Jij zet tegenwoordig alles halverwegen uit.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen JC halverwege uitgezet te hebben, dus van zijn oplossingen voor het pensioenprobleem en de Griekse crisis heb ik niets meegekregen, maar ik neem zonder meer aan dat hij daar briljante oplossingen voor heeft aangedragen.
Als iets interessant is blijf ik wel kijken.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:19 schreef tong80 het volgende:
Jij zet tegenwoordig alles halverwegen uit.
Bij een documentaire over Koos Alberts haak je ook halverwegen af.
Je klinkt nogal cynisch (sorry als ik het verkeerd begrijp) maar JC heeft twee clubs in z'n hart, in het verleden kon hij bij Ajax niet met het bestuur overweg, nu is het juist andersom. Dat zegt verder niets over wat nu echt 'je club' is toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Dus eigenlijk heeft Cruijff nu ruzie met Barça en is Ajax helemaal zijn club. Paar jaar geleden was het nog andersom.
17e plek.. niet superbest.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:45 schreef ajacied4lf het volgende:
851.000 kijkers...
Is dat een beetje goed?
Ze zouden eigenlijk moeten checken hoeveel minder het is nadat bekend was dat Johan C. alleen te gast was.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar is 851.000 ver onder het gemiddelde?
Meestal scoort P&W wel een miljoen, maar dat verschilt met het nieuws dat er is en de gasten natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar is 851.000 ver onder het gemiddelde?
Nee hoor!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:52 schreef Jac0bus het volgende:
Veel vrouwen zullen wel afgehaakt zijn omdat het over voetbal ging
Zijn er zoveel weinig JC liefhebbersquote:Op woensdag 14 september 2011 09:45 schreef ajacied4lf het volgende:
851.000 kijkers...
Is dat een beetje goed?
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:19 schreef tong80 het volgende:
Jij zet tegenwoordig alles halverwegen uit.
waarschijnlijk zag hij zijn eigen toekomst opdoemenquote:Bij een documentaire over Koos Alberts haak je ook halverwegen af.
http://www.powned.tv/nieuws/media/2011/09/witteman_vs_kvdb.htmlquote:Paul Witteman snapt niet waarom Pauw en hij in de zomer het stokje moeten overdragen aan Knevel en Van den Brink. Het liefst zou Witteman het hele jaar door de late night show presenteren.
Het is een "rare manier van programmeren", zegt Witteman in de VARA Gids: "Als het aan ons had gelegen, presenteerden we het hele jaar door. Er zijn drie zenders en je hebt elke dag tig uren zendtijd! Ik vind het absurd dat je zo’n jaar door midden deelt uit oogpunt van efficiency en herkenbaarheid."
Knevel en Van den Brink maken vrijwel exact hetzelfde programma en dat leidt volgens Witteman tot rare toestanden: "Je krijgt dezelfde gasten twee keer in het jaar bij andere presentatoren. Ivo Niehe ging naar Parijs en werd door ons uitgenodigd met de vraag: ‘Wat ga je daar doen?’ En drie maanden later zit hij bij een ander duo en is de vraag weer: ‘Ivo, jij gaat naar Parijs, wat ga je daar doen?'"
Alleen die kop van Tijs van den Brink al:quote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Knevel en Van den Brink is een en al treurnis. Ze stellen voornamelijk amateuristisch, tenenkrommende vragen. Blij dat Pauw en Witteman terug is.
Lekker hun eigen koers varen en een praatprogramma maken en actualiteiten en achtergronden verder over laten aan bijvoorbeeld Nieuwsuur op Nederland2.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:12 schreef pberends het volgende:
Griekenland in brand, pensioenakkoord naar de klote... wat doen P&W al twee dagen?
Wat een flauwekul; het nadeel van Nieuwsuur etc is dat je weinig discussie hebt, maar dat het meer interviews zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker hun eigen koers varen en een praatprogramma maken en actualiteiten en achtergronden verder over laten aan bijvoorbeeld Nieuwsuur op Nederland2.
Misschien is dat wel hun insteek?
Als zij op FOK! zit begrijp ik het. Mijn hemel, wat een reacties aan de Griekse bevolking. Terwijl zij echt zwaar de dupe zijn van jarenlang wanbeleid.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:43 schreef golfer het volgende:
Ook nog:
Tatiana Markaki
Griekse historica voelt zich tijdens de huidige crisis gediscrimineerd.
Waarom ga je ze geen hart onder de riem steken dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Als zij op FOK! zit begrijp ik het. Mijn hemel, wat een reacties aan de Griekse bevolking. Terwijl zij echt zwaar de dupe zijn van jarenlang wanbeleid.
Als dat zo is, dan verliezen ze veel kijkers.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker hun eigen koers varen en een praatprogramma maken en actualiteiten en achtergronden verder over laten aan bijvoorbeeld Nieuwsuur op Nederland2.
Misschien is dat wel hun insteek?
KvdB heeft veel betere gasten en onderwerpen.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Knevel en Van den Brink is een en al treurnis. Ze stellen voornamelijk amateuristisch, tenenkrommende vragen. Blij dat Pauw en Witteman terug is.
Vond vroeger P&W beter te pruimen maar ze maken geen beste start momenteel.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
KvdB heeft veel betere gasten en onderwerpen.
Nogal subjectief natuurlijk, maar persoonlijk vind ik Pauw zeer goede interviewer.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Klopt. God is altijd aanwezig bij ze als gast.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
P&W hadden de verlosserquote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Klopt. God is altijd aanwezig bij ze als gast.
Klopt. Vanavond is het ook niet veel soepsquote:Op woensdag 14 september 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vond vroeger P&W beter te pruimen maar ze maken geen beste start momenteel.
Het resultaat was wel dat ze veel leukere gasten haddenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Klopt. God is altijd aanwezig bij ze als gast.
Uiteraard is het ook een kwestie van smaak. Maar ik vind het duo p en w erg arrogant.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nogal subjectief natuurlijk, maar persoonlijk vind ik Pauw zeer goede interviewer.
Minister is die alleen over de grensquote:Op woensdag 14 september 2011 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een irritante minister is het toch
daar denken genoeg mensen heel anders over.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef Confetti het volgende:
Wat word ik moe van dat 'Europa' zeg. Je hebt Nederland, je hebt Duitsland, je hebt Spanje..geen EUROPA
Snap niet dat ze die psychopaat telkens weer uitnodigen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
Van Rooyen moet haar grote waffel weer eens opzetten.
De Reichsmark is zwaar gedevalueerd hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:36 schreef borisz het volgende:
We zullen altijd een munt hebben met Duitsland.
dit idd.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:36 schreef Breekfast het volgende:
Al die mensen die denken dat we streven naar een Europa omdat we ons Europeanen voelen en zo graag samen in een staat willen leven![]()
Europa is altijd juist geweest om nationale belangen te dienen, niets anders.
Mensen moeten eens inzien dat nationalisme en het verdedigen van de Nederlandse belangen niet altijd samen gaan
Best nog wel appetijtelijk voor haar leeftijd. Ik zou haar kunnen doen.quote:
Voor mij een beetje apart, ze is van m'n moeders leeftijd.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Best nog wel appetijtelijk voor haar leeftijd. Ik zou haar kunnen doen.
/fokkertjes
Ah, het heeft toch invloed op hem gehad. De lulhannes.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Henk te Velde, wat afschuwelijke man.
Ooit bij Vaders en Zonen van Wilfried de Jong geweest. Vreselijk egoistiche vader.
Ja nu gaan ze het over de sentimentele boeg gooien, wij europeanenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef Confetti het volgende:
Wat word ik moe van dat 'Europa' zeg. Je hebt Nederland, je hebt Duitsland, je hebt Spanje..geen EUROPA
Ze hadden het dus toch over actuele gebeurtenissen bij P&W. Maar dan gaan ze er ondertussen lollig over filosoferen met een of andere Grieks kutwijf. Wat een eerste klas-amateurs zijn die VARA-journalisten toch.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:38 schreef alors het volgende:
lol slappe lach over Grieks faillissement
quote:
Ja, wel leuk dat die wereldreiziger zo anti-Europees isquote:Op donderdag 15 september 2011 15:51 schreef Louis22 het volgende:
Ik zeg, hijs Bleker en de Velde in een glimmend wit pak, doe hetzelfde met Henk Wijngaard, geef ze een microfoon in de hand, geef ze een podium, et vois là, een topact is geboren: de drie Henken.
quote:Pieter van Os
Politiek NRC redacteur over het effect van woorden op de politiek en economie.
Roué Verveer
Cabaretier presenteert 5-delige televisieserie 'De Slavernij.'
Diederik Samsom
Tweede Kamerlid verdiepte zich als straatcoach in probleemjongeren.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Die wereldreismongolen moeten ze sowieso niet uitnodigen, of het moet een relatief intelligent gesprek zijn met een professional als Floortje Dessing.
Het zal me niets verbazen als dit nog verandert i.v.m. de uitgelekte miljoenennota.quote:
quote:Roué Verveer
Wat dacht van je Chris Zegers?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, wel leuk dat die wereldreiziger zo anti-Europees is.
Die wereldreismongolen moeten ze sowieso niet uitnodigen, of het moet een relatief intelligent gesprek zijn met een professional als Floortje Dessing.
trollquote:Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Weer niks dus.
Hoe durven ze af te geven op kvdB, die veel betere gasten wist te regelen![]()
Die Bram hadden ze best achterwege mogen laten. Wat heeft die te vertellen, hoe je een url verandertquote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef Xaobotnik het volgende:
Vind het wel interessante lineup vandaag. Wel uitgebreider dan wat Godtje neerzet:
Bram Talman
Ontdekker van het lek van de website van de Rijksoverheid.
Roemer en Van Os
SP-leider en NRC-redacteur gaan in op de uitgelekte miljoenennota.
Roué Verveer
Diederik Samsom
Tweede Kamerlid verdiepte zich als straatcoach in probleemjongeren
Heb je de actualiteit rondom dat gegeven gevolgd? Dat flinke delen van de overheidsportals kennelijk zo lek als een mandje zijn, en dat onze overheid met deze belangrijke privegegevens die verder gaan dan slechts onze persoonsgegevens zo slecht omgaat en kennelijk uitbesteed aan de eerste de beste lapswanz, vind ik toch wel het bespreken waard.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Die Bram hadden ze best achterwege mogen laten. Wat heeft die te vertellen, hoe je een url verandert?
Vind het alleen vreemd dat hij op een onderwerp als dit gezet wordt met een achtergrond als de zijne.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Diederik, mooie persoonlijkheid. En dat zeg ik als oprechte VVDer
Lampie.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Diederik, mooie persoonlijkheid. En dat zeg ik als oprechte VVDer
correctquote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Die Bram hadden ze best achterwege mogen laten. Wat heeft die te vertellen, hoe je een url verandert?
dat zou jij wel willen hequote:Op donderdag 15 september 2011 23:08 schreef Specularium het volgende:
Roue snapt er nu al geen kut meer van.
In dat geval ben ik zijn tweeling broer.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat jij Roue wel wil.
ja dat gaat echt werken jaquote:Op donderdag 15 september 2011 23:30 schreef Kandijfijn het volgende:
Straat-taal? Als ze geen gewone taal kunnen gewoon doodhauwen
Politie heeft wel wat beters te doen. Ze willen gewoon die jongens goed in beeld krijgen ipv dat ze lekker anoniem een beetje baas van de straat gaan spelen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:33 schreef Kandijfijn het volgende:
Het is toch al heel ergens mis gegaan als ze alleen op een bepaalde wijze aangesproken kunnen worden. "de straattaal"![]()
Sowieso ''straatcoaches'' wat is dat nu voor een beroep? Als ze misstanden veroorzaken is dat meer politiewerk lijkt me.
Mee eens. Nu lukt dat al gauw als PvdA'er maar ik kan em ook altijd goed aanhoren.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:38 schreef TNA het volgende:
Ik vind Samsom een bijzonder prettige spreker. Helder, pakkend, prima.
Wat beters te doen dan jongens aanpakken die overlast veroorzaken en/of criminele activiteiten ontplooien?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Politie heeft wel wat beters te doen. Ze willen gewoon die jongens goed in beeld krijgen ipv dat ze lekker anoniem een beetje baas van de straat gaan spelen.
het gaat hier voornamelijk om jongens die daar tegenaan schurken. Volgens mij zijn er in Amsterdam e.o. genoeg overvallen, berovingen, e.d. die urgenter zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat beters te doen dan jongens aanpakken die overlast veroorzaken en/of criminele activiteiten ontplooien?
Noem eens wat?
???quote:Op donderdag 15 september 2011 23:33 schreef Kandijfijn het volgende:
Het is toch al heel ergens mis gegaan als ze alleen op een bepaalde wijze aangesproken kunnen worden. "de straattaal"![]()
Sowieso ''straatcoaches'' wat is dat nu voor een beroep? Als ze misstanden veroorzaken is dat meer politiewerk lijkt me.
quote:Als ze misstanden veroorzaken is dat meer politiewerk lijkt me.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef psychosomatic het volgende:
Wat een nepperd, die Roue. Bah.
Dus we noemen het bespreken van ieder boek, documentaire, serie, of wat voor media dan ook nu al reclame?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vergeer, Verveer, whatever
P&W maken reclame voor Daphne Bunskoek & Roué de slaaf...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 05:03 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dus we noemen het bespreken van ieder boek, documentaire, serie, of wat voor media dan ook nu al reclame?
Hier had ik al op gehoopt.quote:Barryl Biekman
Voorzitter van het Platform Slavernijverleden over racisme op de Koets
dat was de WIC...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:21 schreef Omnifacer het volgende:
Leuk, janken over slavernijverleden. Ik zeg: Amsterdam platgooien. Al die mooie oude panden zijn gefinancierd met VOC-geld!11!!!11
Onzin, genoeg panden hebben nog zichtbare kenmerken de VOC. Had er vanmiddag nog college.quote:
Ik voel me niet aangevallen.quote:Maar waarom voelen zoveel zich altijd zo aangevallen als het over de slavernij gaat? Je weet nog niet eens wat die vent erover wil gaan zeggen
Het gaat over het vermeende racisme op de Gouden Koets.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Maar waarom voelen zoveel zich altijd zo aangevallen als het over de slavernij gaat? Je weet nog niet eens wat die vent erover wil gaan zeggen
Zonde van de zendtijd ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat over het vermeende racisme op de Gouden Koets.
Dus ik kan het alvast in een smiley samenvatten:
quote:Barryl Biekman
Voorzitter van het Platform Slavernijverleden over racisme op de Koets
quote:
Ik ga wel dik hard op die tune elke keer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef pberends het volgende:
Die nieuwe tune, heeft Pauw weer aan de coke gezeten?
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef DrDentz het volgende:
In Afrika is er nog steeds volop slavernij. Mss beter daar wat aan doen dan aan de gouden koets.
Die panden kunnen wel kenmerken hebben van de VOC maar de slavenhandel werd bedreven door de WIC.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Onzin, genoeg panden hebben nog zichtbare kenmerken de VOC. Had er vanmiddag nog college.
[..]
Ik voel me niet aangevallen.
En ik heb een bruin vermoeden welke kant het op gaat vanavond, met meneer Biekman. Jij niet?
Je verwacht fatsoen van een Marokkaan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
Last van koude voeten? Petje op in de studio?
kijk naar het PGB... 100% toneelstuk van tering-Ruttequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ach Frits zou zich zelfs in z'n reet laten neuken door Rutte
No shit, Fritsje zou zich wel anaal willen laten plezier door JK de Jquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef Confetti het volgende:
Die Frits is wel erg pro-VVD/kabinet hé
CDA'er.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef Confetti het volgende:
Flauw inderdaad van een politiek analist.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je verwacht fatsoen van een Marokkaan?
Alsof ik dat niet begrijpquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Flauw inderdaad van een politiek analist.
Zij krijgt ook nooit de credits die ze verdient hequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Crowdsourcen.. mijn idee!
Wat een kut-flauwekul joh.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Crowdsourcen.. mijn idee!
Dat was beter dan deze onzin van Flauw & Witteman.quote:
ik denk het nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:14 schreef pberends het volgende:
Zou ie weten dat Raoul een jood is?
Joh, wat een leuke woordspeling. Je mist echt een toekomst als cabaretier.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef pberends het volgende:
Dat was beter dan deze onzin van Flauw & Witteman.
Precies. Ik gok dat hij niet hapt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met zelfspot natuurlijk, hij kan alles hebben.
Frits Wester is gewoon heel erg objectief. Het ene moment neemt hij het op voor het kabinet, het andere moment geeft hij het kabinet ervan langs. En over de oppositiepartijen net zo. Zijn eigen politieke voorkeur heeft vrijwel geen invloed op zijn commentaren. En daar zijn er maar weinig van in de journalistiek, die zo objectief kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef Confetti het volgende:
Das beter dan die rare willekeurige onzinnige voorstellen van kijkersquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, wat een leuke woordspeling. Je mist echt een toekomst als cabaretier.
Dat wordt nog lastig kiezen voor je: die hoogstaande dumpartikelen op Fok! blijven schrijven of het cabaret in.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Frits Wester is gewoon heel erg objectief. Het ene moment neemt hij het op voor het kabinet, het andere moment geeft hij het kabinet ervan langs. En over de oppositiepartijen net zo. Zijn eigen politieke voorkeur heeft vrijwel geen invloed op zijn commentaren. En daar zijn er maar weinig van in de journalistiek, die zo objectief kunnen zijn.
Ali B. op volle toeren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:17 schreef pberends het volgende:
pas de vrouw van Samir A. in DWDD... nu ex-terrorist in P&W... what's next? Mohammed B. bij Moraalridders?
"Klootje" ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:20 schreef Cynix ® het volgende:
Jammer dat dat klootje niet het land uitgeflikkerd kan worden.
Volgens mij zei hij dat niet. Hij zei dat die er ook zaten, en ook gewone jongens die een inbraak hadden gepleegd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:22 schreef Specularium het volgende:
Je doet gewone dingen met gewone jongens zoals die ene die Maja in de fik heeft gestoken.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:24 schreef pberends het volgende:
Zwak figuur zeg. Wordt een beetje omver gelult door andere gassies, en verandert opeens radicaal van mening.
-100 geloofwaardig.
Ja, als in klootzakje.quote:
Nooit puber geweest?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:24 schreef pberends het volgende:
Zwak figuur zeg. Wordt een beetje omver gelult door andere gassies, en verandert opeens radicaal van mening.
-100 geloofwaardig.
Alleen bij de VARA. Walgelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
Toch vreemd dat dit soort snuiters elke keer een podium krijgt om hun verhaal te doen.
Was beter geweest als ie z'n plannen had doorgezet jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:24 schreef pberends het volgende:
-100 geloofwaardig.
De VARA zit ook achter de Twin towersquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:26 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Alleen bij de VARA. Walgelijk inderdaad.
Waarom, ik vind dat hij het wel goed kan uitleggen. Je kunt het wel negeren, maar zulke jochies zijn er zat. En daarvan mag je maar hopen dat zij net als hem tot inkeer komen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
Toch vreemd dat dit soort snuiters elke keer een podium krijgt om hun verhaal te doen.
Welke studie? Ik dacht dat hij Islamitische studies zij hij geloof ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Maar deze mang heeft wel een studie afgerond aan de erasmus universiteit.
Nou wees daar maar niet bang voor hoor, zulke lui worden echt hun leven lang wel gevolgd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:28 schreef Durnstic het volgende:
Ik hoop dat de AIVD hem goed in de gaten blijft houden, want ik vertrouw hem voor geen cent. Raar jong.
Als Mohammed B opeens aan liefdadigheid gaat doen ga ik me ook meer zorgen maken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:28 schreef Durnstic het volgende:
Ik hoop dat de AIVD hem goed in de gaten blijft houden, want ik vertrouw hem voor geen cent. Raar jong.
Ja hij doet zich voor als onschuldig maar het geld dat ie verdient aan dat boek gaat direct naar Al-Qaeda enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:28 schreef Durnstic het volgende:
ik heb niks over een specifieke studie gehoord.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:28 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Welke studie? Ik dacht dat hij Islamitische studies zij hij geloof ik
Elke onbenul vandaag de dag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:28 schreef NDAsilenced het volgende:
en deze jongen heeft een boek geschreven..
Een groot deel van de islamitische extremisten is hoogopgeleid, vaak afgestudeerd aan Westerse universiteiten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Maar deze mang heeft wel een studie afgerond aan de erasmus universiteit.
Ik denk alleen dat zijn medecrimineeltjes niet naar P&W kijken. Die zijn veel te druk bezig in de hood, dus educatief is het ook al niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom, ik vind dat hij het wel goed kan uitleggen. Je kunt het wel negeren, maar zulke jochies zijn er zat. En daarvan mag je maar hopen dat zij net als hem tot inkeer komen.
Dat is ook het probleem, die gasten zijn een stuk gevaarlijker dan die drop-outs die met een vlindermes lopen te zwaaienquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Een groot deel van de islamitische extremisten is hoogopgeleid, vaak afgestudeerd aan Westerse universiteiten.
Er is niet eens iets van Islamitische studie op de EUR dus dat kan sowieso niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb niks over een specifieke studie gehoord.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
Als er vandaag niet toevallig door Van Bommel op gewezen was had niemand ooit aandacht besteedt aan die tekening die er al jarenlang op staat.
Wat een non-item.
Nou en, hij kan ons toch vertellen hoe hij het beleefde? Ik vind het wel een interessant verhaal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat zijn medecrimineeltjes niet naar P&W kijken. Die zijn veel te druk bezig in de hood, dus educatief is het ook al niet.
Anaal inbrengen?quote:
Ok, mag. Wat mij betreft is elke aandacht teveel. Liever actie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef alors het volgende:
Nou en, hij kan ons toch vertellen hoe hij het beleefde? Ik vind het wel een interessant verhaal.
Ik heb nooit iets over slavernij geleerd op school...quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
Ik heb al die ellende gewoon op school moeten leren.
Zelfs waarom iemand als Kluivert zo heet.
Ze willen gewoon geld.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Zwarte aandachtshoer, volgens mij geilt ze heel erg zwaar op haar slachtofferrol.
Blingbling is nooit echt weggeweest.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ze waren toch ook oprecht blij met die spiegeltjes en kraaltjes :s
Nee, ik ook nauwelijks. Was toen niet hip, zeker.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets over slavernij geleerd op school...
wat is dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets over slavernij geleerd op school...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |