De kut scheidsrechter die ons het EK 76 kostte. We waren echt de beste toen met Cruijff Neeskens en van Hanegem. 2 rode kaarten en dubieuze beslissingen deden ons de das om.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef borisz het volgende:
Tong kom er maar in. Maar goed de TT past bij het TTnummer
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
De kut scheidsrechter die ons het EK 76 kostte. We waren echt de beste toen met Cruijff Neeskens en van Hanegem. 2 rode kaarten en dubieuze beslissingen deden ons de das om.
We werden nog derde toen. Wel raar dat er maar 4 landen in de eindronde stonden. Om dat te bereiken was al heel wat.
Panenka
Dat was een Jaap Stammetjequote:
Ja alleen vergeet ik steeds of het Uli of Dieter was..quote:
Uli. Dieter kon alleen koppen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja alleen vergeet ik steeds of het Uli of Dieter was..![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
Gejat van de buren, maar o zo geniaal
"Arsenal players didn't have dinner today, they apparently 8-2 much last Sunday."
Waarom niet ?quote:
Ja ik zag het nu op haar Facebook. Keek al op BJoro's facebook en zie dat hij jarig was. Iets stond me bij dat ze op zijn verjaardag trouwden. Goed onthouden dus..quote:
Tnxx vandaagquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
Bluezz, is het vandaag nu jullie trouwdag? of was/is dat gisteren of morgen.
IIG van harte..
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:26 schreef borisz het volgende:
23 augustus de laatste post van Ole in HOOLS.
Hoe is het nieuwe grut?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:57 schreef Ole het volgende:
Ole heeft de eerste lesweek achter de rug
Heb ik echt zo lang niet gepost hier
Ik miste je. Sommigen mogen niet ontbreken. Er haken er al te veel af.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:57 schreef Ole het volgende:
Ole heeft de eerste lesweek achter de rug
Heb ik echt zo lang niet gepost hier
Zit weer niks tussen natuurlijk of ze vindt ze te jong.quote:
Misschien zoekt Borisz zelf wel een meid..quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit weer niks tussen natuurlijk of ze vindt ze te jong.
Wie niet ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien zoekt Borisz zelf wel een meid..
De meeste zijn schattig en lievvquote:
Ik beloof dat ik niet meer zo lang zal wegblijvenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik miste je. Sommigen mogen niet ontbreken. Er haken er al te veel af.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef tong80 het volgende:
Zit weer niks tussen natuurlijk of ze vindt ze te jong.
In de opleiding waar ik lesgeef zitten sowieso weinig jongens, en de jongens die er zitten...quote:
Ik geef nu les in de opleiding Communicatiemanagementquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Is Beco dan zo meisjes gericht? Ik vond dat in mijn tijd 2002-2004 wel meevallen. Accountancy was meer een meidenrichting had ik het idee..
Fiscaal was volgens mij wel een echte mannenrichting, wat ik er van opving tenminste..
Okee. Ja wist ik niet. Ja dat is echt iets wat veel meiden trekt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik geef nu les in de opleiding Communicatiemanagement
Wat leer je ze dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik geef nu les in de opleiding Communicatiemanagement
Mensen met communicatie gaan toch later vaak werken als woordvoerder of PR-Functionaris of niet?quote:
Ah weer wat geleerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Vraag 1: Wat betekent 4889 aandelen short?.
Da's te moeilijk voor zequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Vraag 1: Wat betekent 4889 aandelen short?.
Tja, zo hopen ze risico op beursval door speculatie te verminderen toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:14 schreef borisz het volgende:
Dat evt. verbod op shortselling slaat nergens op trouwens. Al zitten hier maar een paar mensen die dat begrip zullen snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |