abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 17:09:33 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_101943277
Avondwedstrijd O+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_101943309
Hopelijk beetje goed terrasweer zaterdag. Zal wel niet ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101943386
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
Hopelijk beetje goed terrasweer zaterdag. Zal wel niet ;(
16 graden en veel regen.
pi_101943548
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:09 schreef onlogisch het volgende:
Avondwedstrijd O+
Zin aan *O*
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:18:53 #6
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101943675
Sterker nog, twee avondwedstrijden in 4 dagen tijd. Love it! O+
pi_101943726
Oja, AGOVV nog.

'Gratis' en alles.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101944086
AGOVV ook nog ja. Binnen 1 week 3 keer naar Feyenoord. Heerlijk vind ik dat _O_
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 17:30:36 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_101944152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:28 schreef Maastoren het volgende:
AGOVV ook nog ja. Binnen 1 week 3 keer naar Feyenoord. Heerlijk vind ik dat _O_
4045
onlogisch
pi_101945926
Ik durf te hebben gelezen dat als je een seizoenskaart hebt dat je tegen korting losse kaarten kan kopen (voor mensen die meegaan). Kan het alleen nergens meer vinden... Iemand enig idee?
  woensdag 14 september 2011 @ 18:40:32 #11
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101946322
Feyenoord. Ik heb er weinig over te melden. Goed zo, houden zo, niks meer aan doen.

Een paar gedachten dan, omdat jullie het zo vriendelijk vragen - open deuren eigenlijk:

1. Ronald Koeman is nog steeds een matige trainer.
2. Feyenoord's spelersgroep heeft meer talent en klasse in Cissé's linker grote teen dan Ronald Koeman in zijn hele lichaam.
3. De combinatie spelersgroep-trainer is ideaal; ze zijn na een periode van mislukking tot elkaar veroordeeld en hebben geen andere optie dan zich aan elkaar vast te klampen, de rijen te sluiten en de schouders eronder te zetten. De paden op de lanen in, jongens van Jan de Vries.
4. Ronald Koeman kan het woord "goal" nog steeds niet goed uitspreken, hij zegt "kool". Waarschijnlijk is het te laat om daar nog verandering in te brengen. Verder is hij overigens prima te verstaan. (De prijs voor slechtst verstaanbare trainer van de eredivisie gaat naar Red Frutten, dus die prijs gaat helaas aan Rauwnald's neus voorbij.)
5. Johan Guidetti: groot talent. De 15 goals die ik hem voorspelde zijn op 14 na binnen. De enige mogelijke valkuil is zijn ego - dat pas nét in de Kuip. Een schorsing van meerdere wedstrijden is aannemelijk.
Look behind you! It's your ass!
pi_101946383
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoord. Ik heb er weinig over te melden. Goed zo, houden zo, niks meer aan doen.

Een paar gedachten dan, omdat jullie het zo vriendelijk vragen - open deuren eigenlijk:

2. Feyenoord's spelersgroep heeft meer talent en klasse in Cissé's linker grote teen dan Ronald Koeman in zijn hele lichaam.
3. De combinatie spelersgroep-trainer is ideaal; ze zijn na een periode van mislukking tot elkaar veroordeeld en hebben geen andere optie dan zich aan elkaar vast te klampen, de rijen te sluiten en de schouders eronder te zetten. De paden op de lanen in, jongens van Jan de Vries.
4. Ronald Koeman kan het woord "goal" nog steeds niet goed uitspreken, hij zegt "kool". Waarschijnlijk is het te laat om daar nog verandering in te brengen. Verder is hij overigens prima te verstaan. (De prijs voor slechtst verstaanbare trainer van de eredivisie gaat naar Red Frutten, dus die prijs gaat helaas aan Rauwnald's neus voorbij.)
5. Johan Guidetti: groot talent. De 15 goals die ik hem voorspelde zijn op 14 na binnen. De enige mogelijke valkuil is zijn ego - dat pas nét in de Kuip. Een schorsing van meerdere wedstrijden is aannemelijk.
Oowkeej.
pi_101946483
quote:

Ennuh.. Hoe voel je je daarbij?
* Verwijderd *
  woensdag 14 september 2011 @ 18:48:13 #14
302138 HuffTheTalbot
pi_101946588
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:45 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ennuh.. Hoe voel je je daarbij?
Zullen we dat voor volgende week bewaren? Het uur is om. ;)
  woensdag 14 september 2011 @ 18:48:38 #15
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101946606
Er kwam trouwens vandaag een auto langsrijden met heel hard dat nummer van Don Omar uit de speakers, moest gelijk aan die Mama Appelsap denken.. :')
  woensdag 14 september 2011 @ 18:49:11 #16
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101946623
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:48 schreef inZanity het volgende:
Er kwam trouwens vandaag een auto langsrijden met heel hard dat nummer van Don Omar uit de speakers, moest gelijk aan die Mama Appelsap denken.. :')
Open er een topic over.
2000 light years from home
pi_101946627
quote:
Feyenoord. Ik heb er weinig over te melden.
Even voor je samengevat ^O^
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 14 september 2011 @ 18:53:20 #18
302138 HuffTheTalbot
pi_101946797
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat doe je weer geniepig. Nu lijkt het alsof ik niks te melden heb. O, o, oh.. :N
pi_101946798
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:28 schreef danslo het volgende:
Ik durf te hebben gelezen dat als je een seizoenskaart hebt dat je tegen korting losse kaarten kan kopen (voor mensen die meegaan). Kan het alleen nergens meer vinden... Iemand enig idee?
Bedoel je dit?

quote:
De kaartverkoop voor de wedstrijd tussen Feyenoord en ADO Den Haag, die op zondag 2 oktober om 14.30 uur wordt gespeeld, gaat aanstaande dinsdag van start voor leden van Het Legioen. Op vertoon van hun Legioen Clubkaart profiteren zij daarbij van een korting van maarliefst vijftig procent op de reguliere kaartprijs.
Vanaf aanstaande donderdag kunnen alle overige clubkaarthouders een kaart kopen. Zij krijgen een korting van dertig procent op de reguliere prijs per kaart. Alle clubkaarthouders mogen voor de wedstrijd tegen ADO Den Haag één toegangskaart kopen. Kaarten zijn te koop via TicketBox en internet.
http://www.feyenoord.nl/p(...)ign=feyenoord+nieuws
pi_101946843
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:28 schreef danslo het volgende:
Is voor de wedstrijd tegen ADO dacht ik.

Verder kan je altijd op viagogo terecht voor kaarten. Ideaal als je mensen wilt meenemen naar de Noordzijde, aangezien je daar geen losse kaarten voor kan kopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101947165
Hoe quote je hier iemand in hemelsnaam?

@Caland:
Waarom kan viagogo die kaarten dan wel aanbieden? Zit namelijk op Z4 en via feyenoord website bieden ze alleen z1-2 aan.
pi_101947524
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef danslo het volgende:

@Caland:
Waarom kan viagogo die kaarten dan wel aanbieden? Zit namelijk op Z4 en via feyenoord website bieden ze alleen z1-2 aan.
Omdat het in principe gewoon supporters zijn die die kaarten aanbieden.

Als jij een keer niet kan gaan, kan je daar je SCC aanbieden. Zo kan je zelfs nog winst maken op je SCC als je bijvoorbeeld op geel zit. Maar dit geheel terzijde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101947530
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

_O-
pi_101947969
quote:
Schaken: 'Had het recht niet om Been weg te stemmen'

Ruben Schaken was één van de spelers die half juli vóór het aanblijven van Mario Been stemde. Ook Dani Fernandez, Sekou Cissé, Kostas Lamprou en Kamohelo Mokotjo zagen een langere samenwerking met de trainer wel zitten, maar de rest van de selectie stemde tegen Beens aanblijven of onthielden zich van het uitbrengen van hun stem. Schaken legt in Voetbal International uit waarom hij vóór Been koos. “Die beslissing nam ik als mens.”

“Misschien had ik als sportman wel moeten tekenen, want een trainer wordt afgerekend op zijn prestaties”, stelt de aanvaller, die vorig seizoen elf keer in actie kwam maar niet scoorde. Hij stelde zichzelf teleur in zijn eerste jaar na de transfer van VVV-Venlo naar De Kuip. “Heb ik dan het recht om zo'n man weg te stemmen? Ik had zelf helemaal niks gepresteerd. Daarbij heeft Been mij wel gehaald en de kans gegeven”, aldus Schaken.

“Bovendien heeft hij door mij veel kritiek gekregen. Ik kan het dan niet over mijn hart verkrijgen hem weg te sturen. Andere jongens hadden daar beduidend minder moeite mee, die zijn echt bikkelhard. Misschien moet je wel zo zijn om de top te halen, maar ik kan het niet. Als Been weg moest, oké, maar niet door mij.” Onder Beens opvolger, Ronald Koeman, speelde de 29-jarige Schaken tot op heden mee in alle wedstrijden: twee keer als basisspeler, drie keer als invaller. Scoren deed hij nog niet, al was hij wel een keer dichtbij. Guyon Fernandez gaf toen echter het laatste zetje.
Schaken is wel een pursonellietie, zoals Derksen zou zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101948621
Die groep blagen hebben vooralsnog wel het gelijk aan hun zijde.
De stemming en het elimineren van Been zijn volkomen terecht gebleken.
Groetjes, Ezio.
pi_101948690
Het ontslaan van Been was volkomen terecht. De manier waarop gewoon achterlijk.

Maar als Gudde en co. niet optreden ondanks herhaaldelijke signalen moet de spelersgroep dat maar doen. Dus dat is ze wel te prijzen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 19:36:29 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_101948691
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef danslo het volgende:

@Caland:
Rechtsbovenin heb je een knopje wat lijkt op ".

Daarmee quote je.
4045
onlogisch
pi_101948725
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
Die groep blagen hebben vooralsnog wel het gelijk aan hun zijde.
De stemming en het elimineren van Been zijn volkomen terecht gebleken.
Klopt, het bestuur heeft gewoon ( :') ) gefaald, wat ze goed kennen. Het feit dat de spelers het heft in handen moeten nemen spreekt boekdelen.
pi_101948777
Vandaag was trouwens het afscheidsinterview van Fer op FeyenoordTV, heb het zelf niet gezien maar hij blijkt het volgende gezegd te hebben:

quote:
Interviewer: ‘Heb je 18 december al in je agenda staan?’
Fer: ‘Ja, ik heb hem al een aantal keer voorbij horen komen, ik denk dat het heel mooi gaat worden.’
Ik denk het ook. ~O>
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101948819
Wie ging hier nu ook alweer voor een 6-packje dat gifje maken van Guidetti? Zie dat Caland er al een heeft. ;)
pi_101949256
Fer verwacht dus echt een applaus en een gezellig avondje. _O-
Met zn bord bunker voor zn taas.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:51:44 #32
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101949316
Welkom in de hel ...
pi_101949354
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:51 schreef Lastpost het volgende:
Welkom in de hel ...
Twente en PSV, worden de meest beladen wedstrijden OOIT!

Wat dat betreft hebben de transfers van Fer en Wijnaldum wel goed gedaan.
pi_101949430
Over een maandje eerst weer die snavels (uit)
Nu al vrij weinig zin an.
Groetjes, Ezio.
pi_101949443
quote:
19s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Twente en PSV, worden de meest beladen wedstrijden OOIT!

Wat dat betreft hebben de transfers van Fer en Wijnaldum wel goed gedaan.
Plus het feit dat die gasten andere spelers nu niet meer in de weg staan (met name Wijnaldum met zn nr. 10-gezeur). Het oogt allemaal weer wat frisser. Ik wens die gasten veel succes, maar dat geslijm achteraf mogen ze laten.
pi_101949452
quote:
8s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker een heerlijk lange boswandeling maken met de telefoon thuis op het bureau.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101949463
quote:
8s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
Is toch ook helemaal ingezakt daar? :7 Moet niet al te veel problemen opleveren. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2011 19:55:07 ]
pi_101949548
quote:
17s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Lekker een heerlijk lange boswandeling maken met de telefoon thuis op het bureau.
Daar neig ik ook naar ja :Y
Vooral met die euforische stemming momenteel verwachten mensen weer vanalles.
Groetjes, Ezio.
pi_101949658

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2011 19:59:37 ]
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 20:03:12 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_101949854
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Daar neig ik ook naar ja :Y
Vooral met die euforische stemming momenteel verwachten mensen weer vanalles.
Ik verwacht niets, maar ik ga zeker geen boswandeling maken. Ik kijk gewoon. Beetje 020 ontlopen :')
4045
onlogisch
pi_101950004
quote:
15s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik verwacht niets, maar ik ga zeker geen boswandeling maken. Ik kijk gewoon. Beetje 020 ontlopen :')
Als het enigszins kan toch wel hoor.
Groetjes, Ezio.
pi_101950048
Laatst was ik voor werk daar. Wat een klotestad zeg. Nergens fatsoenlijk parkeren en alles lijkt op elkaar. Troosteloze bende.
Groetjes, Ezio.
pi_101950061
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als het enigszins kan toch wel hoor.
Ajoh, volgens mij kunnen we dit jaar eindelijk weer eens een vuist maken tegen die joden.
pi_101950096
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Wie ging hier nu ook alweer voor een 6-packje dat gifje maken van Guidetti? Zie dat Caland er al een heeft. ;)
Als je een gifje wilt moet je het maar zeggen, en nee ik hoef er niets voor. ;)

quote:
17s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik niet, ik slik al die nederlagen en vernederingen in de hoop dat er ooit ook een keer een dag is dat het ons een keer meezit. :)
pi_101950133
quote:
19s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ajoh, volgens mij kunnen we dit jaar eindelijk weer eens een vuist maken tegen die joden.
Thuis misschien wel. Uit is altijd hetzelfde liedje.

Misschien moet ik maar eens een keer gaan. Ben waarschijnlijk de enige Feyenoorder die twee keer in de arena is geweest en Feyenoord twee keer heeft zien winnen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101950178
quote:
15s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat Caland zegt heb ik ook wel hoor. Het is geen angst ofzo. Ik kan er alleen zo slecht tegen hoe Feyenoord daar altijd in die ufo rondloopt. Totaal geen pit of tackles op nekhoogte. Ze lopen daar rond als een stelletje wijven. Thuis of in de kroeg ga ik dan altijd compleet kapot van binnen en van buiten. Dus wat Caland zegt: lekker wandelingetje maken, misschien fakkeltje opsteken. Niks mis mee.
pi_101950182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien moet ik maar eens een keer gaan. Ben waarschijnlijk de enige Feyenoorder die twee keer in de arena is geweest en Feyenoord twee keer heeft zien winnen :')
Mwa, ik ben niet zo pessimistisch, maar goed. Dat was ik ook niet vorig jaar, en dat was hopeloos.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wat Caland zegt heb ik ook wel hoor. Het is geen angst ofzo. Ik kan er alleen zo slecht tegen hoe Feyenoord daar altijd in die ufo rondloopt. Totaal geen pit of tackles op nekhoogte. Ze lopen daar rond als een stelletje wijven. Thuis of in de kroeg ga ik dan altijd compleet kapot van binnen en van buiten. Dus wat Caland zegt: lekker wandelingetje maken, misschien fakkeltje opsteken. Niks mis mee.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dit jaar heb ik wel vertrouwen. Met Van Gastel, Gio en mindere mate R. Koeman denk ik dat de pit wel goed zit dit jaar.
pi_101950269
quote:

[..]

Precies, jezelf helemaal opfokken om niks, alles.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 14 september 2011 @ 20:16:12 #49
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_101950493
quote:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, met als verschil dat ik wel gewoon kijk. Maar het is gewoon verschrikkelijk hoe zoutloos het altijd in de Arena is. Totaal geen winnaarsmentaliteit. Het erge nog is dat ik de spelers bij voorbaat al weinig kan verwijten, aangezien alle supporters er net zo over denken...

Maar ooit zullen we daar weer winnen, ik weet het zeker. >:O
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_101950511
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Caland het volgende:

[..]

2x? :? 2005 met Kuyt Kalou, en verder?
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')