Of een aantal zakken chips, vette jus, kroketten, bitterballen en dergelijke nuttigen per dag zorgt ook voor enge foto's van je organen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:35 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Dit!
Dit is echt een extreem erge long. Het zwarte verdwijnt ook zodra de roker stopt(duurt wel enkele jaren). De long kan weer volledig genezen.
Elke zaterdag je klem zuipen is vele malen ongezonder dan elke dag 3 sigaretjes roken (dat is mijn dagelijkse hoeveelheid ongeveer).
Rokers leveren meer op dan ze kostenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Want rokers maken geen extra kosten in de gezondheidszorg zeker?
Whahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:34 schreef vosss het volgende:
Waarom stelt niemand zich voor hier? Het staat nota bene overduidelijk als verzoek in de OP
3 sigareten, dan kan je net zo goed stoppen met roken.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:35 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Dit!
Dit is echt een extreem erge long. Het zwarte verdwijnt ook zodra de roker stopt(duurt wel enkele jaren). De long kan weer volledig genezen.
Elke zaterdag je klem zuipen is vele malen ongezonder dan elke dag 3 sigaretjes roken (dat is mijn dagelijkse hoeveelheid ongeveer).
Nee waarom, ik vind het heerlijk om om 10 uur in de pauze mijn eerste te roken. In de middagpauze even 1 en s'avonds na het eten 1.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:57 schreef manderveen het volgende:
[..]
3 sigareten, dan kan je net zo goed stoppen met roken.
Met uitgaan is het het lekkertst:Pquote:Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef Marieke1992 het volgende:
Begrijpelijk hoor, ik doe 't ook alleen 's morgens, in de pauze en 's avonds nog ff.
Als ik uitga en ik rook dan merk je d'r eigenlijk ook niet meer zoveel van, dan is d'r eigenlijk maar weinig aan zo'n sigaret :p
Roken is chill tijdens het pokeren.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben sinds drie dagen weer begonnen, ik zal wel weer stoppen. Sorry TS.
Roken is chill als je kanker wiltquote:Op woensdag 14 september 2011 23:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Roken is chill tijdens het pokeren.
Scholieren kunnen geen wiet meer kopen, want alle shops zitten tegenwoordig minimaal op 350 meter afstand..quote:Op woensdag 14 september 2011 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Het eerstvolgende 15 jarig kutkind wat ik zie lopen met een sigaret krijgt ze gereten.
Oh man wat heb ik een hekel aan kleine kutkinderen die sigaretten van de mams hebben gejat en die daar dan mee te koop lopen. Koop je toch gewoon wiet man kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, dat doen ze inderdaad nietquote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Want rokers maken geen extra kosten in de gezondheidszorg zeker?
Niks mis mee zolang het de gezondheid van niet-rokers maar niet affecteert. En dat doet het niet zolang ze slechts naar rook ruiken en verder niet in hun bijzijn roken.quote:
weinig zin in en een beetje late reactie maar doe het toch:Pquote:Op woensdag 14 september 2011 17:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt de OP en mijn reacties niet gelezen. Probeer het nog eens.
Hihihiquote:[b]Op woensdag 14 september 2011 16:45 schreef Surveillance-Fiets
Maar ts, zeur toch niet zo, dan ga je toch lekker dood?
hihiquote:Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef Zhalix het volgende:
Mensen die roken EN koffie drinken stinken pas naar het riool!
Heldquote:Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Redbullkid het volgende:
Jammer dat TS helaas niet vermeld dat door de accijnzen op pakjes sigaretten er zorg voor dragen dat de overige accijnzen (drank, benzine) niet verhoogd worden. Als we ervan uitgaan dat 1/4 van de 16+ mil rookt (schatting) en die vermenigvuldigen met 2,5 euro accijns die op een pakje sigaretten verhaald worden komen we op 10 mil op één dag die dan elders vandaan gehaald moeten worden om de schatkist gevuld te houden.
En maar zeiken
Het is niet verboden, derhalve ga je maar lekker ergens anders staat tot de wet word gewijzigdquote:Op donderdag 15 september 2011 17:48 schreef Miasan het volgende:
Jeetje rokers, wat laten jullie je op de kast jagen zeg!Wtf vragen om bewijs dat meeroken schadelijk is, of maar willen bewijzen dat jullie de staatskas spekken. Dat doet er allemaal niet toe!
Rokers stinken uit hun mond, klaar. Derhalve zeer gegronde klacht.
En bij deze heb je mijn punt bevestigd, dank.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:58 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het is niet verboden, derhalve ga je maar lekker ergens anders staat tot de wet word gewijzigd
Punt?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:49 schreef Miasan het volgende:
[..]
En bij deze heb je mijn punt bevestigd, dank.
Rokers roken alleen om jullie te ziekenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Samenvatting: de rokers stinken uit hen bek zodat wij minder hoeven te betalen voor onze drank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |