Ik had nooit verwacht dat dat lang open zou blijven en de serie zo lang zou draaien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat de meeste 40-plussers steeds in Utopia posten denk ik.

Niemand niet volgens mij.. Kijk in de USA is het al geflopt na 2-3 maand of zo ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat dat lang open zou blijven en de serie zo lang zou draaien.

Aardig wat pieken en dalen het afgelopen jaar, maar de ondergrens lijkt wel steeds hoger te komen liggen.quote:

Ben je Arcee ? Of Monitor ?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aardig wat pieken en dalen het afgelopen jaar, maar de ondergrens lijkt wel steeds hoger te komen liggen.
[ afbeelding ]

Maar vandaag niet zoveel tijd voor Fokquote:

Na vooruit mn laatste!!quote:Op maandag 1 december 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
Er is een record gevestigd afgelopen maand.
Nog nooit is er sinds de oprichting van dit subforum in 1 maand zoveel gepost als in november 2014 met 10.841 postings.
Feestje!

Dees is op vakantiequote:Op maandag 1 december 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat we binnenkort een extra mod hier nodig hebben.

Hij was toch degene die niet kon dansen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die was op zoek naar zijn handtasje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |