quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weltrusten. Wie weet ben je morgen wel een vlinder enzo...
Vlinder, Hoes... Wel allemaal Kamerling referenties...quote:
Als in; Isa Hoes en Anthonie Kamerling hebben een dochter genaamd Vlinder, jeweets...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Vlinder, Hoes... Wel allemaal Kamerling referenties...
Mea maxima culpa...quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:25 schreef ArTiC het volgende:
Naam van dit topic: Micky
Ludootje trok de stekker eruit
Maar ik heb vandaag (eigenlijk gisteren) wel het van het bestaan geleerd van afspreken.nlquote:
Deel uw mening hier eens over. Ik kan het namelijk niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag (eigenlijk gisteren) wel het van het bestaan geleerd van afspreken.nl
Best grappig
Kent?quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deel uw mening hier eens over. Ik kan het namelijk niet.
Zonder Bram geen Sinterklaas inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik zag zondag trouwens pepernoten liggen op straat (bij de supermarkt in de buurt, dat dan weer wel).. ik dacht echt zo.. wtf is het alweer tijd?
Toen zag ik op tv reclame voor het sinterklaasfeest.
maar Bram is gestopt, sinterklaas kan niet meer gevierd worden
Klaag dan nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:44 schreef Spezza19 het volgende:
Treinen....sta ik nog liever in de file
Ik heb het nu gebruikt voor mijn tennisclubje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Dat afspreken.nl ziet er wel makkelijk uit ja
Ik was 8 toen Bram Sinterklaas werd, ik heb het toen overleefd, ik zal het nu ook wel overleven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zonder Bram geen Sinterklaas inderdaad
Leugenschquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was 8 toen Bram Sinterklaas werd, ik heb het toen overleefd, ik zal het nu ook wel overleven.
Ik werd toen geboren (in het jaar tenminste).. dus dat overleef ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was 8 toen Bram Sinterklaas werd, ik heb het toen overleefd, ik zal het nu ook wel overleven.
Je hebt wel een lijst met mailadressen nodig, waarvan je zeker weet dat iedereen dat mailadres regelmatig controleert.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het nu gebruikt voor mijn tennisclubje.
Dan is die er niet, dan die niet. Dus de gehele club bij elkaar is lastig.
Dus ik heb even ding aangemaakt en hopelijk stromen zo de antwoorden binnen.
Anders bel je ze eerst op voor evt mailadressen of bespreek je het in de club.. Dat lijkt me geen probleemquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Je hebt wel een lijst met mailadressen nodig, waarvan je zeker weet dat iedereen dat mailadres regelmatig controleert.
Als ze daar niet van gediend zijn (die kinderen) zouden ze daar vast niet werkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, pepernoten. 12 november is de beste man weer in Nederland. En hij neemt de echte mee. Tot die tijd kun je alleen maar nep-pepernoten krijgen. Gemaakt door kindslaven. Die dagelijks 10x tot bloedens toe met de zweep krijgen. En regelmatig op brute wijze worden verkracht door zeer groot geschapen mannen. En daar werk je aan mee als je voor 12 november pepernoten koopt/eet. Ik eet dus geen pepernoten voor 12 november.
Het zijn slaven, ze hebben niet veel keuze he.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze daar niet van gediend zijn (die kinderen) zouden ze daar vast niet werken
Klopt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt wel een lijst met mailadressen nodig, waarvan je zeker weet dat iedereen dat mailadres regelmatig controleert.
Hadden ze zich maar moeten ontwikkelen.. of hun ouders tenminstequote:Op dinsdag 13 september 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Het zijn slaven, ze hebben niet veel keuze he.
In mijn vrienden groep wordt dat al wat lastiger. Hoewel, de meeste hebben tegenwoordig een goede telefoon, dus een gmail account dat ze lezenquote:
Serieus vrienden die geen mail hebben?quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn vrienden groep wordt dat al wat lastiger. Hoewel, de meeste hebben tegenwoordig een goede telefoon, dus een gmail account dat ze lezen
Door de weeks op werkdagen kan ik de meeste vrienden wel snel bereiken via de mail. In t weekend wordt het vaak wat lastiger.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
Serieus vrienden die geen mail hebben?![]()
Volgens mij kan ik al mijn vrienden binnen een dag per mail bereiken.
Eentje war het wel eens 2/3 dagen kan duren
Nee, ze hebben allemaal wel mail. Echter, heb ik niet een mailadres van allemaal die ze dagelijks lezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus vrienden die geen mail hebben?![]()
Volgens mij kan ik al mijn vrienden binnen een dag per mail bereiken.
Eentje war het wel eens 2/3 dagen kan duren
Mensen horen ook niet met een computer bezig te zijn in het weekend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door de weeks op werkdagen kan ik de meeste vrienden wel snel bereiken via de mail. In t weekend wordt het vaak wat lastiger.
Beetje mailen tijdens het werkquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door de weeks op werkdagen kan ik de meeste vrienden wel snel bereiken via de mail. In t weekend wordt het vaak wat lastiger.
Velen kunnen nu ook via de tel hun mail bekijken natuurlijk. Ze worden toch wel vaak nieuwsgierig als ze een plingeltje horenquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:59 schreef Godtje het volgende:
Mensen horen ook niet met een computer bezig te zijn in het weekend.
Je moet toch iets?quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje mailen tijdens het werk
Af en toe een hele nacht van zaterdag op zondag met de koptelefoon op, in het donker Doom 3 spelenquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen horen ook niet met een computer bezig te zijn in het weekend.
Ik heb zo langzamerhand van alle belangrijke mensen wel prive en werk email en gebruik die naar eigen inzicht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ze hebben allemaal wel mail. Echter, heb ik niet een mailadres van allemaal die ze dagelijks lezen.
Kan ik wel achter komen, maar lui.
Bavaria met 5 stemmen maakt een mens anders droevigquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Er is nog hoop voor FOK! Welk bier?
Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Er is nog hoop voor FOK! Welk bier?
Tsja, zijn er 5 teveel. Maar Hertog Jan fier bovenaan en niet een Heineken of Amstel doet mij goedquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bavaria met 5 stemmen maakt een mens anders droevig
quote:Good news! Your order at ... with order number: ... has been collected by TNT meaning that your ... goodies are on their way.
Buren vaak wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan ben je nooit thuis als zij langskomen
En dan laten ze geen briefje achter bij welke buren ie is afgeleverdquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan ben je nooit thuis als zij langskomen
Jazeker wel, en als ik kleren heb besteld, en blij ben dat ze verstuurd zijn, dan zet ik er bij dat het om kleren gaat. Dan ga ik niet mysterieus doen, ten doel hebbende dat mensen mij gaan vragen wat ik heb besteldquote:
Ik gebruik tegenwoordig zo veel mogelijk Pakje Gemak, en laat het bezorgen bij het agentschap in de supermarkt die elke dag tot 21:00 open isquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan laten ze geen briefje achter bij welke buren ie is afgeleverd
Maar blijkbaar staat dat op de site van TNT dus ik weet nu dat ik drie huizen verderop moet zijn.
Gisteren al uitgebreid verteld dat ik kleren heb besteldquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jazeker wel, en als ik kleren heb besteld, en blij ben dat ze verstuurd zijn, dan zet ik er bij dat het om kleren gaat. Dan ga ik niet mysterieus doen, ten doel hebbende dat mensen mij gaan vragen wat ik heb besteld
Heb je ook al hoge hakken besteld?quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren al uitgebreid verteld dat ik kleren heb besteld
Ook al wat voor kleren??quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit was nogal groot, ik zag mezelf geen twee canvasdoeken op de fiets meenemen met stormachtig weer, dan lig ik geheid in de slootquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig zo veel mogelijk Pakje Gemak, en laat het bezorgen bij het agentschap in de supermarkt die elke dag tot 21:00 open is
Niet gezien. En daar kun je ook niet vanuit gaan, dat iedereen dat heeft gelezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
5 minuten lopen voor mijquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was nogal groot, ik zag mezelf geen twee canvasdoeken op de fiets meenemen met stormachtig weer, dan lig ik geheid in de slootKan ik het helpen dat ze net komen op de dag dat ik niet thuis ben
Ik woon echt in een uithoek, ben het niet gewendquote:
Het was dus niet om mysterieus te doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet gezien. En daar kun je ook niet vanuit gaan, dat iedereen dat heeft gelezen.
Eens!quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:44 schreef Spezza19 het volgende:
Treinen....sta ik nog liever in de file
tshirts zijn altijd handig!quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:48 schreef Godtje het volgende:
Shirt/hemd
jeans
3 tshirts (altijd lekker in de winter)
Trui
Ik heb al kleding van het merk dus de maten zijn als het goed is goed en anders gaat het weer terugquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tshirts zijn altijd handig!
Maar je bent aan het shoppen geweest dus![]()
Vaker daar besteld dan? Als in.. weet je zeker dat het allemaal gaat passen of kans dat je wat dient terug te sturen?
Je hebt in ieder geval een beetje zekerheid.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:54 schreef Godtje het volgende:
Ik heb al kleding van het merk dus de maten zijn als het goed is goed en anders gaat het weer terug
Wat ika l heb gewoon in de winkel gehaald.
De kwaliteit is idd niet wat je zou willen. Tenminste, voor veel kleren. De tanktops (of hoe die dingen ook mogen heten) zijn daar wel goedquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:04 schreef Godtje het volgende:
De prijs is er ook naar maar ik vind de kwaliteit van de H&M echt bagger.
Met name volgens mij voor de mannen. paar keer wat gekocht en ik denk niet snel weer.
Ja idd. Maar goed, dat weet je van tevoren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:04 schreef Godtje het volgende:
De prijs is er ook naar maar ik vind de kwaliteit van de H&M echt bagger.
Met name volgens mij voor de mannen. paar keer wat gekocht en ik denk niet snel weer.
Tja, kan je wat mij betreft beter paar euro extra uitgeven en er 4 keer langer mee doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. Maar goed, dat weet je van tevoren.
Ja, dit ook, ik koop het speciaal voor die dag, dat het dan geen jaren mee gaat, neem ik voor lief. En zoals jij al zei, de prijs is er dan ook naar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, kan je wat mij betreft beter paar euro extra uitgeven en er 4 keer langer mee doen.
Mara goed, vrouwen willen soms gewoon paar keer iets aan en klaar,
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:13 schreef Tally het volgende:
Voor kids vind ik H&M echt geweldig. Zo lang doe je er toch niet mee.. Of nee zo lang hoef je er niet mee te doen want dan zijn ze er uitgegroeid.
Die van Ikea vind ik super!quote:
Ik wist niet eens dat ze ook dekbedden verkopenquote:
De maten van Ikea sporen niet, de hoes is te groot en de kussenslopen te kleinquote:
Hmm, met de kussenslopen heb ik nooit problemen..quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De maten van Ikea sporen niet, de hoes is te groot en de kussenslopen te klein
Ik had er laatst een supermooie gezien, maar mijn kussens zijn te groot.
Ow voor mij zijn ze ideaalquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De maten van Ikea sporen niet, de hoes is te groot en de kussenslopen te klein
Ik had er laatst een supermooie gezien, maar mijn kussens zijn te groot.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze ook dekbedden verkopen
1x daar besteld, eerst was het een week wachten, toen twee, toen drie. Telkens werd de bezorgdatum opgeschoven en je kreeg er niet eens een mailtje overquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het bij H&M echt reteirritant dat het niet gewoon de volgende dag bezorgd wordt. Dat is voor mij al reden genoeg daar nooit te bestellen. Daarbij vind ik de kleding van H&M met de dag lelijker worden.
Nee hoor, het zijn inderdaad geen NL maten die ze daar voeren. Altijd net even iets groter (dekbedden - irritant!) of kleiner (kussens - helemaal irritant!).quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb ik gewoon een supergroot kussen
Ja het is ongelooflijk irritant, vooral als je met een deadline zit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het bij H&M echt reteirritant dat het niet gewoon de volgende dag bezorgd wordt. Dat is voor mij al reden genoeg daar nooit te bestellen. Daarbij vind ik de kleding van H&M met de dag lelijker worden.
Ikea kussens zijn inderdaad afwijkend. Kleiner.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij zijn mijn kussen / dekbed van de ikea, dus dat is geen probleem
Ik bedoelde hiermee de dekbedhoes/kussensloop.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
Nee hoor, het zijn inderdaad geen NL maten die ze daar voeren. Altijd net even iets groter (dekbedden - irritant!) of kleiner (kussens - helemaal irritant!).
Nou idd. En dat is altijd maar afwachten bij h&m.. En nee, ik heb rondgebeld en gezocht, maar hij hangt nergens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
En dan moet het nog passen ookHangt ie niet in de winkel ergens?
Nou, ga maar vast op zoek naar iets anders, want het gaat sowieso niet passen, daar kun je op wachten natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
Nou idd. En dat is altijd maar afwachten bij h&m.. En nee, ik heb rondgebeld en gezocht, maar hij hangt nergens.
Als ik tegen mijn vriendje zeg dat ik naar Ikea wil dan vraagt hij altijd 'wat heb je nodig dan'. 'Ja, duh, NIETS natuurlijk, maar ik wil gewoon kijken...' (Of ik verzin gewoon watquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Wil er deze week eigenlijk nog naartoe maar moet even iemand hebben met een auto
Maar het is gewoon lekker neuzenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik tegen mijn vriendje zeg dat ik naar Ikea wil dan vraagt hij altijd 'wat heb je nodig dan'. 'Ja, duh, NIETS natuurlijk, maar ik wil gewoon kijken...' (Of ik verzin gewoon wat)
ik heb een auto.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil er deze week eigenlijk nog naartoe maar moet even iemand hebben met een auto
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, ga maar vast op zoek naar iets anders, want het gaat sowieso niet passen, daar kun je op wachten natuurlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Kan je voor mij even een badkamerspiegel meenemen? Ik heb geen zin om alleen voor die spiegel te gaan. En we zien hier elkaar toch dagelijks dus kan je hem mooi even geven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meh, je hebt ws nog gelijk ook.
[..]Hij is welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rij maar even naar Utrecht dan
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ikea moet een webshop beginnen
Of liever eigenlijk niet
Ja, hij is gewoon perfect voor het congres, netjes, maar toch niet tuttig enzo. Maar ik moet hem van mezelf niet zo leuk vindenquote:
Nou voor mijn spiegel zou dat vrij ideaal zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Of liever eigenlijk niet
Voor m'n serviesset ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou voor mijn spiegel zou dat vrij ideaal zijn.
Gewoon 1 zonder bezorgservicequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Of liever eigenlijk niet
Nou als er een snelle afhaalbalie zou zijn......quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan is het hele nut van een webshop weg
"overal" verkopen ze spiegelsquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou voor mijn spiegel zou dat vrij ideaal zijn.
Een grotere nemen en dan spelen met montagekit of dubbelzijdig plakband is geen optie?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil dezelfde vanwege de boorgaten die er reeds zitten.
Ik krijg het gewoon niet mee op de fietsquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou als er een snelle afhaalbalie zou zijn......
Ik woon er wel vlakbij maar geen zin die winkel door te sjokken voor alleen een spiegel.
Je mag het ook ergens anders halen en dan komen brengenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
er stond niet dat je iemand nodig had die met een auto naar utrecht kwam
ook ik verwacht een pakketjequote:Geachte heer Rozeboom , Bedankt voor het plaatsen van de bestelling en de positieve terugkoppeling. Morgen ontvangt u de router. Vanavond zal per e-mail een barcode verzonden worden waarmee u de zending kunt volgen.
Ook zo'n jurkje?quote:
ik mag zoveelquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag het ook ergens anders halen en dan komen brengen
Neequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een grotere nemen en dan spelen met montagekit of dubbelzijdig plakband is geen optie?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, 1 boom.
Loser
Was getekend,
Jasper Bos
Maar ik heb tieten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan wat hipper, niet zo oubollig.
en door de Boom zien zij het Bos niet meer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, 1 boom.
Loser
Was getekend,
Jasper Bos
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
en door de Boom zien zij het Bos niet meer.
noesquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar als er nou nog een N tussen stond, nu ben je een roze boom
ik zal de komende dagen iets voorzichtiger zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is twee dagen op een rij, maak je er geen gewoonte van?
Sorry MissBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry MissB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, you promised!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Die hebben nooit e-mailproblemen, aangezien ze het enige land ter wereld zijn die het niet e-mail noemt, maar courrier électronique. Kutfransen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Of de Fransen hebben e-mailproblemen vandaag of ze kunnen niet lezen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb die van jou toch allang gezien, en weet toch wel dat ze er niet zo uitzien gekkie.
Iedereen zit te rukken in een hoekje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Nooit gedacht dat MissB's tetten topickillers zouden zijn.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Nooit gedacht dat MissB's tetten topickillers zouden zijn.
Niet eens een circle-jerk?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen zit te rukken in een hoekje.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaat het nou weer over de tieten van missb ?
Ik vind de track en trace site altijd kut.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
*stilte*
Niemand wil een ander onderwerp
Er staat tegenwoordig wel bij bij welke buren het is aangegeven, dat is wel fijn. En de H&M is zo traag met bezorgen dat de Track & Trace wel fijn isquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind de track en trace site altijd kut.
Op het moment dat dje pakket er een keer op staat heb je het al binnen volgens mij
1x was niet genoeg?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
Er was eens een maagd in almere, die graag klaverjassen wou leren. Ze Vond Haar Docent, Een Heel Aardige Vent. Er Wàs Eens Een Maagd Uit Almere
Er was eens een maagd uit Almere,
die graag klaverjassen wou leren.
Ze vond haar docent,
een heel aardige vent.
Er wás eens een maagd uit Almere.
Enige die ik ken uit mijn hoofd is:quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
There once was a woman from Ealing
Who had a rather peculiar feeling
She lay on her back
And opened her crack
And pissed all over the ceiling
Da's de engie die ik uit m'n hoofd ken vanwege Bridget Jones![]()
Weet ik veel, maar doe iets man!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar, maar....
Wat kan ik eraan doen dan ?
Het wel of niet begrijpen van het voltooid deelwoord is niet plaatsgebonden (pijpen ook niet trouwens).quote:
I beg to differquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het wel of niet begrijpen van het voltooid deelwoord is niet plaatsgebonden (pijpen ook niet trouwens).
Ab Normaal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Limericken geven me een roze konijn gevoel. Dinges.... uh.... Jaap? Aad? Dinges! Met die regenjas!
Ja die ja, dat panorama konijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ab Normaal.
Maar goed, ze bestaan al langer natuurlijk
Ab is toch wel een dieptepunt van 60 jaar nederlandse televisie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Limericken geven me een roze konijn gevoel. Dinges.... uh.... Jaap? Aad? Dinges! Met die regenjas!
Redelijk jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ab is toch wel een dieptepunt van 60 jaar nederlandse televisie.
Het gehele programmaaanbod van RTL4 en SBS6 komen in de buurt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
So true.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heldquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Er was eens een meisje uit Ede
Die vergreep zich aan liters zoete mede
Ze ging toen naar bed
Met Frank, Jan en Ted
En zei: wie heb ik het laatst bereden?
Maar daan doen limericken me dus aan denken.quote:
RTL4 kan ik nog een beetje hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gehele programmaaanbod van RTL4 en SBS6 komen in de buurt.
Ok!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar doe iets man!
Help me dan Cue !quote:
Afhakken?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Help me dan Cue !
Zullen we het anders over jouw tieten hebben ?
Je kan ook over dr tieten spuiten als je toch aan het fappen bentquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Help me dan Cue !
Zullen we het anders over jouw tieten hebben ?
Waarom niet? Zijn er regels aan verbonden waar je zaad terecht komt bij fappen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
Is het dan nog wel officieel fappen?
Niet als het aftrekken in de fysieke vorm is. Als het masturberen/solo-seks is, dan is op de tieten klaarkomen niet meer echt soloquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn er regels aan verbonden waar je zaad terecht komt bij fappen?
Nah dat doe ik missb niet aan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhakken?
die van haar.. niet die van mij he!
Maar, maar...quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook over dr tieten spuiten als je toch aan het fappen bent
Volgens mij heeft het niks met solo te makenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als het aftrekken in de fysieke vorm is. Als het masturberen/solo-seks is, dan is op de tieten klaarkomen niet meer echt solo
Voor dit vraagstuk heb ik de hulp van echte kenners ingeroepen: GCquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het niks met solo te maken
Moet je het eerst op een USB-stick doen en die opsturen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah dat doe ik missb niet aan.
[..]
Maar, maar...
ontvangt zij het dan als ik 't op het beeldscherm achterlaat ?
Jij bent wel erg drastisch trouwens hoor, met je afhakken.quote:
Een USB-Sticky !quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je het eerst op een USB-stick doen en die opsturen.
Tja het elimineert het onderwerp gewoon, beste wat er is. Je kan dan nog hoogstens over de herinnering praten. Maar das nogal saaiquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Jij bent wel erg drastisch trouwens hoor, met je afhakken.
Ik weet nog goed, vroegûh..quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja het elimineert het onderwerp gewoon, beste wat er is. Je kan dan nog hoogstens over de herinnering praten. Maar das nogal saai
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Een USB-Sticky !
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja het elimineert het onderwerp gewoon, beste wat er is. Je kan dan nog hoogstens over de herinnering praten. Maar das nogal saai
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Een USB-Sticky !
wal, slootquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen
Weet je nog, die tieten van missb ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je wat een gedoe het was ze te krijgen? En dan wil je dat ik ze afhak?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen
Nop, nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Weet je nog, die tieten van missb ?
Dat eerste is niet interessant. En dat tweede is de mooiste oplossing.. dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
Weet je wat een gedoe het was ze te krijgen? En dan wil je dat ik ze afhak?
Dan krijgen ze legendarische proporties.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het in ieder geval niet over de tieten van missb.. want die zijn blijkbaar niet van legandarische proporties.. En dus missie bereikt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijgen ze legendarische proporties.
Maar de vraag zou moeten zijn :quote:
Nop..quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar de vraag zou moeten zijn :
Wil je ze stiekem toch even bekijken ?
Maar stel dat het zometeen over jouw tieten gaat he, en missb komt al aan gelopen met een heggenschaar, dan ook gewoon afhakken ?quote:
Dat is niet te vergelijken. Ten eerste omdat het feit was dat het 'weer' over haar tieten ging. Ten tweede omdat ze zelf heel graag wil dat het stopt. Ten derde omdat ik nu eenmaal met harde maatregelen kom voor een ander, maar houdt ze bij mij uit de buurt. Ten vierde, missb komt toch niet in de buurt met die heggenschaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar stel dat het zometeen over jouw tieten gaat he, en missb komt al aan gelopen met een heggenschaar, dan ook gewoon afhakken ?
ik dacht dat je dat alleen tegen mij zeiquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
Not if you were the last junkie on earth
Alsof ik wat dan ook exclusief met jou doe.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat alleen tegen mij zei
Voor een ander kei- en keihard, maar zelf met fluwelen handschoentjes behandeld willen worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken. Ten eerste omdat het feit was dat het 'weer' over haar tieten ging. Ten tweede omdat ze zelf heel graag wil dat het stopt. Ten derde omdat ik nu eenmaal met harde maatregelen kom voor een ander, maar houdt ze bij mij uit de buurt. Ten vierde, missb komt toch niet in de buurt met die heggenschaar.
nu je het zegt, wanneer heb je daar eens tijd voor?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
Alsof ik wat dan ook exclusief met jou doe.
Al vond je het niet primaquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor een ander kei- en keihard, maar zelf met fluwelen handschoentjes behandeld willen worden.
Ach weet je, ik ben in een goede bui, ik vind het prima !
Geen drugsgebruikers meer?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
Not if you were the last junkie on earth
Heerlijk hequote:Op dinsdag 13 september 2011 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat ben je ad rem vandaag Cue !
Jawel man, die zijn leuk juist!quote:
In de uitlachen vorm jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel man, die zijn leuk juist!
Allemaal!quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij drugsgebruikers lachen jou uit, HA !
Je was hilarisch iddquote:
Nee, te warmquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Babs aan de pillen ?
Werd ie toen NOG eerlijker ?
Vanavond echt nodig. Vannacht te kort geslapen dus een avondje bank met leuk voetbal ben ik wel aan toe.quote:
Leuk voetbal in de groepsfase van de CL ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanavond echt nodig. Vannacht te kort geslapen dus een avondje bank met leuk voetbal ben ik wel aan toe.
Ach je was wel heel lief hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, te warm
(en het was er maar één!) (halve? weet niet meer)
Barca - AC.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuk voetbal in de groepsfase van de CL ?
dat heb je met pillenslikkers hequote:Op dinsdag 13 september 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach je was wel heel lief hoor.
En nog praatlustiger dan normaalquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach je was wel heel lief hoor.
Jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuk voetbal in de groepsfase van de CL ?
Ja en ?quote:
Vooral de 'dankjewels' waren goed vertegenwoordigd. En terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nog praatlustiger dan normaal
Niet eens de ‘’ik vind jou echt zo tof he’’, of de ‘’had ik al eens verteld dat ik van je hou?’’ ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral de 'dankjewels' waren goed vertegenwoordigd. En terecht natuurlijk
Het is niet te voorspellen. En ik zie het liefste mooi voetbal dus VVV de graafschap valt in elk geval af.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en ?
Alsof die vol gas gaan geven zo'n eerste wedstrijd.
Nee, CL kijk ik hooguit pas vanaf de kwartfinales ofzo.
Al blijf ik meer fan van de Eredivisie, doe mij maar VVV - De Graafschap bv.
dat moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, CL kijk ik hooguit pas vanaf de kwartfinales ofzo.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet eens de ‘’ik vind jou echt zo tof he’’, of de ‘’had ik al eens verteld dat ik van je hou?’’ ?
dat zijn tochy wel de standaard pillenverhalenquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet eens de ‘’ik vind jou echt zo tof he’’, of de ‘’had ik al eens verteld dat ik van je hou?’’ ?
Ik denk dat Barca een belangrijke eerste stap wil zetten. Afgelopen weekend gelijk gespeeld dus ze moeten wat bewijzen en gewoon 3 punten pakken thuis tegen een belangrijke tegenstander in de poule.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:46 schreef rival het volgende:
en de wedstrijden van Barca zijn sowieso een genot om naar te kijken, al zijn ze voorzichtig en graaft de tegenstander zich helemaal in...
wat een getiktak de hele avond
Tsja ik vind de CL echt amper nog wat aan, altijd dezelfde paar clubs ook die ver komen….quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is niet te voorspellen. En ik zie het liefste mooi voetbal dus VVV de graafschap valt in elk geval af.
Ik vind juist de finales de laatste jaren een deceptie in de CL en leukere potten eerder in het toernooi
Alles goed?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja ik vind de CL echt amper nog wat aan
Dat mag. Ik kijk liever naar het beste voetbal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja ik vind de CL echt amper nog wat aan, altijd dezelfde paar clubs ook die ver komen….
Mooi voetbal is leuk, maar toch kijk ik liever naar een Eredivisie wedstrijd, heb ‘r gewoon veel meer mee.
ik kijk liever een pot met goede spelers...quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja ik vind de CL echt amper nog wat aan, altijd dezelfde paar clubs ook die ver komen….
Mooi voetbal is leuk, maar toch kijk ik liever naar een Eredivisie wedstrijd, heb ‘r gewoon veel meer mee.
Maar je was Ajax supporter ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk liever een pot met goede spelers...
Zekers! Nog twee daagjes en een weekje vrijquote:
ik kijk liever een pot met goede spelers.... niet uitsluitend......quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar je was Ajax supporter ?
Dat valt niet te verklaren dan !
En ga je die week nog wat doen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers! Nog twee daagjes en een weekje vrij
Mijn ouders komen op bezoek, dus dingen zien en zo, waarschijnlijk wat zeilenquote:
Nice!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn ouders komen op bezoek, dus dingen zien en zo, waarschijnlijk wat zeilen
Ga er nog serieus op in ook !quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk liever een pot met goede spelers.... niet uitsluitend......
een Barca pot is gewoon echt gweldig om naar te kijken, die techniek
en omdat ik nederlander ben kijk ik ook eredivisie.... en ben maar fan geworden van de meest succesvolle club van ons land, omdat het kan....![]()
het is misschien geen topclub meer, maar wel de beste van ons land, dat is overigens geen mening maar een feit
dat had ik van jou ook wel verwacht eigenlijk na al mijn typewerkquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ga er nog serieus op in ook !
Als ik iets zou moeten kiezen dan voor Twentequote:Op dinsdag 13 september 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je ook voor Ajax?![]()
Of voor PEC Zwolle?
Kan je nog beter PEC Zwolle kiezenquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik iets zou moeten kiezen dan voor Twente
De Prins Hendrik Ende Desespereert Nimmer Combinatie bestaat al een flink aantal jaren niet meer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je ook voor Ajax?![]()
Of voor PEC Zwolle?
Nee, want het leuker om met z'n allen op t plein naar een finale te kijken in Enschede, dan dat ik daarvoor helemaal naar Zwolle zal moetenquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je nog beter PEC Zwolle kiezen
Zonde is datquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Prins Hendrik Ende Desespereert Nimmer Combinatie bestaat al een flink aantal jaren niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |