Zaltbommel 12000 inwoners met stadsrechten. We hebben al jarenlang problemen met deze "snotapen"quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:02 schreef Henno het volgende:
En in welk boerengehucht gebeurde dit dan?
Tuurlijk heb je gelijk in. Maar komt toch minder snel in het nieuws. Alleen toen onze burgemeester zei dat de inwoners van Bommel mochten terugslaan of het heft in eigen hand mochten nemen haalde we het nationale nieuws.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef alexamsterdam het volgende:
De problemen vinden volgens mij de laatste jaren steeds vaker plaats in de iets minder grote steden (en ook vooral meer richting het zuiden).
Is dan ook een verkeerd beeld om te denken dat de problemen alleen of vooral in steden als Amsterdam, Den Haag en Rotterdam zouden zijn. Kijk bijvoorbeeld eens naar Venlo in de afgelopen jaren.
Waar ik op school zit heb je al 20.000 man... dus dat dorp is nog kleiner dan mn schoolquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zaltbommel 12000 inwoners met stadsrechten. We hebben al jarenlang problemen met deze "snotapen"
Te veel om op te noemen. Heb er al vaker over gepost. En mensen uit Bommel weten dat het politiebureau 200 meter van de AH is. Daar hebben ze denk ik geen rekening mee gehouden.
Hilarisch inderdaad, want Nederlandse mollige mannen van middelbare leeftijd doen zulke dingen niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef Infinitum het volgende:
Btw, wat wel grappig is: twee mollige Marokkanen van middelbaar leeftijd op 1 scooter, die de dames waar ze langs heen rijden van top tot teen checken![]()
![]()
Stadquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Waar ik op school zit heb je al 20.000 man... dus dat dorp is nog kleiner dan mn school
Dat tuig is een 'epidemie' wat zich alleen maar uitbreidt en steeds erger gaat worden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:00 schreef tong80 het volgende:
Fiets net het terrein van de Albert Hein op. Rijden drie Marokkaanse snotapen voor me die een jongen die voor ons liep beginnen uit te schelden. Lachend rijden ze verder. Want dat was stoer.
Kom ik de winkel uit en rijd de weg op. Zie ik rechts 2 politieauto's staan. Bij een groepje van zo'n 10 jongelui van een jaar of 12/13. Jongens zitten langs de kant in de berm meisjes zijn aan het huilen. Ik ga kijken wat er aan de hand is. Blijken drie jongens 3 andere jongens zonder reden in elkaar geslagen en getrapt te hebben nadat ze net als eerder hadden gescholden. Ik zag één van de jongens toen ik uit de AH kwam de AH binnengaan. Heb ik tegen de agenten verteld en ze noteerden het. Evenals de afkomst.
Verder weet ik het natuurlijk niet. Maar het gebeurt dus niet alleen in het westen in de grote steden.![]()
Pfff schoolquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Waar ik op school zit heb je al 20.000 man... dus dat dorp is nog kleiner dan mn school
Volgens mij overdrijf je met 20.000 leerlingen behoorlijk. Welke middelbare school zou dit dan moeten zijn? Dat je het inwonersaantal van Zaltbommel niet hoog vind is geen probleem, maar voor de rest twijfel ik het aantal leerlingen dat jij noemt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hogeschool vriend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:25 schreef alexamsterdam het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je met 20.000 leerlingen behoorlijk. Welke middelbare school zou dit dan moeten zijn? Dat je het inwonersaantal van Zaltbommel niet hoog vind is geen probleem, maar voor de rest twijfel ik het aantal leerlingen dat jij noemt.
En de samenwerking tijdens de schoolkwestie. Misschien moeten ze dat weer doen, bijzondere scholen geen subsidie geven. Gaan de islamitische scholen samenwerken met de protestantse en christelijke scholen om de subsidie weer binnen te halen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef Snuwerd het volgende:
Waar is die goede oude tijd van Katholieken vs Protestanten.
Bedankt voor de onderbouwing!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hogeschool vriend.
Met 20.000 studenten en 2000 medewerkers is de hogeschool een wereld op zich.
http://www.dehaagsehogesc(...)uws-en-pers/algemeen
Zelfs nog bewijs....
Dus ga maar lekker verder twijfelen.
dus dat dorpje stelt niks voor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef alexamsterdam het volgende:
[..]
Bedankt voor de onderbouwing!
Dat is jouw conclusie verder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dus dat dorpje stelt niks voor.
En dat is relevant omdat? Is het daarom minder erg? Is toch niet normaal dat kinderen, andere kinderen in elkaar slaan? Of wel?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dus dat dorpje stelt niks voor.
100 jaar geleden gebeurde het ook al...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat is relevant omdat? Is het daarom minder erg? Is toch niet normaal dat kinderen, andere kinderen in elkaar slaan? Of wel?
Ik heb er ook gezeten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hogeschool vriend.
Met 20.000 studenten en 2000 medewerkers is de hogeschool een wereld op zich.
http://www.dehaagsehogesc(...)uws-en-pers/algemeen
Zelfs nog bewijs....
Dus ga maar lekker verder twijfelen.
Och gisteren mijn nichtje van 14 in elkaar gebeukt door een hele groep Nickelson-jassen. Tas met alles weg, ziekenhuis in onder de CT-scan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat is relevant omdat? Is het daarom minder erg? Is toch niet normaal dat kinderen, andere kinderen in elkaar slaan? Of wel?
Maar jij hebt een verkeerd wereldbeeld hoor, die gasten van de multikul die in staphorst wonen hebben gewoon gelijk, er is helemaal geen probleem met moslims, dat verzin je en haal je uit de telegraaf!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb er ook gezeten.
Kwam terug vorig jaar en zag alleen nog maar hoofddoeken, zelfs op de wand keigrote foto's van de studenten: allemaal theedoeken op.
En de lunch alleen halal.. Blij dat ik er al 12 jaar vanaf ben.
Ik zie 't zo voor mequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef Infinitum het volgende:
Btw, wat wel grappig is: twee mollige Marokkanen van middelbaar leeftijd op 1 scooter, die de dames waar ze langs heen rijden van top tot teen checken![]()
![]()
De drive-in show was destijds in Culemborg. Dat doen ze niet zo vaak meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Nee man, die kleine groep die problemen geeft was gewoon even on tour bij jou!
Niets aan de hand!
Tong mag ook een keer naar de supermarkt van zijn moeder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie 't zo voor me! En tong80 maakt eens wat mee buiten, jongens
.
Hahaha, hij is tegen de 50 maar woont nog thuisquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Tong mag ook een keer naar de supermarkt van zijn moeder.
dan kijk je toch echt verkeerd....quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb er ook gezeten.
Kwam terug vorig jaar en zag alleen nog maar hoofddoeken, zelfs op de wand keigrote foto's van de studenten: allemaal theedoeken op.
En de lunch alleen halal.. Blij dat ik er al 12 jaar vanaf ben.
Helaas wel ja. Maar dat is geen reden om het normaal te vinden. Het is mij nooit overkomen gelukkig, ook vroeger niet, maar stel het is je kind dat in elkaar geslagen wordt? Dat is toch vreselijk?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
100 jaar geleden gebeurde het ook al...
Dat soort dingen zullen nooit verdwijnen.
Zo zit helaas de mens in elkaar.
wat is normaal? officieel is het normaal, gebeurd al heel lang/vaak en we zijn het gewend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Maar dat is geen reden om het normaal te vinden. Het is mij nooit overkomen gelukkig, ook vroeger niet, maar stel het is je kind dat in elkaar geslagen wordt? Dat is toch vreselijk?
Dit. Geweld zit in de mens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat is normaal? officieel is het normaal, gebeurd al heel lang/vaak en we zijn het gewend.
Moorden/verkrachten/oorlogen enz. zijn ook normaal... het is een onderdeel van de samenleving geworden helaas.
Betekent niet dat het acceptabel of goed is, integendeel.
Ja natuurlijk is het verschrikkelijk....
Maar zoals ik al zei.... valt weinig aan te doen.
Is wel een lange tour danquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Nee man, die kleine groep die problemen geeft was gewoon even on tour bij jou!
Niets aan de hand!
Ik kom meer buiten dan je vermoeden is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom meer buiten dan je vermoeden is.
Ik verdedig me nooit als ze zeggen dat ik nooit buitenkom. Ik maak me er met een grapje vanaf. Maar kijk eens naar de top 100 van veelposters per dag ik kom er zelden in voor.
Sorry voor mijn serieuse reactie.
Dat was mooi. Of is mooi Een andere bevolkingsgroep die wel solidair is en een minderheid in de Nederlandse samenleving. Ze hadden net de verkeerden te pakken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De drive-in show was destijds in Culemborg. Dat doen ze niet zo vaak meer.
Ik heb meer meegemaakt dan jij in je leven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Ik woon in de wielewaal het bejaardencentrum.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, hij is tegen de 50 maar woont nog thuis.
Man, plaats die quiz eens op YouTube jongen, hoevaak moet ik het nog vragenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb meer meegemaakt dan jij in je leven.
Als mijn boek uitkomt is Jan Cremer een pussy.
Verkeerde voorbeeld eigenlijk. Jij weet mijn god niet wie Jan Cremer is. Oudere mensen zijn immers losers.
meemaken is idd het goede woord.... meemaken gaat automatisch... zelf iets uitvoeren integendeel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb meer meegemaakt dan jij in je leven.
Als mijn boek uitkomt is Jan Cremer een pussy.
Verkeerde voorbeeld eigenlijk. Jij weet mijn god niet wie Jan Cremer is. Oudere mensen zijn immers losers.
Zetten ze hem gelijk in B&Hquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Man, plaats die quiz eens op YouTube jongen, hoevaak moet ik het nog vragen![]()
.
Je durft gewoon niet hè, dat is het?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zetten ze hem gelijk in B&H
Maar goed altijd beter dan in C&A
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |