Goed over na gedachtquote:Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Samenvatting: de rokers stinken uit hen bek zodat wij minder hoeven te betalen voor onze drank.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef MissVanity het volgende:
Het eerste bakje koffie met sigaret van de dagHeerlijk!
Hij geeft ook het goede voorbeeld. Obvious trollquote:Op woensdag 14 september 2011 16:49 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Jullie moeten het goede voorbeeld geven.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi,
ik ben vosss en zit sinds juli 2001 op fok.
quote:voor·stel·len stelde -, h -gesteld
1 inleiden in een gezelschap; introduceren: iem aan zijn familie ~; zich ~
2 een voorstel doen
3 afbeelden, verbeelden: dit schilderij stelt een dal in de Ardennen voor; dat stelt niets voor heeft niets om het lijf
4 zich ~ zich voor de geest halen
5 zich ~ van plan zijn
QFT.quote:
Ho ho, je draait de rollen om. Degene die de overlast veroorzaakt moet inschikken. En anders leer je je verslaving maar eens onder controle te krijgen. Blijkbaar is de verslaving zo sterk dat je geen sociale vaardigheden meer kent.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef houdjemond het volgende:
Ga dan lekker ergens anders zitten/staan.
Dit x 1000. Ik probeer dan ook altijd zo min mogelijk in te ademen of helemaal niet te ademen als ik achter een roker fiets, is nu een soort automatisme geworden bij mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:42 schreef zoem het volgende:
Vandaag fietste ik 5 meter achter een roker. Damn wat een graflucht. Ik heb gezonde longen, maar het is net alsof je longcapaciteit met de helft is afgenomen
Had je hem maar in moeten halen. Maar dat lukte je niet zeker bleekneusje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:42 schreef zoem het volgende:
Vandaag fietste ik 5 meter achter een roker. Damn wat een graflucht. Ik heb gezonde longen, maar het is net alsof je longcapaciteit met de helft is afgenomen
Waar staat dat ik bleek ben?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:52 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Had je hem maar in moeten halen. Maar dat lukte je niet zeker bleekneusje.
Ik geloof er niets van. Roken terwijl je fietst is helemaal niet lekker.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Waar staat dat ik bleek ben?
Ik was er binnen no-time voorbij, dankzij mijn uitstekende conditie
Het zijn niet de tabaksfabrikanten die de prijs iedere jaar hoger maken. Dat doet de -in deze uitermate hypocriete- overheid. Tabaksfabrikanten ondervinden alleen maar nadeel aan de jaarlijkse accijnsverhoging. Dus wellicht dat je dat nog even in je business plan moet aanpassen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En dan kunnen we tegen de overheid zeggen dat we niet willen dat mensen onze kanker stokjes kopen en dat we prijs verhogen om ze te weerhouden onze tering te kopen, maar natuurlijk hebben we ze al lang verslaafd gemaakt en blijven ze kopen!
[..]
Nog beter!quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:02 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het zijn niet de tabaksfabrikanten die de prijs iedere jaar hoger maken. Dat doet de -in deze uitermate hypocriete- overheid. Tabaksfabrikanten ondervinden alleen maar nadeel aan de jaarlijkse accijnsverhoging. Dus wellicht dat je dat nog even in je business plan moet aanpassen.
Jij woont niet in een stad?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:42 schreef zoem het volgende:
Ik, als niet-roker, zie het probleem niet... U hoeft toch niet naast de rokers te gaan zitten of wel soms? Ik heb een sterk vermoeden dat u een ex-roker bent, anders zou u ook niet zo fel zijn over mensen die willen genieten van hun rookwaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee, het is niet prettig om naast jullie te zitten als jullie net een sigaret hebben gerookt. Nee, de lucht die uit jullie mond komt ruikt niet lekker. En de andere kant op ademen weet de grafgeur uit jullie mond ook niet te verbergen. Zelfs een pakje kauwgom verricht geen wonderen.
Daarnaast is het waarschijnlijk ook een grote moeite om GEEN peuk op te steken als je in een gezelschap bent van niet-rokers. Stel je voor dat je die 5 minuten buiten niet kunt verneuken met de geur van ranzige kanker uit een met geel speeksel gedraaid sjekkie. Stel uzelf eens voor!
Maar ts, zeur toch niet zo, dan ga je toch lekker dood? Dat klopt, maar ik heb toch liever niet dat ik daarbij geholpen word. Neen, rokersvrinden, die hobby van jullie he... is vies.
Waarschijnlijk omdat je zo gezellig bent!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom laten rokers mij dan niet met rust?
Stop met roken. Bespaar geld. Straf de overheid. Leef langer. Geef om je medemens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:49 schreef raptorix het volgende:
Geachte niet roker, nadat ik inmiddels 5 euro 10 per pakje betaal, waar overigens 3,80 naar de stadskist vloeit, verwacht ik wat meer respect. Om nog maar niet te spreken van het feit dat we inmiddels nergens meer binnen roken, niet bij visite, niet in de kroeg, en uiteraard ook niet op het werk. Daarnaast wil ik u wijzen dat onderzoeken aantonen dat een roker bij leven minder kost dan een niet roker. Ook wil ik u er als niet autorijder op wijzen dat ik ongewild, en overal jullie gassen moet inademen zonder dat ik daar een keuze heb. Nog maar niet te spreken over asocialen die 2 of 3 kinderen nemen, niet alleen zijn ze bloed irritant, ze kosten ook nog eens veel, en dan maar niet te spreken van collega's die continue weg moeten omdat 1 van de kinders een beetje ziek is.
Hoogachtend,
Raptorix
wij ook niet met jou hoor..quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Stop met roken. Bespaar geld. Straf de overheid. Leef langer. Geef om je medemens.
Ik heb dus totaal geen medelijden met jou.
Mijn god volslagen mongool daarom zetten fabrikanten al jaren teksten als "roken is dodelijk", "meeroken is schadelijk" en "roken vergroot de kans op kanker en andere ziektes" op hun producten.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
TS, toon aub rapporten waaruit onomstotelijk blijkt dat meeroken een invloed heeft op de gezondheid. Tot die tijd niet zeuren. Er zijn ook genoeg geuren waar ik me aan erger.
Overigens, als je tijdens je zoektocht naar dat rapport stuit op een rapport waar er een direct oorzaak/gevolg wordt aangetoond tussen roken en kanker, zou ik die ook graag willen zien.
Zeiksnor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |