AMUMU.quote:
Ga alsjeblieft PM'en naar de servereigenaar, geen zin om weer een topic met bullcrap aan te horen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
the fack? ik meld dat er mensen griefen en ban
Dat dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:05 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft PM'en naar de servereigenaar, geen zin om weer een topic met bullcrap aan te horen.
Kusje kusje knuffel.
Zijn UI is een van de 62 champions uit het spel League of Legends, waar ik sinds kort weer her-verslaafd aan ben.quote:
Ahaaa, thanks for clearing that up mate!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zijn UI is een van de 62 champions uit het spel League of Legends, waar ik sinds kort weer her-verslaafd aan ben.
jow plex!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ahaaa, thanks for clearing that up mate!
Ik verwacht dat bukkit of vanavond af is, en anders bijna zeker morgen.
Ja ik speel sinds kort amumu.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zijn UI is een van de 62 champions uit het spel League of Legends, waar ik sinds kort weer her-verslaafd aan ben.
ik ga met school nog meer de rimboe in als dat ik al zit. Voor een biologie les naar een of andere gletsjer (of hoe de fuck je dat ook schrijft )quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ga met school nog meer de rimboe in als dat ik al zit. Voor een biologie les naar een of andere gletsjer (of hoe de fuck je dat ook schrijft )![]()
Gewoon ziek melden.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ga met school nog meer de rimboe in als dat ik al zit. Voor een biologie les naar een of andere gletsjer (of hoe de fuck je dat ook schrijft )![]()
quote:
kan niet gaat voor mijn cijfer anders krijg ik dit jaar geen cijfer voor bio en moet ik volgendjaar alsnogquote:
Balen dude.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
![]()
[..]
kan niet gaat voor mijn cijfer anders krijg ik dit jaar geen cijfer voor bio en moet ik volgendjaar alsnog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |