Ach man, dat is toch een typisch PVV-standpunt. Henk en Ingrid laten meepraten over alle onderwerpen. De PVV is nog gek genoeg om een referendum over de miljoenennota te eisen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm toch hoop ik voor hem dat het een grap is.
Ach, hij is nog een grotere relnicht internationaal dan ik, chapeaux.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Erdogan is geen mongool, hij is gewoon geen puppet.
Een term als 'toy-inserters' of 'vingeraarsters' lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, anders komen rukkers zonder leven klagen over het klagen.
Ja het is dan ook een kut plan/idee.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, dat is toch een typisch PVV-standpunt. Henk en Ingrid laten meepraten over alle onderwerpen. De PVV is nog gek genoeg om een referendum over de miljoenennota te eisen.
Waarschijnlijk slechts omdat jij (inter)nationaal nog niet zoveel voorstelt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, hij is nog een grotere relnicht internationaal dan ik, chapeaux.
Hij is een relnicht omdat hij een andere mening heeft over bepaalde zaken. Nou, dan wil ik ook wel een relnicht zijn hoor..quote:Op woensdag 14 september 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, hij is nog een grotere relnicht internationaal dan ik, chapeaux.
Nah, ik ben toch ietwat gematigder.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slechts omdat jij (inter)nationaal nog niet zoveel voorstelt.
Zijn mening en houding zijn onnodig recalcitrant.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is een relnicht omdat hij een andere mening heeft over bepaalde zaken. Nou, dan wil ik ook wel een relnicht zijn hoor..
Dat wordt lachen. Oh, daalt de koopkracht komend jaar? Bop, Henk en Ingrid stemmen tegen! Dat idee.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het is dan ook een kut plan/idee.
Vind ik niet. Het werd tijd dat zijn land eens niet meer als een speelbal wordt gezien.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn mening en houding zijn onnodig recalcitrant.
Nam je nu het vieze D66-woord 'gematigd' in de mond?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ik ben toch ietwat gematigder.
Het is maar wat je leuk vindt, ik walg van het idee.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt lachen. Oh, daalt de koopkracht komend jaar? Bop, Henk en Ingrid stemmen tegen! Dat idee.
'-er' schat.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nam je nu het vieze D66-woord 'gematigd' in de mond?
I beg to differ.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ik ben toch ietwat gematigder.
Nee, ik sta te juichen. Gast, als ik ergens de schurft aan heb, dan zijn het referendaquote:Op woensdag 14 september 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt, ik walg van het idee.
I beg to differ your beg to differ.quote:
Eensch.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik sta te juichen. Gast, als ik ergens de schurft aan heb, dan zijn het referenda
Daarom ben ik ook in een wijk gaan wonen, waar ik geen last heb van dergelijke ellende.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:05 schreef fokthesystem het volgende:
Democratie is niet helemaal het 'ding' van deze en gene hier.
Tot er uiteraard een weg/wijk/school/enz. "in de eigen achtertuin" gepland staat....
In dat geval kun je voortaan lekker PVV stemmen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eensch.
EU referenda uitgesloten.
Ammehoela.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In dat geval kun je voortaan lekker PVV stemmen.
Oh jawel hoor, dan zijn er andere zaken mogelijk, denk maar aan: kinderopvang naast je bij de buren, coffeshop, café met linke loetjes, doorganghuis criminelen, bordeel aan de overkant ineens, etc.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
Daarom ben ik ook in een wijk gaan wonen, waar ik geen last heb van dergelijke ellende.
Ik woon op 2 min lopen van de coffeeshop (waar ik dan wel weer blij mee ben) en meerdere kroegjes.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, denk maar aan: kinderopvang naast je bij de buren, coffeshop, café met linke loetjes, bordeel aan de overkant ineens, etc.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik woon op 2 min lopen van de coffeeshop (waar ik dan wel weer blij mee ben) en meerdere kroegjes.
Dan is het niet te hopen dat ze overlast op gaan leveren en een eveneens daar wonend raadslid of zo de boel sluiten wil.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ik woon op 2 min lopen van de coffeeshop (waar ik dan wel weer blij mee ben) en meerdere kroegjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |