SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
Waarom zeg jij altijd zo iets?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:24 schreef Maanvis het volgende:
als jullie zo doorgaan dan doet een modje een slot op deze reeks, ik waarschuw maar ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de java bytecodequote:Op woensdag 14 september 2011 16:17 schreef Sitethief het volgende:
@AlchemistOfSorrows
Waar vind je zoiets?
op de 1 of andere manier klopt die belichting niet van die kisten waardoor er helemaal geen belichting op valt en ie zwart lijkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:26 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom zijn sommige kisten zwart in 1.8
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarom zeg jij altijd zo iets?
Bobber weet best dat ik maar wat kloot hoorik dacht dat je het meendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Heel apart ja:quote:Op woensdag 14 september 2011 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op de 1 of andere manier klopt die belichting niet van die kisten waardoor er helemaal geen belichting op valt en ie zwart lijkt.
ik heb niet eens gekeken op minecraft, trollquote:Op woensdag 14 september 2011 16:36 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja, je kan er spullen mee kopen. Klik op ''buy'' in Minecraft
handigquote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef MineraalWater het volgende:
Voor iedereen die nieuwsgierig is naar hoever de craftbukkit server is:
https://docs.google.com/s(...)E&toomany=true#gid=0
BURN NOTCH AT STAKE@@@@@@@@@@quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nou ja, dit is iets anders, het is een beloofde feature voor 1.8 (zie de changelog), die helemaal niet werkt.
Ah, relaxt.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef MineraalWater het volgende:
Voor iedereen die nieuwsgierig is naar hoever de craftbukkit server is:
https://docs.google.com/s(...)E&toomany=true#gid=0
Ze waren toch van plan 1.8 in 2 stukken uit te brengen in eerste instantie, mischien is dat een van de dingen die in het 2e deel zou zitten en daarbij doorgeschoven is naar 1.9?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nou ja, dit is iets anders, het is een beloofde feature voor 1.8 (zie de changelog), die helemaal niet werkt.
Als je in de launcher in de changelog kijkt, staat ergens onderaan dat het er nu in zou moeten zitten, maar door bepaalde optimalisaties werkt het niet naar behoren.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ah, relaxt.
[..]
Ze waren toch van plan 1.8 in 2 stukken uit te brengen in eerste instantie, mischien is dat een van de dingen die in het 2e deel zou zitten en daarbij doorgeschoven is naar 1.9?
idem hier :Squote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef Stokstaart het volgende:
Uit het niets al 2x zo'n memory crash gehad, terwijl mijn videokaart(en) 2x Radeon HD 6870 hem makkelijk trekken.
Ook totaal geen lag, meteen BAM vastgelopen![]()
Voor 1.8 nog nooit gehad.
Same here dude. Bizar.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef Stokstaart het volgende:
Uit het niets al 2x zo'n memory crash gehad, terwijl mijn videokaart(en) 2x Radeon HD 6870 hem makkelijk trekken.
Ook totaal geen lag, meteen BAM vastgelopen![]()
Voor 1.8 nog nooit gehad.
Zekerweten, gaat erg snel, een klein uurtje geleden waren er pas 15 dingen af, Nu gewoon al bijna 36 van de 127!quote:
AMUMU.quote:
Ga alsjeblieft PM'en naar de servereigenaar, geen zin om weer een topic met bullcrap aan te horen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
the fack? ik meld dat er mensen griefen en ban
Dat dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:05 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft PM'en naar de servereigenaar, geen zin om weer een topic met bullcrap aan te horen.
Kusje kusje knuffel.
Zijn UI is een van de 62 champions uit het spel League of Legends, waar ik sinds kort weer her-verslaafd aan ben.quote:
Ahaaa, thanks for clearing that up mate!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zijn UI is een van de 62 champions uit het spel League of Legends, waar ik sinds kort weer her-verslaafd aan ben.
jow plex!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ahaaa, thanks for clearing that up mate!
Ik verwacht dat bukkit of vanavond af is, en anders bijna zeker morgen.
Ja ik speel sinds kort amumu.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zijn UI is een van de 62 champions uit het spel League of Legends, waar ik sinds kort weer her-verslaafd aan ben.
ik ga met school nog meer de rimboe in als dat ik al zit. Voor een biologie les naar een of andere gletsjer (of hoe de fuck je dat ook schrijft )quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ga met school nog meer de rimboe in als dat ik al zit. Voor een biologie les naar een of andere gletsjer (of hoe de fuck je dat ook schrijft )![]()
Gewoon ziek melden.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ga met school nog meer de rimboe in als dat ik al zit. Voor een biologie les naar een of andere gletsjer (of hoe de fuck je dat ook schrijft )![]()
quote:
kan niet gaat voor mijn cijfer anders krijg ik dit jaar geen cijfer voor bio en moet ik volgendjaar alsnogquote:
Balen dude.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
![]()
[..]
kan niet gaat voor mijn cijfer anders krijg ik dit jaar geen cijfer voor bio en moet ik volgendjaar alsnog
huh?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Bukkit gaat zo snel, we wachten denk ik even.
ah chill manquote:Op woensdag 14 september 2011 18:57 schreef dnbrainwash het volgende:
Tot bukkit uit is.
Trouwens, drumpie is gebanned en kan dus niet meer reageren hier atm.
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:57 schreef dnbrainwash het volgende:
Tot bukkit uit is.
Trouwens, drumpie is gebanned en kan dus niet meer reageren hier atm.
4.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Ahaha heeft ie een van 3 kinders hier aangepakt.
Wat een onzin!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:05 schreef dnbrainwash het volgende:
Beetje agressieve reactie geplaatst.
En hij had al waarschuwingen gehad oid.
twitter:Craftbukkit twitterde op woensdag 14-09-2011 om 18:19:22Two of us now! Progress is at #gid=0" target="_blank">http://t.co/1q5et7t currently 35% #bukkit reageer retweet
#MyHandsHurtquote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef dnbrainwash het volgende:
Wat werkt die gast van bukkit heerlijk door!
Als bukkit uit is.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef Flodder450 het volgende:
wanneer komt drumpert zn server online?
@Craftbukkitquote:Op woensdag 14 september 2011 19:33 schreef mschol het volgende:
bukkit zou toch instant na 1.8 uitkomen? er zou toch worden samengewerkt zodat het sneller ging?
dan had ik em nu wel al verwacht
twitter:Craftbukkit twitterde op woensdag 14-09-2011 om 19:09:24Over 50% done of stage 3/3! #gid=0" target="_blank">http://t.co/1q5et7t #bukkit #myhandshurt reageer retweet
Vul de seed in bij SP, en export de map naar MP.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef JaimyLee het volgende:
Seeds werken niet goed in multiplayer? al 3x dezelfde seed en steeds andere wereld
ja maar multiplay moet zo'n moeilijke map iets hebben wat de vorige keer ook niet luktequote:Op woensdag 14 september 2011 20:47 schreef Berend. het volgende:
[..]
Vul de seed in bij SP, en export de map naar MP.
Protip
je moet seed invullen in server.properties en dan nieuwe world maken?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef JaimyLee het volgende:
Seeds werken niet goed in multiplayer? al 3x dezelfde seed en steeds andere wereld
Multiplay is erg goed om mee te beginnen! Voor een vanilla server hoef je eigenlijks niets te doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef tuut-chips het volgende:
Is Multiplay zijn geld eigenlijk waard? Ik heb echt de ballen verstand van servers en settings, maar ik wil wel eens een maandje proefdraaien met wat vrienden.
Ja, als je hulp nodig hebt vraag je mij, cees of JaimyLee maar evenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef tuut-chips het volgende:
Is Multiplay zijn geld eigenlijk waard? Ik heb echt de ballen verstand van servers en settings, maar ik wil wel eens een maandje proefdraaien met wat vrienden.
Vindt ik toch wel echt een pluim waard hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef Flodder450 het volgende:
holy shit bukkit is bijna helemaal up to date
dequote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vindt ik toch wel echt een pluim waard hoor.
In z'n eentje alles coderen, En misschien net 2 uurtjes met z'n 2'en.
Ik weet nog wel met 1.5 of 1.6 dat het echt 3 of 4 dagen duurde voordat ze een craftbukkit uit hadden.
deed ik jaquote:Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
je moet seed invullen in server.properties en dan nieuwe world maken?
of deed je dat al?
dit. Respect voor die gozerquote:Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb wel respect voor die gast hoor. Elke update een dag lang werken om zo'n plugin te fixen, zowiezo: de mod community heeft inmiddels al meer gefabriceerd dan mojang ooit aan content kan durven hopen te maken.
Yeah!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:55 schreef MineraalWater het volgende:
Beter maken we een tering groot beeld van hem !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |