Ja, dat is denk ik ook wel waar hoor. Maar toch had ik het graag eens gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:32 schreef eight het volgende:
Ik vind Djokovic toch een veel betere tennisser dan Ivanisevic. Zonder zijn opslag was die laatste nergens.
veel keus hebben ze niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ook Nadal nog ff scoren met wat 9-11 praat. Aan de ene kant begrijpelijk, maar ik vind het zo makkelijk scoren. Alsof hij en Djoko daar echt pure gevoelens bij hebben..
tja Amerikanen zijn nu eenmaal van de lege gebaren. Dus ook dit waarderen ze.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ook Nadal nog ff scoren met wat 9-11 praat. Aan de ene kant begrijpelijk, maar ik vind het zo makkelijk scoren. Alsof hij en Djoko daar echt pure gevoelens bij hebben..
Als je het naar euro's wisselt, is het net over 1 miljoen.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:36 schreef eight het volgende:
2.3 MiljoenGeen wonder dat zijn vriendin zo hard klapt
Dollar hé, dat is omgerekend 25 Pond, vraag maar aan Murrayquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:36 schreef eight het volgende:
2.3 MiljoenGeen wonder dat zijn vriendin zo hard klapt
3-0 djoko gewoonquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, zo had ik ook graag eens een partij Ivanisevic - Djokovic gezien, beiden op t beste van hun kunnen dan dus.
wanneer is de volgende?quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:27 schreef bynnad het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd.
Dat was alweer de laatste gs van het jaar.
de 1/2 finale djoko en fedquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Beste wedstrijd van het jaar?
Klopt. Maar deze was vanaf het begin al van het niveau dat die wedstrijd in de vijfde set haalde.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de 1/2 finale djoko en fed
was ook een bazenwedstrijd
Hij geniet wel van die pijpbeurt volgens mijquote:
godverquote:Op dinsdag 13 september 2011 03:00 schreef Szura het volgende:
Mooi kut dat we weer tot januari moeten wachten voor het volgende GS-toernooi
Sowieso zijn de leukste Masters-toernooien al geweest, vind ik dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |