Rechtsbovenin heb je een knopje wat lijkt op ".quote:Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef danslo het volgende:
Hoe quote je hier iemand in hemelsnaam?
@Caland:
Waarom kan viagogo die kaarten dan wel aanbieden? Zit namelijk op Z4 en via feyenoord website bieden ze alleen z1-2 aan.
Klopt, het bestuur heeft gewoon (quote:Op woensdag 14 september 2011 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
Die groep blagen hebben vooralsnog wel het gelijk aan hun zijde.
De stemming en het elimineren van Been zijn volkomen terecht gebleken.
Ik denk het ook.quote:Interviewer: ‘Heb je 18 december al in je agenda staan?’
Fer: ‘Ja, ik heb hem al een aantal keer voorbij horen komen, ik denk dat het heel mooi gaat worden.’
Twente en PSV, worden de meest beladen wedstrijden OOIT!quote:
Plus het feit dat die gasten andere spelers nu niet meer in de weg staan (met name Wijnaldum met zn nr. 10-gezeur). Het oogt allemaal weer wat frisser. Ik wens die gasten veel succes, maar dat geslijm achteraf mogen ze laten.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Twente en PSV, worden de meest beladen wedstrijden OOIT!
Wat dat betreft hebben de transfers van Fer en Wijnaldum wel goed gedaan.
Lekker een heerlijk lange boswandeling maken met de telefoon thuis op het bureau.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
Over een maandje eerst weer die snavels (uit)
Nu al vrij weinig zin an.
Is toch ook helemaal ingezakt daar?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
Over een maandje eerst weer die snavels (uit)
Nu al vrij weinig zin an.
Daar neig ik ook naar jaquote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker een heerlijk lange boswandeling maken met de telefoon thuis op het bureau.
Ik verwacht niets, maar ik ga zeker geen boswandeling maken. Ik kijk gewoon. Beetje 020 ontlopenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar neig ik ook naar ja
Vooral met die euforische stemming momenteel verwachten mensen weer vanalles.
Als het enigszins kan toch wel hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verwacht niets, maar ik ga zeker geen boswandeling maken. Ik kijk gewoon. Beetje 020 ontlopen
Ajoh, volgens mij kunnen we dit jaar eindelijk weer eens een vuist maken tegen die joden.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het enigszins kan toch wel hoor.
Als je een gifje wilt moet je het maar zeggen, en nee ik hoef er niets voor.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Wie ging hier nu ook alweer voor een 6-packje dat gifje maken van Guidetti? Zie dat Caland er al een heeft.
Ik niet, ik slik al die nederlagen en vernederingen in de hoop dat er ooit ook een keer een dag is dat het ons een keer meezit.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker een heerlijk lange boswandeling maken met de telefoon thuis op het bureau.
Thuis misschien wel. Uit is altijd hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ajoh, volgens mij kunnen we dit jaar eindelijk weer eens een vuist maken tegen die joden.
Wat Caland zegt heb ik ook wel hoor. Het is geen angst ofzo. Ik kan er alleen zo slecht tegen hoe Feyenoord daar altijd in die ufo rondloopt. Totaal geen pit of tackles op nekhoogte. Ze lopen daar rond als een stelletje wijven. Thuis of in de kroeg ga ik dan altijd compleet kapot van binnen en van buiten. Dus wat Caland zegt: lekker wandelingetje maken, misschien fakkeltje opsteken. Niks mis mee.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verwacht niets, maar ik ga zeker geen boswandeling maken. Ik kijk gewoon. Beetje 020 ontlopen
Mwa, ik ben niet zo pessimistisch, maar goed. Dat was ik ook niet vorig jaar, en dat was hopeloos.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Thuis misschien wel. Uit is altijd hetzelfde liedje.
Misschien moet ik maar eens een keer gaan. Ben waarschijnlijk de enige Feyenoorder die twee keer in de arena is geweest en Feyenoord twee keer heeft zien winnen
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dit jaar heb ik wel vertrouwen. Met Van Gastel, Gio en mindere mate R. Koeman denk ik dat de pit wel goed zit dit jaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat Caland zegt heb ik ook wel hoor. Het is geen angst ofzo. Ik kan er alleen zo slecht tegen hoe Feyenoord daar altijd in die ufo rondloopt. Totaal geen pit of tackles op nekhoogte. Ze lopen daar rond als een stelletje wijven. Thuis of in de kroeg ga ik dan altijd compleet kapot van binnen en van buiten. Dus wat Caland zegt: lekker wandelingetje maken, misschien fakkeltje opsteken. Niks mis mee.
Precies, jezelf helemaal opfokken om niks, alles.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat Caland zegt heb ik ook wel hoor. Het is geen angst ofzo. Ik kan er alleen zo slecht tegen hoe Feyenoord daar altijd in die ufo rondloopt. Totaal geen pit of tackles op nekhoogte. Ze lopen daar rond als een stelletje wijven. Thuis of in de kroeg ga ik dan altijd compleet kapot van binnen en van buiten. Dus wat Caland zegt: lekker wandelingetje maken, misschien fakkeltje opsteken. Niks mis mee.
Ik ben het helemaal met je eens, met als verschil dat ik wel gewoon kijk. Maar het is gewoon verschrikkelijk hoe zoutloos het altijd in de Arena is. Totaal geen winnaarsmentaliteit. Het erge nog is dat ik de spelers bij voorbaat al weinig kan verwijten, aangezien alle supporters er net zo over denken...quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
2x?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Thuis misschien wel. Uit is altijd hetzelfde liedje.
Misschien moet ik maar eens een keer gaan. Ben waarschijnlijk de enige Feyenoorder die twee keer in de arena is geweest en Feyenoord twee keer heeft zien winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |