Hij geniet wel van die pijpbeurt volgens mijquote:
godverquote:Op dinsdag 13 september 2011 03:00 schreef Szura het volgende:
Mooi kut dat we weer tot januari moeten wachten voor het volgende GS-toernooi
Sowieso zijn de leukste Masters-toernooien al geweest, vind ik dan.quote:
Masters Cup is wel leuk en sowieso zijn masters gewoon hartstikke belangrijk voor de rankings.quote:
Nja, hij kan nog steeds iedereen aan, behalve Djokovic als Djokovic op dit niveau blijft spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:05 schreef Klopkoek het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Nadal zijn beste tijd gehad heeft. Niet alleen is zijn service achteruit gegaan en lijkt zijn backhand nergens meer op maar je ziet hem ook minder snel bewegen op de baan, is minder wendbaar (de pirouettes na een slag doet hij niet meer bijv.) en het voetenwerk is wat trager. In de partij tegen Murray was er ergens in de derde set een moment dat hij even de oude leek en alles nét iets sneller uitvoerde maar dat was van korte duur, helaas.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 06:17 schreef franklop het volgende:
Anders val je in slaap tijdens de blessurebehandeling van Nole 1000x
Moet je je voorstellen dat je geen van beiden eeb blessure hadden gehad, dan zouden we de zes uur wel hebben gehaald.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
nouja daarna was de spanning er ook wel af, dus zoveel heb je niet gemist.
Ja, klopt. Het verbaast me sowieso dat er zo weinig tennistijdschriften en bijvoorbeeld dvd's met mooie rally's zijn, terwijl tennis zo'n populaire sport is. Weet dat er veel op YouTube staat, maar ik vind het leuker om het gewoon op dvd te hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:56 schreef opgebaarde het volgende:
Die van Wimbledon wordt uitgegeven door de BBC?
[...]
Ja de Belg, wat een topzender dat ze na een uur ook begonnen met uitzenden...quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:56 schreef opgebaarde het volgende:
Die van Wimbledon wordt uitgegeven door de BBC?
Gisteren gekeken op de Belg, stukken beter dan eurosport
Op het eind leek het net alsof ze allebei in trance waren, het geluid had echt een onacceptabel hoog niveau maar ze gingen gewoon door op de top van hun kunnen, mooi!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:06 schreef vandermar het volgende:
Wat een vreselijk pubkliek was het trouwens tijdens de finale, steeds wanneer Djokovic moest opslaan de limiet opzoeken en zelfs tijdens de opslag nog geluid maken. Typisch amerikanen, denken zelf alles te kunnen maken maar wanneer ze moeten incasseren is de wereld te klein.
Tsja, dat heb ik gemist, om 2 uur viel ik in slaap maar tot dan toe heb ik toch tennis van hoog niveau gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Op het eind leek het net alsof ze allebei in trance waren, het geluid had echt een onacceptabel hoog niveau maar ze gingen gewoon door op de top van hun kunnen, mooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |