Gaat niet voor dezelfde blessurequote:
Zo wilt Nadal ook niet winnenquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou bijna toewensen dat Djokovic daadwerkelijk door zijn rug heengaat, zo wil je toch niet winnen.
Denk dat Nadal de extra rust ook niet erg vond.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, Nadal staat er bekend om om MC te nemen zodat de tegebstander uit zijn ritme raakt. Hoewel ik nietdenk dat dat de reden was van Djoko, zou het mij ook niet echt uitmaken.
Ik geloof er ook niks van. Je merkt wel aan z'n spel dat ie minder fit is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, Nadal staat er bekend om om MC te nemen zodat de tegebstander uit zijn ritme raakt. Hoewel ik nietdenk dat dat de reden was van Djoko, zou het mij ook niet echt uitmaken.
Zou best kunnen. Ik heb het hem eerder op de avond ook al horen roepen. Zolang het enigszins ingetogen is moet het kunnen. Anders moet je Nadal voor elke puta ook een waarschuwing geven en dan had hij al lang niet meer op de baan gestaanquote:
Heb je nou niks geleerd van die afgelopen set en sowieso de posities van waaruit Nadal vaker is teruggekomenquote:
Fuck roepen is een warning krijgen. Riep Serena Williams niet fuck tegen de line judge tegen Clijsters 2 jaar geleden?quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik heb het hem eerder op de avond ook al horen roepen. Zolang het enigszins ingetogen is moet het kunnen. Anders moet je Nadal voor elke puta ook een waarschuwing geven en dan had hij al lang niet meer op de baan gestaan
QFT helaas...quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:16 schreef Bastiefcg het volgende:
ik denk dat we zo kunnen gaan slapen
Nee, zij zei dat ze haar ging vermoorden of zoietsquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Fuck roepen is een warning krijgen. Riep Serena Williams niet fuck tegen de line judge tegen Clijsters 2 jaar geleden?
Nee, ze zou de bal die ze vasthad wel even in d'r strot duwen. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Fuck roepen is een warning krijgen. Riep Serena Williams niet fuck tegen de line judge tegen Clijsters 2 jaar geleden?
Ik heb tussen de grote 3 eigenlijk nooit een echte voorkeur, ik vind ze alle 3 wel sympathiek.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:15 schreef Nickske1912 het volgende:
Ongekende heldenfinale! Op voorhand was ik zwaar voor Djokovic, maar inmiddels maakt het me niets meer uit wie deze partij winnend afsluit. Genieten dit.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:18 schreef Paul-89 het volgende:
Mensen die hier nu nog steeds met allerlei voorspellingen komen aanzetten.![]()
quote:
Dat was iets erger nog. Shove this fucking ball down your throat zei ze. Maar een warning viir fuck is ook ee. Warning voor Puta. Dus dan had Nadal niet meer op de baan gestaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze toch klok kijken?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:18 schreef Paul-89 het volgende:
Mensen die hier nu nog steeds met allerlei voorspellingen komen aanzetten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |