Ze hebben toch ook in 2001 met 4-3 gewonnen o.i.d.? Mooie wedstrijd was dat.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2x?2005 met Kuyt Kalou, en verder?
Toen met de supercup. Die vrije trap van Paauwe.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2x?2005 met Kuyt Kalou, en verder?
Oh ja, met die vrije tap waarbij Cruz de hele muur omver duwde.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen met de supercup. Die vrije trap van Paauwe.
Mochten we daarheen met het hele voetbalteam. Maar toen was ik 10 ofzoAl m'n vriendjes voor Ajax, lekker juichen in de laatste minuut. Sweet memories.
edit: Caland was eerderquote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Mochten we daarheen met het hele voetbalteam. Maar toen was ik 10 ofzoAl m'n vriendjes voor Ajax, lekker juichen in de laatste minuut. Sweet memories.
Ken ik niet eens herinnerenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag! Ik weet niet of je dat stukje hebt nadat hij die linksback van NAC over de zijlijn kegelt? Dat hij zo vragend met z'n armpjes naar achteren richting van Hulten kijkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je een gifje wilt moet je het maar zeggen, en nee ik hoef er niets voor.
[..]
Ik niet, ik slik al die nederlagen en vernederingen in de hoop dat er ooit ook een keer een dag is dat het ons een keer meezit.
Hans van Vliet, wat een baasquote:Op woensdag 14 september 2011 20:19 schreef Caland het volgende:
Meest geniale radiofragment ooit trouwens.
Dies geniaal inderdaad. Wil ik ook!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag! Ik weet niet of je dat stukje hebt nadat hij die linksback van NAC over de zijlijn kegelt? Dat hij zo vragend met z'n armpjes naar achteren richting van Hulten kijkt.![]()
Zou ik heel erg blij mee zijn!
Iddquote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hans van Vliet, wat een baas
Gelijk heeft 'ie. Paradijsje hoor daar.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd
Op zn wiki lees ik dat ie naar Bali is verhuisd
Ehm heb je enig idee waar ik dat moment zou kunnen vinden ? Zat het in de samenvatting ?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag! Ik weet niet of je dat stukje hebt nadat hij die linksback van NAC over de zijlijn kegelt? Dat hij zo vragend met z'n armpjes naar achteren richting van Hulten kijkt.![]()
Zou ik heel erg blij mee zijn!
Terughalen danquote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd
Op zn wiki lees ik dat ie naar Bali is verhuisd
Dankjewel Urby voor deze lekkere fout.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terughalen dan
Of laat hem verslag doen vanaf Bali, beter dan die Jan Dirk Stouten met zn non-humor en overdreven gedoe.
Niks mis met Feyenoordtv, zeker nu Houtman terug is.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Caland het volgende:
Liever Stouten dan dat tyfus megastad. Mijn god zeg, wat een pauperzender is dat.
Lijkt wel FeyenoordTV, maar dan de radioversie.
Zat niet in de samenvatting helaas. Ik dacht wel dat je de hele wedstrijd op je computer had staanquote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ehm heb je enig idee waar ik dat moment zou kunnen vinden ? Zat het in de samenvatting ?
Jij hebt V Vliet zeker nooit meegemaakt?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dankjewel Urby voor deze lekkere fout.
Nee ok, maar doelde er meer op dat het ook op megastad altijd één grote goednieuwsshow is. Zelfs vorig seizoen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niks mis met Feyenoordtv, zeker nu Houtman terug is.
Jawel hoor, die was ook 100x beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt V Vliet zeker nooit meegemaakt?
Die had echt opmerkingen jongen![]()
Over de oren van V d Sar, alles
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ehm heb je enig idee waar ik dat moment zou kunnen vinden ? Zat het in de samenvatting ?
Ahzo, uitzending van Feyenoordtv van Vrijdag of Zaterdag was wel leuk met Blinker.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ok, maar doelde er meer op dat het ook op megastad altijd één grote goednieuwsshow is. Zelfs vorig seizoen.
Denk net iets te groot voor een avatar. Maar dat was wel een geweldige actie ja.quote:
Oej dat is een lastige is opgenomen van de tv.quote:
Ik hoef alleen dat stukje dat hij naar links kijkt, z'n armpjes naar achteren doet en z'n hoofd intrekt en dat wijsvingertje erbij.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk net iets te groot voor een avatar. Maar dat was wel een geweldige actie ja.
Briljant ja.quote:
Het is gewoon heerlijk om na 1 wedstrijd al zo'n troetelkind te hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Briljant ja.
Net als dat hij naast Koeman stond te protesteren bij die strafschop die niet gegeven werd.
Fijne gozert
Ik zal binnenkort nog wel eens uitgebreid zoeken of het ergens op internet staat. Ben momenteel ff druk met studeren. Toch bedankt voor de moeite.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef Paul-89 het volgende:
Ik krijg hem niet echt netjes omdat het beroerde kwaliteit is en het beeld erg beweegt.
Misschien dat het TheGreatHooD lukt.
We krijgen een beetje oud feijenoord terug. Vergeleken met o.a. De Wolf, Heus.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Briljant ja.
Net als dat hij naast Koeman stond te protesteren bij die strafschop die niet gegeven werd.
Fijne gozert
Mooier als dit krijg ik hem niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort nog wel eens uitgebreid zoeken of het ergens op internet staat. Ben momenteel ff druk met studeren. Toch bedankt voor de moeite.
Zijn gewoon afspraken over gemaakt, toch? Alleen wanneer City geen spitsen meer over heeft wordt hij teruggehaald. Anders niet, ongeacht of hij het fantastisch doet of niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef Gert het volgende:
En met een beetje pech is hij in januari weer weg.
Thanks man!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooier als dit krijg ik hem niet.
[ afbeelding ]
Verdien je 8 ton, ga je naar de McDonald'squote:Op woensdag 14 september 2011 20:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, en ze hebben vandaag MCDonalds gegeten.
Hij is zo normaal gebleven hè ?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verdien je 8 ton, ga je naar de McDonald's.
Ook niet echt verantwoorde sportvoeding he.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verdien je 8 ton, ga je naar de McDonald's.
Als hij zoiets aankondigt ga ik ookquote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef Droopie het volgende:
hij vroeg wat er te doen was zaterdagavond in rotterdam. 10 min later bleef hij maar op de hotelkamer. briljant zou zijn als hij zaterdag opeens in waterfront staat bij de darkraver of nog grappiger in hollywood
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen wonder. Prima kerel hoor, maar volgens mij stopt hij gewoon niet met praten.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen wonder. Prima kerel hoor, maar volgens mij stopt hij gewoon niet met praten.
quote:Schaken: "Anderen bikkelhard voor Been"
Ruben Schaken was één van de weinige spelers bij Feyenoord die geen reden zag om oud-trainer Mario Been weg te stemmen.
De Feyenoord-selectie stemde half juli over het lot van Been. Behalve Schaken wilden ook Kostas Lamprou, Dani Fernandez, Sekou Cissé en Kamohelo Mokotjo verder met de oefenmeester, die inmiddels aan de slag is gegaan bij Racing Genk. Schaken hoopte om verschillende redenen dat Been zou blijven. "Die beslissing nam ik als mens", aldus de aanvaller tegen Voetbal International.
Meer
"Misschien had ik als sportman wel moeten tekenen, want een trainer wordt afgerekend op zijn prestaties", aldus Schaken, die vorig jaar zomer door Been naar De Kuip werd gehaald. In zijn eerste jaar kon de van VVV-Venlo overgekomen buitenspeler niet overtuigen. "Heb ik dan het recht om zo'n man weg te stemmen? Ik had zelf helemaal niks gepresteerd", zei Schaken.
"Daarbij heeft Been mij wel gehaald en de kans gegeven. Bovendien heeft hij door mij veel kritiek gekregen. Ik kan het dan niet over mijn hart verkrijgen hem weg te sturen. Andere jongens hadden daar beduidend minder moeite mee, die zijn echt bikkelhard. Misschien moet je wel zo zijn om de top te halen, maar ik kan het niet. Als Been weg moest, oké, maar niet door mij."
twitter:sannadahlstrom twitterde op woensdag 14-09-2011 om 22:52:01With my best friend, my boyfriend and my first big love @superguidetti in the hotel lobby and drinking some coffe reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |