Johan zegt nu wel wat over Barca. Je moet een speler verkopen en dan hoop je er weer 2 terug voor het viervoudige. Dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
Die NOS verslaggever zit daar ook met de opdracht om naar Barca te kijken. Waarom hoor ik nooit iets over die schuldenlast van Barca?!?
Is verdomme gewoon vals spelen, Feyenoord mag hier niet kopen omdat ze geloof ik 25 miljoen schuld hebben, maar het heilige Barca kan met 400 miljoen schuld nog top aankopen doen
Ik hoop gewoon dat een Duitse club de CL wint, daar zijn de financieen beter geregeld. En in Nederland is het ook redelijk goed geregeld, maar daar gaan we als klein land weinig aan heben.
Madrid wordt in stand gehouden door de koningquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef Againzender het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen die Barca verheerlijking in de Nederlandse pers, allemaal geleend geld, krijg lekker de kolere met je 'top' club. In Nederland was zo'n club allang failliet geweest.
En in Spanje gaat dat ook gebeuren.
lekker bedrijfsplanquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Johan zegt nu wel wat over Barca. Je moet een speler verkopen en dan hoop je er weer 2 terug voor het viervoudige. Dat slaat nergens op.
Johan is al 14 maanden niet bij Barca geweestquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
lekker bedrijfsplangebakken lucht allemaal.
dat is die andere corrupte club.De 'Koninklijke'. God, wat een van overheidssubsidie aan elkaar hangend clubje is datquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Madrid wordt in stand gehouden door de koning
In Nederland zijn we redelijk netjesquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef Againzender het volgende:
Ik bedoel: een hoop mensen loopt zich hier druk te maken over staatsteun voor clubs in Nederland, maar het zijn slechts pinda's vergeleken met andere landen.
Grrrrr..... HUP AJAX!!!
Hulk van Portoquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:30 schreef Againzender het volgende:
Schot van de Hulk, zo te zien hoorde ik dat goed
ja,maar dan is het toch goal Hulk, niet De Hulk, zo triest om die grap te makenquote:
valt best mee, maar ik word gek van die hik!!!quote:
quote:
Poes!!quote:
Ramses is meer dan een halte, hij staat niet stil. Maar er moet iets groots vernoemd worden naar hem, absoluut!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Rames Shaffy als metrohalte. Voor?
Er zijn twee gozers die bedacht hebben, laten we een metrohalte op de NZlijn vernoemen naar Ramses, net zoals je in Brussel Jaques Brel hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ramses is meer dan een halte, hij staat niet stil. Maar er moet iets groots vernoemd worden naar hem, absoluut!
hoorde zoiets vandaag. hij verdient wel zoiets vind ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zijn twee gozers die bedacht hebben, laten we een metrohalte op de NZlijn vernoemen naar Ramses, net zoals je in Brussel Jaques Brell hebt.
quote:
Die was nog niet wakkerquote:Op woensdag 14 september 2011 09:10 schreef borisz het volgende:
Tong Hepie & Hepie zo bij Koffie Max.
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:16 schreef wickie het volgende:
Eindelijk tijd
-geboorte details, wil je ze lezen klik maar ff naar de originele post-
Al met al tot nu toe een heel tevreden en rustig kindje. Ons schatje![]()
Mette reageert ook best goed op haar, ze wilde gisteravond Wies al haar drinken en avondeten gaan geven, want ja Wies moet toch ook eten![]()
Tot slot nog wat fotootjes natuurlijk.
Ik ga me maar eens goed inlezen hier
ach wat een schatjequote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef rubbereend het volgende:
M'n nieuwe nichtje in beeld:
[..]
wat liefquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef rubbereend het volgende:
M'n nieuwe nichtje in beeld:
[..]
Corruptiequote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef Againzender het volgende:
en weer vraag ik mij af: waarom vallen banken om, vallen nu mogelijk zelfs landen om, maar kan Barca of Real nog gewoon meedoen aan de CL?
en daar kan ik niet tegen. misschien dat ik daarom bij deze werkgever zit.quote:
moet je een jaar later kijken, slopen je hele huisquote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Wat kunnen die baby's moeilijk kijken zeg
Ik wil er ook 1quote:Op woensdag 14 september 2011 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je een jaar later kijken, slopen je hele huis
zei ik ook, heb er nu driequote:
ik wilde er altijd 11, iets met voetbal.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wilde er altijd 7, maar dat komt door de Sound of Music.
BArca heeft minder schuld dan omzet. PSV had ook netjes een hypotheek ter grote van de omzet. Dat was jaren terug voor niemand een probleem. Verder brengt Barca de schuld aardig terug. ManU heeft ook een enorme schuld maar ook een record winst.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef Againzender het volgende:
en weer vraag ik mij af: waarom vallen banken om, vallen nu mogelijk zelfs landen om, maar kan Barca of Real nog gewoon meedoen aan de CL?
en toen explodeerde je PMboxquote:
Ik wilde eigenlijk altijd 2 meiden. Maar a heb ik nooit een partner gehad en b gezien mijn huidige situatie wil ik helemaal geen kinderen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wilde er altijd 7, maar dat komt door de Sound of Music.
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef Againzender het volgende:
en dan krijg je daarna nog een update over de collega met kanker, dat de bloedwaarden te slecht zijn voor een tweede chemo op dit moment. die ga ik niet meer terug zien op kantoor...
ja, najaar.
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en toen explodeerde je PMbox
Altijd klote.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef Againzender het volgende:
en dan krijg je daarna nog een update over de collega met kanker, dat de bloedwaarden te slecht zijn voor een tweede chemo op dit moment. die ga ik niet meer terug zien op kantoor...
ja, najaar.
PSV zit ik ook niet mee, dat hebben ze slim gedaan, en dat ziet er beheersbaar uit. Als ik Barca zie brengen ze de schuld terug, van heel erg veel naar erg veel. Maar ik zit daar wat minder dicht op, wordt ook gekleurd door de media hier misschien.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
BArca heeft minder schuld dan omzet. PSV had ook netjes een hypotheek ter grote van de omzet. Dat was jaren terug voor niemand een probleem. Verder brengt Barca de schuld aardig terug. ManU heeft ook een enorme schuld maar ook een record winst.
mn vorige werk, schat van een vent, had alweer een tijdje wat met een P&O medewerkster, zo leuk die twee bij elkaarquote:Op woensdag 14 september 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Altijd klote.
Bij de Peijnenburg is ook een keer een collega gestorven, maar dat was iets plotselinger. Kreeg in zijn vakantie een hersenbloeding en overleed een paar dagen later. Was gewoon te laat gevonden (vrijgezel op vakantie in stacaravan)![]()
En ook een keer op het HBO stond opeens een tafeltje met kaarsjes en een foto van een docent, die ik het P-Jaar voor boekhouden had. Verongelukt met de auto wegens gladheid.
Lekker klagen dat de wekkkerzo vroeg staatquote:Op donderdag 15 september 2011 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik zou zeggen genoeg leed en verdriet voor vandaag, iedereen naar bed. Morgen begint er weer een nieuwe dag
Tuuk ben je gewoon verkoudenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:11 schreef Againzender het volgende:
Maar ff positief: mijn pijn bij het hoesten is vrijwel weg! misschien ben ik toch gewoon erg verkouden
tuurlijk ben ik gewoon verkoudenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuuk ben je gewoon verkouden
Ik heb ook nog wel een zooitje rottige verhalen. Maar ook goede.
Het is gewoon oneerlijk vaak
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
BArca heeft minder schuld dan omzet. PSV had ook netjes een hypotheek ter grote van de omzet. Dat was jaren terug voor niemand een probleem. Verder brengt Barca de schuld aardig terug. ManU heeft ook een enorme schuld maar ook een record winst.
quote:BARCELONA (ANP) - Op het veld mag FC Barcelona dan bijzonder succesvol zijn, de financiële resultaten van de Catalanen zijn allesbehalve rooskleurig. De clubleiding liet woensdag weten dat de economische situatie bij Barça weliswaar is verbeterd, maar nog altijd penibel is. Barcelona slaagde er afgelopen seizoen in de schuld terug te brengen van 430 naar 364 miljoen euro.
,,Dat is niet de schuld die we willen, we zullen 'm verder moeten verlagen, naar een aanvaardbaar niveau'', aldus Javier Faus, vicedirecteur van de financiële afdeling van Barcelona.
Hahaquote:
maar wel winnen, daar gaat het ff om. stadion vol lukt tegenwoordig alleen nog maar tegen echte topclubs. Bij ons zat het ook niet vol gisteren.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Maar wat was het slecht. En dan ook nog maar een voor de helft gevuld stadion
Okee, maar dit was wel heel erg slap gevuld. Volgens mij was iedere bovenste ring gesloten behalve de kidscorner en de 2 lange zijdes waren onder ook niet helemaal vol..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar wel winnen, daar gaat het ff om. stadion vol lukt tegenwoordig alleen nog maar tegen echte topclubs. Bij ons zat het ook niet vol gisteren.
publiek moet je trekken en verdienen, de afgelopen zijn nou niet echt reclame geweest. En die tweede helft gisteren ook niet echtquote:Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dit was wel heel erg slap gevuld. Volgens mij was iedere bovenste ring gesloten behalve de kidscorner en de 2 lange zijdes waren onder ook niet helemaal vol..
Maar goed dat is eigenlijk al tijden zo in de EL/UEFACUP. Een raar en schril contrast met de competitie of de CL.
Maar ik ben er weg van. Gaat niet zo goed met me de laatste weken. Tot morgen
Dat is ook weer zo, een dat je extra moet betalen helpt natuurlijk ook niet. Maar goed dat er zo weinig mensen op af komen vind ik zo en zo jammer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
publiek moet je trekken en verdienen, de afgelopen zijn nou niet echt reclame geweest. En die tweede helft gisteren ook niet echt
belachelijke tijd ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, een dat je extra moet betalen helpt natuurlijk ook niet. Maar goed dat er zo weinig mensen op af komen vind ik zo en zo jammer.
Dat speelt ook een rol ja. Ik woon dichtbij en werk alleen in de ochtenden als ik al op donderdafg werk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
belachelijke tijd ookwas fijn ritje naar Eindhoven
Die trainer die boos weglooptquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Wintjens van Fortuna, 2 weken achter elkaar gruwelijk in de fout op ongeveer dezelfde manier
Met pa net over de Grens in Goch bij een Russiche winkel geweest Je krijgt daar bier in flessen van 650mlquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
En Russisch bier:
Nooit gehad. er zit hier wel niet heel ver vandaan een Russische slijter/supermarkt. Maar geen idee of ik daar met mijn Nederlands terecht kan eigenlijk..
Ja erg triestquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef Againzender het volgende:
lekker triest weer bij Feyenoord buiten De Kuip. zijn die eikels dan niet aan te pakken??
Heineken Experience ben ik twee jaar terug geweest met het bedrijfsfeest. Daarna vond het feest plaats boven op zolder daar, die zolder (is meer een zaal natuurlijk) is ECHT een hele leuke plek, met leuk uitzicht! (ook op ons kantoor, want dat ligt bijna op een blikworp afstand)quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef borisz het volgende:
Heb een keer de brouwerij van Gulpener bezocht en een keertje in Duitsland. De Heineken Experience stond op het programma tijdens de introweek van de VU
Die brouwerij in Anderlecht van mij was natuurlijk Cantillon, voor de mensen die na die jaren mijn plaatje nog steeds niet kunnen duidenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:35 schreef borisz het volgende:
Ohja ik ben ook nog bij Leffe geweest.
naar het schijnt gebruikt de politie in 010 die print nu om de gemoederen rustig te houden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:43 schreef borisz het volgende:
Ole Print pagina 819 even uit. Zal niet lang meer duren.
Okquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:43 schreef borisz het volgende:
Ole Print pagina 819 even uit. Zal niet lang meer duren.
Beterschapquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef Againzender het volgende:
Hopelijk ben ik morgen weer echt beter. Loop weer met koorts vandaag.
Axel moet morgen om 8:45 uur zwemmen in het Sloterparkbad, dus dat wordt lastig.... hij zwemt wel in het springbad, dat vind ik dan wel weer stoerquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Beterschap. Zal de wekkers een uurtje later instellen
.
Van de 10m plank afquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel moet morgen om 8:45 uur zwemmen in het Sloterparkbad, dus dat wordt lastig.... hij zwemt wel in het springbad, dat vind ik dan wel weer stoer
dat is toch lekker hoor, op loopafstandquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik maak het ook niet al te laat.
Natuurlijk al om 11.30 vertrekken naar het stadion. Al is het maar een wandeling van 20 minuutjes
zo, dat is best hoog als je daar onder staat! wat een hoogte!quote:
Ben 1x van een 10m hoogte gesprongen in Duitsland. Wel recht als een kaars naar benedenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo, dat is best hoog als je daar onder staat! wat een hoogte!
Heerlijk, mijn vorige woonplek in Eindhoven was te ver weg om te lopen. Toch 15 minuten fietsen, maar nu is het ideaal voor mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is toch lekker hoor, op loopafstandToen ik aan de VU studeerde liep ik naar het Olympisch stadion voor Europeese wedstrijden.
Vind het bij Ajax ook nog steeds mooi dat ondanks de wat verdere locatie vergeleken met De Meer er nog steeds enorme fietsersstromen naar het stadion komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gelukkig maar.quote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef tong80 het volgende:
Hij is bij bewustzijn en heeft een zware hersenschudding
Ik werd door langs de lijn en SCH op MSN op de hoogte gehouden. Voor mij was de lol er ook vanaf. Bij de meesten denk ik. SCH meldde gelijk al dat het er zeer ernstig uit zag.quote:Op zondag 18 september 2011 15:21 schreef Bos81 het volgende:
Ja, dat is dan nog iets "positiefs"
Maar het heeft wel de sfeer rond de wedstrijd in ieder geval bij mij wel beïnvloe. Ik kon niet eens echt juichen bij de 2-1
De Ajax spreekkoren waren schandalig.quote:Op zondag 18 september 2011 16:03 schreef Bos81 het volgende:
Er hing echt een aparte stemming in het stadion. Gewoon niet leuk.
Dat heb ik niet eens gehoord...quote:Op zondag 18 september 2011 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Ajax spreekkoren waren schandalig.
'Laat maar ligen hij gaat toch wel dood.'
Met 10 camera's op dat uitvak en dan vanavond tonen op TV deze zieltjes plus een stadionverbod.quote:Op zondag 18 september 2011 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Ajax spreekkoren waren schandalig.
'Laat maar ligen hij gaat toch wel dood.'
In wat voor een vorm wil de KNVB dan een straf geven?quote:Op zondag 18 september 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens gehoord...
![]()
Ik hoop dan dat de KNVB een passende straf gaat geven.
Geen idee eigenlijk, Ben ook niet de persoon om daar over te oordelen. Ik sta niet neutraal in deze. Maar thuisclubs worden ook gestraft bij misdragingen-spreekkoren van hun publiek, dus moeten uitploegen toch ook straf kunnen krijgen..quote:Op zondag 18 september 2011 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In wat voor een vorm wil de KNVB dan een straf geven?
Klopt tong.quote:Op zondag 18 september 2011 16:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ben Ajacied. Maar in zulke gevallen je eigen club gewoon 3 punten in mindering brengen. Dan laten ze het de volgende keer wel uit hun hoofd.
Kan me nog herinneren dat de vrouw van van Gaal was overleden en de tegenpartij een leuk nummertje over kanker zong. Weet niet meer welke club.
Ik welquote:Op zondag 18 september 2011 16:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ben Ajacied. Maar in zulke gevallen je eigen club gewoon 3 punten in mindering brengen. Dan laten ze het de volgende keer wel uit hun hoofd.
Kan me nog herinneren dat de vrouw van van Gaal was overleden en de tegenpartij een leuk nummertje over kanker zong. Weet niet meer welke club.
quote:Louis van Gaal, die had een kankerwijf, kankerwijf, kankerwijf en Louis van Gaal die woont alleen, Louis van Gaal die woont alleen zongen de Feyenoord-supporters tijdens het bekerduel met Ajax in 1995. Een jaar daarvoor had de toen 43-jarige trainer zijn vrouw verloren.
Had het inmiddels opgezocht, maar er staat mij ook bij dat het ook bij een andere club was. (ADO?)quote:Op zondag 18 september 2011 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Ook in een andere wedstrijd nog korter na het overlijden. Werd er Kanker van gaal kanker van gaal kanker kanker kanker van Gaal gezongen..
Sorry voor dat ik een ziekte post, edit-benote het eventueel, maar dat werd er wel gezongen.
Dat editten/noten we niet hoorquote:Op zondag 18 september 2011 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Ook in een andere wedstrijd nog korter na het overlijden. Werd er Kanker van gaal kanker van gaal kanker kanker kanker van Gaal gezongen..
Sorry voor dat ik een ziekte post, edit-benote het eventueel, maar dat werd er wel gezongen.
Ben jij daar bang voor Tong?quote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef tong80 het volgende:
Bossie die bang is voor een note. Het moet niet gekker worden
Bossie
*proest*quote:
Ach sterfquote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef tong80 het volgende:
Bossie die bang is voor een note. Het moet niet gekker worden
Bossie
Ik heb er maar 6 waarvan 1 echtequote:Op zondag 18 september 2011 19:49 schreef rubbereend het volgende:
*notes van Bos aan het bekijken gaat
quote:Op zondag 18 september 2011 19:54 schreef borisz het volgende:
Ik sta ook op 6 zie ik nu. Heb een hele tijd op 4 gehangen, toen een keertje 1tje gekregen omdat ik riep Afschieten. Waar die laatste vandaan komt geen idee
Dat was een 1 aprilgrap!quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 19:54 schreef borisz het volgende:
Ik sta ook op 6 zie ik nu. Heb een hele tijd op 4 gehangen, toen een keertje 1tje gekregen omdat ik riep Afschieten. Waar die laatste vandaan komt geen idee
Ben bang van niet, de desbetreffende mod kennende en de discussie daarna.quote:
Kan me niet voorstellen dat ik notes hebquote:
Een paar geloof ik...quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik notes heb
idd tong, stond toen zelf in het Olympisch bij de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord toen vanaf de overkant het vrolijke "Van Gaal waar is je kanker wijf" werd gezongen. Moest daar vanmiddag direct weer aan denken.quote:Op zondag 18 september 2011 16:16 schreef tong80 het volgende:
kun je zelf ook zien toch?quote:Op maandag 19 september 2011 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik tegenweurdig ?
Goeiemorgen.quote:Op maandag 19 september 2011 00:56 schreef Ole het volgende:
[..]
kun je zelf ook zien toch?
net zoveel als twee jaar geleden.
Bovenin, bij abonnementen. Notes opvragen. Dan kun je zien hoeveel je er hebt. Voor de inhoud met je geld neerleggen.quote:Op maandag 19 september 2011 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Waar zijn die te zien ?
Ik dacht al. Dat lukt me dus niet.quote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bovenin, bij abonnementen. Notes opvragen. Dan kun je zien hoeveel je er hebt. Voor de inhoud met je geld neerleggen.
Nee, ik kan geen notes inzien. Misschien dat een mod het je wil,mag of kan vertellen hoeveel het er zijn, ik heb niet die rechten daartoe.quote:Op maandag 19 september 2011 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht al. Dat lukt me dus niet.
Kun jij voor mij kijken ?
Of kan/mag dat niet ?
hm, dat zijn dure fietsen!quote:Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
Wielrenfiets van een Nederlandse tijdrijder gestolen op het WK, hoor ik net op de belg
Hoe moet ik dat zienquote:Op maandag 19 september 2011 00:56 schreef Ole het volgende:
kun je zelf ook zien toch?
net zoveel als twee jaar geleden.
Golfer noemde me een boer in een leuk CUL topic. Het werd gesloten door zijn gebagger.quote:Op maandag 19 september 2011 16:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zienLezen bloes
![]()
Nou daar ga ik dus echt niet voor betalen om ze te kunnen zien, zo boeiend vind ik het nou ook weer niet
DM of PM mag ook![]()
Ik heb er 24
Had ik eik gepost, maar wist niet of dat.magquote:Op maandag 19 september 2011 16:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zienLezen bloes
![]()
Nou daar ga ik dus echt niet voor betalen om ze te kunnen zien, zo boeiend vind ik het nou ook weer niet
DM of PM mag ook![]()
Ik heb er 24
316quote:Op maandag 19 september 2011 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht al. Dat lukt me dus niet.
Kun jij voor mij kijken ?
Of kan/mag dat niet ?
Goede vraagquote:Op maandag 19 september 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Notes van anderen mag je denk ik zeker niet openbaar maken.
Hoe het zit met je eigen notes, als je er voor betaald hebt weet ik niet.
Eh wat heeft dat met mij te makenquote:Op maandag 19 september 2011 17:19 schreef tong80 het volgende:
Golfer noemde me een boer in een leuk CUL topic. Het werd gesloten door zijn gebagger.
Bedanktquote:
Just jokingquote:Op maandag 19 september 2011 18:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh wat heeft dat met mij te maken
Het zijn natuurlijk voornamelijk complimenten voor je postgedragquote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt
Dan vallen de bans nog mee
boeit me niet, ben toch geen vakbondslid. en toch bepaalt die bond wat er met mijn pensioen gaat gebeuren?quote:Op maandag 19 september 2011 22:40 schreef borisz het volgende:
FNV Kolkt.
Bondgenoten + Abvakabo zeggen het vertrouwen op in Agnes Jongerius.
Nee. Houdoequote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef chufi het volgende:
Mag ik hier nog wel posten zonder bans?
quote:
Vooral van tongs favoriete exmodquote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk voornamelijk complimenten voor je postgedrag
ik bedoelde jou niet hoorquote:
Tuigquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:55 schreef tong80 het volgende:
Fiets net het terrein van de Albert Hein op. Rijden drie Marokkaanse snotapen voor me die een jonge die voor ons liep beginnen uit te schelden. Lachend rijden ze verder.
Kom ik de winkel uit en rijd de weg op. Zie ik rechts 2 politieauto's staan. Bij een groepje van zo'n 10 jongelui van een jaar of 12/13. Jongens zitten langs de kant in de berm meisjes zijn aan het huilen. Ik ga kijken wat er aan de hand is blijken drie jongens 3 andere jongens in elkaar geslagen en getrapt te hebben nadat ze net als eerder hadden gescholden. Ik zag één van de jongens toen ik uit de AH kwam de AH binnengaan. Heb ik tegen de ageneten verteld en noteerden het en één ging kijken.
Verder weet ik het natuurlijk niet. Maar het gebeurt dus niet alleen in het westen in de grote steden.
klerelijers. Hopelijk heeft die tip van jou nog effect. Sowieso, als ze bij de AH waren kans dat ze op bewakingsbeelden staan, al is de kwaliteit daarvan vaak bedroevend slecht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:55 schreef tong80 het volgende:
Fiets net het terrein van de Albert Hein op. Rijden drie Marokkaanse snotapen voor me die een jonge die voor ons liep beginnen uit te schelden. Lachend rijden ze verder.
Kom ik de winkel uit en rijd de weg op. Zie ik rechts 2 politieauto's staan. Bij een groepje van zo'n 10 jongelui van een jaar of 12/13. Jongens zitten langs de kant in de berm meisjes zijn aan het huilen. Ik ga kijken wat er aan de hand is blijken drie jongens 3 andere jongens in elkaar geslagen en getrapt te hebben nadat ze net als eerder hadden gescholden. Ik zag één van de jongens toen ik uit de AH kwam de AH binnengaan. Heb ik tegen de ageneten verteld en noteerden het en één ging kijken.
Verder weet ik het natuurlijk niet. Maar het gebeurt dus niet alleen in het westen in de grote steden.
O ja nu weet ik weer waarom ik meer met de 80's heb dan met de 90'squote:
de 80's hebben ook een paar leuke liedjes gevondenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja nu weet ik weer waarom ik meer met de 80's heb dan met de 90's
quote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef wickie het volgende:
Emma, wat een beauty ben je toch![]()
En wat een heerlijke vakantiespams, en Puck in onze beco(DML, ik pm je morgen even)
Onze nieuwe aanwinst oefent haar gezichtexpressie.
Maar ook gewoon vredig slapen![]()
Grote zus had van ClaudiaX een tekenboekje gekregen. Helemaal trots tekent ze erop los.
En tot slot, zusjes![]()
Sorry voor de grote spam![]()
moeten ze ook op schwalbes oefenen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een keer een training gezien van de Duitse dames, echt wtf.. Wat zwaar
Ja elke dag een half uurquote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeten ze ook op schwalbes oefenen?
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Falkirk gooit de Glasgow Rangers uit de League Cup
deze moest ik ff quoten hoor!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:38 schreef Jojoortje het volgende:
Als ze slapen zijn ze het leukst.
quote:Op donderdag 22 september 2011 01:15 schreef Bluezz het volgende:
Wat superleuk en liev die nichtjes hier!
Ik heb nog een kleinzoontje in de aanbieding met Opagolfert :
[ afbeelding ]
en ondertussen de hele wereld vertellen hoe je in vrijheid moet kunnen leven. kotsmisselijk word ik er vanquote:Op donderdag 22 september 2011 12:09 schreef tong80 het volgende:
Trouwens schandalig die doodstraf in Amerika/Texas.
Iemand zit 22 jaar op zijn excecutie te wachten wegens het vermoorden van een agent.
7 van de 9 getuigen hebben hun verklaring ingetrokken en verder zijn er geen bewijzen. Hij heeft tot het laatste moment ontkent.
Ja, ik had kippevel toen ik het lasquote:Op donderdag 22 september 2011 12:09 schreef tong80 het volgende:
Trouwens schandalig die doodstraf in Amerika/Texas.
Iemand zit 22 jaar op zijn excecutie te wachten wegens het vermoorden van een agent.
7 van de 9 getuigen hebben hun verklaring ingetrokken en verder zijn er geen bewijzen. Hij heeft tot het laatste moment ontkent.
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
Nu maar hopen dat ik vanavond geen tik krijg. Maar gewoon niet aan denken, als ik er wel aan denk, krijg je er zeker 1.
Ik woon begeleid, dat wist je toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een huistaak met begeleiding?
quote:Op donderdag 22 september 2011 01:15 schreef Bluezz het volgende:
Wat superleuk en liev die nichtjes hier!
Ik heb nog een kleinzoontje in de aanbieding met Opagolfert :
[ afbeelding ]
Verschil is alleen dat de VS dat in de hele wereld vertelt en dat Texas de doodstraf uitvoert.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ondertussen de hele wereld vertellen hoe je in vrijheid moet kunnen leven. kotsmisselijk word ik er van
Is dat 2e bundesliga ? En tegen wie ?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef rubbereend het volgende:
komt goedwe gaan zaterdag naar een wedstrijd van FC Union Berlin
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat 2e bundesliga ? En tegen wie ?
Leuk man daar spelen toch Nederlanders ?quote:
Waterman, Hadouirquote:Op donderdag 22 september 2011 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk man daar spelen toch Nederlanders ?
ja, het is een federatie, maar ik veeg al die 50 staten gewoon ff op een hoop tot VS.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef rubbereend het volgende:
Morgen voor drie dagen naar Berlijn met 3 vriendenzin in
[..]
Verschil is alleen dat de VS dat in de hele wereld vertelt en dat Texas de doodstraf uitvoert.
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, het is een federatie, maar ik veeg al die 50 staten gewoon ff op een hoop tot VS.
Veel plezier in Berlijn, schijnt een erg toffe stad te te zijn, en 2de Bundesliga is ook erg gezellig hoor ik om mij heen
Dat leek ons ook en je rijdt er in een middag heen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:31 schreef borisz het volgende:
Berlijn is zeker een stad dat nogmaals op het lijstje staat.
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:31 schreef Againzender het volgende:
Verkeerde topic AZ, lamme hond
Vroeger was het einde carriere zo'n kruisband. Tegenwoordig kan je na zes maanden weer voetballen.quote:
volgend jaar goud op de wegwedstrijd in Londen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:19 schreef borisz het volgende:
Ja ik zag het. Morgen mag Vosje weer. Vier keer op rij tweede. Daarvoor wel wereldkampioen.
Ze moeten wel nog een beetje aan de site werken..quote:Loeca heeft sinds kort kleine aanpassingen aan het concept gedaan. Loeca heeft 6 voorgrechten, 6 hoofdgerechten en 6 nagerechten van verse kwaliteitsproducen op de kaart staan. Het enige dat u hoeft te doen is kiezen en genieten!
Dat is wel zonde ja. Ik heb echt te weinig verstand van die sport. Maar ik vond het wel leuk om er een keer bij te zijn geweest. Vroeger had je in Geldrop, waar ik dus ben opgegroeid een goede nationale topploeg, Maar toen Autodrop de stekker er uit haalde, was het daar ook snel over.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:08 schreef borisz het volgende:
Met het herenvolleyball is het alleengesteld tegenwoordig.
EK voor het eerst sinds 22 jaar gemist, en de kwalificatie voor de OS is een hele lange weg. Van de zes landen moeten ze winnen om naar het OKT te mogen om dan nog eens van acht landen te winnen waar er maar 1 doorgaat.
Zag het te laat. Wilde er een topic over opnenen maar neem aan dat je dat al hebt gedaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef borisz het volgende:
Tong. EK volleyball op Eurosport. Nederland - Spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |