De kut scheidsrechter die ons het EK 76 kostte. We waren echt de beste toen met Cruijff Neeskens en van Hanegem. 2 rode kaarten en dubieuze beslissingen deden ons de das om.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef borisz het volgende:
Tong kom er maar in. Maar goed de TT past bij het TTnummer
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
De kut scheidsrechter die ons het EK 76 kostte. We waren echt de beste toen met Cruijff Neeskens en van Hanegem. 2 rode kaarten en dubieuze beslissingen deden ons de das om.
We werden nog derde toen. Wel raar dat er maar 4 landen in de eindronde stonden. Om dat te bereiken was al heel wat.
Panenka
Dat was een Jaap Stammetjequote:
Ja alleen vergeet ik steeds of het Uli of Dieter was..quote:
Uli. Dieter kon alleen koppen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja alleen vergeet ik steeds of het Uli of Dieter was..![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
Gejat van de buren, maar o zo geniaal
"Arsenal players didn't have dinner today, they apparently 8-2 much last Sunday."
Waarom niet ?quote:
Ja ik zag het nu op haar Facebook. Keek al op BJoro's facebook en zie dat hij jarig was. Iets stond me bij dat ze op zijn verjaardag trouwden. Goed onthouden dus..quote:
Tnxx vandaagquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
Bluezz, is het vandaag nu jullie trouwdag? of was/is dat gisteren of morgen.
IIG van harte..
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:26 schreef borisz het volgende:
23 augustus de laatste post van Ole in HOOLS.
Hoe is het nieuwe grut?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:57 schreef Ole het volgende:
Ole heeft de eerste lesweek achter de rug
Heb ik echt zo lang niet gepost hier
Ik miste je. Sommigen mogen niet ontbreken. Er haken er al te veel af.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:57 schreef Ole het volgende:
Ole heeft de eerste lesweek achter de rug
Heb ik echt zo lang niet gepost hier
Zit weer niks tussen natuurlijk of ze vindt ze te jong.quote:
Misschien zoekt Borisz zelf wel een meid..quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit weer niks tussen natuurlijk of ze vindt ze te jong.
Wie niet ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien zoekt Borisz zelf wel een meid..
De meeste zijn schattig en lievvquote:
Ik beloof dat ik niet meer zo lang zal wegblijvenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik miste je. Sommigen mogen niet ontbreken. Er haken er al te veel af.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef tong80 het volgende:
Zit weer niks tussen natuurlijk of ze vindt ze te jong.
In de opleiding waar ik lesgeef zitten sowieso weinig jongens, en de jongens die er zitten...quote:
Ik geef nu les in de opleiding Communicatiemanagementquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Is Beco dan zo meisjes gericht? Ik vond dat in mijn tijd 2002-2004 wel meevallen. Accountancy was meer een meidenrichting had ik het idee..
Fiscaal was volgens mij wel een echte mannenrichting, wat ik er van opving tenminste..
Okee. Ja wist ik niet. Ja dat is echt iets wat veel meiden trekt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik geef nu les in de opleiding Communicatiemanagement
Wat leer je ze dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik geef nu les in de opleiding Communicatiemanagement
Mensen met communicatie gaan toch later vaak werken als woordvoerder of PR-Functionaris of niet?quote:
Ah weer wat geleerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Vraag 1: Wat betekent 4889 aandelen short?.
Da's te moeilijk voor zequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Vraag 1: Wat betekent 4889 aandelen short?.
Tja, zo hopen ze risico op beursval door speculatie te verminderen toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:14 schreef borisz het volgende:
Dat evt. verbod op shortselling slaat nergens op trouwens. Al zitten hier maar een paar mensen die dat begrip zullen snappen.
Nee, volgende week uitgeteld, heb haar alleen verzocht dat niet tijdens Appelpop te doenquote:
Nature comes when it comes ... Hope ur luckyquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, volgende week uitgeteld, heb haar alleen verzocht dat niet tijdens Appelpop te doen
nou hoef ik ook niet meer te kijkenquote:
Okee, ik zag toevallig in het geboortekaartjes topic de geboortekaartjes. worden erg mooiquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, volgende week uitgeteld, heb haar alleen verzocht dat niet tijdens Appelpop te doen
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Borisz, heeft jullie nieuwe kat al een naam?
Sinds vorige week loopt er een nieuwe kitten in huize Boris..quote:
Oh shit ze zijn al begonnen ... 3-0 zie ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:41 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA 1-0
Nu de 1-0 vast zien te houden
Dit is pas een schatjequote:
Ziet er leuk uit .. Jij kunt het wetenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is pas een schatje
[ afbeelding ]
De hond van mijn vader (nu ongeveer 4 jaar oud)
Ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is pas een schatje
[ afbeelding ]
De hond van mijn vader (nu ongeveer 4 jaar oud)
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:13 schreef borisz het volgende:
Naam wordt waarschijnlijk Wiske. Als ik dat een beetje door kan drukken
Is Wiske je nooit meer teruggekeerde poes ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ken jij het verhaal nog van Wiske Tong?
Yup. Die telefoonsnoer in onze vakantie opvrat, de dierenarts haar urenlang heeft geopereerd om in haar darmen/slokdarm de restanten ijzerdraad te verwijderen (dure operatie) en na 3 weken liep ze wegquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:45 schreef tong80 het volgende:
Is Wiske je nooit meer teruggekeerde poes ?
Ik heb het gevoel dat ze (omdat ze absoluut niet schuw was) bij iemand anders is (nu al oud dus al overleden mss) daarnaast had ze een blaasprobleem waarbij speciaal voedsel nodig was om haar urinewegen open te houden... daar maak ik me nog wel een zorgen over of dat wel goedgekomen is. We zullen het nooit weten tongiequote:Op zaterdag 3 september 2011 12:59 schreef tong80 het volgende:
Ik had het er met Doc over dat de tijd zo hard gaat. Is alweer een paar jaar geleden Bluezz.
Kan me je topic nog goed herinneren. Lijkt me dat je er soms nog aan denkt. Dat je je afvraagt wat er met haar is gebeurd.
Zomergasten hier. Maar is ook baggerquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:44 schreef borisz het volgende:
Live honkbal op de NOS, moet niet gekker worden.
Wat is er bijzonder ole ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:01 schreef Ole het volgende:
Wat een heerlijk weer op deze bijzondere dag!
Is het niet de sterfdag van Lady Di?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder ole ?
Wel lekker weer trouwens.
De hype was snel voorbijquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik zag toevallig in het geboortekaartjes topic de geboortekaartjes. worden erg mooi
Niet opgelet eigenlijk..quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]met werktitel Maartje erin neem ik aan?
gisteren terug gekomen. Nu aan het stokbrood en saladequote:Op zaterdag 3 september 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
Ha die AZ
Nog in Stokbroodland of al weer terug?
Lang geleden iddquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:41 schreef borisz het volgende:
Barney pakt zijn eerste individuele zege in 3,5 jaar. Hij wint de pro tour wedstrijd in Derby.
Mijn vader is net terug uit Rusland. Soort van zakenreis. Op zn 65ste... Sint Petersburg is erg mooi als ik hem zo hoor.quote:
Het hinkstapspringen is echtquote:Op zondag 4 september 2011 13:10 schreef borisz het volgende:
Ja. Heb er veel van gezien.
Straks een koninginnenrit in de Vuelta.
quote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef borisz het volgende:
Oom is hier met collega uit Canada. Grootste ervaring voor de Canadees is De Fiets
. Nu heeft hij zelf wel een fiets thuis, neemt hij ook wel wel voor de kleine afstanden maar zo veel fietsen bij elkaar had hij nog nooit gezien
quote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef borisz het volgende:
Oom is hier met collega uit Canada. Grootste ervaring voor de Canadees is De Fiets
. Nu heeft hij zelf wel een fiets thuis, neemt hij ook wel wel voor de kleine afstanden maar zo veel fietsen bij elkaar had hij nog nooit gezien
Ik moest lachen om je posts van vannachtquote:
OKquote:Op zondag 4 september 2011 15:04 schreef borisz het volgende:
Die is er alRugby World Cup 2011 #1 - The wait is almost over
Jammer idd mooie manquote:
of zoals ik, 37 met opgroeiende kinderenquote:Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
Oh wat vreselijk AZ. 37 damn. Altijd erg, maar ik denk dat het erger is als je jonger bent en opgroeiende kinderen hebt..
dat zie ik nu dus bij mijn oude baas. Kinderen zijn 9 en 11, en die raken misschien hun moeder kwijt op korte termijnquote:Op maandag 5 september 2011 16:30 schreef Bos81 het volgende:
Nee, okee je wenst het niemand toe. Natuurlijk niet. het is en blijft heel erg om niet ouder te worden dan 37. Maar voor kinderen lijkt het me zo erg om een van je ouders zo vroeg te verliezen. Ik was zelf 25 toen ma stierf. Ook dat is vroeg, maar heel anders dan wanneer je nog moet puberen..
Ja mn zusje is er ook wel klaar meequote:
quote:Vandaag weer aan de slag na de vakantie. Behalve een geexplodeerde mailbox en tal van storingen die opgepakt moeten worden ook nog twee niet leuke berichten. Bij collega van 37 is longkanker met uitzaaiingen geconstateerd. Verwachting is geloof ik dat hij oktober niet meer gaat halen... voor mijn vakantie liep hij nog gewoon rond. Wel met een rothoest, maar ja, rokershoestje zei hij dan....
En de vrouw van ons oude afdelingshoofd heeft borstkanker met uitzaaiingen. Ze hopen daar alle tumoren weg gehaald te hebben, maar dat weten ze natuurlijk pas over een tijd....
Middenbouw? Wij hadden alleen onder en bovenbouwquote:Op maandag 5 september 2011 16:35 schreef Againzender het volgende:
Maar ook vrolijk nieuws: Marc gaat woensdag voor het eerst naar school, en Axel promoveert naar de middenbouw
quote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je posts van vannacht
quote:Op maandag 5 september 2011 18:28 schreef borisz het volgende:
Heftig AZ![]()
De koters van AZ worden opeens groot.
Zo koffie en dan op naar het stadhuis voor politiek overleg
Ze hoeft dat lieve kindje geen eens vast te houdenquote:Op maandag 5 september 2011 01:08 schreef rubbereend het volgende:
Zusje (die op knappen staat) en nichtje
[ afbeelding ]
Nee dat is het handige, mn nichtje kan gewoon op de buik zittenquote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze hoeft dat lieve kindje geen eens vast te houden
ik had gewoon kleuterschool, en daarna lagere school, 6 klassenquote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja mn zusje is er ook wel klaar mee
[..]
[..]
Middenbouw? Wij hadden alleen onder en bovenbouw
Wast een held was datquote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef Againzender het volgende:
Kees Kist op Radio2. verwacht je ook niet direct.
ik ga ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:54 schreef Bos81 het volgende:
Zo kaartjes voor de EL van PSV zijn binnengekomen. VOlgende week al de eerste wedstrijd
ik ookquote:
Maar kregen jullie ook korting of moesten jullie het volle bedrag betalen?quote:
korting, heb met een vriend van me een passe partoe voor de wedstrijden gekocht, maar de eerste wedstrijd kan hij sowieso niet omdat z'n vrouw rond die tijd moet werpenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar kregen jullie ook korting of moesten jullie het volle bedrag betalen?
Zat op mijn werk, daar doet ie het nietquote:
Okee. ja ik wist niet meer precies hoe het zat en ik las ook net dat het een en ander aangescherpt is met name tegen Legia.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
korting, heb met een vriend van me een passe partoe voor de wedstrijden gekocht, maar de eerste wedstrijd kan hij sowieso niet omdat z'n vrouw rond die tijd moet werpen
nr 12 is absolute top, rest redelijk ruk imhoquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef borisz het volgende:
3FM 90ties playlist gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Met mijn seizoenskaart CL kaarten voor Ajax gekocht met korting, maar niet voor mijzelf. Ben door de week 's avonds kapot, ga dan echt niet naar het stadion. Mijn vader neemt iemand mee die hem helpt met de zaak.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. ja ik wist niet meer precies hoe het zat en ik las ook net dat het een en ander aangescherpt is met name tegen Legia.
Maar goed als SCC-er zijnde, heb ik eigenlijk altijd wel de mogelijkheid om met korting kaarten te kopen..
Ja logisch, Fijn dat je dan andere mensen blij maken. Wel jammer dat je er zelf niet bij kan zijn. Ja ik werk halve dagen, meer kan en mag ik (vooralsnog) ook niet. Donderdag is ook nog mijn vrije dag, dus die mazzel heb ik persoonlijk weer wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Met mijn seizoenskaart CL kaarten voor Ajax gekocht met korting, maar niet voor mijzelf. Ben door de week 's avonds kapot, ga dan echt niet naar het stadion. Mijn vader neemt iemand mee die hem helpt met de zaak.
ach, wat is jammer. Ik ben in het stadion geweest bij de laatste Europacups die we wonnen, ik mag ook wel eens wat rustiger aan gaan doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja logisch, Fijn dat je dan andere mensen blij maken. Wel jammer dat je er zelf niet bij kan zijn. Ja ik werk halve dagen, meer kan en mag ik (vooralsnog) ook niet. Donderdag is ook nog mijn vrije dag, dus die mazzel heb ik persoonlijk weer wel.
wow, zo lang alquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:33 schreef Bos81 het volgende:
Ja okee. Ik ben net te jong om 1988 in het stadion te hebben meegemaakt. Ging een paar maanden na die winst voor het eerst naar het stadion tegen Veendam..
Dat seizoen regelmatig geweest. Jaar daarop seizoenskaarthouder en ben dat nu dus nog steeds. Dus dit jaar is al mijn 23 ste seizoen en dat is lang voor iemand van 30. Toen gingen er niet zo snel 5 jarige naar het stadion. Dat is nu wel anders..
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef wickie het volgende:
Binnenkort weer eens uitgebreid reageren op alle lieve mooie kindjes hier![]()
![]()
Even mezelf opvrolijken en mijn geweldige dochter spammen. Een lief vriendinnetje heeft mooie foto's gemaakt, ben er zo blij mee.
En wat gezellige familiekiekjes van afgelopen zondag. Onze courgettesoep en rode pesto junk.
Ja Mette was bijna twee weken te laat. Ja het wordt wederom een nichtjequote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Spannende tijd! Was je nichtje ook te laat? En weet je wat het wordt?
Ahh leuk. Dus de projectnaam Maartje wordt dus de echte naam?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja Mette was bijna twee weken te laat. Ja het wordt wederom een nichtje
dat is de naam die ik aan het pushen ben maar ze hebben al wel duidelijk gemaakt dat het die niet gaat worden. Ze willen er niet twee met dezelfde voorletterquote:Op woensdag 7 september 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ahh leuk. Dus de projectnaam Maartje wordt dus de echte naam?
Ruttequote:Zelf vandaag met pa een dagje naar de Hofstad geweest. was wel leuk even op het binnenhof rondgekeken. Nog voordat we het binnenhof opliepen zagen we Mark Rutte al lopen..
Daarna prima gegeten in Eindhoven.
Ik ben er ook geen fan van. Ach en zo bijzonder is het niet om hem te zien. Stonden echt mensen zo van Jaaa Dat was Mark Rutte.. wowieee Ik heb de MP gezien.....quote:Op woensdag 7 september 2011 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de naam die ik aan het pushen ben maar ze hebben al wel duidelijk gemaakt dat het die niet gaat worden. Ze willen er niet twee met dezelfde voorletter
[..]
Rutte
Rutte probeert het allemaal wel erg geforceerd "normaal" te houden.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef borisz het volgende:
Als je Balkenende had gespot was het bijzonderder idd. Rutte doet alsof hij een normale inwoner van DH is. Balkie totaal niet.
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
En ik vond het veel leuker dat ik toen pa en ik van het restaurant richting mijn huis liepen we Casio Ramos zagen (voor Ole en BLuess, de derde of vierde keeper van PSV)
tnx voor de toelichting .:Dquote:
In de tijd van Kok liepen en ze allemaal nog gewoon wild in het rondquote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rutte probeert het allemaal wel erg geforceerd "normaal" te houden.
Kok straalde tenminste staatsman uit. Rutte een jolige studentquote:Op woensdag 7 september 2011 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
In de tijd van Kok liepen en ze allemaal nog gewoon wild in het rond. Bij Rutte nog niet meegemaakt. Nog niet onder het tijdperk Rutte in Den Haag geweest
Breaking News: HIj kocht een nieuwe stofzuiger. Merk zag ik niet, lette niet op wat hij droeg, boeit me ook niet. Maar pa zag en zei dat het een stofzuiger was.quote:
In de tijd van Kok was een vader van een basisschoolkind lid van de TK. Een staatsec. was toevallig beschikbaar en liep ook mee tijdens de rondleiding in Den Haagquote:Op woensdag 7 september 2011 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kok straalde tenminste staatsman uit. Rutte een jolige student
Philips neem ik aanquote:Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Breaking News: HIj kocht een nieuwe stofzuiger. Merk zag ik niet, lette niet op wat hij droeg, boeit me ook niet. Maar pa zag en zei dat het een stofzuiger was.
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
In de tijd van Kok was een vader van een basisschoolkind lid van de TK. Een staatsec. was toevallig beschikbaar en liep ook mee tijdens de rondleiding in Den Haag. Zie ik nu niet meer zo snel gebeuren.
vind ik in 2011 niet.meer nodig. Is niet relevant.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:41 schreef tong80 het volgende:
Rutte moet eens uit de kast komen, de laffaard.
in 2012 uiteraard welquote:Op woensdag 7 september 2011 22:24 schreef Ole het volgende:
[..]
vind ik in 2011 niet.meer nodig. Is niet relevant.
Ik vind het wel relevant. Hij zit met het CDA die het gezin als boegbeeld hebben.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:24 schreef Ole het volgende:
[..]
vind ik in 2011 niet.meer nodig. Is niet relevant.
En de SGP zit er ook half bijquote:Op woensdag 7 september 2011 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het wel relevant. Hij zit met het CDA die het gezin als boegbeeld hebben.
Soort Bossiequote:Op donderdag 8 september 2011 13:29 schreef Bos81 het volgende:
Wie zegt overigens dat hij homo is? Misschien is hij wel zo'n levenslange vrijgezel..
Ja precies. Ik wil ook helemaal geen partner momenteel. Misschien dat het ooit nog begint te kriebelen, maar vooralsnog niet.quote:
Hij heeft een uitstekende homofiele uitstraling om er maar eens een vooroordeel in te gooienquote:Op donderdag 8 september 2011 13:29 schreef Bos81 het volgende:
Wie zegt overigens dat hij homo is? Misschien is hij wel zo'n levenslange vrijgezel..
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:12 schreef Againzender het volgende:
zit ik opeens op Twitter in discussie met SCH. Net als vroeger
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:07 schreef borisz het volgende:
Tijd om naar de mis te gaan. In de Jopenkerk uiteraard
Zo'n toffe inrichting en je kan er nog lekker eten ook!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:12 schreef borisz het volgende:
Jopenkerk is een Cafe/restaurant met alleen maar Jopenbierwww.jopenkerk.nl
Het gebouw is een voormalige kerk, nu is het een brouwerij en cafe + restaurant. Midden in Haarlem.
In een andere oude kerk hebben ze meer iets met bananenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n toffe inrichting en je kan er nog lekker eten ook!
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:30 schreef borisz het volgende:
Wat een vreselijke rugbywedstrijd net tussen Engeland & Argentinie
France 2. De NOS gaat vanaf de kwartfinale wedstrijden live uitzenden.quote:
Heb pas een nieuw UPC pakket. Denk niet dat er tussen de 50 zenders France 2 zit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:28 schreef borisz het volgende:
[..]
France 2. De NOS gaat vanaf de kwartfinale wedstrijden live uitzenden.
Oh en vanavond weer boksen[Boksen] Vitali Klitschko – Tomasz Adamek 23.00 RTL7
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:40 schreef Againzender het volgende:
idioot die ik ben. heb ik Axel opgegeven voor zwemlessen voor B in het Sloterparkbad voor 9 uur 's ochtends, op zondag. En dat na zo'n week.... wekker zetten zo!
Ik kijk toch.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb pas een nieuw UPC pakket. Denk niet dat er tussen de 50 zenders France 2 zit.
Het boksen kan ik helaas niet zien. Andere plannen.
Gekquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:40 schreef Againzender het volgende:
idioot die ik ben. heb ik Axel opgegeven voor zwemlessen voor B in het Sloterparkbad voor 9 uur 's ochtends, op zondag. En dat na zo'n week.... wekker zetten zo!
Dat heeft niets met forums te maken vabdaar denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf ook zwart Bluezz, Ik heb alleen een tagje voor de redactie Frontpage..
Niet helemaal waar, de siteadmins en de EINDredacties en PR-medewerkers hebben wel een kleur volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2011 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft niets met forums te maken vabdaar denk ik.
Dan nog. Het is een privézaak, heeft niets met zijn functie van doen. Vrije keuze. En bovendien is het helemaal niet gezegd dat hij Ho is.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het wel relevant. Hij zit met het CDA die het gezin als boegbeeld hebben.
Liever geen termhometer momenteel. Als u begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 12 september 2011 12:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kleed u zich maar even uit, dan kijk ik even.
/zuster
Oh ja natuurlijk.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:14 schreef Bos81 het volgende:
rubber je neefje
Fotoboek van Rubberduck94
TOfquote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb er sinds gisteravond wel een nichtje bij
quote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOf
Alles goed met zus en moeder van Mette?
Wiesquote:En hoe wordt ze genoemd?
zondagavond was t hoorquote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]vrijdagavond om 19.15 na een zware bevalling ter wereld gekomen en vandaag mochten ze naar huis want iedereen maakte het goed
[..]
Wies
Heb je ook al die tekst gezien rechtsboven, links van de datum bij mijn postsquote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef rubbereend het volgende:
heb t al aangepast, de dagen hakken er een beetje in
ja je nieuwe baantje hier. Wat ga je doen precies?quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je ook al die tekst gezien rechtsboven, links van de datum bij mijn posts
Boeken reviewenquote:Op maandag 12 september 2011 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja je nieuwe baantje hier. Wat ga je doen precies?
leuk, succesquote:
Coolquote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb er sinds gisteravond wel een nichtje bij
Aaaah wat fijn dat alles goed is! Bevallen is topsport, eįht!quote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef rubbereend het volgende:
zondagavond om 19.15 na een zware bevalling ter wereld gekomen en vandaag mochten ze naar huis want iedereen maakte het goed
Wies
quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aaaah wat fijn dat alles goed is! Bevallen is topsport, eįht!
Leve Wies
Dat weet ik maar moet je dan zelf de boeken uit de bieb uitzoeken of zelf aanschaffen?quote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
FOK! is op vrijwillige basis, dus ik krijg er geen geld voor
Ik durf er momenteel geen uitspraak over te doen, ik weet even niet wat wel en wat niet achter de schermen moet blijven..quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik maar moet je dan zelf de boeken uit de bieb uitzoeken of zelf aanschaffen?
Tot morgenquote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef tong80 het volgende:
Rubber![]()
Vertel er eens meer over Bossie.
Nou als je maar iets te lezen hebtquote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik durf er momenteel geen uitspraak over te doen, ik weet even niet wat wel en wat niet achter de schermen moet blijven..
Ik had er zelfs om gewedquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
Bommel gewisseld. Was al bang dat hij tegen een rode kaart aan zou lopen
Nog een reden om er NIET naar te kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:23 schreef borisz het volgende:
Straks een uur lang EL Salvador bij PenW.
Johan zegt nu wel wat over Barca. Je moet een speler verkopen en dan hoop je er weer 2 terug voor het viervoudige. Dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
Die NOS verslaggever zit daar ook met de opdracht om naar Barca te kijken. Waarom hoor ik nooit iets over die schuldenlast van Barca?!?
Is verdomme gewoon vals spelen, Feyenoord mag hier niet kopen omdat ze geloof ik 25 miljoen schuld hebben, maar het heilige Barca kan met 400 miljoen schuld nog top aankopen doen
Ik hoop gewoon dat een Duitse club de CL wint, daar zijn de financieen beter geregeld. En in Nederland is het ook redelijk goed geregeld, maar daar gaan we als klein land weinig aan heben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |