abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101992595
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Samenvatting: de rokers stinken uit hen bek zodat wij minder hoeven te betalen voor onze drank.
Goed over na gedacht ^O^
Everything seems to be different.
pi_101998557
mensen die niet flossen stinken pas uit hun bek, met dat ontstoken tandvlees.
  donderdag 15 september 2011 @ 23:58:04 #153
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_102002348
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef MissVanity het volgende:
Het eerste bakje koffie met sigaret van de dag O+ Heerlijk!
_O_
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_102003492
Roken. :')
Stinkende gewoonte.
pi_102003904
Eens met TS ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:49 schreef ViezeFur het volgende:

[..]

Jullie moeten het goede voorbeeld geven.
Hij geeft ook het goede voorbeeld. Obvious troll :')
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoi,

ik ben vosss en zit sinds juli 2001 op fok.
_O- :')
Bij deze ben je gezakt voor begrijpend lezen.
quote:
voor·stel·len stelde -, h -gesteld
1 inleiden in een gezelschap; introduceren: iem aan zijn familie ~; zich ~
2 een voorstel doen
3 afbeelden, verbeelden: dit schilderij stelt een dal in de Ardennen voor; dat stelt niets voor heeft niets om het lijf
4 zich ~ zich voor de geest halen
5 zich ~ van plan zijn
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:45 schreef wise het volgende:
mensen die op kankerstokjes zuigen :') :') :')
QFT.
quote:
16s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef houdjemond het volgende:
Ga dan lekker ergens anders zitten/staan.
Ho ho, je draait de rollen om. Degene die de overlast veroorzaakt moet inschikken. En anders leer je je verslaving maar eens onder controle te krijgen. Blijkbaar is de verslaving zo sterk dat je geen sociale vaardigheden meer kent.
pi_102004057
Vandaag fietste ik 5 meter achter een roker. Damn wat een graflucht. Ik heb gezonde longen, maar het is net alsof je longcapaciteit met de helft is afgenomen :r
pi_102004093
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:42 schreef zoem het volgende:
Vandaag fietste ik 5 meter achter een roker. Damn wat een graflucht. Ik heb gezonde longen, maar het is net alsof je longcapaciteit met de helft is afgenomen :r
Dit x 1000. Ik probeer dan ook altijd zo min mogelijk in te ademen of helemaal niet te ademen als ik achter een roker fiets, is nu een soort automatisme geworden bij mij. ^O^
  vrijdag 16 september 2011 @ 00:48:18 #158
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_102004184
Hallo Surveillance,

ik ben het eens met je. Jij begrijpt hoe het leven in elkaar zit.
Jij bent een echte baas die het gaat maken in het leven, want je hebt sowieso geen concurrentie meer van de wel-rokers, want die leven gemiddeld toch niet zo heel lang :P

Heb zelf ook last van rokers. Die mensen moeten zich maar aanpassen aan ons, de echte bazen in de wereld. Of nee, wacht, Surveillance? Zullen we sigaret fabriek oprichten? Dan verkopen we kanker stokjes aan mensen :D En we komen er nog mee weg ook, want het is legaal :o

En dan kunnen we tegen de overheid zeggen dat we niet willen dat mensen onze kanker stokjes kopen en dat we prijs verhogen om ze te weerhouden onze tering te kopen, maar natuurlijk hebben we ze al lang verslaafd gemaakt en blijven ze kopen! :D

Ons snode plannetje zal sowieso lukken. Doe je mee?
Ik kan wel een ton of 3 regelen.
pi_102004308
quote:
Had je hem maar in moeten halen. Maar dat lukte je niet zeker bleekneusje.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_102004345
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:52 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Had je hem maar in moeten halen. Maar dat lukte je niet zeker bleekneusje.
Waar staat dat ik bleek ben?
Ik was er binnen no-time voorbij, dankzij mijn uitstekende conditie ^O^
  vrijdag 16 september 2011 @ 00:59:23 #161
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_102004518
Zwetende mensen vind ik toch wel erger :r
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_102004562
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:53 schreef zoem het volgende:

[..]

Waar staat dat ik bleek ben?
Ik was er binnen no-time voorbij, dankzij mijn uitstekende conditie ^O^
Ik geloof er niets van. Roken terwijl je fietst is helemaal niet lekker.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  vrijdag 16 september 2011 @ 01:02:04 #163
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_102004586
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:48 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

En dan kunnen we tegen de overheid zeggen dat we niet willen dat mensen onze kanker stokjes kopen en dat we prijs verhogen om ze te weerhouden onze tering te kopen, maar natuurlijk hebben we ze al lang verslaafd gemaakt en blijven ze kopen! :D

[..]
Het zijn niet de tabaksfabrikanten die de prijs iedere jaar hoger maken. Dat doet de -in deze uitermate hypocriete- overheid. Tabaksfabrikanten ondervinden alleen maar nadeel aan de jaarlijkse accijnsverhoging. Dus wellicht dat je dat nog even in je business plan moet aanpassen. :{
  vrijdag 16 september 2011 @ 01:05:25 #164
344644 computerprobleem
pi_102004665
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 01:02 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Het zijn niet de tabaksfabrikanten die de prijs iedere jaar hoger maken. Dat doet de -in deze uitermate hypocriete- overheid. Tabaksfabrikanten ondervinden alleen maar nadeel aan de jaarlijkse accijnsverhoging. Dus wellicht dat je dat nog even in je business plan moet aanpassen. :{
Nog beter! :D
pi_102006281
quote:
Jij woont niet in een stad?
pi_102006299
Rokers worden in het leven toch al zo gediscrimineerd. Wij mogen nergens meer roken, we worden altijd buitengesloten tegenwoordig, boehoe :'(

Ik vind het schandalig, vroeger konden we nog overal en waar we wilde roken, nu zijn dr allemaal van die zeurpieten die er zogenaamd last van hebben. Rot toch lekker op joh :{w
pi_102006302
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee, het is niet prettig om naast jullie te zitten als jullie net een sigaret hebben gerookt. Nee, de lucht die uit jullie mond komt ruikt niet lekker. En de andere kant op ademen weet de grafgeur uit jullie mond ook niet te verbergen. Zelfs een pakje kauwgom verricht geen wonderen.

Daarnaast is het waarschijnlijk ook een grote moeite om GEEN peuk op te steken als je in een gezelschap bent van niet-rokers. Stel je voor dat je die 5 minuten buiten niet kunt verneuken met de geur van ranzige kanker uit een met geel speeksel gedraaid sjekkie. Stel uzelf eens voor!

Maar ts, zeur toch niet zo, dan ga je toch lekker dood? Dat klopt, maar ik heb toch liever niet dat ik daarbij geholpen word. Neen, rokersvrinden, die hobby van jullie he... is vies.
Ik, als niet-roker, zie het probleem niet... U hoeft toch niet naast de rokers te gaan zitten of wel soms? Ik heb een sterk vermoeden dat u een ex-roker bent, anders zou u ook niet zo fel zijn over mensen die willen genieten van hun rookwaar.
pi_102006303
TS is een jankjosti
<hr>
pi_102006306
quote:
16s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Pech, ik vind het lekker.
pi_102006322
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Waarom laten rokers mij dan niet met rust?
Waarschijnlijk omdat je zo gezellig bent!
pi_102006674
de tolerante nederlander bestaat niet meer.
t is een beetje als met de aanpassingseisen voor allochtonen.. op gegeven moment denken ze dan fuck you, ik heb me nou wel genoeg aangepast.
rokers, die vroeger al voor het overgrote deel rekening hielden met niet- rokers, en nu te maken hebben met onredelijke belasting, verbod en verkettering, die denken dan ook op gegeven moment fuck you.
mijn grens is wel bereikt, zo langzamerhand, en dus mijn goede wil om rekening te houden met zeikerds.
pi_102006707
Geachte niet roker, nadat ik inmiddels 5 euro 10 per pakje betaal, waar overigens 3,80 naar de stadskist vloeit, verwacht ik wat meer respect. Om nog maar niet te spreken van het feit dat we inmiddels nergens meer binnen roken, niet bij visite, niet in de kroeg, en uiteraard ook niet op het werk. Daarnaast wil ik u wijzen dat onderzoeken aantonen dat een roker bij leven minder kost dan een niet roker. Ook wil ik u er als niet autorijder op wijzen dat ik ongewild, en overal jullie gassen moet inademen zonder dat ik daar een keuze heb. Nog maar niet te spreken over asocialen die 2 of 3 kinderen nemen, niet alleen zijn ze bloed irritant, ze kosten ook nog eens veel, en dan maar niet te spreken van collega's die continue weg moeten omdat 1 van de kinders een beetje ziek is.

Hoogachtend,

Raptorix
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 16 september 2011 @ 08:11:45 #173
344644 computerprobleem
pi_102006974
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 07:49 schreef raptorix het volgende:
Geachte niet roker, nadat ik inmiddels 5 euro 10 per pakje betaal, waar overigens 3,80 naar de stadskist vloeit, verwacht ik wat meer respect. Om nog maar niet te spreken van het feit dat we inmiddels nergens meer binnen roken, niet bij visite, niet in de kroeg, en uiteraard ook niet op het werk. Daarnaast wil ik u wijzen dat onderzoeken aantonen dat een roker bij leven minder kost dan een niet roker. Ook wil ik u er als niet autorijder op wijzen dat ik ongewild, en overal jullie gassen moet inademen zonder dat ik daar een keuze heb. Nog maar niet te spreken over asocialen die 2 of 3 kinderen nemen, niet alleen zijn ze bloed irritant, ze kosten ook nog eens veel, en dan maar niet te spreken van collega's die continue weg moeten omdat 1 van de kinders een beetje ziek is.

Hoogachtend,

Raptorix
Stop met roken. Bespaar geld. Straf de overheid. Leef langer. Geef om je medemens.

Ik heb dus totaal geen medelijden met jou.
pi_102007024
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:11 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Stop met roken. Bespaar geld. Straf de overheid. Leef langer. Geef om je medemens.

Ik heb dus totaal geen medelijden met jou.
wij ook niet met jou hoor..
pi_102007110
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
TS, toon aub rapporten waaruit onomstotelijk blijkt dat meeroken een invloed heeft op de gezondheid. Tot die tijd niet zeuren. Er zijn ook genoeg geuren waar ik me aan erger.

Overigens, als je tijdens je zoektocht naar dat rapport stuit op een rapport waar er een direct oorzaak/gevolg wordt aangetoond tussen roken en kanker, zou ik die ook graag willen zien.

Zeiksnor.
Mijn god volslagen mongool daarom zetten fabrikanten al jaren teksten als "roken is dodelijk", "meeroken is schadelijk" en "roken vergroot de kans op kanker en andere ziektes" op hun producten.

Dit doen ze ondanks dat dit niet wetenschappelijk aangetoond is, ze boren immers graag hun eigen product de grond in. :') :') (let op, dit is sarcastisch, ik zet het er maar even bij gezien je beperkt intellect en/of realiteitszin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')