Je moet je niet bezig houden met waar je geen verstand van hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij voelen maar weinigen zich door jou vertegenwoordigd en toch heb je altijd dat 'we' nodig.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:19 schreef 3-voud het volgende:
Je moet je niet bezig houden met waar je geen verstand van hebt.
Die TR knop, daar ben je een kei in. Schoenmaker, houd je bij de leest.
Ik heb die term "TR" de laatste dagen een paar keer voorbij zien komen.quote:
Wat geef je weer geweldig advies aan jezelf. Chapeau.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet je niet bezig houden met waar je geen verstand van hebt.
Die TR knop, daar ben je een kei in. Schoenmaker, houd je bij de leest.
Topic report. Dat waarschuwingsdriehoekje zegmaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb die term "TR" de laatste dagen een paar keer voorbij zien komen.
Iemand die me uit wil leggen wat dat betekent? en heb ik ook zo'n knopje?
Dat ding naast de quote tekens?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Topic report. Dat waarschuwingsdriehoekje zegmaar.
Yes.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat ding naast de quote tekens?
Jamaar, das zo lekker anoniem voor de usertjes. Begrijp het dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:26 schreef kLowJow het volgende:
Topic report mag wat mij betreft gewoon weer de prullenbak in trouwens. FB-discussies!
Zolang Wilders boos is op moslims en links zijn de PVV-stemmers tevreden.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:28 schreef remlof het volgende:
Tweede Kamer tegen referendum kerncentrale
"Ze shoppen in hun verkiezingsprogramma. Dan weer wel een referendum, dan weer niet. Ondertussen mogen Henk en Ingrid niet meebeslissen over de energievoorziening van de komende generaties."
Hoelang duurt het nog voordat Henk en Ingrid de ogen openen?
quote:Wilders wil referendum steun eurozone. Natuurlijk helft + 1 heeft altijd gelijk! Weet je wat helft + 1 wil? Hogere lonen lagere prijzen!
Ja, anders komen rukkers zonder leven klagen over het klagen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jamaar, das zo lekker anoniem voor de usertjes. Begrijp het dan.
Nee, maar het is wel frappant dat de PVV die zo voor referenda is dat nu niet wilquote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef Disana het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat Henk en Ingrid wakker liggen van een kerncentrale meer of minder.
Zou het een grapje zijn? Zou me niks verbazen als Geert het meent.quote:Wilders is wijs hoor. Iedere NL krijgt stemknop en voor elke steunoperatie moet U even drukken.
Bij de eerste paar woorden moet al een lampje branden dat het een grap is m'n beste.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Dit lees ik net op Twitter:
[..]
Zou het een grapje zijn? Zou me niks verbazen als Geert het meent.
Tweet is van Arend Jan Boekestijn. Niet bepaald de meest humoristische politicus.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de eerste paar woorden moet al een lampje branden dat het een grap is m'n beste.
Hm toch hoop ik voor hem dat het een grap is.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tweet is van Arend Jan Boekestijn. Niet bepaald de meest humoristische politicus.
Erdogan is ook gewoon een mongool, hoe ondiplomatiek het ook klinkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
De Rhoon heeft weer een scheet gelaten richting Erdogan. Ik hen nu al erngstige medelijden met de minister van Buitenlandse Zaken.
Moet altijd wel een beetje lachen om zijn ballerige onhandigheid.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tweet is van Arend Jan Boekestijn. Niet bepaald de meest humoristische politicus.
Erdogan is geen mongool, hij is gewoon geen puppet.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erdogan is ook gewoon een mongool, hoe ondiplomatiek het ook klinkt.
Ach man, dat is toch een typisch PVV-standpunt. Henk en Ingrid laten meepraten over alle onderwerpen. De PVV is nog gek genoeg om een referendum over de miljoenennota te eisen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm toch hoop ik voor hem dat het een grap is.
Ach, hij is nog een grotere relnicht internationaal dan ik, chapeaux.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Erdogan is geen mongool, hij is gewoon geen puppet.
Een term als 'toy-inserters' of 'vingeraarsters' lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, anders komen rukkers zonder leven klagen over het klagen.
Ja het is dan ook een kut plan/idee.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, dat is toch een typisch PVV-standpunt. Henk en Ingrid laten meepraten over alle onderwerpen. De PVV is nog gek genoeg om een referendum over de miljoenennota te eisen.
Waarschijnlijk slechts omdat jij (inter)nationaal nog niet zoveel voorstelt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, hij is nog een grotere relnicht internationaal dan ik, chapeaux.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |