Ze hebben toch ook in 2001 met 4-3 gewonnen o.i.d.? Mooie wedstrijd was dat.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2x?2005 met Kuyt Kalou, en verder?
Toen met de supercup. Die vrije trap van Paauwe.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2x?2005 met Kuyt Kalou, en verder?
Oh ja, met die vrije tap waarbij Cruz de hele muur omver duwde.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen met de supercup. Die vrije trap van Paauwe.
Mochten we daarheen met het hele voetbalteam. Maar toen was ik 10 ofzoAl m'n vriendjes voor Ajax, lekker juichen in de laatste minuut. Sweet memories.
edit: Caland was eerderquote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Mochten we daarheen met het hele voetbalteam. Maar toen was ik 10 ofzoAl m'n vriendjes voor Ajax, lekker juichen in de laatste minuut. Sweet memories.
Ken ik niet eens herinnerenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag! Ik weet niet of je dat stukje hebt nadat hij die linksback van NAC over de zijlijn kegelt? Dat hij zo vragend met z'n armpjes naar achteren richting van Hulten kijkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je een gifje wilt moet je het maar zeggen, en nee ik hoef er niets voor.
[..]
Ik niet, ik slik al die nederlagen en vernederingen in de hoop dat er ooit ook een keer een dag is dat het ons een keer meezit.
Hans van Vliet, wat een baasquote:Op woensdag 14 september 2011 20:19 schreef Caland het volgende:
Meest geniale radiofragment ooit trouwens.
Dies geniaal inderdaad. Wil ik ook!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag! Ik weet niet of je dat stukje hebt nadat hij die linksback van NAC over de zijlijn kegelt? Dat hij zo vragend met z'n armpjes naar achteren richting van Hulten kijkt.![]()
Zou ik heel erg blij mee zijn!
Iddquote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hans van Vliet, wat een baas
Gelijk heeft 'ie. Paradijsje hoor daar.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd
Op zn wiki lees ik dat ie naar Bali is verhuisd
Ehm heb je enig idee waar ik dat moment zou kunnen vinden ? Zat het in de samenvatting ?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag! Ik weet niet of je dat stukje hebt nadat hij die linksback van NAC over de zijlijn kegelt? Dat hij zo vragend met z'n armpjes naar achteren richting van Hulten kijkt.![]()
Zou ik heel erg blij mee zijn!
Terughalen danquote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd
Op zn wiki lees ik dat ie naar Bali is verhuisd
Dankjewel Urby voor deze lekkere fout.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terughalen dan
Of laat hem verslag doen vanaf Bali, beter dan die Jan Dirk Stouten met zn non-humor en overdreven gedoe.
Niks mis met Feyenoordtv, zeker nu Houtman terug is.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Caland het volgende:
Liever Stouten dan dat tyfus megastad. Mijn god zeg, wat een pauperzender is dat.
Lijkt wel FeyenoordTV, maar dan de radioversie.
Zat niet in de samenvatting helaas. Ik dacht wel dat je de hele wedstrijd op je computer had staanquote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ehm heb je enig idee waar ik dat moment zou kunnen vinden ? Zat het in de samenvatting ?
Jij hebt V Vliet zeker nooit meegemaakt?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dankjewel Urby voor deze lekkere fout.
Nee ok, maar doelde er meer op dat het ook op megastad altijd één grote goednieuwsshow is. Zelfs vorig seizoen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niks mis met Feyenoordtv, zeker nu Houtman terug is.
Jawel hoor, die was ook 100x beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt V Vliet zeker nooit meegemaakt?
Die had echt opmerkingen jongen![]()
Over de oren van V d Sar, alles
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ehm heb je enig idee waar ik dat moment zou kunnen vinden ? Zat het in de samenvatting ?
Ahzo, uitzending van Feyenoordtv van Vrijdag of Zaterdag was wel leuk met Blinker.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ok, maar doelde er meer op dat het ook op megastad altijd één grote goednieuwsshow is. Zelfs vorig seizoen.
Denk net iets te groot voor een avatar. Maar dat was wel een geweldige actie ja.quote:
Oej dat is een lastige is opgenomen van de tv.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |