En waar is hier?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, das wel jammer dan idd. ik ben wel langer, en volgens mij hier nog wel meer. gooi een hengeltje uit zou ik zeggen!
toevallig heb ik hem pas weer verwijderd. kom ook niet terug, maar misschien stuur ik er wel een een keer.quote:
Private!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
toevallig heb ik hem pas weer verwijderd. kom ook niet terug, maar misschien stuur ik er wel een een keer.
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.quote:
Is hij niet volgens mij, en ik wil jou nu zienquote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.
3 hele cmquote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ben niet zo van de pics. kijk maar in godt's fobo, die heeft wel pics. al weet ik niet of hij langer dan 1.83 is.
wil je daten dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Is hij niet volgens mij, en ik wil jou nu zien
lamaarquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
De wat?
@ Friend, nee daar blijf ik nog even lekker in zitten!
Nah, gewoon lekker los gaanquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
De wat?
@ Friend, nee daar blijf ik nog even lekker in zitten!
Die jaquote:
Bonsoirquote:
alles flex op t eilandje?quote:
Wie?quote:
kruip maar weer terug onder je steenquote:
Zekers, bijna vakantiequote:
Neequote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef clevy het volgende:
[..]
kruip maar weer terug onder je steen
joah.. gaat wel geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2011 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers, bijna vakantie![]()
Alhoewel.....het voelt hier altijd als vakantie![]()
![]()
Alles chill in Hollandistan?
Lief meisjequote:
De liefdesbaby van de anti-christ en Sarah Palinquote:
Dan heb ik medelijden met de anti-christ. Over Sarah Palin heen moeten dat wens je niemand toequote:Op woensdag 14 september 2011 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De liefdesbaby van de anti-christ en Sarah Palin
Ze heeft kinderen, dus één of andere eland trapte er toch in...quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met de anti-christ. Over Sarah Palin heen moeten dat wens je niemand toe
Spermadonor of iemand drogerenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft kinderen, dus één of andere eland trapte er toch in...
Ge-GHB´t worden door Sarah Palinquote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spermadonor of iemand drogeren
Hopelijk herinner je er niets meer van. Want anders ..........quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ge-GHB´t worden door Sarah Palin![]()
Waarom quote je jezelf?quote:
dan voel je je wel im-palindquote:Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk herinner je er niets meer van. Want anders ..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |