Denk ik ook, een 3 of 4quote:
Pure adrenaline!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
wie weet wat ie in zn bloed heeft!
Lekkere HIVcake.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:28 schreef Cee het volgende:
Die mensen vreten de ballen van een koe gefrituurd in hertenpis maar een penkeek met een bloedje erin kan niet.
Shit, een koe heeft geen ballen, ik quote m'n eigen faal maar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:28 schreef Cee het volgende:
Die mensen vreten de ballen van een koe gefrituurd in hertenpis maar een penkeek met een bloedje erin kan niet.
Sorry, dit is gevaarlijk, omdat homo, jwz!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:28 schreef Drassss het volgende:
Als het een gerecht van Mark was zou ik het zeker niet proeven, maar dit is lafjes
Ga jij andermans bloed drinken dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
Ik denk, weet je wat ik denk? Juul en Kraan zijn gewoon te kieskeurig.
True Blooooodddddquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga jij andermans bloed drinken dan?
De apostelen deden het ook!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga jij andermans bloed drinken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |