En waar is hier?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, das wel jammer dan idd. ik ben wel langer, en volgens mij hier nog wel meer. gooi een hengeltje uit zou ik zeggen!
toevallig heb ik hem pas weer verwijderd. kom ook niet terug, maar misschien stuur ik er wel een een keer.quote:
Private!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
toevallig heb ik hem pas weer verwijderd. kom ook niet terug, maar misschien stuur ik er wel een een keer.
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.quote:
Is hij niet volgens mij, en ik wil jou nu zienquote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.
3 hele cmquote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.
wil je daten dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Is hij niet volgens mij, en ik wil jou nu zien
lamaarquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
De wat?
@ Friend, nee daar blijf ik nog even lekker in zitten!
Nah, gewoon lekker los gaanquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
De wat?
@ Friend, nee daar blijf ik nog even lekker in zitten!
Die jaquote:
Bonsoirquote:
alles flex op t eilandje?quote:
Wie?quote:
kruip maar weer terug onder je steenquote:
Zekers, bijna vakantiequote:
Neequote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef clevy het volgende:
[..]
kruip maar weer terug onder je steen
joah.. gaat wel geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2011 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers, bijna vakantie![]()
Alhoewel.....het voelt hier altijd als vakantie![]()
![]()
Alles chill in Hollandistan?
Lief meisjequote:
De liefdesbaby van de anti-christ en Sarah Palinquote:
Dan heb ik medelijden met de anti-christ. Over Sarah Palin heen moeten dat wens je niemand toequote:Op woensdag 14 september 2011 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De liefdesbaby van de anti-christ en Sarah Palin
Ze heeft kinderen, dus één of andere eland trapte er toch in...quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met de anti-christ. Over Sarah Palin heen moeten dat wens je niemand toe
Spermadonor of iemand drogerenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft kinderen, dus één of andere eland trapte er toch in...
Ge-GHB´t worden door Sarah Palinquote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spermadonor of iemand drogeren
Hopelijk herinner je er niets meer van. Want anders ..........quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ge-GHB´t worden door Sarah Palin![]()
Waarom quote je jezelf?quote:
dan voel je je wel im-palindquote:Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk herinner je er niets meer van. Want anders ..........
hij is zielig dat ie geen antwoord krijgt op z'n stomme vraagquote:
Er bestaan geen stomme vragen slechts domme antwoordenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:21 schreef clevy het volgende:
[..]
hij is zielig dat ie geen antwoord krijgt op z'n stomme vraag
was het nodig om daar het bewijs voor te leveren?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er bestaan geen stomme vragen slechts domme antwoorden
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
[..]
was het nodig om daar het bewijs voor te leveren?
En als je pech hebt hou je er ook nog een SOA aan overquote:
bij scarlett wil ik dat risico nog enigszins lopenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je pech hebt hou je er ook nog een SOA aan over
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef clevy het volgende:
[..]
bij scarlett wil ik dat risico nog enigszins lopen
what's with the dude?quote:
Jezus, wat een pretletter ben jij zegquote:
Always happyquote:Op woensdag 14 september 2011 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, wat een pretletter ben jij zeg
Daar houden we vanquote:
nah, al het leuke (jijquote:Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Yaaaaaaaaaaay!
Verder nog wat leuke dingen gebeurd hier?
cheesy, maar ik vind het schattigquote:Op woensdag 14 september 2011 22:21 schreef clevy het volgende:
[..]
nah, al het leuke (jij) was weg he.. </cheesy>
Neuh, niet echtquote:Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Yaaaaaaaaaaay!
Verder nog wat leuke dingen gebeurd hier?
w00t w00t!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh, niet echtMaar ik heb wel bijna vakantie!
thanks.. das toch weer 3 vrouwen vriendelijk aan t lachen gekregen vandaag..quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
cheesy, maar ik vind het schattig
Ik ga lekker hier aan het strand hangen, cocktails slurpen en BBQ-enquote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
w00t w00t!
ga je dan ook nog op vakantie of lekker thuis uitrusten?
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef clevy het volgende:
[..]
thanks.. das toch weer 3 vrouwen vriendelijk aan t lachen gekregen vandaag..
* clevy turft een streepje er bij in de kolom sociaal gedrag
nog ff een mug doodslaan (t zoemt en wil steken dus zal ook wel een vrouwtje zijn) en dan naar bed
Haha dat doe je goed, vrouwen houden van lachen (ik in ieder gevalquote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef clevy het volgende:
[..]
thanks.. das toch weer 3 vrouwen vriendelijk aan t lachen gekregen vandaag..
* clevy turft een streepje er bij in de kolom sociaal gedrag
nog ff een mug doodslaan (t zoemt en wil steken dus zal ook wel een vrouwtje zijn) en dan naar bed
Ohja jij woont ergens in Brazilië of zo toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga lekker hier aan het strand hangen, cocktails slurpen en BBQ-en![]()
wikipedia:quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mugquote:Steekmuggen of muskieten zijn de bekendste muggen en zijn in beginsel onschuldige insecten die leven van nectar. Toch staan ze voor de mens bekend als vervelende vampiristische wezens omdat ze onder andere menselijk bloed zuigen, althans de vrouwtjes tijdens de aanmaak van de eitjes.
Niet zover weg hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha dat doe je goed, vrouwen houden van lachen (ik in ieder geval)
[..]
Ohja jij woont ergens in Brazilië of zo toch?
Zover was ik al hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef clevy het volgende:
[..]
wikipedia:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mug
Ohhh lekker! En hoe ben je daar terecht gekomen?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zover weg hoorIk woon op Malta, en het is heerlijk zonnig hier
(ja, op dit uur niet meer nee)
Zwemmendquote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ohhh lekker! En hoe ben je daar terecht gekomen?
ben er al weerquote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Rupsebeest het volgende:
Nou mensen, doe eens gezellig en talk
Nagels knippen doe je maar in je eigen tijdquote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef clevy het volgende:
moest ff nageltjes knippen </tmi mode>
ken nie alles tegelijk
quote:
euh ja.. wilde net nog ff wat voor t werk gaan fixxen.. in m'n eigen tijd.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:51 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nagels knippen doe je maar in je eigen tijd
ja dit is geef rupsje aandacht tijdquote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef clevy het volgende:
[..]
euh ja.. wilde net nog ff wat voor t werk gaan fixxen.. in m'n eigen tijd.
of is het nu jouw tijd dan? in dat geval neem ik Artic's talcpoeder ter hand en zal ik je billetjes een poederen
het viel helemaaaaaaaaaaaal nog niet op dat je aandacht tekort kwam.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ja dit is geef rupsje aandacht tijd
als je single bent dan heb je gewoon behoefte aan knuffels, ik mis dat heel ergquote:Op woensdag 14 september 2011 22:53 schreef clevy het volgende:
[..]
het viel helemaaaaaaaaaaaal nog niet op dat je aandacht tekort kwam.
steek de billetjes maar eens uit dan.
check.. dat is een redelijk redundant statement alhier.. zit vol met gelijksoortig aandacht beperktenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:57 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
als je single bent dan heb je gewoon behoefte aan knuffels, ik mis dat heel erg
een virtuele knuffel kan niet op tegen een echtequote:Op woensdag 14 september 2011 22:59 schreef clevy het volgende:
[..]
check.. dat is een redelijk redundant statement alhier.. zit vol met gelijksoortig aandacht beperkten
helaas.. meer kan ik je toch ff niet aanbiedenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
een virtuele knuffel kan niet op tegen een echte
Het duurt nog wel even voor ik een vlinder ga wordenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:02 schreef clevy het volgende:
[..]
helaas.. meer kan ik je toch ff niet aanbieden![]()
misschien later als je een mooie vlinder bent
geduld is een schone zaak jong duvelkequote:Op woensdag 14 september 2011 23:03 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voor ik een vlinder ga worden
Ja, ik vind het ook niet erg hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 23:07 schreef clevy het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak jong duvelke
goed zo.. geniet er maar van.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet erg hoor
Hoezo oppervlakkig?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:02 schreef clevy het volgende:
[..]
helaas.. meer kan ik je toch ff niet aanbieden![]()
misschien later als je een mooie vlinder bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |