leukquote:Op woensdag 14 september 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
De eerste 11 cupcakes
[ afbeelding ]
Nu eerst sporten en dan de volgende 12 maken
In de tussentijd?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... Ipv van 1830 vrij, om 1515 al.. Morgen een niveautoets engels, ergens anders in de stad.. Even heen gefietst.. Niet eens verdwaald, in 1x goed.. Dus morgen 0830-0930 toets, en 1430-1630 college
ja.. Heb al wel wat lekkere projectjes zien lopen op schoolquote:Op woensdag 14 september 2011 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker veel tijd om allemaal projecten aan te pakken Trique!
quote:
Ow okquote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Heb al wel wat lekkere projectjes zien lopen op school
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Heb al wel wat lekkere projectjes zien lopen op school
Achquote:Op woensdag 14 september 2011 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Pas daar nu een beetje mee op he gozerts.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Pas daar nu een beetje mee op hè gozerts.
En heuy Bennydorm Bastard!
11u, op Zernike.quote:
Ligt aan waarin je wil snijden.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Horizontaal snijden of verticaal?
Nee, dat is de vraag niet, V.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ligt aan waarin je wil snijden.
Dat is wel belangrijk, R. Ik ga ook niet met een roeispaan in mijn koffie roeren.quote:
Hoe snijd jij het liefste. Horizontaal of verticaal?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk, R. Ik ga ook niet met een roeispaan in mijn koffie roeren.
Hmmm.. ga je met de fiets? Theetje doen in stadde? Kan je me snelle route laten zienquote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
11u, op Zernike.
Moet om 13u aan de Turftoren zijn, bij de academie.
Fahrenheit?quote:
Ja, belachelijk systeemquote:
Breaking Bad is ook tof.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
Zo dat Skins is echt een goede serie.
Waar bist du?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
En we zitten weer bijna vooraan
Wel goeie plekken
Ah leuk.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The voice, westergasfabriekIk zit naast een soort van Heloef, alleen jij bent leuker
quote:
Je vind mij gewoon heul leukquote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik ook wel en da's lief maar ik voel me zo oud bij jullie
![]()
en net alsof ik ineens binnen kom vallen, wat ook wel zo is natuurlijk![]()
maar als ik aan het zappen ben klik ik vaak gewoon op Actieve Topics en toen zag ik
patrique staan en toen dacht ik... ah... effe kieken of Heks er ook is...
snap je?en toen zag ik dat van Gyros
wat ik trouwens wel grappig vond ik
had al eerder zoiets gehoord in een ander topic acceptgyros vond ik ook wel geinig![]()
nah... ik kom zo af en toe wel buurtenmaar die stop volgen knop is eigenlijk
meer omdat jullie soms snel gaan en er dan in mijn AT lijst heel veel RED Room staat
enzo en dat ga ik dus niet allemaal lezen en dan moet ik zoeken naar die andere topics
kan je me nog volgen ?![]()
na dawast eigenlijk wel
jah... eigenlijk welquote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je vind mij gewoon heul leuk
Hey sausvlaski! Alles goed?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... eigenlijk wel![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey sausvlaski! Alles goed?
Goed & minder.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
JAH... met jou ook en met Lay's?
ow...... met Lay's niet zo goed dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....even later werden we verplaatst en werd dit ons uitzicht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....we hadden prima uitzicht op de ruggen van de kandidaten![]()
Derde date, en de vierde keer dat we elkaar zagen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was het de eerste keer vandaag?
Ooohwquote:Op donderdag 15 september 2011 00:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Derde date, en de vierde keer dat we elkaar zagen.
Vast wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw. Dus dat komt helemaal goed
?!
Hij had ook dezelfde stemquote:Op woensdag 14 september 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah leuk.
Natuurlijk ben ik leuker.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Geweldig genoten, heerlijke avond gehad.
Trustenquote:Op donderdag 15 september 2011 01:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapie doen
Weltrusten![]()
Ow hb zin in de voice
Ik werd wakker gemaakt met de vraag: wil je even oordruppels in mijn oor doenquote:
hey morgen!quote:
Nee nog weinig tijd voor gehad.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey morgen!
Jou heb ik even nodig
Was jij nog verder gekomen met het onderzoek naar de voorwaarden van T-Mobile?
ik ging kijken op de site van T-Mobile en ze bieden nu inderdaad die klote abbo's aanquote:Op donderdag 15 september 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee nog weinig tijd voor gehad.
hihiquote:Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ja, daar krijg je last van met al die mobieltjes.
"Kijk vijf weken televisie achter elkaar".quote:
Tofquote:Op donderdag 15 september 2011 15:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga een must-see filmlijstje voor hem in elkaar knutselen.
Die maakt echt niet altijd blij.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef Zeroku het volgende:
IMdB.com -> Top 250 -> ?? -> Profit.
Toffe lijst om af te werkenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe
http://www.imdb.com/chart/bottom
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe
http://www.imdb.com/chart/bottom
Niet direct iets wat ik snel kijk. Maar ik wil er wel een paar proberen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef ValHallen het volgende:
Wat vind je trouwens van Horror?
Dan neem ik er een paar mee in de lijstquote:Op donderdag 15 september 2011 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet direct iets wat ik snel kijk. Maar ik wil er wel een paar proberen.
Japanse is echt een heel stuk beter.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
Laatst de japanse versie van the Grudge gekocht, had alleen de amerikaanse gezien, ben benieuwd
En nou hopen dat je fiets klaar isquote:Op donderdag 15 september 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Met wat ellebogenwerk een zitplekje in de bus veroverd #whoehoe
dus niet.. Toen k er kwam gingen ze er net mee bezig.. Morgen voor het werk aan maar even langsquote:Op donderdag 15 september 2011 16:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nou hopen dat je fiets klaar is
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n fiets blijkt weer een en al ellende.
Koop een wavescooter.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n fiets blijkt weer een en al ellende.
Koop een wavescooter.
Ja, laatste 10 minuten.. rest ff terugkijkenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Patrique, heb jij Achter de schermen bij X Factor gezien?
Okequote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, laatste 10 minuten.. rest ff terugkijken
Ik mis dus niksquote:Op donderdag 15 september 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Gezellig bij het maffiaspel
Wat een irritant ventje die tim
Dit jaar ook al.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Gezellig bij het maffiaspel
Wat een irritant ventje die tim
en, nog teruggevonden, dat tientje?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Weer 2 nieuwe Xbox spelletjes gekocht, ik was wel 10 euro kwijt
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en, nog teruggevonden, dat tientje?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een printscreen van m'n rol gemaakt, en gepost.. ik was er zat van... klapmongool die timmmmmquote:
Ik irriteer me al vanaf het begin aan hemquote:Op donderdag 15 september 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een printscreen van m'n rol gemaakt, en gepost.. ik was er zat van... klapmongool die timmmmm
Ik heb ff teruggelezen, maar WTFquote:Op donderdag 15 september 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een printscreen van m'n rol gemaakt, en gepost.. ik was er zat van... klapmongool die timmmmm
Netjesquote:Op donderdag 15 september 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke mis eten
Maar net gewogen en was 2 kilo kwijt. Volgende week donderdag mijn tweede weegmomentNog 8 kilo te gaan. ( was 4,5 kilo aangekomen op vakantie, en wil er nog 5,5 kilo extra af
)
Maar snak naar chocolade
Maar ikke ben sterk
Jawelquote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Renesite het volgende:
Morgen 9-11 college en 12:30 - 17 werken.
Naar college gaan of niet![]()
Rare collegeurenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb maandag van 10:10 - 11:50 college en om 19:30 een diagnostische toets. Daartussen dus helemaal niks.
ik had vandaag een toets om 08.30-09.15 en pas college om 14.30quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb maandag van 10:10 - 11:50 college en om 19:30 een diagnostische toets. Daartussen dus helemaal niks.
Bellllaaaquote:Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet die kerel van FOK die met alle beroemdheden op de foto gaat, Crazy dutch punk? Die zit nu ook bij College Tour volgens mij.
Hoe is de aflevering?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet die kerel van FOK die met alle beroemdheden op de foto gaat, Crazy dutch punk? Die zit nu ook bij College Tour volgens mij.
Dat is een vriend van mijquote:Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Een succesvol iemand praat over hun beroep. Nu Seth Meyers van SNL.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is een vriend van mij
Wat is college tour?
Echt superleuk, hij is tof.quote:
Alle College Tours zijn leuk eigenlijk, die met Linda de Mol ook. Komt ineens een heel intelligente en doordachte vrouw tevoorschijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken om hem terug te kijken, nu ga ik het helemaal doen.
En wat doet hij dan in dat programma?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een succesvol iemand praat over hun beroep. Nu Seth Meyers van SNL.
Hij stelde een vraag, maar het kan hem ook niet zijn hoor, hij leek er alleen verdomd veel op.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wat doet hij dan in dat programma?
Ik ga zo ven whatsappen naar hem
Ik zie er veel te weinigquote:Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alle College Tours zijn leuk eigenlijk, die met Linda de Mol ook. Komt ineens een heel intelligente en doordachte vrouw tevoorschijn.
Ow dt zal hem wel zijn danquote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij stelde een vraag, maar het kan hem ook niet zijn hoor, hij leek er alleen verdomd veel op.
Hoe is de film?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dt zal hem wel zijn dan
Whyyyquote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Was al bang dat er een bom op Brakel was gevallen trouwens!
Ja, ik zit weer in de boeken! En ik blijf op de achtergrond omdat mijn schijn anders te groot wordt. Je moet het volk niet teveel geven, anders willen ze alleen maar meer.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zat dus o.a met je neus in Ayaan.
Je was wat op de achtergrond.
Oke!quote:
The things i have seen man...quote:
Ik lees een en al verstandigheid.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik zit weer in de boeken! En ik blijf op de achtergrond omdat mijn schijn anders te groot wordt. Je moet het volk niet teveel geven, anders willen ze alleen maar meer.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The things i have seen man...
Tofquote:Op donderdag 15 september 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen eens even een sollicitatieformuliertje halen bij Ahtogooooo
Ja.. das handiger met colleges, en verdiend 10390349x beter..quote:
WAT EEN GOED IDEEEEquote:Op donderdag 15 september 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen eens even een sollicitatieformuliertje halen bij Ahtogooooo
Geertquote:Op donderdag 15 september 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Is Lief niet van Geert Hoes, trouwens?
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
Ik ga in een babywinkel werken
Yupquote:Op donderdag 15 september 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
jaaaa, die heb ik gezien ja, prachtig, ik stikte bijna toen ik em voor het eerst zagquote:Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Zwabber, bij 12 minuten kijken, elke keer als ie een grap over Trump maakt dat gezicht van Trump.
Vanaf wanneer? Als wat? etc, etc?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dankje![]()
. Ik zie wel wat er van komt
Ik denk als entertainerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer? Als wat? etc, etc?
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk als entertainer
"Im a dancerrrrr"
Get in to the groove!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk als entertainer
"Im a dancerrrrr"
Zaterdag langs en dan waarschijnlijk volgende week al beginnen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer? Als wat? etc, etc?
Babywinkelquote:Op donderdag 15 september 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zaterdag langs en dan waarschijnlijk volgende week al beginnen.
Ah!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zaterdag langs en dan waarschijnlijk volgende week al beginnen.
Instant misselijkheidquote:Op donderdag 15 september 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
De hele dag naar zuurstokroze kleertjes kijken, geweldig toch
Is goed voor jequote:Op donderdag 15 september 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
De hele dag naar zuurstokroze kleertjes kijken, geweldig toch
Alsof Benny dat nodig heeft.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt een wonderbaarlijk goede invloed op dat ventje.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Martin, zie je die A boven in mijn post? She's still here,
Ja echt hequote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was nog niet zover om de link te leggen.
Ik een hele week in spanning, komt de volgende pas bij Halloween.
Sterfquote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga dit jaar een themafeestjon geven.. aangezien ik de dag voor halloween jarig ben
Tegen die tijd hoop ik daar niet meer te werkenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zit je al helemaal in de babykleertjes!! Dan weet je wat hot and happening is
Je moet je Wilma Nanninga ook naar buiten laten komen. Als je daar niet tot in staat bent blijft de magie van PLL altijd verborgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit nog niet lekker in PLL. Enkel de cliffhangers laten me verder kijken
Gelijk Breaking Bad seizoen 1 maar gekeken. Toffe serie!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt heMaar het is wel een mooie aflevering met flashbacks.
Ik ben ook pas 4 afleveringen onderweg. De dames zien er wel smakelijk uit trouwensquote:Op donderdag 15 september 2011 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet je Wilma Nanninga ook naar buiten laten komen. Als je daar niet tot in staat bent blijft de magie van PLL altijd verborgen.
Breaking Badquote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelijk Breaking Bad seizoen 1 maar gekeken. Toffe serie!
Hanna blijft mijn spirit animal en Spencer mijn neurotische wederhelft.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben ook pas 4 afleveringen onderweg. De dames zien er wel smakelijk uit trouwensVooral die halfbloed.
Ik kan geen lievelingsserie aanwijzen. Er zijn zoveel unieke, dat maakt het zo mooi.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Breaking Bad! Mijn alltime lievelings serie.
Ik plaats graag films en series in lijstjes. Voor mijn gemoedsrust jeweet.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan geen lievelingsserie aanwijzen. Er zijn zoveel unieke, dat maakt het zo mooi.
Doe ik ook bij heel veel hoor. Moet wel, want als bijvoorbeeld ik Katie Melua niet speciaal maak belt ze me weer boos op.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik plaats graag films en series in lijstjes. Voor mijn gemoedsrust jeweet.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe ik ook bij heel veel hoor. Moet wel, want als bijvoorbeeld ik Katie Melua niet speciaal maak belt ze me weer boos op.
Dus jij zorgt er steeds voor dat ze hoog in die top 2000 staat?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe ik ook bij heel veel hoor. Moet wel, want als bijvoorbeeld ik Katie Melua niet speciaal maak belt ze me weer boos op.
Al haar platen in m'n lijst! 9 million bicycles is overigens gedateerd, er zijn er nu meer in Beijing.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus jij zorgt er steeds voor dat ze hoog in die top 2000 staat?
Dat is het enige nummer dat ik van haar ken geloof ik. En de reden dat ik van mijn Top2000 geloof af ben gevallenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Al haar platen in m'n lijst! 9 million bicycles is overigens gedateerd, er zijn er nu meer in Beijing.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is het enige nummer dat ik van haar ken geloof ik. En de reden dat ik van mijn Top2000 geloof af ben gevallenIk moet haar eigenlijk dankbaar zijn.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
Cyndi Lauper heeft ook mooie liedjes.
[ afbeelding ]
Geef me 3 titels en ik check het na twaalvenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ze heeft zoveel mooiere platen. Geloof me.
whehehequote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
Cyndi Lauper heeft ook mooie liedjes.
[ afbeelding ]
The Flood, The Closest Thing To Crazy en m'n favoriet: Spiders Web.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geef me 3 titels en ik check het na twaalven
Ja, ik verspreid de tering.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Martin, als ik op die link klik van je Facebook post krijg ik dit.
This link could be spammy, or from a spammy account. Following it could lead to a malicious website.
Spammy.
that makes it almost sound cutequote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Martin, als ik op die link klik van je Facebook post krijg ik dit.
This link could be spammy, or from a spammy account. Following it could lead to a malicious website.
Spammy.
Nuttige dingenquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
wanneer ga jij eens iets nuttigs doen
Werk genoeg jong! Must het alleen eem vin'nquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nuttige dingen
Vanmiddag wat zakgeld bij elkaar stofzuigen/grasmaaien en verder op zoek naar wark
God is a DJquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
God is dus tegen illegaal downloaden.
ohja? Is me al wel vaker gebeurd dit jaar hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat mag maar 1x in het jaar gebeuren!
Dan zit er een mate van laksheid in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ohja? Is me al wel vaker gebeurd dit jaar hoor
hmmm.. Deels, jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zit er een mate van laksheid in.
T.G.I.F!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:27 schreef iBenny het volgende:
*benny zingt een stukje Friday*
"Benny, dit klinkt zowaar nog slechter dan Rebecca"
#bestecomplimentvddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |