Zaltbommel 12000 inwoners met stadsrechten. We hebben al jarenlang problemen met deze "snotapen"quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:02 schreef Henno het volgende:
En in welk boerengehucht gebeurde dit dan?
Tuurlijk heb je gelijk in. Maar komt toch minder snel in het nieuws. Alleen toen onze burgemeester zei dat de inwoners van Bommel mochten terugslaan of het heft in eigen hand mochten nemen haalde we het nationale nieuws.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef alexamsterdam het volgende:
De problemen vinden volgens mij de laatste jaren steeds vaker plaats in de iets minder grote steden (en ook vooral meer richting het zuiden).
Is dan ook een verkeerd beeld om te denken dat de problemen alleen of vooral in steden als Amsterdam, Den Haag en Rotterdam zouden zijn. Kijk bijvoorbeeld eens naar Venlo in de afgelopen jaren.
Waar ik op school zit heb je al 20.000 man... dus dat dorp is nog kleiner dan mn schoolquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zaltbommel 12000 inwoners met stadsrechten. We hebben al jarenlang problemen met deze "snotapen"
Te veel om op te noemen. Heb er al vaker over gepost. En mensen uit Bommel weten dat het politiebureau 200 meter van de AH is. Daar hebben ze denk ik geen rekening mee gehouden.
Hilarisch inderdaad, want Nederlandse mollige mannen van middelbare leeftijd doen zulke dingen niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef Infinitum het volgende:
Btw, wat wel grappig is: twee mollige Marokkanen van middelbaar leeftijd op 1 scooter, die de dames waar ze langs heen rijden van top tot teen checken![]()
![]()
Stadquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Waar ik op school zit heb je al 20.000 man... dus dat dorp is nog kleiner dan mn school
Dat tuig is een 'epidemie' wat zich alleen maar uitbreidt en steeds erger gaat worden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:00 schreef tong80 het volgende:
Fiets net het terrein van de Albert Hein op. Rijden drie Marokkaanse snotapen voor me die een jongen die voor ons liep beginnen uit te schelden. Lachend rijden ze verder. Want dat was stoer.
Kom ik de winkel uit en rijd de weg op. Zie ik rechts 2 politieauto's staan. Bij een groepje van zo'n 10 jongelui van een jaar of 12/13. Jongens zitten langs de kant in de berm meisjes zijn aan het huilen. Ik ga kijken wat er aan de hand is. Blijken drie jongens 3 andere jongens zonder reden in elkaar geslagen en getrapt te hebben nadat ze net als eerder hadden gescholden. Ik zag één van de jongens toen ik uit de AH kwam de AH binnengaan. Heb ik tegen de agenten verteld en ze noteerden het. Evenals de afkomst.
Verder weet ik het natuurlijk niet. Maar het gebeurt dus niet alleen in het westen in de grote steden.![]()
Pfff schoolquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Waar ik op school zit heb je al 20.000 man... dus dat dorp is nog kleiner dan mn school
Volgens mij overdrijf je met 20.000 leerlingen behoorlijk. Welke middelbare school zou dit dan moeten zijn? Dat je het inwonersaantal van Zaltbommel niet hoog vind is geen probleem, maar voor de rest twijfel ik het aantal leerlingen dat jij noemt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hogeschool vriend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:25 schreef alexamsterdam het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je met 20.000 leerlingen behoorlijk. Welke middelbare school zou dit dan moeten zijn? Dat je het inwonersaantal van Zaltbommel niet hoog vind is geen probleem, maar voor de rest twijfel ik het aantal leerlingen dat jij noemt.
En de samenwerking tijdens de schoolkwestie. Misschien moeten ze dat weer doen, bijzondere scholen geen subsidie geven. Gaan de islamitische scholen samenwerken met de protestantse en christelijke scholen om de subsidie weer binnen te halen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef Snuwerd het volgende:
Waar is die goede oude tijd van Katholieken vs Protestanten.
Bedankt voor de onderbouwing!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hogeschool vriend.
Met 20.000 studenten en 2000 medewerkers is de hogeschool een wereld op zich.
http://www.dehaagsehogesc(...)uws-en-pers/algemeen
Zelfs nog bewijs....
Dus ga maar lekker verder twijfelen.
dus dat dorpje stelt niks voor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef alexamsterdam het volgende:
[..]
Bedankt voor de onderbouwing!
Dat is jouw conclusie verder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dus dat dorpje stelt niks voor.
En dat is relevant omdat? Is het daarom minder erg? Is toch niet normaal dat kinderen, andere kinderen in elkaar slaan? Of wel?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dus dat dorpje stelt niks voor.
100 jaar geleden gebeurde het ook al...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat is relevant omdat? Is het daarom minder erg? Is toch niet normaal dat kinderen, andere kinderen in elkaar slaan? Of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |