Heaumeau.quote:
Aboquote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
Kan je hem niet veel sneller laten lopen en die laatste 2 seconden eruit plakken?
Misschien dat dat grootte scheelt.
Anders moet je een abo nemen
Ruudje Vormerquote:Van Geel heeft schaduwlijst voor komende zomer klaar
In de nieuwe uitgave van Voetbal International lat Martin van Geel weten al in kaart gebracht te hebben welke transfervrije spelers komende zomer interessant kunnen zijn voor Feyenoord. 'Op die manier heb je een overzicht van spelers die en haalbaar en interessant zijn. Je moet in deze positie altijd vooruitdenken, vandaar dat we nu al bezig zijn met volgend seizoen.'
[insert random Roda speler]quote:
Dit doet van Geel bij iedere club waar hij is geweest.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef Paul-89 het volgende:
Roda komt op deze manier ook nooit uit de zorgen: Hadouir,Janssen,Vormer gratis weg.
Nou, hier toch echt niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit doet van Geel bij iedere club waar hij is geweest.
En wie kocht hij terug? Die koekenbakker van een Sulejmaniquote:Op donderdag 15 september 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
Tsja, als je 5 miljoen voor De Mul en 17 voor Babel kan krijgen moet je toch wel iets kunnen.
Toen was hij al weg.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En wie kocht hij terug? Die koekenbakker van een Sulejmani
Niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij had hij daar geen inspraak in. Die pannenkoek Basten had geloof ik alleenrecht om spelers te halen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wel
http://www.eredivisievoet(...)eveel-voor-sulejmani
Van Geel was net weg toen Sulejmani gehaald werd. Hij daar verder ook geen inspraak in.quote:
Dat zeg ik (met andere woorden)quote:Op donderdag 15 september 2011 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Blind was toen TD, Van Geel al weg. Aankoop van Bassie en Blind.
Jij reageert toch met wel?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik (met andere woorden)
Achteraf toch goed gezienquote:Op donderdag 15 september 2011 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wel
http://www.eredivisievoet(...)eveel-voor-sulejmani
Hijz geen eckte he.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:57 schreef Caland het volgende:
Kut, ik weet het gewoon beter dan een jood
*krabt zichzelf achter oren.
AZ, Ajax, Roda, Feyenoord.... wie vult 'um nog aan?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hijz geen eckte he.
Als de prestaties tegenvallen gaat is hij opeens niet voor die neuzen
Wat gaat hij doen?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:07 schreef Merkie het volgende:
Guidetti gaan ons landje verlaten vanavond.
Oke, mindersquote:Op donderdag 15 september 2011 09:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Naar de begrafenis van z'n opa.
Ik zou niet weten waarom we niet eerste zouden staan.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
Let op mijn woorden: na dir weekend staan we derde.
Klappers verliest niet uit bij die boeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom we niet eerste zouden staan.
Juist dit jaar zijn zulke teams geen echt probleem meer.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:30 schreef Paul-89 het volgende:
Laten we maar gewoon naar onszelf kijken, nu krijg je weer zo'n tegenstander waar we eigenlijk al jaren de meeste moeite mee hebben. Namelijk een tegenstander die Feyenoord de bal gunt en zichzelf terugtrekt op eigen helft.
Ja, want dat kan je al zeggen na een paar wedstrijden.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Juist dit jaar zijn zulke teams geen echt probleem meer.
Ja. want we hebben dit seizoen al zoveel wedstrijden tegen dit soort teams gespeeldquote:Op donderdag 15 september 2011 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Juist dit jaar zijn zulke teams geen echt probleem meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |