Ja dat doen ze.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef Merkie het volgende:
Zouden ze nou ook naar elkaar tweeten als ze naast elkaar zitten?
Paul, volg je nou echt haar ook?
Heaumeau.quote:
Aboquote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
Kan je hem niet veel sneller laten lopen en die laatste 2 seconden eruit plakken?
Misschien dat dat grootte scheelt.
Anders moet je een abo nemen
Ruudje Vormerquote:Van Geel heeft schaduwlijst voor komende zomer klaar
In de nieuwe uitgave van Voetbal International lat Martin van Geel weten al in kaart gebracht te hebben welke transfervrije spelers komende zomer interessant kunnen zijn voor Feyenoord. 'Op die manier heb je een overzicht van spelers die en haalbaar en interessant zijn. Je moet in deze positie altijd vooruitdenken, vandaar dat we nu al bezig zijn met volgend seizoen.'
[insert random Roda speler]quote:
Dit doet van Geel bij iedere club waar hij is geweest.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef Paul-89 het volgende:
Roda komt op deze manier ook nooit uit de zorgen: Hadouir,Janssen,Vormer gratis weg.
Nou, hier toch echt niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit doet van Geel bij iedere club waar hij is geweest.
En wie kocht hij terug? Die koekenbakker van een Sulejmaniquote:Op donderdag 15 september 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
Tsja, als je 5 miljoen voor De Mul en 17 voor Babel kan krijgen moet je toch wel iets kunnen.
Toen was hij al weg.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En wie kocht hij terug? Die koekenbakker van een Sulejmani
Niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij had hij daar geen inspraak in. Die pannenkoek Basten had geloof ik alleenrecht om spelers te halen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wel
http://www.eredivisievoet(...)eveel-voor-sulejmani
Van Geel was net weg toen Sulejmani gehaald werd. Hij daar verder ook geen inspraak in.quote:
Dat zeg ik (met andere woorden)quote:Op donderdag 15 september 2011 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Blind was toen TD, Van Geel al weg. Aankoop van Bassie en Blind.
Jij reageert toch met wel?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik (met andere woorden)
Achteraf toch goed gezienquote:Op donderdag 15 september 2011 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wel
http://www.eredivisievoet(...)eveel-voor-sulejmani
Hijz geen eckte he.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:57 schreef Caland het volgende:
Kut, ik weet het gewoon beter dan een jood
*krabt zichzelf achter oren.
AZ, Ajax, Roda, Feyenoord.... wie vult 'um nog aan?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hijz geen eckte he.
Als de prestaties tegenvallen gaat is hij opeens niet voor die neuzen
Wat gaat hij doen?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:07 schreef Merkie het volgende:
Guidetti gaan ons landje verlaten vanavond.
Oke, mindersquote:Op donderdag 15 september 2011 09:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Naar de begrafenis van z'n opa.
Ik zou niet weten waarom we niet eerste zouden staan.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
Let op mijn woorden: na dir weekend staan we derde.
Klappers verliest niet uit bij die boeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom we niet eerste zouden staan.
Juist dit jaar zijn zulke teams geen echt probleem meer.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:30 schreef Paul-89 het volgende:
Laten we maar gewoon naar onszelf kijken, nu krijg je weer zo'n tegenstander waar we eigenlijk al jaren de meeste moeite mee hebben. Namelijk een tegenstander die Feyenoord de bal gunt en zichzelf terugtrekt op eigen helft.
Ja, want dat kan je al zeggen na een paar wedstrijden.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Juist dit jaar zijn zulke teams geen echt probleem meer.
Ja. want we hebben dit seizoen al zoveel wedstrijden tegen dit soort teams gespeeldquote:Op donderdag 15 september 2011 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want dat kan je al zeggen na een paar wedstrijden.
Ik heb Feyenoord nou nog niet echt een veel hoger baltempo zien hanteren, het is wel verzorgder en ze vinden elkaar wat makkelijker maar je zult een vrij hoog tempo moeten spelen om De Graafschap kapot te spelen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, laat ik het dan onderbouwen. Heereveen kroop met 9 man ook tegen de achterlijn. De laatste 20 minuten kwam de ene na de andere kans vrij.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want dat kan je al zeggen na een paar wedstrijden.
Het is absoluut geen pessimisme maar wel realisme.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, laat ik het dan onderbouwen. Heereveen kroop met 9 man ook tegen de achterlijn. De laatste 20 minuten kwam de ene na de andere kans vrij.
Teruglopen was dus absoluut niet iets wat het feijenoord moeilijk maakte. Waar we vroeger met 11 man naar voren renden en zo'n team zelfs nog bijna kon scoren door ons onbenullig balverlies, hadden we vanaf dat moment het teruglopende team bij de ballen.
nee, ik zie het wel goedkomen. Niet zo pessimistisch allemaal, we worden gewoon kampioen.
Het punt is dat ik de Graafschap niet met 11 man naar achter zie gaan lopen, 90 minuten lang. Het zou me ten zeerste verbazen iig.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:40 schreef Caland het volgende:
Je zegt het goed ja, met 9 man.
Met 2 man meer ben je verplicht om kansen te creëren, dat is totaal geen graadmeter wat dat betreft.
Het duurt nog wel even voordat ik ga denken dat dit soort potjes een formaliteit zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
twitter:gidovader twitterde op donderdag 15-09-2011 om 13:49:51Voorbereidingen voor de nieuwe elftalfoto van #Feyenoord, op de plek waar het ooit allemaal begon http://t.co/arlwS1om reageer retweet
Een vroege goal en het kan gewoon.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:42 schreef Merkie het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat De Graafschap van het veld geveegd gaat worden. Tegelijkertijd weet ik ook dat deze optimistische denkbeelden niet echt realistisch zijn. Maar toch, dat gevoel blijft.
Het gaat ook gewoon gebeuren.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:46 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Een vroege goal en het kan gewoon.
En dan op doelsaldo boven de neuzen staan, hehe.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gaat ook gewoon gebeuren.
Dat gevoel had ik vorig jaar ook. Toen lag ik op de bank bij mijn vriendin, waar ze dus voor De Graafschap zijn. Al de hele week een grote mond gehad dat we eenvoudig zouden winnen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:42 schreef Merkie het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat De Graafschap van het veld geveegd gaat worden. Tegelijkertijd weet ik ook dat deze optimistische denkbeelden niet echt realistisch zijn. Maar toch, dat gevoel blijft.
Deze is (nouja wasquote:Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef Caland het volgende:
Afrikaanderplein.
Kan er eindelijk een goede foto in de OP.
Hij is op zich wel een goede speler. Maar ook vorig jaar weinig toegevoegd aan ons team. Paar goede wedstrijden, meer niet. Toch heb ik er wel vertrouwen in dat hij later bij een mooie club zal voetballen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Blij dat Wijnaldum weg is. Missen we niets aan als ik hem zo weer zie voetballen bij PSV.
Ik "geniet" nu idd van Wijnaldumquote:Op donderdag 15 september 2011 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Blij dat Wijnaldum weg is. Missen we niets aan als ik hem zo weer zie voetballen bij PSV.
Hij kan pingelen, meer niet. Geen overzicht, te weinig scorend vermogen, passeert niet makkelijk een mannetje... Hij is op geen enkele positie top.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:16 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hij is op zich wel een goede speler. Maar ook vorig jaar weinig toegevoegd aan ons team. Paar goede wedstrijden, meer niet. Toch heb ik er wel vertrouwen in dat hij later bij een mooie club zal voetballen.
Puik plan. Daar is een PSV-topic voor tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Caland het volgende:
We kunnen ook gewoon een keer over die misselijke vent ophouden in dit topic.
De ene dramatische scheidsrechter voor de ander.twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op donderdag 15-09-2011 om 20:14:25Opvallend: #Blom is zonder uitleg van de KNVB van twee wedstrijden afgehaald, inclusief #FeyGra #Wiedemeijer is zijn vervanger. reageer retweet
Zijn er wel goede scheidsrechters dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Caland het volgende:
De ene dramatische scheidsrechter voor de ander.twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op donderdag 15-09-2011 om 20:14:25Opvallend: #Blom is zonder uitleg van de KNVB van twee wedstrijden afgehaald, inclusief #FeyGra #Wiedemeijer is zijn vervanger. reageer retweet
Ja Gözübüyük en Bas Nijhuis.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn er wel goede scheidsrechters dan?
Ja, die Turk, Makkelie oid. En ik vind die Kuipers zo nu en dan iets verraden van een goede scheids.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn er wel goede scheidsrechters dan?
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is Blom er vanaf gehaald?
Oke.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:15 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat we tegen AZ afgeslacht worden.
Hij was in Fifa 11 68, dacht ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef Tito_Makani het volgende:
Guidetti trouwens maar 67 in Fifa 12
Oh, nou maar niet meer opstellen en terugsturen naar Manchester dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef Tito_Makani het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef Tito_Makani het volgende:
En na tientallen boze berichten terug:twitter:sannadahlstrom twitterde op donderdag 15-09-2011 om 22:55:51At the hotel with my father! Tomorrow we gonna rock Rotterdam and later Amsterdam to pick up John and make some shopping! reageer retweet
twitter:sannadahlstrom twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 00:21:13Sorry everyone! My father is the one who wanna go! But u know i am a Feyenoord fan! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |