En waar is hier?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, das wel jammer dan idd. ik ben wel langer, en volgens mij hier nog wel meer. gooi een hengeltje uit zou ik zeggen!
toevallig heb ik hem pas weer verwijderd. kom ook niet terug, maar misschien stuur ik er wel een een keer.quote:
Private!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
toevallig heb ik hem pas weer verwijderd. kom ook niet terug, maar misschien stuur ik er wel een een keer.
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.quote:
Is hij niet volgens mij, en ik wil jou nu zienquote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.
3 hele cmquote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.
wil je daten dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Is hij niet volgens mij, en ik wil jou nu zien
lamaarquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
De wat?
@ Friend, nee daar blijf ik nog even lekker in zitten!
Nah, gewoon lekker los gaanquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
De wat?
@ Friend, nee daar blijf ik nog even lekker in zitten!
Die jaquote:
Bonsoirquote:
alles flex op t eilandje?quote:
Wie?quote:
kruip maar weer terug onder je steenquote:
Zekers, bijna vakantiequote:
Neequote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef clevy het volgende:
[..]
kruip maar weer terug onder je steen
joah.. gaat wel geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2011 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers, bijna vakantie![]()
Alhoewel.....het voelt hier altijd als vakantie![]()
![]()
Alles chill in Hollandistan?
Lief meisjequote:
De liefdesbaby van de anti-christ en Sarah Palinquote:
Dan heb ik medelijden met de anti-christ. Over Sarah Palin heen moeten dat wens je niemand toequote:Op woensdag 14 september 2011 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De liefdesbaby van de anti-christ en Sarah Palin
Ze heeft kinderen, dus één of andere eland trapte er toch in...quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met de anti-christ. Over Sarah Palin heen moeten dat wens je niemand toe
Spermadonor of iemand drogerenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft kinderen, dus één of andere eland trapte er toch in...
Ge-GHB´t worden door Sarah Palinquote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spermadonor of iemand drogeren
Hopelijk herinner je er niets meer van. Want anders ..........quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ge-GHB´t worden door Sarah Palin![]()
Waarom quote je jezelf?quote:
dan voel je je wel im-palindquote:Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk herinner je er niets meer van. Want anders ..........
hij is zielig dat ie geen antwoord krijgt op z'n stomme vraagquote:
Er bestaan geen stomme vragen slechts domme antwoordenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:21 schreef clevy het volgende:
[..]
hij is zielig dat ie geen antwoord krijgt op z'n stomme vraag
was het nodig om daar het bewijs voor te leveren?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er bestaan geen stomme vragen slechts domme antwoorden
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
[..]
was het nodig om daar het bewijs voor te leveren?
En als je pech hebt hou je er ook nog een SOA aan overquote:
bij scarlett wil ik dat risico nog enigszins lopenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je pech hebt hou je er ook nog een SOA aan over
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef clevy het volgende:
[..]
bij scarlett wil ik dat risico nog enigszins lopen
what's with the dude?quote:
Jezus, wat een pretletter ben jij zegquote:
Always happyquote:Op woensdag 14 september 2011 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, wat een pretletter ben jij zeg
Daar houden we vanquote:
nah, al het leuke (jijquote:Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Yaaaaaaaaaaay!
Verder nog wat leuke dingen gebeurd hier?
cheesy, maar ik vind het schattigquote:Op woensdag 14 september 2011 22:21 schreef clevy het volgende:
[..]
nah, al het leuke (jij) was weg he.. </cheesy>
Neuh, niet echtquote:Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Yaaaaaaaaaaay!
Verder nog wat leuke dingen gebeurd hier?
w00t w00t!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh, niet echtMaar ik heb wel bijna vakantie!
thanks.. das toch weer 3 vrouwen vriendelijk aan t lachen gekregen vandaag..quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
cheesy, maar ik vind het schattig
Ik ga lekker hier aan het strand hangen, cocktails slurpen en BBQ-enquote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
w00t w00t!
ga je dan ook nog op vakantie of lekker thuis uitrusten?
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef clevy het volgende:
[..]
thanks.. das toch weer 3 vrouwen vriendelijk aan t lachen gekregen vandaag..
* clevy turft een streepje er bij in de kolom sociaal gedrag
nog ff een mug doodslaan (t zoemt en wil steken dus zal ook wel een vrouwtje zijn) en dan naar bed
Haha dat doe je goed, vrouwen houden van lachen (ik in ieder gevalquote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef clevy het volgende:
[..]
thanks.. das toch weer 3 vrouwen vriendelijk aan t lachen gekregen vandaag..
* clevy turft een streepje er bij in de kolom sociaal gedrag
nog ff een mug doodslaan (t zoemt en wil steken dus zal ook wel een vrouwtje zijn) en dan naar bed
Ohja jij woont ergens in Brazilië of zo toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga lekker hier aan het strand hangen, cocktails slurpen en BBQ-en![]()
wikipedia:quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mugquote:Steekmuggen of muskieten zijn de bekendste muggen en zijn in beginsel onschuldige insecten die leven van nectar. Toch staan ze voor de mens bekend als vervelende vampiristische wezens omdat ze onder andere menselijk bloed zuigen, althans de vrouwtjes tijdens de aanmaak van de eitjes.
Niet zover weg hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha dat doe je goed, vrouwen houden van lachen (ik in ieder geval)
[..]
Ohja jij woont ergens in Brazilië of zo toch?
Zover was ik al hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef clevy het volgende:
[..]
wikipedia:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mug
Ohhh lekker! En hoe ben je daar terecht gekomen?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zover weg hoorIk woon op Malta, en het is heerlijk zonnig hier
(ja, op dit uur niet meer nee)
Zwemmendquote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ohhh lekker! En hoe ben je daar terecht gekomen?
ben er al weerquote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Rupsebeest het volgende:
Nou mensen, doe eens gezellig en talk
Nagels knippen doe je maar in je eigen tijdquote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef clevy het volgende:
moest ff nageltjes knippen </tmi mode>
ken nie alles tegelijk
quote:
euh ja.. wilde net nog ff wat voor t werk gaan fixxen.. in m'n eigen tijd.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:51 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nagels knippen doe je maar in je eigen tijd
ja dit is geef rupsje aandacht tijdquote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef clevy het volgende:
[..]
euh ja.. wilde net nog ff wat voor t werk gaan fixxen.. in m'n eigen tijd.
of is het nu jouw tijd dan? in dat geval neem ik Artic's talcpoeder ter hand en zal ik je billetjes een poederen
het viel helemaaaaaaaaaaaal nog niet op dat je aandacht tekort kwam.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ja dit is geef rupsje aandacht tijd
als je single bent dan heb je gewoon behoefte aan knuffels, ik mis dat heel ergquote:Op woensdag 14 september 2011 22:53 schreef clevy het volgende:
[..]
het viel helemaaaaaaaaaaaal nog niet op dat je aandacht tekort kwam.
steek de billetjes maar eens uit dan.
check.. dat is een redelijk redundant statement alhier.. zit vol met gelijksoortig aandacht beperktenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:57 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
als je single bent dan heb je gewoon behoefte aan knuffels, ik mis dat heel erg
een virtuele knuffel kan niet op tegen een echtequote:Op woensdag 14 september 2011 22:59 schreef clevy het volgende:
[..]
check.. dat is een redelijk redundant statement alhier.. zit vol met gelijksoortig aandacht beperkten
helaas.. meer kan ik je toch ff niet aanbiedenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
een virtuele knuffel kan niet op tegen een echte
Het duurt nog wel even voor ik een vlinder ga wordenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:02 schreef clevy het volgende:
[..]
helaas.. meer kan ik je toch ff niet aanbieden![]()
misschien later als je een mooie vlinder bent
geduld is een schone zaak jong duvelkequote:Op woensdag 14 september 2011 23:03 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voor ik een vlinder ga worden
Ja, ik vind het ook niet erg hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 23:07 schreef clevy het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak jong duvelke
goed zo.. geniet er maar van.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet erg hoor
Hoezo oppervlakkig?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:02 schreef clevy het volgende:
[..]
helaas.. meer kan ik je toch ff niet aanbieden![]()
misschien later als je een mooie vlinder bent
eigenlijk finaal het tegengestelde, maar dat gaat jouw pet dus te bovenquote:
Om 7 uur beginnen... jezus wat vroegquote:Op woensdag 14 september 2011 23:20 schreef clevy het volgende:
[..]
goed zo.. geniet er maar van.
ik heb de zooi weer gefixt. collega die morgen om 7 uur weer op de zaak is kan weer met de nieuwste software spelen. pff.. heb al echt zin in 2x 2,5 uur reistijd morgen om op ander kantoor te gaan werken
nu bedtijd
Is goed jongen, wat jij wiltquote:Op woensdag 14 september 2011 23:25 schreef clevy het volgende:
[..]
eigenlijk finaal het tegengestelde, maar dat gaat jouw pet dus te boven
Niet te lang ophouden, da's niet gezond.quote:
Je spacet em, ouwe.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
Is bij jullie het quote knopje en de autorefresh ook kapot?
Chrome zeker?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
Is bij jullie het quote knopje en de autorefresh ook kapot?
Koffie!quote:
Lekker! Hoezo dat?quote:Op donderdag 15 september 2011 08:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga vanmiddag echt mooi vrij nemen. Dat weet ik wel zeker
Meer koffie drinken.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veeeeels te weinig geslapen vannacht. Dus val hier bijna in slaap
ik zat in de bus inderdaad te denken dat ik er misschien eens aan zou moeten beginnen. Maar toen bedacht ik mij hoe het rook en was ik er toch wel weer klaar meequote:
thanks.. heb geen cv nodig. kan zo m'n historie bij het bedrijf wel vertellen.. en linkedin, online cv zijn doorgaans wel op ordequote:Op donderdag 15 september 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sterkte! Ik hoop dat je CV een beetje goed is
Je snapt de grap nietquote:Op donderdag 15 september 2011 08:47 schreef clevy het volgende:
thanks.. heb geen cv nodig. kan zo m'n historie bij het bedrijf wel vertellen.. en linkedin, online cv zijn doorgaans wel op orde
blijkbaar.. het is ook nog vroeg </slap-excuus>quote:
Vrouwen hebben niks met slappe mannen.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:49 schreef clevy het volgende:
[..]
blijkbaar.. het is ook nog vroeg </slap-excuus>
Ik vind koffie juist lekker ruiken maar niet te zuipenquote:Op donderdag 15 september 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik zat in de bus inderdaad te denken dat ik er misschien eens aan zou moeten beginnen. Maar toen bedacht ik mij hoe het rook en was ik er toch wel weer klaar mee
Zal ik dan toch gelijk krijgen?quote:Op donderdag 15 september 2011 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niks met slappe mannen.
Nieuwe managers ook niet
gefeli.quote:
neequote:
wie weet zelfs een pensioenloze 100quote:Op donderdag 15 september 2011 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! onderweg naar de 40
en nog betaald krijgen ookquote:Op donderdag 15 september 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
Op zich is het best kicke, werken in Leeuwarden. Is van het weekend een vliegshow hier vlakbij en ze zitten nu te oefenen. Laag en hard. Heb al loopings en corkscrews gezien. Tig verschillende vliegtuigen. Zelfs een tankactie midden in de lucht. En het is een kicke geluid
Vliegende tanks? En ik dacht dat Defensie ging bezuinigen.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
Op zich is het best kicke, werken in Leeuwarden. Is van het weekend een vliegshow hier vlakbij en ze zitten nu te oefenen. Laag en hard. Heb al loopings en corkscrews gezien. Tig verschillende vliegtuigen. Zelfs een tankactie midden in de lucht. En het is een kicke geluid
Ik vind het vooral verbazend dat ze met een vliegende tankwagen mogen laagvliegen boven een stad. En er dan ook nog manoeuvres mee uitvoeren. Maar goed, als het wel fout gaat, zijn toch maar Friezen.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Vliegende tanks? En ik dacht dat Defensie ging bezuinigen.
Waar is "hier", aangezien:quote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
Hey WTWanneer kom je hier Whiskey drinken?
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:43 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, ik denk "doe mn lenzen uit en mn bril op" ff vergeten dat mn bril al in mn koffer zit![]()
Dan ga ik maar slapen
Oh dat wil ik ook! Ik heb nu al moordneigingenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:07 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemorgen
Maar weer eens een dagje superrelaxt thuiswerken
Whoop whoop!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Nou, het is hier zeker doods.
Tijd voor een rel.
MissB, je bent lelijk.
Zo komt er natuurlijk nooit pit in dit topicquote:Op donderdag 15 september 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik hou ook van jou hoor
Ja sorry, ik ben helemaal niet in de relmood en al helemaal niet met jou.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo komt er natuurlijk nooit pit in dit topic
goed, zoek ik wel iemand anders opquote:Op donderdag 15 september 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben helemaal niet in de relmood en al helemaal niet met jou.
quote:Op donderdag 15 september 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goed, zoek ik wel iemand anders op
Iets met een nulletje teveel/teweinig zo te zienquote:Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
Klein verschilletje.. (Huurprijs Kalverstraat)
http://www.nu.nl/lifestyle/
http://www.nu.nl/vrouw/26(...)te-winkelstraat.html
quote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
*trekt relnicht kostuum aan*
ShitIk ben dikker geworden. 'T past niet meer
Johquote:Op donderdag 15 september 2011 10:44 schreef Cue_ het volgende:
Iets met een nulletje teveel/teweinig zo te zien
Met alle liefdequote:Op donderdag 15 september 2011 10:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JohBedankt, dat zag ik écht niet
maar die tettersquote:Op donderdag 15 september 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Nou, het is hier zeker doods.
Tijd voor een rel.
MissB, je bent lelijk.
En 30+ worden ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja dat doet een relatie met je he.
Nee hoorquote:
quote:
Wat jij wil he .. ik vind FF wel relaxedquote:Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef rival het volgende:
oke ik ben I.E. helemaal zat..... (ik loop met alles achter, ik heb ook nog hyves)
en zit nu op Firefox omdat Chrome downloaden steeds vastliep met I.E.
blijf ik nu hiermee of wil ik iets anders?
het lijkt alsof ik wat mis, maar wat weet ik niet...quote:Op donderdag 15 september 2011 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat jij wil he .. ik vind FF wel relaxed
O gewoon. Glitters, strass, veren. Je kent 't wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hoe dat kostuum er uit ziet. Pics!
Gordon dus gewoon.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gewoon. Glitters, strass, veren. Je kent 't wel.
Enige wat ik vaak mis in andere browsers zijn mijn favorieten (al kan je die gelukkig simpel importeren).. en soms lijkt het gewoon idd anders te zijn mbt dat je iets mist. Maar dat komt vaak door iets andere layout.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
het lijkt alsof ik wat mis, maar wat weet ik niet...
misschien stond I.E. wel te vol met van alles en niks...
quote:Op donderdag 15 september 2011 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gewoon. Glitters, strass, veren. Je kent 't wel.
en krullen. vergeet vooral de krullen niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerder Joling.
Al is Angel natuurlijk blond... dus je hebt een punt.
heb je weer zo'n stoker hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 11:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
babs, misschien kan je hier een rel van maken
Ja, straks heb ik het weer gedaan.quote:
hoe durf je het in je hoofd te halen..........quote:Op donderdag 15 september 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, straks heb ik het weer gedaan.Relnicht, moet jij Ang3ls pakje niet aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken alleen Game of Thronesquote:Op donderdag 15 september 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Feels sooooo good
Terminal World -
Alastair Reynolds
Engels - Paperback 1 ¤ 11,99 ¤ 11,99 3-4 werkdagen
House Of Suns -
Alastair Reynolds
Engels - Paperback 1 ¤ 13,99 ¤ 13,99 3-4 werkdagen
Blue Remembered Sky / druk 1 -
Alastair Reynolds
Engels - Paperback 1 ¤ 17,99 ¤ 17,99 Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Red Mars -
Kim Stanley Robinson
Engels - Paperback 1 ¤ 7,99 ¤ 7,99 5-7 werkdagen
Blue Mars -
Kim Stanley Robinson
Engels - Paperback 1 ¤ 8,99 ¤ 8,99 5-7 werkdagen
Green Mars -
Kim Stanley Robinson
Engels - Paperback 1 ¤ 7,99 ¤ 7,99 5-7 werkdagen
Game of Thrones 4-Copy Boxed Set -
George R. R. Martin
Engels - Paperback 1 ¤ 24,79 ¤ 24,79 Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis.
Bestelbedrag ¤ 93,73
Verzendkosten ¤ 1,95
Subtotaal ¤ 95,68
Cadeaubon - ¤ 95,68
Totaalbedrag ¤ 0,00
'ze' zeggen dat htc sneller is dan de iphone.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:07 schreef rival het volgende:
en nog wat anders.. mijn abo loopt bijna af... mag ik weer een nieuwe telefoon... nu wil ik uiteraard een iPhone, maar das alleen vanwege mijn goede ervaringen met het ding....
van de andere smathphones ken ik de BBen heb weleens een wat ouder model htc in mijn handen gehad... die waren beide bagger! dus mijn persoonlijke voorkeur gaat ook niet naar de HTC, maar misschien de het laatste model wel helemaal de shit...
dus... ff zonder grappen... welke neem ik?
Murmeli zal daar niet op duikenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:00 schreef Murmeli het volgende:
babs, misschien kan je hier een rel van maken
er is geen enkel gefriemel in FF. ik heb 3 keer op volgende geklikt en voltooien en zit erop hij heeft zelfs nog instellingen van I.E gepiktquote:Op donderdag 15 september 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Sneller en minder gefriemel eromheen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
hoe durf je het in je hoofd te halen..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, de MI
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Lijkt het wel opquote:Op donderdag 15 september 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen Game of Thrones
Volgens mij is t allemaal een beetje fantasy / sci-fi, of niet?
omdat het kan?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
Dusja, als je tevreden bent met de iphone en je wilt niet perse een ander, waarom dan veranderen
Eerste 6 zijn allemaal Hard-SF, dus Sci-Fi met een hoog wetenschap gehalte. Het is allemaal in principe mogelijk zeg maar. Alleen nu nog niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen Game of Thrones
Volgens mij is t allemaal een beetje fantasy / sci-fi, of niet?
ik zit strak in pak op kantoor.quote:
Dat ligt denk ik niet aan de telefoonquote:Op donderdag 15 september 2011 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het kan?
en een iPhone verlies je zo snel
Ik sowieso niet. De Kalverstraat ruled. Tante van mijn moeder had die.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Murmeli zal daar niet op duiken
betaal je nu al rekeningen voor haar?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh MissB, je probleempje met T-Mobile is geregeld.
Ik heb zo vaak de Kalverstraat gehadquote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sowieso niet. De Kalverstraat ruled. Tante van mijn moeder had die.
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik niet aan de telefoon
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh MissB, je probleempje met T-Mobile is geregeld.
Het duurt even voor die enge MI weg is, ben ik bang.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit strak in pak op kantoor.
ik begrijp dat je nu ook niet van je stoel druipt maar misschien heb ik het wel iets beter voor je gemaakt
Sugar Roycoquote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
betaal je nu al rekeningen voor haar?
Even wachten, de sensation XE is aangekondigt, betere batterijduur en snellere processor dan de normale.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'ze' zeggen dat htc sneller is dan de iphone.
heb zelf de htc sensation en bevalt goed. Heb hem nog niet direct vergeleken met de iphone, maar het scherm is natuurlijk groter, dat is wel relaxed
Dusja, als je tevreden bent met de iphone en je wilt niet perse een ander, waarom dan veranderen
Zij had hem in het echt. Nou ja, ongeveer de helft van de panden. Ging ze op vrijdagmiddag overal langs om de huur op te halen met zo'n oude tramconducteur tasquote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak de Kalverstraat gehad
Uiteraardquote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
betaal je nu al rekeningen voor haar?
Ik kan wel even wat voor je in S&G posten hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het duurt even voor die enge MI weg is, ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ben wel een fanquote:Op donderdag 15 september 2011 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt het wel opNet even gekeken, het is voor mij net iets tè fantasy/sci-fi.
is die beter dan de iPhone 5?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even wachten, de sensation XE is aangekondigt, betere batterijduur en snellere processor dan de normale.
Het mooie van dergelijke genres is dat er veel reeksen zijn. Zie je in andere genres een stuk minder.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik ben wel een fan
Ik heb thuis zo rond de 40 SF boeken en nog zo'n 10 fantasy. (en ~50 makkelijk weg te lezen thrillers)
ik probeer het met browsers en met smartphones... geen resultaat....quote:
Je hebt nog de hele middag joh, komt vast wel goedquote:Op donderdag 15 september 2011 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik probeer het met browsers en met smartphones... geen resultaat....
er zit geen rel in vandaag ben ik bang
True true. Dune, nu zo'n 14 boeken al van. Van Alistair Reynolds ook 6 boeken in hetzelfde 'universum'.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het mooie van dergelijke genres is dat er veel reeksen zijn. Zie je in andere genres een stuk minder.
Momenteel ben ik vooral van de weerwolven/vampiers/bovennatuurlijke en dergelijke. Maar dan nog wel in de 'normale' wereld.
Lees jij de True Blood-boeken? Is dat wat? Ik heb het idee dat dat van die seksuele fantasieën van een dikke Amerikaanse huisvrouw zijn en nog mutsiger zijn dan Twilight en dat ze het enorm hebben bijgeschaafd voor de seriequote:Op donderdag 15 september 2011 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het mooie van dergelijke genres is dat er veel reeksen zijn. Zie je in andere genres een stuk minder.
Momenteel ben ik vooral van de weerwolven/vampiers/bovennatuurlijke en dergelijke. Maar dan nog wel in de 'normale' wereld.
Ik vind fantasy op zich wel leuk, sci-fi is iets minder mijn genre.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt het wel opNet even gekeken, het is voor mij net iets tè fantasy/sci-fi.
Nee die lees ik niet, enkel omdat ik de serie kijk. Volgens mij hebben ze die redelijk nagemaakt, dus vind het dan niet snel de moeite waard om hetzelfde verhaal ook nog eens in de boeken te lezen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lees jij de True Blood-boeken? Is dat wat? Ik heb het idee dat dat van die seksuele fantasieën van een dikke Amerikaanse huisvrouw zijn en nog mutsiger zijn dan Twilight en dat ze het enorm hebben bijgeschaafd voor de serie
Is ook niet meer nodig, zit weer tempo in het topic.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik probeer het met browsers en met smartphones... geen resultaat....
er zit geen rel in vandaag ben ik bang
Dan ben je volgens mij nog wel even bezigquote:Op donderdag 15 september 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True true. Dune, nu zo'n 14 boeken al van. Van Alistair Reynolds ook 6 boeken in hetzelfde 'universum'.
Gelukkig kan ik mijzelf nog steeds tegen houden om geen Terry Pratchet te kopen...
daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt nog de hele middag joh, komt vast wel goed
Misschien komt krea nog langs ofzo
Het is vaak dat met dergelijke fantasy dat er veel verteld wordt over de omgeving, de mensen, de figuren, zodat je er een beeld van kan maken en dat kost nogal wat tekst vaak.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind fantasy op zich wel leuk, sci-fi is iets minder mijn genre.
Al heb ik bij fantasy wel vaak het idee dat ze het puur zo schrijven zodat het minstens 1.000 pagina's dik moet zijn per deel en ook zeker wel 7 delen moet zijn... zonder dat het echt nodig is. Van die loze hoofdstukken en personages en zo.
Klinkt wel cool jaquote:Op donderdag 15 september 2011 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind imajica van Clive Barker wel heel mooi
Weet niet of dat onder sci-fi valt. Denk 't wel.
Ik heb Twilight gelezen, het leest als een tiet en hoewel het ongelofelijk slecht geschreven is wilde ik ze wel allemaal lezenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee die lees ik niet, enkel omdat ik de serie kijk. Volgens mij hebben ze die redelijk nagemaakt, dus vind het dan niet snel de moeite waard om hetzelfde verhaal ook nog eens in de boeken te lezen.
Maar lees wel dergelijke verhalen ja, die er veel van weg hebben. Maar daar komt geen tot weinig seks in voor
oh je wilt het vandaag weer persoonlijk maken, das gemeen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
En smartphones/browsers, meh, kun je niet echt iemand persoonlijk mee aanvallen.
Net zoals Stephen King die soms enorm afdwaalt van het onderwerp. get on with it!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vaak dat met dergelijke fantasy dat er veel verteld wordt over de omgeving, de mensen, de figuren, zodat je er een beeld van kan maken en dat kost nogal wat tekst vaak.
Persoonlijk vind ik dat op een gegeven moment heel irritant, want ik hou meer van de conversaties dan van beschrijvende stukken tekst.
Nou het schijnt dat de serie wel echt aangevuld en verbeterd is t.o.v. de boeken. Zoals CL zegt ..... en wat mijn vrienden zeggen die ze gelezen hebben... zijn het een soort seksueel getinte gothic boeketreeks romannetjes. Niet echt hoogstaand. Alan Ball vond echter het uitgangspunt leuk en is daarop verdergegaan. Schijnt toch echt wel op een hoop punten af te wijken van de boeken.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee die lees ik niet, enkel omdat ik de serie kijk. Volgens mij hebben ze die redelijk nagemaakt, dus vind het dan niet snel de moeite waard om hetzelfde verhaal ook nog eens in de boeken te lezen.
Maar lees wel dergelijke verhalen ja, die er veel van weg hebben. Maar daar komt geen tot weinig seks in voor
Ja, maar wel een stuk origineler vaak. Tenzij we het over het slappe spel van Ajax gisteravond gaan hebben of zo, dat is niet origineel meer.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
oh je wilt het vandaag weer persoonlijk maken, das gemeen.
Haha mooi is dat ja.. toch wil je vaak weten hoe het afloopt enzo en het leest toch makkelijk weg dus waarom niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Twilight gelezen, het leest als een tiet en hoewel het ongelofelijk slecht geschreven is wilde ik ze wel allemaal lezenMaar het is zoooo slecht.
Ik had het met de Aardkinderenserie, goed, eigenlijk alleen boek 3, maar dan wel HEEL boek 3.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha mooi is dat ja.. toch wil je vaak weten hoe het afloopt enzo en het leest toch makkelijk weg dus waarom niet.
Dat had ik met Lauren Kate en haar drie delige serie. na 1 boek wist je het wel, en was je de vele herhalingen wel zat, maar je leest het toch maar helemaal uit.
Verbeterd, ja dat hoor je niet snel. Ik vraag me ook af hoe dat zit met the game of thrones. Volgens mij is die serie ook best goed gemaakt nav de boeken. of misschien wel beter, dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Nou het schijnt dat de serie wel echt aangevuld en verbeterd is t.o.v. de boeken. Zoals CL zegt ..... en wat mijn vrienden zeggen die ze gelezen hebben... zijn het een soort seksueel getinte gothic boeketreeks romannetjes. Niet echt hoogstaand. Alan Ball vond echter het uitgangspunt leuk en is daarop verdergegaan. Schijnt toch echt wel op een hoop punten af te wijken van de boeken.
En.... biseksualiteitquote:
Oeeh daar heb ik deel 1 nu van, maar na 10 blz heb ik al afgehaaktquote:Op donderdag 15 september 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het met de Aardkinderenserie, goed, eigenlijk alleen boek 3, maar dan wel HEEL boek 3.
ja was niet zo bijzonder idd.... Jammer dat mickie zulke kansen niet maakt maar gelukkig scoorde Lyon ook niet uit sommige hele goede kansen...quote:Op donderdag 15 september 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar wel een stuk origineler vaak. Tenzij we het over het slappe spel van Ajax gisteravond gaan hebben of zo, dat is niet origineel meer.
Raymond E Feist?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij nog wel even bezig![]()
En je hebt volgens mij nog zo'n schrijver die uberbekend is en met hele grote reeksen.
Is dat niet met zo'n Androgyn ?quote:
Beschrijvingquote:Op donderdag 15 september 2011 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is dat niet met zo'n Androgyn ?
Die mensen als het ware op eet ?
Heb m thuis in de kast staan al tig jaar, maar nooit uitgelezen.
Fucker.quote:
klinkt niet als lezen met plezierquote:Op donderdag 15 september 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu in American Gods van Neil Gaiman bezig maar ik kom er echt niet doorheen, ben al een maand bezig ofzo en net op blz 200 (van de 588). En ik moet en zal hem uitlezen, al duurt het het hele jaar nog!
Pfff, ik had 'm allang weggelegdquote:Op donderdag 15 september 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu in American Gods van Neil Gaiman bezig maar ik kom er echt niet doorheen, ben al een maand bezig ofzo en net op blz 200 (van de 588). En ik moet en zal hem uitlezen, al duurt het het hele jaar nog!
Gewoon zorgen dat je een dag moet treinen ofzo, boek mee en verder niets. Dan lees je hem welquote:Op donderdag 15 september 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er 5 gelezen denk ik. 1,2 en 4 zijn echt kicke vind ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh daar heb ik deel 1 nu van, maar na 10 blz heb ik al afgehaakt
Ik heb alleen gehoord dat het 0-0 is geworden. Verder weet ik er toch niks vanquote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
ja was niet zo bijzonder idd.... Jammer dat mickie zulke kansen niet maakt maar gelukkig scoorde Lyon ook niet uit sommige hele goede kansen...
toch 2 belangrijke punten die je laat liggen...
Dat ik zoveel lees in de trein is DE reden dat ik House Of Suns - Alastair Reynolds nu voor de tweede keer koop. In de trein (per ongeluk) laten liggen terwijl ik nog 50 pagina's had te gaanquote:Op donderdag 15 september 2011 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je een dag moet treinen ofzo, boek mee en verder niets. Dan lees je hem wel
(had ik ook eens met een boek waar ik niet echt door kwam)
Lolquote:Op donderdag 15 september 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
Dat ik zoveel lees in de trein is DE reden dat ik House Of Suns - Alastair Reynolds nu voor de tweede keer koop. In de trein (per ongeluk) laten liggen terwijl ik nog 50 pagina's had te gaan
Ik vind alleen Komt een vrouw bij de dokter goed, de rest is echt ruk.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:41 schreef Cue_ het volgende:
Ow en laatst een boek van Kluun gelezen, maar wat is dat niets aan zeg. Snap al die publiciteit er niet echt omheen
2e ronde lijkt me nu al onhaalbaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
ja was niet zo bijzonder idd.... Jammer dat mickie zulke kansen niet maakt maar gelukkig scoorde Lyon ook niet uit sommige hele goede kansen...
toch 2 belangrijke punten die je laat liggen...
Die wil je al helemaal niet vergeten in de treinquote:Op donderdag 15 september 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Maar is een ereader dan niets voor je?
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Anders worden boeken net zoals cd's en films en series: je downloadt er honderden en kijkt er eigenlijk amper naar om en ziet door de bomen het bos niet meer wat je wilt lezen (of kijken/luisteren) en de hele waarde van een boek verdwijntquote:Op donderdag 15 september 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Woman, is you crazy???
ereader
Ik wil een grote boekenkast vol boeken, waar je voor kunt staan en dan er doorheen gaan om te kijken wat voor tof boek je nu gaat lezen. Ik wil een flink boek lekker in de handen hebben. Ik wil de geur van papier ruiken. Ik wil, nadat ik een boek al 10x heb gelezen, zien dat het gelezen wordt en er daardoor steeds mooier gaat uitzien!
Boeken
Begrijp me niet verkeerd, snap je helemaalquote:Op donderdag 15 september 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Woman, is you crazy???
ereader
Ik wil een grote boekenkast vol boeken, waar je voor kunt staan en dan er doorheen gaan om te kijken wat voor tof boek je nu gaat lezen. Ik wil een flink boek lekker in de handen hebben. Ik wil de geur van papier ruiken. Ik wil, nadat ik een boek al 10x heb gelezen, zien dat het gelezen wordt en er daardoor steeds mooier gaat uitzien!
Boeken
Ja, ben ik helemaal met je eens. Maar ik heb een e-reader cadeau gekregen en het is wel handig, voor erbijquote:Op donderdag 15 september 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Woman, is you crazy???
ereader
Boeken
hahaha nee niet bepaaldquote:Op donderdag 15 september 2011 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wil je al helemaal niet vergeten in de trein
Ik vind dat dus helemaal niks, ik wil een boek in mijn handen hebben, het papier kunnen ruiken enzoquote:Op donderdag 15 september 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik vind het toch wel verdomd makkelijk dat ik met hetzelfde gewicht 20 of 300 boeken mee kan nemen op vakantie met m'n iPad.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
Woman, is you crazy???
ereader
Boeken
weet ik toch, maar godtje is er niet ik moet het er toch ff met iemand over hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb alleen gehoord dat het 0-0 is geworden. Verder weet ik er toch niks van
Die mening had ik ook (en volgens mij velen met mij die zijn overgestapt op een ereader). al is het alleen maar handig voor 'erbij' en omdat het toch wel veel geld kan besparen en voor reizen ideaal isquote:Op donderdag 15 september 2011 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus helemaal niks, ik wil een boek in mijn handen hebben, het papier kunnen ruiken enzo
Ik neem 2 boeken mee op vakantie en als dat niet genoeg is, koop ik er daar nog één bij. Wat moet ik in hemelsnaam met 20 of 300 boeken??quote:Op donderdag 15 september 2011 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel verdomd makkelijk dat ik met hetzelfde gewicht 20 of 300 boeken mee kan nemen op vakantie met m'n iPad.
Moet wel bekennen dat ik mijn ipad heel veel gebruik voor het lezen van comics, dat werkt wel super.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die mening had ik ook (en volgens mij velen met mij die zijn overgestapt op een ereader). al is het alleen maar handig voor 'erbij' en omdat het toch wel veel geld kan besparen en voor reizen ideaal is
Op reis wel jaquote:Op donderdag 15 september 2011 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel verdomd makkelijk dat ik met hetzelfde gewicht 20 of 300 boeken mee kan nemen op vakantie met m'n iPad.
Door die mentaliteit zijn jullie nog nooit kampioen geweest.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
2e ronde lijkt me nu al onhaalbaar.
Als ie verlopen is, is ie toch dringend nodig? anders kan jij je niet aan je identificatieplicht voldoenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)geval-afgegeven.html
haha kak, die van mij is net verlopen en moest het sowieso aanvragennou ja, hopen dat ik niet ergens wordt aangehouden, anders heb ik m'n rijbewijs nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |