SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
julius is de enige die ik wél kan verstaan daarquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik verstond de eerste neger van dit seizoen
quote:
da's al weken zo hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:34 schreef franklop het volgende:
Valt me nu pas op dat we een Cee en een Ceetje hier hebben
Leuk he.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:34 schreef franklop het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:34 schreef franklop het volgende:
doar heurt nog un woord achterquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
DE GROETUH UIT BRABANT KUNDE KRIJGEN
Belachelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:35 schreef Ceetje.. het volgende:
rauwe kip vinden ze ook al nie lekker
Ja, maar ze zijn ook in Brabant geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vond de eerste twee seizoenen van topchef wel aardig, maar dit seizoen lijkt het wel alsof ze TBS klinieken en scholen voor geestelijk beperkte mensen zijn afgegaan om kandidaten te ronselen.
Ach een beetje rauwe kip is goed voor de weerstandquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:37 schreef roos85 het volgende:
Ik blijf het een belachelijke opdracht vinden, kip garen in 10 minuten
quote:
wat is er zondag dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:39 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme, ik werd net gebeld. Iedereen weet dat je mij niet tussen 6 en 7 op zondag en tussen 7 en 8 doordeweeks moet bellen
Excuusnicht.quote:
Deze week in GTSTquote:
studio sportquote:
Je bent mijn ninja-edit voor want de tijd klopte niet, maar voetbalquote:
Erg vervelend ja, ik herken hetquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:39 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme, ik werd net gebeld. Iedereen weet dat je mij niet tussen 7 en 8 op zondag en tussen 7 en 8 doordeweeks moet bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |