SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
julius is de enige die ik wél kan verstaan daarquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik verstond de eerste neger van dit seizoen
quote:
da's al weken zo hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:34 schreef franklop het volgende:
Valt me nu pas op dat we een Cee en een Ceetje hier hebben
Leuk he.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:34 schreef franklop het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:34 schreef franklop het volgende:
doar heurt nog un woord achterquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
DE GROETUH UIT BRABANT KUNDE KRIJGEN
Belachelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:35 schreef Ceetje.. het volgende:
rauwe kip vinden ze ook al nie lekker
Ja, maar ze zijn ook in Brabant geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vond de eerste twee seizoenen van topchef wel aardig, maar dit seizoen lijkt het wel alsof ze TBS klinieken en scholen voor geestelijk beperkte mensen zijn afgegaan om kandidaten te ronselen.
Ach een beetje rauwe kip is goed voor de weerstandquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:37 schreef roos85 het volgende:
Ik blijf het een belachelijke opdracht vinden, kip garen in 10 minuten
quote:
wat is er zondag dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:39 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme, ik werd net gebeld. Iedereen weet dat je mij niet tussen 6 en 7 op zondag en tussen 7 en 8 doordeweeks moet bellen
Excuusnicht.quote:
Deze week in GTSTquote:
studio sportquote:
Je bent mijn ninja-edit voor want de tijd klopte niet, maar voetbalquote:
Erg vervelend ja, ik herken hetquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:39 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme, ik werd net gebeld. Iedereen weet dat je mij niet tussen 7 en 8 op zondag en tussen 7 en 8 doordeweeks moet bellen
Alleen als de producent ook homosexueel is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:41 schreef Drassss het volgende:
Zul je dadelijk zien dat Mark op onverklaarbare wijze de schifting morgen doorkomt.
quote:
Kraan neemt lekker de tijdquote:
en dan zijn ze nog met zijn tweeënquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kraan neemt lekker de tijd
postnatale abortusquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:52 schreef Drassss het volgende:
Mark, de geboorte was al één grote fout.
ikke niequote:Op dinsdag 13 september 2011 19:55 schreef Drassss het volgende:
Hier krijg je toch een slappe lul van zeg
hij gaat het delegerenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
Mark de chef morgen in de brigade. Ik kan nu al niet wachten.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:55 schreef Drassss het volgende:
Hier krijg je toch een slappe lul van zeg
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Dit doen ze natuurlijk expres, die 8,5, want Juul en Kraan zitten te trollen bij het leven.
Ik kanme nog een aflevering van DDWD herinneren waar Kranenborg Canard a la presse maakte: uitgeperste eend, vervolgens eet je de sappen die eruit komen, het bloed, de sappen uit de organen en de sappen uit de botten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:28 schreef Cee het volgende:
Die mensen vreten de ballen van een koe gefrituurd in hertenpis maar een penkeek met een bloedje erin kan niet.
Misschien heeft Rien wel aidsquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kanme nog een aflevering van DDWD herinneren waar Kranenborg Canard a la presse maakte: uitgeperste eend, vervolgens eet je de sappen die eruit komen, het bloed, de sappen uit de organen en de sappen uit de botten.
http://fxcuisine.com/default.asp?Display=13
Maar 1 druppeltje bloed (dat er ook nog makkelijk uitgeschepd kon worden) en ze worden kieskeurig.
Kleine tip:quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:17 schreef Intrepidity het volgende:
Bah, wat hoop ik dat die mark morgen afvalt. Ontiegelijk irritant om naar te kijken met z'n domme uitspraken en z'n piepstemmetje.
Met als kers op de taart z'n uitspraak dat hij nu toch wel erg dicht bij de 25.000 euro was. Omdat hij zijn kip geheel per ongeluk gaar gekregen had. Right.
Er is geen serieus en niet serieus aan je irriteren aan iemand, dat is nou eenmaal zo.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kleine tip:
Neem het niet te serieus.
Klopt, maar zijn uitspraken moet je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 14 september 2011 07:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Er is geen serieus en niet serieus aan je irriteren aan iemand, dat is nou eenmaal zo.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:33 schreef arise het volgende:
Ik vind Mark heel erg lief...![]()
![]()
,chaotisch, maar lief...
Ik zal de enige wel zijn ....![]()
Kan je wel één ding vertellen. Hij zal NIET mijn UI wordenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:46 schreef roos85 het volgende:
Ik vind die Mark wel een grappig manneke, lekker chaotisch
Mark is de nieuwe Rico![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan je wel één ding vertellen. Hij zal NIET mijn UI worden
Nee hoor, ik vind hem ook wel aandoenlijk en een beetje vertederend. Ik vraag me alleen af hoe hij aan die vrouwenstem komt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:33 schreef arise het volgende:
Ik vind Mark heel erg lief...![]()
![]()
,chaotisch, maar lief...
Ik zal de enige wel zijn ....![]()
Dat is nou juist wat ik niet wil weten, maar ik heb wel een ideequote:Op woensdag 14 september 2011 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind hem ook wel aandoenlijk en een beetje vertederend. Ik vraag me alleen af hoe hij aan die vrouwenstem komt.
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is nou juist wat ik niet wil weten, maar ik heb wel een idee![]()
![]()
Oh dear Lordquote:Op woensdag 14 september 2011 14:56 schreef Drassss het volgende:
Voor alle fans...
http://twitter.com/#!/Snuisterij
Oh vandaar dat hij als beroep journalist heeft.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:56 schreef Drassss het volgende:
Voor alle fans...
http://twitter.com/#!/Snuisterij
Autist dus..quote:Dus ben ik in Breda gaan wonen. Niet geheel vrijwillig, het was namelijk een psychiatrische kliniek. Waar ik 3,5 jaar heb vertoefd. In die tijd is bij mij MCDD (Multiple Complex Developmental Disorder, een meervoudige complexe ontwikkelingsstoornis) geconstateerd.
Nee, dat hoeft niet en zo komt hij ook niet over. Het woordje complex zit niet voor niets in de benaming zo te zien.. http://en.wikipedia.org/w(...)velopmental_disorderquote:Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef SiGNe het volgende:
En op z'n website: http://www.markwagemakers.nl/pageID_4696453.html
[..]
Autist dus..
Homoseksuele autistquote:Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef SiGNe het volgende:
En op z'n website: http://www.markwagemakers.nl/pageID_4696453.html
[..]
Autist dus..
In het eerste filmpje heeft hij het er wel over. Hij speelt trouwens aardig piano.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet en zo komt hij ook niet over. Het woordje complex zit niet voor niets in de benaming zo te zien.. http://en.wikipedia.org/w(...)velopmental_disorder
quote:*Mark Wagemakers is geboren in Roosendaal en opgegroeid in Standdaarbuiten. Na 14 jaar ging hij daar weer weg om opgenomen te worden in een psychiatrische kliniek en vervolgens een Zelfstandigheidstraining in Breda om aan zijn autisme te werken. In die periode bracht hij zijn boek Eigen-Zin(nig) uit, maakte hij een gelijknamig cabaretprogramma en ging hij schrijven voor de Gay Krant, wat resulteerde in Het roze boekje.
Het autismespectrum is heel erg breed.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Oh, bij een autist neig ik meer naar een type Rain Man en hij is, op zijn eigen manier, volgens mij wel gewoon erg sociaal.
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:07 schreef SiGNe het volgende:
Zeg, als er iemand van "ons hier" meedoet dan zouden we dat toch wel weten of niet?
Stel ze lezen mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meen dat vorig seizoen (of het seizoen daarvoor) iemand van de kandidaten meelas en helemaal op het einde hier zei dat ze wel had moeten lachen om de reacties.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:07 schreef SiGNe het volgende:
Zeg, als er iemand van "ons hier" meedoet dan zouden we dat toch wel weten of niet?
Stel ze lezen mee
quote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef Peggy79 het volgende:
Hallo allemaal,
De afgelopen weken heb ik jullie toch stiekem in de gaten gehouden en heb goed kunnen lachen met jullie commentaar. Heel leuk!
Ik wil jullie dan ook graag bedanken voor de steun en het vertrouwen dat sommige van jullie in mij hadden.
Bedankt allemaal.
Groetjes Peggy
quote:
Dat hoop ikquote:Op woensdag 14 september 2011 19:08 schreef Frag_adder het volgende:
wacht maar, mark is de stille kracht, dalijk ploft hij en schreeuwt hij tegen iedereen wat ze moeten doen en beven ze van angst en luisteren ze.
Ze hebben in ieder geval dezelfde stemquote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Mark geilt op Djailani... dan is het moeilijk om de chef te spelen he
Nee, dat is dalani (of zoietsquote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval dezelfde stem
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb het effe niet gevolgd, maar loopt Mark nou gewoon een beetje de staafmixers te halen enzo voor de rest?
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
en heeft Mark ook nog iets gekookt?
ik lach me rot om die gozertquote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef Cee het volgende:
Mag Mark alsje-alsjeblieft tot aan vrijdag in het programma blijven zitten.
Misschien om de rest te coordinerenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef Cee het volgende:
Mag Mark alsje-alsjeblieft tot aan vrijdag in het programma blijven zitten.
Stiekum vind ik het wel een beetje zieligquote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef arise het volgende:
Ik ben gekke henkie niet..wordt als voetveeg gebruikt , en met dat trieste stemmetje , ik zou ook wel willen dresseren...
"ik wil de gerechten voor zichzelf laten spreken"quote:Op woensdag 14 september 2011 19:14 schreef Yonjuuni het volgende:
Heh, Mark die de gerechten presenteert.
"Chef, ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat de ingrediënten en bereidingswijze zijn van dit gerecht".
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef Cee het volgende:
"'k Hoop niet dat ze nu gaan zeggen dat het jaren '70 is, ik vind het er mooi uit zien."
Ik vraag me bijna af of hij gewoon een acteur is die is ingezet omdat ze te weinig kandidaten hadden ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 19:14 schreef Burner82 het volgende:
Mark weet tenminste dat hij het niet kanUnlike veel andere in het programma...
hij is gewoon een relnicht die toevallig wel eens kooktquote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik vraag me bijna af of hij gewoon een acteur is die is ingezet omdat ze te weinig kandidaten hadden ofzo
Ik vind het ook leuk om naar hem te kijken, van mij mag hij blijven. Hij speelt zn rol goed
maar toennet in ieder geval niet...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hij is gewoon een relnicht die toevallig wel eens kookt
Dan zou hij toch zeker wel meer koken in dit programmaquote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hij is gewoon een relnicht die toevallig wel eens kookt
Het is wat anders als je normaal in je eigen keuken kookt, of nu ineens met 3 kerels erbij die er wel wat van weten en allemaal vinden dat ze gelijk hebben...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar toennet in ieder geval niet...
hij zat ook als hobby kok met 3 koks en die andere als kok met 3 hobbykoks of niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is wat anders als je normaal in je eigen keuken kookt, of nu ineens met 3 kerels erbij die er wel wat van weten en allemaal vinden dat ze gelijk hebben...
Hobbykok weet niet zoveel.. echte kok kan wel delegeren en adviseren..quote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hij zat ook als hobby kok met 3 koks en die andere als kok met 3 hobbykoks of niet?
ik vind haar naam te moeilijk :$
Crap, moet ik daar toch eens mee stoppen...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef arise het volgende:
Jaha, je bent het voor Mark aan het opnemen ...
en te aardig en te weinig leiderquote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Crap, moet ik daar toch eens mee stoppen...
Het is best een aardige jongen, maar echt TO MUCH gay..
Tsja, helaas wel. Maja, kun je hem niet echt verwijten. Die andere haantjes wel. (doe ik het alweer)quote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en te aardig en te weinig leider
Je zegt alweer hetzelfde als/dan mij/ik, alleen beterquote:Op woensdag 14 september 2011 19:26 schreef Frag_adder het volgende:
Marks brigade gaat onderuit
Hoe erg xD drie van die asos en geen een van hun kan koken
ja maar ze krijgen maar weinig punten (denk ik) en staan vrij onderaanquote:Op woensdag 14 september 2011 19:27 schreef Ceetje.. het volgende:
die drie lachen zich rot volgens mij
twitter:Snuisterij twitterde op maandag 12-09-2011 om 20:13:421e dag #topchef is dus niet echt een instant-succes, maar goed, met m'n piepstem kom ik sowieso nog twee dagen knallen! Wat vonden jullie? reageer retweet
oftewel hij zit er maar 3 dagen in>?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
twitter:Snuisterij twitterde op maandag 12-09-2011 om 20:13:421e dag #topchef is dus niet echt een instant-succes, maar goed, met m'n piepstem kom ik sowieso nog twee dagen knallen! Wat vonden jullie? reageer retweet
Vliegt eruit dus vandaag, lijkt mijquote:Op woensdag 14 september 2011 19:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
oftewel hij zit er maar 3 dagen in>?
Hij zei 'sowieso' he, kan dus nog 4 of 5 dagen worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
oftewel hij zit er maar 3 dagen in>?
Dat viel me al op tijdens aflevering 1. Je kan het van zijn gezicht aflezen die arrogantiequote:Op woensdag 14 september 2011 19:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een arrogante die Maarten, klinkt ook niet eens naar een Brabander.
Vast import van boven de rivierenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat viel me al op tijdens aflevering 1. Je kan het van zijn gezicht aflezen die arrogantie
Hij heeft ook zo'n vieze harde G.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat viel me al op tijdens aflevering 1. Je kan het van zijn gezicht aflezen die arrogantie
meisje is super zenuwachtig...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef franklop het volgende:
Die Delila praat alsof ze een banaan in dr reet heeft zitten
Een duo-worstje, volgens rien?quote:
wel het leukste meisje tot nu toequote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef franklop het volgende:
Die Delila praat alsof ze een banaan in dr reet heeft zitten
vast geen sopraan... eerder james bluntquote:Op woensdag 14 september 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
Hij zingt ook!
http://www.markwagemakers.nl/
mee eens hoor, hou wel van een beetje verlegenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wel het leukste meisje tot nu toe
as de achterkant van un verrekequote:Op woensdag 14 september 2011 19:33 schreef arise het volgende:
Mijn mes is zo bot als een verken ??????
kan beter door gaan voor een 2 of een 3 dan opgevenquote:
Ik hoop het, wel een leuke meid.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kan beter door gaan voor een 2 of een 3 dan opgevenwant ze heeft best een voorsprong
ze gaat iets anders maken zei ze toch netquote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop het, wel een leuke meid.
Net jaquote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze gaat iets anders maken zei ze toch net
ja wtf! ik ben benieuwdquote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze gaat iets anders maken zei ze toch net
ja vind je het gek, hun twee weten wat ze moeten maken, de rest nietquote:
Ik bedoelde omdat iedereen een pan moest gaan halen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:37 schreef franklop het volgende:
[..]
ja vind je het gek, hun twee weten wat ze moeten maken, de rest niet
Vooral snelquote:
gelukkig hoor ik elke dag brabanders dus kan ik het prima volgenquote:
ow, volgen kan ik het ook goed hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 19:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
gelukkig hoor ik elke dag brabanders dus kan ik het prima volgen
limbo in brabant hierquote:Op woensdag 14 september 2011 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ow, volgende kan ik het ook goed hoorBlijf een limbo
quote:
Eindhoven, of nog verder?quote:
ik spreek het elke dag, dus heb er ook geen moeite meequote:Op woensdag 14 september 2011 19:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
gelukkig hoor ik elke dag brabanders dus kan ik het prima volgen
Momenteel in kaatsheuvelquote:Op woensdag 14 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Eindhoven, of nog verder?Ik heb een tijd in Tilburg gewoond..
Ik heb al bijna geen accent (volgens de limburgers) maar daar keken ze me aan van: ey limbo
Da hedde gy goe bekeken!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik spreek het elke dag, dus heb er ook geen moeite mee![]()
Heb niet alles meegekregen, maar lijkt me ook!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:44 schreef Cee het volgende:
Dit lijkt me trouwens een veel moeilijkere Koken met Kraan-sessie dan vorige week.
ze passen het natuurlijk aan, aan het niveau van de deelnemersquote:Op woensdag 14 september 2011 19:44 schreef Cee het volgende:
Dit lijkt me trouwens een veel moeilijkere Koken met Kraan-sessie dan vorige week.
Worstje in 3 stukkenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:45 schreef Frag_adder het volgende:
zolang de TT maar over mark gaat
ik veind ut veul moeilijker ABN te spreken... ik proat wel gewoan bosschquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
Waar Mark met 3 worsten loopt te koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |