leukquote:Op woensdag 14 september 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
De eerste 11 cupcakes
[ afbeelding ]
Nu eerst sporten en dan de volgende 12 maken
In de tussentijd?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... Ipv van 1830 vrij, om 1515 al.. Morgen een niveautoets engels, ergens anders in de stad.. Even heen gefietst.. Niet eens verdwaald, in 1x goed.. Dus morgen 0830-0930 toets, en 1430-1630 college
ja.. Heb al wel wat lekkere projectjes zien lopen op schoolquote:Op woensdag 14 september 2011 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker veel tijd om allemaal projecten aan te pakken Trique!
quote:
Ow okquote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Heb al wel wat lekkere projectjes zien lopen op school
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Heb al wel wat lekkere projectjes zien lopen op school
Achquote:Op woensdag 14 september 2011 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Pas daar nu een beetje mee op he gozerts.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Pas daar nu een beetje mee op hè gozerts.
En heuy Bennydorm Bastard!
11u, op Zernike.quote:
Ligt aan waarin je wil snijden.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Horizontaal snijden of verticaal?
Nee, dat is de vraag niet, V.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ligt aan waarin je wil snijden.
Dat is wel belangrijk, R. Ik ga ook niet met een roeispaan in mijn koffie roeren.quote:
Hoe snijd jij het liefste. Horizontaal of verticaal?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk, R. Ik ga ook niet met een roeispaan in mijn koffie roeren.
Hmmm.. ga je met de fiets? Theetje doen in stadde? Kan je me snelle route laten zienquote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
11u, op Zernike.
Moet om 13u aan de Turftoren zijn, bij de academie.
Fahrenheit?quote:
Ja, belachelijk systeemquote:
Breaking Bad is ook tof.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
Zo dat Skins is echt een goede serie.
Waar bist du?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
En we zitten weer bijna vooraan
Wel goeie plekken
Ah leuk.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The voice, westergasfabriekIk zit naast een soort van Heloef, alleen jij bent leuker
quote:
Je vind mij gewoon heul leukquote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik ook wel en da's lief maar ik voel me zo oud bij jullie
![]()
en net alsof ik ineens binnen kom vallen, wat ook wel zo is natuurlijk![]()
maar als ik aan het zappen ben klik ik vaak gewoon op Actieve Topics en toen zag ik
patrique staan en toen dacht ik... ah... effe kieken of Heks er ook is...
snap je?en toen zag ik dat van Gyros
wat ik trouwens wel grappig vond ik
had al eerder zoiets gehoord in een ander topic acceptgyros vond ik ook wel geinig![]()
nah... ik kom zo af en toe wel buurtenmaar die stop volgen knop is eigenlijk
meer omdat jullie soms snel gaan en er dan in mijn AT lijst heel veel RED Room staat
enzo en dat ga ik dus niet allemaal lezen en dan moet ik zoeken naar die andere topics
kan je me nog volgen ?![]()
na dawast eigenlijk wel
jah... eigenlijk welquote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je vind mij gewoon heul leuk
Hey sausvlaski! Alles goed?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... eigenlijk wel![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey sausvlaski! Alles goed?
Goed & minder.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
JAH... met jou ook en met Lay's?
ow...... met Lay's niet zo goed dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |