan, of bedoelde je dat ook niet?
pi_101956386
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:00 schreef mille-feuille het volgende:

Lijstjesdump:
O: koffie verkeerd + smoothie
L: 4x roggebrood met vqr
T: 2x roggebrood met appelstroop
T: thee + gekookt ei
S: pilates
T: halve liter alpro soya bosvruchten en een banaan :@ (vreetkick)
L: volkoren pasta met bolognesesaus ( met ui, wortel, bleekselderij, blik gepelde tomaten, quorngehakt)
Gezondste vreetkick ever ;)
pi_101956412
quote:
Ik zou er dan eerder patak tandoori.pasta doorheen gooien. Maar het klinkt zo raar, dat het vast lekker is. :P
Doe wat je niet durft.
pi_101956448
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zou er dan eerder patak tandoori.pasta doorheen gooien. Maar het klinkt zo raar, dat het vast lekker is. :P
waarom staat er hier en daar een punt teveel in jouw zinnen?
pi_101956597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waarom staat er hier en daar een punt teveel in jouw zinnen?
Omdat ik op mijn mobiel typ en dan soms een punt typ ipv een spatie.
Doe wat je niet durft.
pi_101956615
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:03 schreef Jagärtrut het volgende:

daar is natuurlijk niets carbonara aan, of bedoelde je dat ook niet?
Veel mensen noemen het Carbonara als het wit is.

Mijn eerste vriendje noemde zijn pastacreatie met creme fraiche en blokjes ham een pasta carbonara. Nu weet ik dat dat het niet echt was 8-)
pi_101956673
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Omdat ik op mijn mobiel typ en dan soms een punt typ ipv een spatie.
ah, okay. Ik dacht al, wil ze hier nou een punt mee maken?

:+ :@
pi_101956727
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Veel mensen noemen het Carbonara als het wit is.

Mijn eerste vriendje noemde zijn pastacreatie met creme fraiche en blokjes ham een pasta carbonara. Nu weet ik dat dat het niet echt was 8-)
en het is zo lekker, een echte carbonara met veel parmezaanse kaas en wat pancetta. Hoeft er voor mij geen room doorheen, eieren, pasta, parmezaanse kaas en pancetta... :9
pi_101956939
Zo! En goedenavond!

45 minuten krachttraining, 45 minuten spinnen, 2 grote koppen verse groentensoep en wat stukjes vers volkorenbrood!

Lijstje is nog steeds niet goed, want te weinig, dus gooi er zo maar wat noten in.
Nog 2 nachtjes en dan gaan we weer naar Nederland voor een paar dagen, wel een béétje spannend! Heb best veel te doen en te zien weer. Oh, en ik ga maandag of dinsdag mezelf een spinningles binnenpraten in het USC in Nijmegen.. het mķét gewoon weer even.. een échte spinningles O+ :@
Ja doei.
pi_101956966
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:03 schreef Nallie het volgende:

Gezondste vreetkick ever ;)
:D Nou ja, zo'n hele bak sojayoghurt en ook nog een banaan was wel een beetje erg veel, maar had honger toen ik thuiskwam en moest dus nog beginnen met koken.
pi_101957033
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ah, okay. Ik dacht al, wil ze hier nou een punt mee maken?

:+ :@
Het is soms wat puntig, maar dat went wel.

Ik voorzie morgen overigens nog meer spierpijn in de kuiten dankzij de spinningles. :o
Doe wat je niet durft.
pi_101957355
Ik wil ook eens een keer spierpijn van het spinnen hebben! ;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_101957491
Ik.had al spierpijn in mm lukten, het wordt er alleen niet beter op na dit lesje! :D
Doe wat je niet durft.
pi_101957958
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik.had al spierpijn in mm lukten, het wordt er alleen niet beter op na dit lesje! :D
Ik heb niet eens lukten ;(. Dus zal ik er ook wel geen spierpijn in krijgen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_101958071
Spuit elf: in carbonara zit sowieso geen room!

We moesten vanavond naar een avondwake en aten onderweg een McDrek burger, grote teleurstelling. zelfs de frietjes konden mij niet bekoren. No more Drek for me ever.
pi_101958219
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb niet eens lukten ;(. Dus zal ik er ook wel geen spierpijn in krijgen.
hehe, daar spierpijn is mij ook nog nooit gelukt.
pi_101958355
avondeten was mosselen, frietjes met zure mayo en een wit wijntje :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 14 september 2011 @ 22:43:55 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101958960
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef _aurum_ het volgende:
avondeten was mosselen, frietjes met zure mayo en een wit wijntje :9
:9 mjam mjam!

Zo, net weer een sollicitatiebrief verstuurd :9 Kwam erachter dat de deadline eerder was dan ik dacht _O- Meteen mijn CV geupdate en aangepast, ik was die irritante kolommen die ik erin had staan meer dan zat :') :D
pi_101959061

in je cv?

Oh ik moet echt naar bed, ik signaleer flauwe grapjes :').
  woensdag 14 september 2011 @ 22:47:45 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101959176
Nou het was me een gedoe, die krengen versprongen steeds en vernaggelden mijn hele lay-out als ik iets probeerde te veranderen _O- Nu terug naar oude vertrouwde O+ tabjes O+ :+
pi_101959463
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou het was me een gedoe, die krengen versprongen steeds en vernaggelden mijn hele lay-out als ik iets probeerde te veranderen _O- Nu terug naar oude vertrouwde O+ tabjes O+ :+
pi_101959588
O: kwark met honing
T: gekookt ei
T: plakje grillworst
L: sla met spekjes, feta, rode ui, 2 kleuren paprika, oregano, olijfolie
T: 2 bonbons
S: 5 km hardlopen met 1 wandel en stretchpauze van 3 minuten
D: roti met veel groente

Morgen:
O: kwark met honing
T: tompouce van de hema :9
L: 2 volkoren boterhammen met kaas
D: uit eten, een verrassingsmenu
S: 30 minuten fietsen
pi_101959592
Ja :') bedtijd :')

woensdag 14 september 2011 @ 23:04:33 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101960086
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja :') bedtijd :')

Trusten! :*
pi_101960524
Ik kan het woord kikkererwten wel aan, denk ik. :P. Maar lief van jullie!

SPOILER
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_101962749
Ik maak lekker nooit pasta.

En stom, ik wilde dat ding van de lidl kopen (optrekstok, hoe tof) maar mijn deur is waarschijnlijk te breed :').

Tof DaD :D. En gefeliciteerd!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_101963584
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 00:21:16 #70
70532 loveli
N
pi_101963587
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef Chicolate het volgende:
En stom, ik wilde dat ding van de lidl kopen (optrekstok, hoe tof) maar mijn deur is waarschijnlijk te breed :').
Gamma, twee stukjes pijp, duc(k/t)tape, stukje schuimrubber.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 00:21:38 #71
70532 loveli
N
pi_101963598
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:21 schreef Ml-etje het volgende:
:W Leuk daar?
crap in = crap out
pi_101963625
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Gamma, twee stukjes pijp, duc(k/t)tape, stukje schuimrubber.
Ja ik overweeg inderdaad zelf wat te gaan knutselen. En dan meteen een oplossing te verzinnen voor het 2.10 meter hoge raampje aan de bovenkant waardoor ik straks helemaal niet bij die stok kan komen :'). En een plankje regelen zodat ik mn rolgordijnen op kan hangen. Hmmm ik heb wat achterstallig onderhoud merk ik.
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 00:25:10 #73
70532 loveli
N
pi_101963711
Gewoon springen, goed voor je lukten.
crap in = crap out
pi_101966267
Mogge !!

Lijstje

O - 200 gr Kwark met noten
T - halve CB chocoreep (75 kcal)
L - 4 crackers met beleg, salade en beker optimel
T- halve CB chocoreep (75 kcal)
M- makreel (gestoomd) met broccoli en nog wat erbij maar weet nog niet wat, maaltijd moet nu 450 kcal zijn.
T- paar plakjes 20+ kaas
S- huishoudelijke beweging + uur fietsen (en dan heb ik het nog ff niet over traplopen etc)

Vanaf vandaag dus al iets meer een lijstje dat er op gaat lijken, zit natuurlijk nog in de afbouwfase maar t is voor mij erg veel.
pi_101966289
Mogge!
Mn wekker stond nog aan op uitslaapdag :(
Muks, je zegt dat deze hoeveelheden voor jou erg veel zijn, maar normaal at je toch ook niet zo weinig? Of heb je dat CB zo lang gedaan?
pi_101966301
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 07:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Mn wekker stond nog aan op uitslaapdag :(
Muks, je zegt dat deze hoeveelheden voor jou erg veel zijn, maar normaal at je toch ook niet zo weinig? Of heb je dat CB zo lang gedaan?
Ik heb 5 maanden volledig CB, gedaan. Dus 4 weken op 500 kcal, 5e week 800, dan weer 4 500 etc en de laatste periode eetweekenden, dus 5 dagen 500 kcal en 2 dagen 800 kcal
Nu zit ik rond de 900 en bouw ik dus weer op naar straks 1500-2000 kcal
pi_101966308
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan het woord kikkererwten wel aan, denk ik. :P. Maar lief van jullie!
Je wordt hard.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2009 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik had je verteld over m'n fobie voor kikkers hč? Ik gruwel al van het woord. :@. Om ooit kikkererwten te eten zal ik over een flinke drempel moeten (en ja, ik weet dat ze niets met de beesten van doen hebben). :P.
quote:
SPOILER
Wat heb je toch een leuke baard aan de haak geslagen!
pi_101966361
Morning.

Klinkt fijn DaD :)
pi_101966558
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 07:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Je wordt hard.

[..]

[..]

Wat heb je toch een leuke baard aan de haak geslagen!
Drie dagen kamperen naast een sloot vol kikkers heb ik overleefd. Dat heeft geholpen. 8-) . Maar geen plaatjes posten of zo hoor. Van ze zien raak ik nog wel in paniek. :@.

En ja. O+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_101966841
Leukleuk DaD!
Opruimen maar. Hard nodig :{
pi_101967081
Hehehehe, het is maar goed dat je niet met het programma TOAD hoeft te werken DaD. Dat heeft een dikke vette pad als snelkoppelingsplaatje. :D

Spierpijn lijkt mee te vallen hier trouwens. :)
Doe wat je niet durft.
pi_101967139
Mogge! Straks naar Utrecht voor een hele dag vergaderen. Hoera!
  donderdag 15 september 2011 @ 08:50:20 #83
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101967152
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoera!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101967155
Mogguh!

Auw... kan... maar... moeilijk... bewegen... spierpijn... :')
En kaal :@ Ongelukje met de tondeuse gehad

Trusten voor straks XM :D
pi_101967175
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:50 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Auw... kan... maar... moeilijk... bewegen... spierpijn... :')
En kaal :@ Ongelukje met de tondeuse gehad

Trusten voor straks XM :D
Was hier alcohol bij betrokken?
pi_101967176
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar je zit niet in dezelfde trein als Vik, dus je kunt niet op haar tas neerploffen. -O-
Succes iig! Hoop voor je dat het een interessante vergadering is. :)
Doe wat je niet durft.
pi_101967189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:52 schreef Nallie het volgende:

[..]

Was hier alcohol bij betrokken?
Nee, een defect opzetstukje :')
pi_101967198
TMI ofzo :').
pi_101967232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, een defect opzetstukje :')
Ik zeg pics
pi_101967385
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik zeg pics
:D

Nee }:|
pi_101967410
hoi!

Ja doei.
pi_101967412
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D

Nee }:|
Ah toe... ik kan wel wat lol gebruiken
pi_101967414
Goedemorgen!

DaD, wat een heerlijkheid O+

Nog maar twee dagen werken! *O*
pi_101967560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ah toe... ik kan wel wat lol gebruiken
:6 ;)

En props voor Baard! :D ^O^
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 09:14:59 #95
70532 loveli
N
pi_101967603
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
hehehe
crap in = crap out
pi_101967750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is zn hoofd hoor!
toch?!
Doe wat je niet durft.
pi_101967770
Goedemorgen. :)

Gisteren gehoord dat mijn portfolio prima was, nu vandaag nog de bijbehorende paper schrijven en dan heb ik weer een mastervak afgerond, hurray! Moet wel ook werken van 14:00-00:00, maar dat is eigenlijk alleen oppassen dus kan daar gewoon verder met schrijven.

En dan... ben ik klaar met alles wat ik voor mijn vakantie wilde doen! Hoera-voor-overmorgen-op-vakantie-gaan!

Lijstje voor vandaag:
O: twee sneetjes roggebrood met kaas
L: drie boterhammen met filet americain
T: schaaltje vanilleyoghurt met all-bran
D: mosterdsoep met stokbrood met kruidenboter
T: banaan

1. Is dit te weinig?
2. Filet americain is gezonde keus toch?
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 09:27:22 #98
70532 loveli
N
pi_101967793
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het is zn hoofd hoor!
toch?!
Just to be sure, laat die foto's maar zitten.
crap in = crap out
pi_101967818
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen. :)

Gisteren gehoord dat mijn portfolio prima was, nu vandaag nog de bijbehorende paper schrijven en dan heb ik weer een mastervak afgerond, hurray! Moet wel ook werken van 14:00-00:00, maar dat is eigenlijk alleen oppassen dus kan daar gewoon verder met schrijven.

En dan... ben ik klaar met alles wat ik voor mijn vakantie wilde doen! Hoera-voor-overmorgen-op-vakantie-gaan!

Lijstje voor vandaag:
O: twee sneetjes roggebrood met kaas
L: drie boterhammen met filet americain
T: schaaltje vanilleyoghurt met all-bran
D: mosterdsoep met stokbrood met kruidenboter
T: banaan

1. Is dit te weinig?
2. Filet americain is gezonde keus toch?
Fijn dat je bijna vakantie-klaar bent!

1) ik denk het wel, soep bevat vaak weinig calorieën. Ook erg weinig groenten.
2) Ja!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_101967865
Ik begrijp niet hoe filet americain gezond kan zijn, dat zit tich boordevol mayonaise...?
pi_101967875
behalve wanneer je groentensoep maakt met veel groenten.......
Ja doei.
pi_101967878
Oh goedemorgen :W

Helemaal stuk van mn tripje, gelukkig nog 2 dagen werken en dan vakantie *O* heb er echt zoveel zin in! Nog weel superveel doen voor zowel werk als thuis (het is echt een zwijnenstal :') ) maar goed met 7 dagen niets in het vooruitzicht kan dat hendig.
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 09:33:01 #103
70532 loveli
N
pi_101967892
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Ik begrijp niet hoe filet americain gezond kan zijn, dat zit tich boordevol mayonaise...?
Hoofdebstanddeel is vlees, dacht niet dat er mayo in ging.
crap in = crap out
pi_101967896
M'n hoofd ja...

Mayo in filet americain :?
pi_101967905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Mayo in filet americain? Ik dacht dat het gewoon gemalen vlees was met wat kruiden..

maar ik vind het niet lekker dus dat scheelt weer
pi_101967908
Volgens mij zit er geen mayo in filet americain, hoor!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 15 september 2011 @ 09:33:54 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101967909
@PPP Mosterdsoep kan zeer calorierijk zijn als het gemaakt is op basis van room. Of je te weinig eet hangt m.i. vooral af van de hoeveelheden. Maarre........ ik mis groente :?
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 09:34:12 #108
70532 loveli
N
pi_101967911
quote:
Verschil tussen ‘steak tartare’ en ‘filet américain’: Mayonaise!
‘Steak tartare’ bevat er geen terwijl mayonaise absoluut noodzakelijk is om ‘filet américain’ te bereiden.
crap in = crap out
pi_101967919
Planning:

O: dubbele bth kaas
T: mineola
L: 2 bth pindakaas, runderbouillon en salade OF gnocchi (afhankelijk van hoe lekker het eruit ziet)
T: banaan, notenreepje
B: 2x20 minuten fietsen
S: bodycombat
D: kwart aardappeltortilla met salade
pi_101967927
Ah ok. Ik eet het nooit dus vandaar :P
pi_101967933
Als ik recepten filet americain google dan zie ik veel mayo :Y
Toch schijnt het wel gezond te zijn...
pi_101967938
Nou, dan eet ik vast steak tartare :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 15 september 2011 @ 09:36:48 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101967962
Geen van beide. Rauw vlees *ril*
pi_101968013
Oh en lijstje:

O: havermout (eet ik vaak de laatste tijd, lekker warme havermout als ik het koud heb O+ )
T: appel en koffie
L: omelet met veel groente, karnemelk
T: schaaltje fruit
T: komkommer, wortel
D: weet ik nog niet, vanmiddag krijgen we een lading nieuwe groente, even kijken wat daar tussen zit.
T: warme appel met kaneel en yoghurt
pi_101968038
Oh, dat ga ik zo eten in Nederland O+ Filet Americain O+ :9
Ja doei.
pi_101968232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:38 schreef MarMar het volgende:
Oh en lijstje:

O: havermout (eet ik vaak de laatste tijd, lekker warme havermout als ik het koud heb O+ )
T: appel en koffie
L: omelet met veel groente, karnemelk
T: schaaltje fruit
T: komkommer, wortel
D: weet ik nog niet, vanmiddag krijgen we een lading nieuwe groente, even kijken wat daar tussen zit.
T: warme appel met kaneel en yoghurt
Mooi lijstje MarMar, maar dat zijn die van jou eigenlijk altijd wel!
pi_101968238
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:33 schreef Tinkepink het volgende:
@PPP Mosterdsoep kan zeer calorierijk zijn als het gemaakt is op basis van room. Of je te weinig eet hangt m.i. vooral af van de hoeveelheden. Maarre........ ik mis groente :?
Tis kant-en-klare soep-uit-zak ivm eten mee moeten nemen. Maar weinig groente klopt idd, ik maak er stokbroodjes gezond van ipv met kruidenboter (of met allebei ;) ). Doe ik er iig tomaat, sla en komkommer op.

En dan neem ik vier boterhammen ipv 3 bij lunch, dan komt het wel goed volgens mij. :)

En filet americain vind ik lekkerrrrr. :9
pi_101968286
Lijstje hier:

O: 3 plakjes vers volkorenbrood (cake-formaat :+ )
T: 2 gekookte eitjes
L: Griekse yogurt met honing en walnoten
T: hand gemengde noten, plakje brie
S: krachttraining (45 minuten)
S: spinnen (45 minuten)
D: wat koppen flink gevulde groentensoep
Ja doei.
pi_101968494
Niet wat bij de soep Mo? Denk dat je dan 's avonds zin krijgt in snaaien als je alleen maar soep eet als D...
pi_101968622
Ik snaai nooit 's avonds, want er is niets in huis om te snaaien *)

En het is echt een heel goed gevulde groentensoep met ballen, veel groente en vermicelli :)
Ja doei.
pi_101968777
Planning voor vandaag:

O: Nectarine met muesli en yoghurt en lijnzaad
T: Koffie verkeerd en minneola
L: 2 grote speltcrackers met tofupate, een gekookt ei en een halve komkommer
T: appel en hand rozijnen en hand pompoen/pijnboompitten
D: wat er nog in de koelkast ligt, ik denk groenteomelet met eventueel crackers
T: Nectarine met yoghurt?

Enigzins fruitoverdosis misschien... t moet op :)
  donderdag 15 september 2011 @ 10:17:46 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101968826
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:03 schreef V1z0R het volgende:
Niet wat bij de soep Mo? Denk dat je dan 's avonds zin krijgt in snaaien als je alleen maar soep eet als D...
Ik heb echt altijd trek 's avonds na alleen soep. Zelfs als de soep meer op een eenpansmaaltijd lijkt :') Het zal wel psychisch zijn ofzo.

@mo: hoe gaat het eigenlijk verder met het afvallen? Ik zie de laatste tijd wel vaker "magere" lijstjes van je. En ik kan het niet helpen, maar soms moet ik toch denken aan de vorige keer dat je (te) snel afviel door (te) weinig eten :@
pi_101968878
Ik val niet af volgens mij, maar sport in ieder geval met veel plezier en regelmaat. Lijstjes zijn niet optimaal, maar dat heb ik ook al gezegd eerder. Wordt vanzelf weer beter als ik niet het grootste deel van de dag thuis ben.
Ja doei.
pi_101969050
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb echt altijd trek 's avonds na alleen soep. Zelfs als de soep meer op een eenpansmaaltijd lijkt :') Het zal wel psychisch zijn ofzo.

@mo: hoe gaat het eigenlijk verder met het afvallen? Ik zie de laatste tijd wel vaker "magere" lijstjes van je. En ik kan het niet helpen, maar soms moet ik toch denken aan de vorige keer dat je (te) snel afviel door (te) weinig eten :@
Nee, de verzadiging van soep is minder dan wanneer je gewoon eet.
Waar loveli het dus ook altijd over heeft met smoothies en shakes...

:') Gisteren na de training een groot bord vol met gebakken aardappels, bruine bonen met zigeunersalade en maggi en 2 speklappen gehad... En om 10 uur toch nog weer trek :')
Dus blikje makreelfilets gegeten :9
pi_101969133
Ik heb vroeger bij een slager gewerkt er daar ging geen mayonaise door de filet american.

Pfff moeite met wakker worden, zelfs na een paar bakken koffie.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 15 september 2011 @ 10:31:49 #126
148689 Muis006
pi_101969158
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, de verzadiging van soep is minder dan wanneer je gewoon eet.
Waar loveli het dus ook altijd over heeft met smoothies en shakes...

:') Gisteren na de training een groot bord vol met gebakken aardappels, bruine bonen met zigeunersalade en maggi en 2 speklappen gehad... En om 10 uur toch nog weer trek :')
Dus blikje makreelfilets gegeten :9
In mijn verbeelding zie jij eruit als Vin Diesel :P met haar.

Zoveel eten zou ik nooit weg kunnen krijgen op een dag.
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 10:34:18 #127
70532 loveli
N
pi_101969209
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:31 schreef Muis006 het volgende:
In mijn verbeelding zie jij eruit als Vin Diesel :P met haar.
Even teruglezen.
crap in = crap out
pi_101969236
Met haar :? :')

Voor progje haar blij
SPOILER
  donderdag 15 september 2011 @ 10:35:56 #129
148689 Muis006
pi_101969239
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Even teruglezen.
Geen tijd voor, ik post tussen het studeren door.

Wat was er dan?
  donderdag 15 september 2011 @ 10:36:05 #130
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_101969244
Iedereen heeft het meestal over muesli eten, maar cornflakes zijn toch ook wel goed?
Daar zitten misschien een paar calorieen meer in per 100g en iets meer koolhydraten, maar minder suikers (dan de muesli die ik had met rozijnen in iig).
Of zit er nu naast? Wat vinden jullie van cornflakes?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_101969266
Cruesli ^O^ :P

Oh, wacht... :P
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 10:38:45 #132
70532 loveli
N
pi_101969310
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Geen tijd voor, ik post tussen het studeren door.

Wat was er dan?
Iets met een onwillig opzetstukje. Geen haar.
crap in = crap out
pi_101969321
Oh, en ik vind niet zoveel van cornflakes.. als ik al 'flakes' eet, dan zijn het 'branflakes', van de Lidl, en die vind ik wel lekker :)
Ja doei.
pi_101969348
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Met haar :? :')

Voor progje haar blij
SPOILER
_O-
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 15 september 2011 @ 10:40:32 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101969354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:36 schreef Luxuria het volgende:
Iedereen heeft het meestal over muesli eten, maar cornflakes zijn toch ook wel goed?
Daar zitten misschien een paar calorieen meer in per 100g en iets meer koolhydraten, maar minder suikers (dan de muesli die ik had met rozijnen in iig).
Even kort door de bocht: Cornflakes zijn vooral snelle koolhydraten en daarnaast ook mais. In goede muesli zitten meer gezonde stofjes, meer vezels en meer langzame koolhydraten. En als de rozijnen het probleem zijn haal je er toch gewoon een paar uit?
pi_101969355
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:36 schreef Luxuria het volgende:
'Echte' muesli is gezond, de meeste huidige varianten zitten echter volgepropt met suiker.
Cornflakes of suikermuesli zit bij mij weinig verschil in.

Muis, haar is foetsie ;(
  donderdag 15 september 2011 @ 10:40:35 #137
148689 Muis006
pi_101969356
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Iets met een onwillig opzetstukje. Geen haar.
Oooh.

Dan gewoon Vin Diesel :P
  donderdag 15 september 2011 @ 10:41:51 #138
148689 Muis006
pi_101969397
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

'Echte' muesli is gezond, de meeste huidige varianten zitten echter volgepropt met suiker.
Cornflakes of suikermuesli zit bij mij weinig verschil in.

Muis, haar is foetsie ;(
Soz ;(

Ik wilde juist voorkomen dat ik het er niet bij zou zetten en je verontwaardigd was "Ik heb haar hoor ;(!"

Een beetje het vrouwen/grote kont-dilemma.
  donderdag 15 september 2011 @ 10:42:30 #139
206580 Luxuria
pi_101969414
Maar dat valt toch wel mee met die suikers? Maar 8 gram van de 84 gram koolhydraten.
De zetmeel zijn toch goede (langzame) koolhydraten of niet?

Voedingswaarde
Energie 1604 kJ
378 kcal
Eiwit 7 g
Koolhydraten 84 g
-Suikers 8 g
-Zetmeel 76 g
Vet 0,9 g
-Verzadigd vet 0,2 g
Vezels 3 g
Sodium/Natrium 0,50 g
Zout 1,30 g
  donderdag 15 september 2011 @ 10:43:31 #140
206580 Luxuria
pi_101969452
Ik vind muesli gewoon echt niet lekker :P Het smaakt muf
Dus ik ben op zoek naar een alternatief dat ik wel lekker vind en ook goed is ;)
pi_101969472
Ik heb nu biologische, volkoren muesli van de albert heijn. Maar volgens mij is dat gewoon cruesli, want het is krokant.

Wel lekker, though :Y)
  donderdag 15 september 2011 @ 10:45:27 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101969514
Glychemische index cornflakes: 83
Glychemische index muesli: 54
Glychemische index havermout: 48

Hoe lager, hoe beter. Hoe hoger, hoe sneller je trek hebt.
pi_101969528
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:40 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oooh.

Dan gewoon Vin Diesel :P
Ik kreeg van m'n collega's 'Goedemorgen meneer Neuteboom' naar m'n hoofd geslingerd :D

Hahaha, maakt niet uit hoor Muis :*
pi_101969563
Havermout. Da's zeker niet hetzelfde als brinta? :') :@
  donderdag 15 september 2011 @ 10:48:08 #145
206580 Luxuria
pi_101969580
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef Tinkepink het volgende:

Oh nee he, ik dacht dat het ging om hoe hoog het aantal suikers van de koolhydraten is, en dat is best laag van cornflakes.
Heb ik gisteren zo'n megagrote doos gekocht, is het eigenlijk toch niet zo goed als ik dacht.. :{
  donderdag 15 september 2011 @ 10:48:22 #146
148689 Muis006
pi_101969590
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik kreeg van m'n collega's 'Goedemorgen meneer Neuteboom' naar m'n hoofd geslingerd :D

Hahaha, maakt niet uit hoor Muis :*
We hebben allemaal wel iets.

Besides, geen haar kan heel aantrekkelijk zijn en wel haar heel onaantrekkelijk.
pi_101969600
quote:

^O^
Al zijn er ook koolhydraatrijke voedingsmiddelen met een hoog GI die wel complexe koolhydraten bevatten :) Rijst bijvoorbeeld.
  donderdag 15 september 2011 @ 10:49:11 #148
206580 Luxuria
pi_101969606
Waar smaakt brinta naar? :P
pi_101969634
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:49 schreef Luxuria het volgende:
Naar m'n jeugd. Toen ik nog een klein en lief Goedbijtje was. Braaf aan de brinta 's morgens. O+
  donderdag 15 september 2011 @ 10:50:24 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101969650
Boh de hele nacht liggen draaien :') Op een gegeven moment ging vriendje's wekker en toen heb ik nog half-slaperig geklaagd :')

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:48 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Oh nee he, ik dacht dat het ging om hoe hoog het aantal suikers van de koolhydraten is, en dat is best laag van cornflakes.
Heb ik gisteren zo'n megagrote doos gekocht, is het eigenlijk toch niet zo goed als ik dacht.. :{
Ha! Dat had ik ook :D Daar heb ik toen ooit eens snicker-cornflakes-bites van gemaakt, van Nigella :') (en uiteraard ben ik me ervan bewust dat dat ook niet gezond is _O- al kon ik ze zo wel aan mijn medemensch voederen O-) )
  donderdag 15 september 2011 @ 10:50:43 #151
148689 Muis006
pi_101969658
Ik at vroeger beschuitenpap met banaan als ontbijt.

Nu vind ik het vreselijk :P
pi_101969664
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:49 schreef Luxuria het volgende:
Karton dat 3 weken in een blauwalgsloot heeft liggen weken..
Ja doei.
pi_101969681
quote:

Ik ben net wakker en zit naar dat woord te staren en weet wat dat er wat mis is, maar het duurde wel een minuut voordat ik in de gaten had dat de ene h weg moet.
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 10:51:40 #154
70532 loveli
N
pi_101969693
Reply getikt, flikkert fok me eruit. Mais is slecht ivm te veel omega 6. Zorgt voor ontstekingsreacties en insuline/suikerschommelingen. Havermout is wel goed, rogge ook. Door mais in diervoeding krijgen we te veel omega6 binnen in verhouding.
crap in = crap out
pi_101969703
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Karton dat 3 weken in een blauwalgsloot heeft liggen weken..
Joe kweezie woeman! :{w
pi_101969724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef loveli het volgende:
Reply getikt, flikkert fok me eruit. Mais is slecht ivm te veel omega 6. Zorgt voor ontstekingsreacties en insuline/suikerschommelingen. Havermout is wel goed, rogge ook. Door mais in diervoeding krijgen we te veel omega6 binnen in verhouding.
Wie eet hier het eten van z'n huisdier dan? Oh, de voeding van de dieren die we zelf opeten, zeker!
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 10:53:22 #157
70532 loveli
N
pi_101969737
GL (glycemic load) zegt nog meer dan GI.
crap in = crap out
pi_101969787
Da's weer een nieuwe voor mij!
pi_101969828
Is gewoon de GI * KH percentage * portie, kort door de bocht.
Dus wat je daadwerkelijk binnenkrijgt per portie :)

Tuinbonen heeft een hoge GI maar laag percentage KH's dus is de GL ook laag.
pi_101969840
Als ik cornflakes eet moet ik echt een hele grote bak eten en dan heb ik na een uur weer honger :')
Muesli doe ik t een stuk langer op en havermout helemaal!
pi_101969871
Lijstje dan maar!

O: turkse yoghurt met de eerder beschreven muesli
T: cappuccino, appel
L: pistoletje filet americain met uitjes. Zonder mayo.
T: klein restje zuurkoolstamppot ( :9~ ), fruit
D: noedels, kip, groente (vandaag wel)
T: keine ahnung
pi_101969881
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Is gewoon de GI * KH percentage * portie, kort door de bocht.
Dus wat je daadwerkelijk binnenkrijgt per portie :)

Tuinbonen heeft een hoge GI maar laag percentage KH's dus is de GL ook laag.
Ah, duidelijk! :Y
  donderdag 15 september 2011 @ 10:59:11 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101969910
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben net wakker en zit naar dat woord te staren en weet wat dat er wat mis is, maar het duurde wel een minuut voordat ik in de gaten had dat de ene h weg moet.
Ja, dat was 'm! Had ook door dat er iets niet klopte, maar kon er de vinger niet op leggen :')
  donderdag 15 september 2011 @ 11:01:00 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101969957
Bastognekoeken in de hoeveelheden hoe ik die eet hebben een hoge GL. En dat is te merken vandaag :') Suikerhigh én moe, tegelijkertijd :')
pi_101970014
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
Bastognekoeken in de hoeveelheden hoe ik die eet hebben een hoge GL. En dat is te merken vandaag :') Suikerhigh én moe, tegelijkertijd :')
Bastognekoeken :9
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 11:04:40 #166
70532 loveli
N
pi_101970048
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
En je blijft dooreten als je eenmaal bent begonnen. Krengen zijn het.
crap in = crap out
pi_101970050
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:04 schreef loveli het volgende:

[..]

^^
  donderdag 15 september 2011 @ 11:05:07 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101970054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja. er liggen hier nog twee pakken op me te wachten ;(
  donderdag 15 september 2011 @ 11:05:37 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101970068
En ik moet eigenlijk werken, maar door de suikerhigh kan ik niet fatsoenlijk nadenken.
pi_101970097
Sugarrush! :o Ouch, dat voelt naar als je je wilt concentreren :D
pi_101970142

Gisteren:

O: gekookt eitje, 2x beschuit met boter en muisjes
L: bakje koude mie/groenten/kip
T: 1x geroosterd brood met mayo, sambal, paprika en komkommer 2 rozemarijncrackers met zure mayo en komkommer en 2 met niks.
S: hardlopen
D: gestoofde kip en groenten die ik nog moet kopen, of als ik wéér geen boodschappen wil doen dan heb ik de keus tussen prei, spinazie ā la crčme of rode bietjes uit pot. Aardappels gekooktn één of andere vorm. Misschien maak ik er wel frietjes van
T: kersenbonbon x2

Vandaag:

O: gekookt eitje, 2 beschuitjes met boter en muisjes
S: stepshape/interval
T: verse jus
L: 2x geroosterd brood met kaas, ui tomaat.
T: wodka, chips
D: gegrilde ribeye, kliekje aardappelen (opgebakken), sperzieboontjes.
  donderdag 15 september 2011 @ 11:15:15 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101970356
Overigens zit ik nu al weer 2 weken onder de 59 kilo (tussen de 58,5 en 58,9). Ondanks bastognekoeken en ijs, maar met een kwartiertje sport per dag. *O*
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 11:19:24 #173
70532 loveli
N
pi_101970454
Met sport kom je met meer dingen weg dan zonder. En je hebt gezondheidswinst/boost van je immuunsysteem.
crap in = crap out
pi_101970689
Awesome! Je kunt een HBO-opleiding volgen om circusartiest te worden :D
Zouden ze een minor leeuwen temmen hebben? :D O+
pi_101970886
:')!
Ja doei.
pi_101970906
Ow fuck. Draai ik net aan de knop om het badwater te laten weglopen, breekt dat kreng af. Ik heb echt zoooooo een (klusjes)man nodig. :(

Of is dit een huisbaasding? Ik heb echt geen flauw idee. :?
pi_101970914
quote:
The hobbit you just called fat? He’s skipping 2nd breakfast. The dwarf woman you called ugly? She spends hours braiding her beard so you can differentiate her from a dwarf man. The Uruk-Hai you just killed? He’s been abused by Saruman. See that Gollum creature with the gangly limbs & large eyes? For 500 years the Ring poisoned his mind. That Elf you just made fun of for crying? She just lost her wizard friend to a Balrog. Put this as your status if you’re against bullying in Middle-Earth.
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 11:40:41 #178
70532 loveli
N
pi_101971059
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:36 schreef conleche het volgende:
Ow fuck. Draai ik net aan de knop om het badwater te laten weglopen, breekt dat kreng af. Ik heb echt zoooooo een (klusjes)man nodig. :(

Kleine dingen als kraanleertjes zijn voor eigen rekening, geen idee of de hele kraan voor de huisbaas is. Eerst huisbaas proberen zou ik zeggen.
crap in = crap out
pi_101971178
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

lol

Een FB-vriendinnetje had deze van de week:

quote:
Please copy this if you know someone, or have heard of someone who knows someone that may have known someone who knows anyone. If you don't know anyone, or even if you've heard of anyone who doesn't know anyone that doesn't know someone, then still copy this. It's important to spread the message. Oh, and the hearts. ♥♥ Don't forget the freakin' hearts. ♥♥
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_101971203
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]

lol

[..]

! die is leuk :D
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 11:46:24 #181
70532 loveli
N
pi_101971206
quote:
! Die is wel goed!
crap in = crap out
pi_101971232
Heeft iemand wel eens prodimed gedaan?
Worry is a misuse of imagination
pi_101971242
Nou ja, het is geen leertje en geen kraan, maar iets er tussenin. Ik wil best zelf een nieuw draaiding halen, maar dat staat natuurlijk in verbinding met de stop. Dus die moet dan zeker ook vervangen? En hoe kom je daar dan bij? /Klusn00b
pi_101971250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:47 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand wel eens prodimed gedaan?
Mijn vader, 25 kilo afgevallen :) Er is nu weer 18 kilo aan ;)
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 11:49:02 #185
70532 loveli
N
pi_101971271
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:47 schreef conleche het volgende:
Nou ja, het is geen leertje en geen kraan, maar iets er tussenin. Ik wil best zelf een nieuw draaiding halen, maar dat staat natuurlijk in verbinding met de stop. Dus die moet dan zeker ook vervangen? En hoe kom je daar dan bij? /Klusn00b
Ligt eraan watvoor kraan het is. Maar meest waarschijnlijk is dat het geen los te krijgen onderdeel is en je de hele kraan moet vervangen.
crap in = crap out
pi_101971289
quote:

[..]

lol

[..]

Check! *)
Ja doei.
pi_101971310
Maar het is heul geen kraan! Die kraan zit zelfs niet in de buurt!
  donderdag 15 september 2011 @ 11:50:18 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101971314
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:47 schreef conleche het volgende:
Ik zou de huisbaas bellen hoe dat zit. En als je er zelf verantwoordelijk voor bent vragen of je je nog aan bepaalde regels moet houden. En of ze nog tips hebben "want noob"
pi_101971316
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:36 schreef conleche het volgende:

Hangt er vanaf of je service kosten betaald denk ik! Of een onderhoudscontract hebt..
pi_101971349
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef Tinkepink het volgende:

Ik zou de huisbaas bellen hoe dat zit. En als je er zelf verantwoordelijk voor bent vragen of je je nog aan bepaalde regels moet houden. En of ze nog tips hebben "want noob"
Ik geloof dat ik dat ook zou doen (al zou ik misschien eerst m'n vader bellen :@ )
pi_101971357
*vind ik leuk*

;(

ik ga zo een avocado eten! Zo!
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 11:51:49 #192
70532 loveli
N
pi_101971367
So sad! Please put this on your status if you know someone or are related to someone who suffers from stupidity. We all need to understand that stupidity is real and should be taken seriously. You could be sitting next to a sufferer right now. There is still no known cure for stupidity & sympathy does not help. But we can raise awareness. 87.365% won’t re-post this because they don’t know how to copy & paste.
crap in = crap out
pi_101971409
'Miss, I ate my paste!'
  donderdag 15 september 2011 @ 11:53:22 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101971411
Waarom geven jullie eigenlijk aandacht aan de stomme tekstjes? Dat is toch precies de bedoeling van die meuk?
Gewoon negeren die handel.
pi_101971464
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:48 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mijn vader, 25 kilo afgevallen :) Er is nu weer 18 kilo aan ;)
Toch 7 kilo winst :P
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 11:55:41 #196
70532 loveli
N
pi_101971472
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:55 schreef Probability het volgende:

[..]

7 kilo verlies!
crap in = crap out
pi_101971592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja maar het heeft ook met wilskracht te maken. Het lijkt een beetje op dat Cambridge wat Muks deed. Eerst leven op zakjes en supplementen en dan onder begeleiding van de dietiste steeds weer een nieuw voedingsmiddel invoeren. Eerst groente en fruit, daarna vlees en tenslotte alle koolhydraatrijke producten en op zoek naar een nieuw goed en gezond eetpatroon.
Maar ja, als je dan niet van de snaai af kan blijven na afloop. Vicueuze (?) cirkel
  donderdag 15 september 2011 @ 12:02:27 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101971679
Potverdorie }:| Ik schiet voor geen meter op met mijn werk en zit maar te lanterfanten }:| Vind ik niet tof, want ik vind dat ik gewoon mijn werk moet doen.
pi_101971684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja maar het heeft ook met wilskracht te maken. Het lijkt een beetje op dat Cambridge wat Muks deed. Eerst leven op zakjes en supplementen en dan onder begeleiding van de dietiste steeds weer een nieuw voedingsmiddel invoeren. Eerst groente en fruit, daarna vlees en tenslotte alle koolhydraatrijke producten en op zoek naar een nieuw goed en gezond eetpatroon.
Maar ja, als je dan niet van de snaai af kan blijven na afloop. Vicueuze (?) cirkel
Niet helemaal. :)
Toen ik met een hongerdieet (sultana, avondeten, cola light) zo'n 70kg ben verloren, ben ik ook een groot gedeelte van m'n spierkracht verloren. Toen ik daarna gewoon rond de 2000kcal at kwam ik dus weer aan :{

Mocht je zo gewicht verliezen zou ik ten strengste aanraden flink aan de krachttraining te gaan! :Y
pi_101971695
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie }:| Ik schiet voor geen meter op met mijn werk en zit maar te lanterfanten }:| Vind ik niet tof, want ik vind dat ik gewoon mijn werk moet doen.
Hier nog een, maar heb ook bar weinig te doen... Nog maar 1,5 dag voor mn vakantie. Moest dingen afmaken, maar iets te hard gewerkt denk ik :')
pi_101971704
Dat is het allermoeilijkste bij die zakjesmeuk. De opbouwfase. De meeste mensen houden die zakjes nog wel vol. Je hoeft nergens aan te denken en het hongergevoel valt mee. Maar daarna. Ik ken dus echt niemand bij wie het afgevallen gewicht er af is gebleven.

Of ik morgen kon terugbellen tijdens het 'spreekuur' van 8 tot 5 over 8. (maar eens een noodoplossing gaat zoeken. :') )
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 12:03:35 #202
70532 loveli
N
pi_101971709
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet helemaal. :)
Toen ik met een hongerdieet (sultana, avondeten, cola light) zo'n 70kg ben verloren, ben ik ook een groot gedeelte van m'n spierkracht verloren. Toen ik daarna gewoon rond de 2000kcal at kwam ik dus weer aan :{

Mocht je zo gewicht verliezen zou ik ten strengste aanraden flink aan de krachttraining te gaan! :Y
70 kilo, dat is meer dan ik ooit gewogen heb!
crap in = crap out
  donderdag 15 september 2011 @ 12:03:43 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101971712
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind lanterfant altijd klinken als een magisch soort olifant O+

Desalniettemin: ik ga bezig! (8> Jij ook? *O*
pi_101971725
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ben meer dan een loveli afgevallen in 1,5jaar :D
pi_101971726
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hier nog een, maar heb ook bar weinig te doen... Nog maar 1,5 dag voor mn vakantie. Moest dingen afmaken, maar iets te hard gewerkt denk ik :')
Ja maar de bedoeling is dat je een gezond eetpatroon aanleert en aanhoudt. Sporten was trouwens wel verplicht tijdens het dieet.
Alleen hij heeft gewoon geen wilskracht ;)
Rol koekjes na avondeten is geen uitzondering. En als je ouder bent kom je ook sneller aan volgens mij
  donderdag 15 september 2011 @ 12:04:47 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101971743
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Hij is bijna een mij afgevallen! Er zou in dit geval nog wat restafval overblijven :7 :')
  Vis een optie? donderdag 15 september 2011 @ 12:04:50 #207
70532 loveli
N
pi_101971746
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef conleche het volgende:
Of ik morgen kon terugbellen tijdens het 'spreekuur' van 8 tot 5 over 8. (maar eens een noodoplossing gaat zoeken. :') )
Griptang. Dat en duc(k/t)tape, onmisbaar.
crap in = crap out
pi_101971762
Sultana, cola light en avondeten... Dat je lichaam nog werkt :')
pi_101971798
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo een avocado eten! Zo!
;( avocado was niet goed meer ;(
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 september 2011 @ 12:08:28 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101971831
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

;( avocado was niet goed meer ;(
Ow bummer -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101971841
'Wie trouwt mijn zoon' is echt een aanrader :D!!
pi_101971874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:08 schreef Probability het volgende:
Dat leek me nou net bagger van de bovenste plank :')
  donderdag 15 september 2011 @ 12:10:21 #213
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_101971878
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:08 schreef Probability het volgende:
Die moeder van Elmer zou maar je schoonmoeder zijn! Drama :P.
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:10:53 #214
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_101971889
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klopt! :+ Heerlijk! oO<.
pi_101971904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow bummer -O-
Dan maar 'n plakje brie. En zo het huis maar eens aan kant brengen. Morgen naar Nederland, en wil dan woensdag wel in een relatief schoon en opgeruimd huis terecht komen :@
Ja doei.
pi_101971906
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef Rituals het volgende:

[..]

Die moeder van Elmer zou maar je schoonmoeder zijn! Drama :P.
Ja, drá-má!
pi_101971912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat, no way dat ik dat zou kijken :')
Ja doei.
pi_101971916
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef Rituals het volgende:

[..]

Klopt! :+ Heerlijk! oO<.
:D *)!
pi_101971947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:11 schreef Probability het volgende:

[..]

:D *)!
Bijna net zo slecht als: Hotter than my daughter...
  donderdag 15 september 2011 @ 12:14:26 #220
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_101971999
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

Bijna net zo slecht als: Hotter than my daughter...
En 'De Villa'! _O- :X
pi_101972027
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:14 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik vond de Britse versie stukken beter! Veel platter ;)
pi_101972028
pi_101972052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:15 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat ^O^ en dan had je ook nog Prickly Heat :+
  donderdag 15 september 2011 @ 12:17:41 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101972104
quote:

[..]

Nou.... ik kan m e de Villa van vroeger herinneren, maar ik vind de Nederlandse versie zeker niet onderdoen voor het origineel. Wat een triestheid ;(
  donderdag 15 september 2011 @ 12:20:17 #225
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_101972186
quote:

[..]

Eerste gedachte: 'Is er ook een Britse versie? :?'
Tweede gedachte: 'Hoe kan het ook anders! :')'
pi_101972198
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef conleche het volgende:
Dat is het allermoeilijkste bij die zakjesmeuk. De opbouwfase. De meeste mensen houden die zakjes nog wel vol. Je hoeft nergens aan te denken en het hongergevoel valt mee. Maar daarna. Ik ken dus echt niemand bij wie het afgevallen gewicht er af is gebleven.

Ik dus wel :D Een flink aantal familie leden blijven netjes op gewicht plus een aantal mensen in mijn omgeving.
Dus het kan wel maar ja het is net als bij elk ander : opletten wat erin gaat en daarom heb ik mijzelf met hulp van een dieetist en de kennis die ik heb door mijn achtergrond een heel nieuw, gezond voedingspatroon aangeleerd, nou ja ik ben er mee bezig. Maar heb ik ook de psychologische achtergrond angepakt, ben ik gaan sporten (ja nog steeds 4-5 x per week minimaal)
En tot op heden werkt het prima ! Val nog iets af, maar dat mag, maar spiermassa blijft netjes gelijk, vet neemt nog steeds af.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:26:53 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101972390
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:20 schreef Muks het volgende:

[..]

Ik dus wel :D Een flink aantal familie leden blijven netjes op gewicht plus een aantal mensen in mijn omgeving.
Hoe lang al dan? Ik merk dat het na een jaar of 3 toch lastiger wordt op gewicht te blijven.
(lees: ik moet het iets meer aandacht gaan geven)
pi_101972434
Iemand hier ervaring met het maken van (dadel)compote? Ik wil voor morgen wat compote maken, en vroeg me af of dat het beste te doen is een dag van te voren en het te laten rusten of dat het ook op de dag zelf kan? :)
Ja doei.
pi_101972512
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:20 schreef Muks het volgende:

[..]

Dus het kan wel maar ja het is net als bij elk ander : opletten wat erin gaat en daarom heb ik mijzelf met hulp van een dieetist en de kennis die ik heb door mijn achtergrond een heel nieuw, gezond voedingspatroon aangeleerd, nou ja ik ben er mee bezig. Maar heb ik ook de psychologische achtergrond angepakt, ben ik gaan sporten (ja nog steeds 4-5 x per week minimaal)
En tot op heden werkt het prima ! Val nog iets af, maar dat mag, maar spiermassa blijft netjes gelijk, vet neemt nog steeds af.
Ik ben benieuwd! Je doet het onder begeleiding, dus misschien dat dat wat uitmaakt. :)

En de theorie van dat gezonde voedingspatroon.....ik denk dat veel mensen dat ook wel weten, maar het gaat vaak mis bij de enorme trek waar je dan tegen moet vechten en dat is niet niks. Dat constante gevecht is bijna niet vol te houden én je komt makkelijker aan dan voorheen.

Het spijt me dat ik wat sceptisch ben en ik hoop dan ook dat ik het bij het verkeerde eind heb. En nogmaals, die begeleiding die je krijgt zou een factor van betekenis kunnen zijn hierin. Geen ervaring mee.
pi_101972526
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier ervaring met het maken van (dadel)compote? Ik wil voor morgen wat compote maken, en vroeg me af of dat het beste te doen is een dag van te voren en het te laten rusten of dat het ook op de dag zelf kan? :)
Het kan best op de dag zelf, maar als het even gestaan heeft in een goed afgesloten pot wordt het vaak wel lekkerder / smeuīger.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_101972696
Ah, thanks! Dan ga ik straks nog even naar de winkel voor ontbrekende ingrediënten!
Ja doei.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:47:34 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101972951
zzZZZZzzzz
  donderdag 15 september 2011 @ 12:48:28 #233
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101972979
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
zzZZZZzzzz
Oh, ja?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101973339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! Je doet het onder begeleiding, dus misschien dat dat wat uitmaakt. :)

En de theorie van dat gezonde voedingspatroon.....ik denk dat veel mensen dat ook wel weten, maar het gaat vaak mis bij de enorme trek waar je dan tegen moet vechten en dat is niet niks. Dat constante gevecht is bijna niet vol te houden én je komt makkelijker aan dan voorheen.

Het spijt me dat ik wat sceptisch ben en ik hoop dan ook dat ik het bij het verkeerde eind heb. En nogmaals, die begeleiding die je krijgt zou een factor van betekenis kunnen zijn hierin. Geen ervaring mee.
Denk dat begeleiding ook wel helpt inderdaad, toch iemand anders waar je ook verantwoording aan moet afleggen.
Als ik kijk naar mensen in m'n omgeving geef ik je gelijk, m'n ma, m'n zus, verscheidene kennissen, allemaal weer aangekomen. :{
Maar ik ben het dan ook niet eens met hoe hun eetpatroon is. Laatst nog, m'n zus die at niet mee met de rest want ze wou weer wat kilo's kwijt dus at ze een salade i.p.v. normaal avondeten. 's Avonds grijpt ze naar een zak chips dus vroeg ik 'Je wou toch wat kilo's kwijt?', krijg ik als antwoord 'Ja maar ik heb alleen maar een salade gehad vanavond dus kan dit wel', ik: :') ;( :|W

M'n ma die het kopje koffie van 15uur en 20uur een excuus vind om een dikke koek te eten, en ook na elke avondmaaltijd een toetje. Een toetje is toch geen traktatie meer als je het elke dag neemt? :{ Of neem dan gewoon yoghurt, niet vla met fruit en een lading suiker...
pi_101973524
House Ibiza ^O^ Waar de rest dus vervalt in pulp, maakt Powned in ene een klasse TV-programma :D
pi_101973843
Zo. Pauze.

Last van buik vandaag :(

Lijstje daarom:

O: -
T: stukje worst
L: 2 boterhammen met jam

Boterhammen net even gegeten, want heb nu een tussenuur. Dus áls het echt misgaat, heb ik wat tijd om bij te komen. Les van 14.00u - 15.30u en dan ga ik daarna ook naar huis. Buik is stom vandaag }:|
pi_101973918
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Denk dat begeleiding ook wel helpt inderdaad, toch iemand anders waar je ook verantwoording aan moet afleggen.
Als ik kijk naar mensen in m'n omgeving geef ik je gelijk, m'n ma, m'n zus, verscheidene kennissen, allemaal weer aangekomen. :{
Maar ik ben het dan ook niet eens met hoe hun eetpatroon is. Laatst nog, m'n zus die at niet mee met de rest want ze wou weer wat kilo's kwijt dus at ze een salade i.p.v. normaal avondeten. 's Avonds grijpt ze naar een zak chips dus vroeg ik 'Je wou toch wat kilo's kwijt?', krijg ik als antwoord 'Ja maar ik heb alleen maar een salade gehad vanavond dus kan dit wel', ik: :') ;( :|W

M'n ma die het kopje koffie van 15uur en 20uur een excuus vind om een dikke koek te eten, en ook na elke avondmaaltijd een toetje. Een toetje is toch geen traktatie meer als je het elke dag neemt? :{ Of neem dan gewoon yoghurt, niet vla met fruit en een lading suiker...
Precies daarom heb ik een paar keer inde week een verwen moment, bewust niet elke dag en ook niet altijd op dezelfde dag. En verder heel afwisselend eten, dus niet elke dag hetzelfde en moest er wat af moeten, dan kan dat makkelijk met een balansdag
pi_101974345
hahahaha :D

funny SFW gifje :D
pi_101974355
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:14 schreef Rituals het volgende:

[..]

En Holland in da Hood

En Diva's draaien door

*)!
  donderdag 15 september 2011 @ 13:35:41 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101974403
Het is hier al vaker gezegd Muks. En zonder je te willen demotiveren. Ik bewonder je positieve grondhouding. Ik hoop alleen echt dat het net zo rooskleurig zal verlopen als jij nu lijkt te denken. Zelfs met intensieve begeleiding blijft het lastig. Je begeleiding zit namelijk niet naast je op de momenten dat het moeilijk wordt en zal die gevulde koek dan ook niet uit je handen slaan (bij wijze van spreken).
Je spreekt zo optimistisch over het vervolgtraject dat ik eerlijk gezegd minder vertrouwen heb in een succesvolle afloop dan als je er iets realistischer over zou praten :@ Ik hoop voor je dat ik er naast zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 15-09-2011 13:46:45 ]
pi_101974560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:05 schreef V1z0R het volgende:
House Ibiza ^O^ Waar de rest dus vervalt in pulp, maakt Powned in ene een klasse TV-programma :D
:')
pi_101975300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
Het is hier al vaker gezegd Muks. En zonder je te willen demotiveren. Ik bewonder je positieve grondhouding. Ik hoop alleen echt dat het net zo rooskleurig zal verlopen als jij nu lijkt te denken. Zelfs met intensieve begeleiding blijft het lastig. Je begeleiding zit namelijk niet naast je op de momenten dat het moeilijk wordt en zal die gevulde koek dan ook niet uit je handen slaan (bij wijze van spreken).
Je spreekt zo optimistisch over het vervolgtraject dat ik eerlijk gezegd minder vertrouwen heb in een succesvolle afloop dan als je er iets realistischer over zou praten :@ Ik hoop voor je dat ik er naast zit.
Blijft eeuwige discussie...
pi_101975824
Ohai!!

Ik vind Muks heel positief en denk juist dat dat haar zal helpen met het opbouwen. Het zal vast moeilijk worden maar met een opsitieve attitude gaat het vast beter!

Mijn lijstje/planning:

O: dubbele bth met kaas
T: mineola, handje druiven
L: 250 gr rauwkost met dressing, 2 bth (jam, pindakaas)
T: notenreepje
B: 2x20 minuten fietsen
D: kwart tortilla & salade
S: bodycombat
T: bonbon & thee
  donderdag 15 september 2011 @ 14:22:36 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101975862
Ik ben meer van de realistische stroming. Maar zoals ik al zei, ik hoop dat ik mijn ongelijk bewezen wordt.
pi_101976065
Ik hoef er niets bij te denken Perr! :o :D O+ ^O^
pi_101976690
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:28 schreef V1z0R het volgende:
Ik hoef er niets bij te denken Perr! :o :D O+ ^O^
jaja alle T's staan er hopelijk al in ;)

Ik voel me trouwens weer een beetje ziek hier op kantoor. Als ik hier ben krijg ik een loopneus, hoofdpijn en keelpijn. Andere locaties niets aan de hand. C'est quoi :?
pi_101976707
Airco toevallig? Dat deed mij vaak de das om -O-
Ja doei.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:49:42 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101976817
Airco idd! En soms TL-buizen (is feitelijk snel knipperend licht, kan hoofdpijn veroorzaken!)

En al actief geworden, Tink? *O*

Koesje voor Cocobuik :* Nou lief doen }:|
  donderdag 15 september 2011 @ 14:52:02 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101976906
Lijstje/planning tot nu toe:

O: drie kleine afbakbroodjes met fricandeau
L: bak Griekse yoghurt met honing (was gisteren weer walnoten vergeten xD)
T: snee brood met pindakaas
T: gekookt eitje oids?
D: moet ik nog halen, ik denk aan mosselcurry met veggies en naanbrood :9
S: Zumba
pi_101976936
Ik vind mosselcurry zo vies klinken :@ is het lekker?
pi_101976956
Lekker Maria! Naanbrood O+

Ik krijg steeds zin in Snickers als ik de TT zie.... :{
pi_101976976
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:52 schreef Perruche het volgende:
Nee, want ze maakt graag vieze maaltijden voor zichzelf ;)
pi_101977002
Ik heb al stofgezogen, boodschappenlijstjes voor hier én in Nederland gemaakt en ben in de verleiding aan het komen om ook te gaan dweilen...

Lijstje klopt al van geen kant meer, overigens, maar neem zo nog wel wat yoghurt en thee :9

En zijn er mensen die zaterdagmiddag zin hebben in een drankje in Den Haag centrum / op Scheveningen? :)
Ja doei.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:54:56 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101977026
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:52 schreef Perruche het volgende:
:Y Maar ik hou dan ook van mosselen :D

Het is trouwens niet megaspannend, mosselen, sperzies en aspergetips in een sausje van kokosmelk, kerrie en ui :P

Zie hier! ^^ http://www.ah.nl/recepten/recept?id=352614
pi_101977058
Netjes Maria, tenminste geen overload aan KH's en voldoende eiwitten ^O^

Mosselcurry :') mosselhachee :o :X :|W
pi_101977071
Klinkt goed Maria!
Mo, als ik niet al familiedag had, leek het me leuk :)
pi_101977194
Mosselen zijn wel lekker, maar ik eet ze het liefst klassiek geloof ik, lekker uit de witte wijn :9... misschien een goed idee voor vrijdag of zaterdag!
pi_101977213
Mosselen in spek en dan paneren :9
  donderdag 15 september 2011 @ 15:00:15 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101977229
Sinds ik in een portie mosselen in iedere schelp een minikrabbetje vond ben ik niet meer zo dol op mosselen :')
pi_101977260
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Sinds ik in een portie mosselen in iedere schelp een minikrabbetje vond ben ik niet meer zo dol op mosselen :')
Kan ik me voorstellen. Vindt het al minder fijn als de bak vol zit met baarden :')
pi_101977316
gebakken mosselen vind ik wel lekker :9 gekookt is niet echt mijn ding... -O- net als oesters, overigens.. dat vind ik net een hap zeewater..
Ja doei.
pi_101977365
Gebakkken, haal je dan eerst de schelp eraf? /noob :')
pi_101977392
ja :P zou 's moeten vragen hoe ze bereid worden zaterdag aan m'n pa :9 we haalden ze wel eens bij de visboer vroeger O+
Ja doei.
pi_101977544
Murgh ik heb het even gehad endezeau, ik ben moe van 2 dagen weg en wil naar huis! nou nog 3 dingen doen en dan morgen verder.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:10:53 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101977610
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:59 schreef Perruche het volgende:
Mosselen zijn wel lekker, maar ik eet ze het liefst klassiek geloof ik, lekker uit de witte wijn :9... misschien een goed idee voor vrijdag of zaterdag!
Oh mijn mams maakte vroeger wel zo'n enorme pan mosselen met kruiden enzo O+ :9 En die aten we dan met stokbroodjes en sausjes :9~

Het vriendje houdt helaas niet van mosselen oO< Dus dan koop ik wel zo'n treurig bakje mosselvlees als ik alleen moet eten :+ Voordeel: geen verstekelingen :D Of ik eet mosselen bij een restaurant :Y)

En yaaaay, goedkeuring van V1z0Rmans! *O*
pi_101977652
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja :P zou 's moeten vragen hoe ze bereid worden zaterdag aan m'n pa :9 we haalden ze wel eens bij de visboer vroeger O+
Koken en dan bakken met wat knoflook erbij ^O^
  donderdag 15 september 2011 @ 15:11:57 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101977660
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:09 schreef Perruche het volgende:
Murgh ik heb het even gehad endezeau, ik ben moe van 2 dagen weg en wil naar huis! nou nog 3 dingen doen en dan morgen verder.
Ik moest denken aan Murth Mossel :') :+

Bijna klaar Parkietchen! :*
pi_101977783
Murgh klinkt heel Indiaas :9
Ja doei.
pi_101977856
Murgh is wat ik ook zeg als ik me murw voel. Dan zeg ik "murgh". En dat is echt heel a-sexy, mijn vriendje zegt dan altijd "boerin" tegen me :') .

/exit wog.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:22:42 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101978080
Dat noem ik murw. Dat je zo moe bent dat je helemaal murw bent.
Edit. Dat zeg je zelf al. Muts dat ik ben :')
pi_101978108
O+ Murw O+ is een fijn woord om dat soort dingen te omschrijven. Dekt de lading.

Het is wel -O- als je helemaal murw bent -O-
Ja doei.
pi_101978155
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:17 schreef Perruche het volgende:
Murgh is wat ik ook zeg als ik me murw voel. Dan zeg ik "murgh". En dat is echt heel a-sexy, mijn vriendje zegt dan altijd "boerin" tegen me :') .

/exit wog.
Ik vind sigme wel sexy :6
Al is dat niet 'echt' een boerin natuurlijk...

En op de 'stoere boerenmeiden kalender' staan ook wel een paar sexy meiden :Y

"It's weird how fingerpuppets sounds ok as a noun"

[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 15-09-2011 15:32:11 ]
pi_101978422
Ik ben blij dat ik nog drie seizoenen Greys Anatomy te gaan heb, die pulptv trek ik namelijk echt niet :P

The Event, die mag van mij wel snel weer verder gaan.
pi_101978467
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig zit jij niet naast mij en heb ik al menig moeilijk moment gehad en weerstaan !
Niet meer BINGEN is al een hele grote overwinning ! Jammer dat jij geen vertrouwen heb, gelukkig heb ik dat zelf wel en ook de mensen om mij heen ! En laat ik het daar nu mee moeten doen !
pi_101978545
Doe jij eens rustig. Tink bedoelt het goed. :)
pi_101978644
:')
Ja doei.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:40:12 #277
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_101978767
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:34 schreef Probability het volgende:

[..]

En Holland in da Hood

En Diva's draaien door

*)!
Check! *) Al vind ik die programma's niet zo leuk, zet er niet speciaal de tv voor aan.

En ik kijk ook nog Topchef, Expeditie Robinson (Sylvia O+. Tof mens!) en Het Blok. Van die laatste vind ik het nog steeds jammer dat anna82 niet meedoet :P.

Binnenkort beginnen ook de (USA) series weer die ik volg! *O*

Dat ik nog tijd heb voor andere dingen is bijna een wonder :') :+.
pi_101979003
:D muks je uitroeptekentoets is kapot! Niet zo aangevallen voelen heur, tink is niet aardig he, dat zegt ze zelf al :P
pi_101979011
Mijn darmen zijn compleet over de zeik en uiteraard heb ik vanavond rijles }:|.

Ik hou van pulp tv, maar er is teveel op de buis op het moment om allemaal bij te houden :'). Ideaal tijdens het koken/eten/strijken. Al moet ik nog steeds een strijkbout (en stofzuiger) kopen).

Ok ik ga het vragen. Muks, waarom een spatie voor elk uitroepteken? (en waarom een uitroepteken na elke zin? Dat doen ze in de Donald Duck ook altijd) Is dat iets met mobiel ofzo dat het automatisch gaat? :P
pi_101979248
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:45 schreef Chicolate het volgende:
Mijn darmen zijn compleet over de zeik en uiteraard heb ik vanavond rijles }:|.

Extra hard rijden, ben je eerder weer thuis O-)
Ja doei.
pi_101979255
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:32 schreef Muks het volgende:

[..]

Gelukkig zit jij niet naast mij en heb ik al menig moeilijk moment gehad en weerstaan !
Niet meer BINGEN is al een hele grote overwinning ! Jammer dat jij geen vertrouwen heb, gelukkig heb ik dat zelf wel en ook de mensen om mij heen ! En laat ik het daar nu mee moeten doen !
Denk dat Tink doelde op wat voor de meesten juist het moeilijkst is, niet het aankomen, niet het afvallen, maar het gematigde...
Dat is waar alle hulp en aanmoediging langzaam(soms ook heel snel) verdwijnt en je dus uiteindelijk op jezelf bent aangekeken. Waar je dus de aandacht kreeg toen je dik was, al zij het negatief, en de aandacht die je krijgt nu je bent afgevallen, dat zal verdwijnen en je ziet dan bij vele dat die aandacht ook een trigger was om het een of het andere te doen.
Hierdoor vervallen velen in het oude patroon, 'Goh, kom je weer aan? Zonde...', terwijl anderen juist doorslaan met het afvallen, 'Joh, zou je niet eens stoppen met afvallen?'.
Gewicht is bij velen die er moeite mee hebben toch vaak controle/aandacht-gerelateerd.
pi_101979393
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb al stofgezogen, boodschappenlijstjes voor hier én in Nederland gemaakt en ben in de verleiding aan het komen om ook te gaan dweilen...

Lijstje klopt al van geen kant meer, overigens, maar neem zo nog wel wat yoghurt en thee :9

En zijn er mensen die zaterdagmiddag zin hebben in een drankje in Den Haag centrum / op Scheveningen? :)
Het is volgens mij 'gestofzuigd' :+

En ik kan niet, want ik heb een tentamen zaterdag }:| Scheveningen O+
pi_101979427
Tentamens op zaterdag? :{w
pi_101979450
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het is volgens mij 'gestofzuigd' :+

En ik kan niet, want ik heb een tentamen zaterdag }:| Scheveningen O+
Ja, weet ik :+ maar dit klinkt zo leuk :@

En jammer, maar, een tentamen op ZATERDAG? ;(
Ja doei.
pi_101979522
Ja, belachelijk hč. Ik kan er nog steeds een beetje verdrietig van worden ;(

Maar morgen ben ik gelukkig vrij, kan ik nog even leren! *O*
  donderdag 15 september 2011 @ 16:17:19 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101979992
Wij kunnen ook niet, zitten in Purmerend dit weekend :).
  donderdag 15 september 2011 @ 16:28:38 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101980364
Even voor de spellingsnazi's onder ons. Is het lange termijn besparingen, langetermijn besparingen of langetermijnbesparingen?
pi_101980416
Da's een leuke! :D Ik gok op die tweede, maar wacht maar even op een echte spellingsnazi :') :@
pi_101980425
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Denk dat Tink doelde op wat voor de meesten juist het moeilijkst is, niet het aankomen, niet het afvallen, maar het gematigde...
Dat is waar alle hulp en aanmoediging langzaam(soms ook heel snel) verdwijnt en je dus uiteindelijk op jezelf bent aangekeken. Waar je dus de aandacht kreeg toen je dik was, al zij het negatief, en de aandacht die je krijgt nu je bent afgevallen, dat zal verdwijnen en je ziet dan bij vele dat die aandacht ook een trigger was om het een of het andere te doen.
Hierdoor vervallen velen in het oude patroon, 'Goh, kom je weer aan? Zonde...', terwijl anderen juist doorslaan met het afvallen, 'Joh, zou je niet eens stoppen met afvallen?'.
Gewicht is bij velen die er moeite mee hebben toch vaak controle/aandacht-gerelateerd.
Goed punt, daar heb ik laatst ook over nagedacht. Is echt een valkuil, geloof ik meteen :Y
pi_101980547
Ik gok op de laatste, Tink.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:34:40 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101980560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik gok op de laatste, Tink.
Ik ook. Mijn collega's op de eerste.
pi_101980596
Ik ga met je collega's mee!
pi_101980624
Ik zou ook voor de laatste gaan !
Ja doei.
pi_101980643
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:28 schreef Tinkepink het volgende:
Even voor de spellingsnazi's onder ons. Is het lange termijn besparingen, langetermijn besparingen of langetermijnbesparingen?
langetermijnbesparingen zou ik zeggen.
Kwak
pi_101980644
Google zegt de eerste
pi_101980648
Mo + kwak hebben gelijk!
quote:
Samenstellingen met lange termijn worden als één woord gespeld.
pi_101980663
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:37 schreef Nallie het volgende:
Google zegt de eerste
google is afhankelijk van de domheid van de massa
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/samenstelling
Kwak
pi_101980665
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:37 schreef Nallie het volgende:
Google zegt de eerste
Google zegt ook dingen als goatse en lemonparty...
Ja doei.
pi_101980806
Ik had er gewoon van gemaakt, besparingen op de lange termijn :')
pi_101980828
Vol dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')