quote:Op woensdag 14 september 2011 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
Beetje wel, ga morgen in een studentenhuis maar eens de prosecco introduceren i.p.v. dat ranzige bier.
Exact.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eensch, ik kijk momenteel met verbazing naar Nederland, nooit geweten dat er zoveel leuke studentes rondliepen, voel me net een toerist die met grote ogen in de wereld rondstapt..........een jaar lang werken tussen grijze mannen en vrouwen heeft z'n sporen nagelaten.
De Italianen denken ook constructief mee, voor henzelf.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb even constructief meegedacht.
Ja van veel hulp van Nederland en Duitsland hoeven ze ook niet meer te rekenen, al helemaal niet wanneer we zien dat alle hulp die we geboden hebben aan Griekenland toch enkel leidt tot een ellenlange schuld die moet worden afgeschreven terwijl het land failliet wordt verklaard en zonder nationale munt komt te zitten.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef waht het volgende:
[..]
De Italianen denken ook constructief mee, voor henzelf.
Wat hadden we anders verwacht van die spaghetti-vretende maffiosi.
Ach. bami is ook een soort van spaghetti.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef waht het volgende:
[..]
De Italianen denken ook constructief mee, voor henzelf.
Wat hadden we anders verwacht van die spaghetti-vretende maffiosi.
Ik vind het ook niet gek dat landen voor zichzelf kiezen als ze belazerd worden. Wellicht is het in dit geval om de schuldige eruit te flikkeren maar om de een of andere reden gebeurt dat niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja van veel hulp van Nederland en Duitsland hoeven ze ook niet meer te rekenen, al helemaal niet wanneer we zien dat alle hulp die we geboden hebben aan Griekenland toch enkel leidt tot een ellenlange schuld die moet worden afgeschreven terwijl het land failliet wordt verklaard en zonder nationale munt komt te zitten.
Neem het de Italianen eens kwalijk, die kiezen eieren voor hun geld.
Uiteraard, en zo gaan "wij" als rijke landen ook denken, waarom zouden we nog geld geven aan naties als we toch zien dat ze failliet gaan en we geen cent terug krijgen. Griekenland is het perfecte voorbeeld, als dat valt dan is er geen enkele reden meer om waarde te hechten aan "een voor allen, allen voor een".quote:Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet gek dat landen voor zichzelf kiezen als ze belazerd worden. Wellicht is het in dit geval om de schuldige eruit te flikkeren maar om de een of andere reden gebeurt dat niet.
Er kan gewoon niet worden vertrouwd op sommige landen.
Alleen leuk dat deze uitspraak op sterven na dood is.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
Fuck Nederland, lang leve de EU.
Wie is eoa?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft eoa. debiel al voorgesteld om de Europese cultuur in de Europese grondwet vast te leggen?
Probleem is dat ik jullie allemaal godsegruwelijk haat. Met name al die Henkies en Ingridjes.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen leuk dat deze uitspraak op sterven na dood is.
De Unie is bankrupt, zowel financieel als op vertrouwensbasis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |