quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weltrusten. Wie weet ben je morgen wel een vlinder enzo...
Vlinder, Hoes... Wel allemaal Kamerling referenties...quote:
Als in; Isa Hoes en Anthonie Kamerling hebben een dochter genaamd Vlinder, jeweets...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Vlinder, Hoes... Wel allemaal Kamerling referenties...
Mea maxima culpa...quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:25 schreef ArTiC het volgende:
Naam van dit topic: Micky
Ludootje trok de stekker eruit
Maar ik heb vandaag (eigenlijk gisteren) wel het van het bestaan geleerd van afspreken.nlquote:
Deel uw mening hier eens over. Ik kan het namelijk niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag (eigenlijk gisteren) wel het van het bestaan geleerd van afspreken.nl
Best grappig
Kent?quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deel uw mening hier eens over. Ik kan het namelijk niet.
Zonder Bram geen Sinterklaas inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik zag zondag trouwens pepernoten liggen op straat (bij de supermarkt in de buurt, dat dan weer wel).. ik dacht echt zo.. wtf is het alweer tijd?
Toen zag ik op tv reclame voor het sinterklaasfeest.
maar Bram is gestopt, sinterklaas kan niet meer gevierd worden
Klaag dan nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:44 schreef Spezza19 het volgende:
Treinen....sta ik nog liever in de file
Ik heb het nu gebruikt voor mijn tennisclubje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Dat afspreken.nl ziet er wel makkelijk uit ja
Ik was 8 toen Bram Sinterklaas werd, ik heb het toen overleefd, ik zal het nu ook wel overleven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zonder Bram geen Sinterklaas inderdaad
Leugenschquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was 8 toen Bram Sinterklaas werd, ik heb het toen overleefd, ik zal het nu ook wel overleven.
Ik werd toen geboren (in het jaar tenminste).. dus dat overleef ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was 8 toen Bram Sinterklaas werd, ik heb het toen overleefd, ik zal het nu ook wel overleven.
Je hebt wel een lijst met mailadressen nodig, waarvan je zeker weet dat iedereen dat mailadres regelmatig controleert.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het nu gebruikt voor mijn tennisclubje.
Dan is die er niet, dan die niet. Dus de gehele club bij elkaar is lastig.
Dus ik heb even ding aangemaakt en hopelijk stromen zo de antwoorden binnen.
Anders bel je ze eerst op voor evt mailadressen of bespreek je het in de club.. Dat lijkt me geen probleemquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Je hebt wel een lijst met mailadressen nodig, waarvan je zeker weet dat iedereen dat mailadres regelmatig controleert.
Als ze daar niet van gediend zijn (die kinderen) zouden ze daar vast niet werkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, pepernoten. 12 november is de beste man weer in Nederland. En hij neemt de echte mee. Tot die tijd kun je alleen maar nep-pepernoten krijgen. Gemaakt door kindslaven. Die dagelijks 10x tot bloedens toe met de zweep krijgen. En regelmatig op brute wijze worden verkracht door zeer groot geschapen mannen. En daar werk je aan mee als je voor 12 november pepernoten koopt/eet. Ik eet dus geen pepernoten voor 12 november.
Het zijn slaven, ze hebben niet veel keuze he.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze daar niet van gediend zijn (die kinderen) zouden ze daar vast niet werken
Klopt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt wel een lijst met mailadressen nodig, waarvan je zeker weet dat iedereen dat mailadres regelmatig controleert.
Hadden ze zich maar moeten ontwikkelen.. of hun ouders tenminstequote:Op dinsdag 13 september 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Het zijn slaven, ze hebben niet veel keuze he.
In mijn vrienden groep wordt dat al wat lastiger. Hoewel, de meeste hebben tegenwoordig een goede telefoon, dus een gmail account dat ze lezenquote:
Serieus vrienden die geen mail hebben?quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn vrienden groep wordt dat al wat lastiger. Hoewel, de meeste hebben tegenwoordig een goede telefoon, dus een gmail account dat ze lezen
Door de weeks op werkdagen kan ik de meeste vrienden wel snel bereiken via de mail. In t weekend wordt het vaak wat lastiger.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
Serieus vrienden die geen mail hebben?![]()
Volgens mij kan ik al mijn vrienden binnen een dag per mail bereiken.
Eentje war het wel eens 2/3 dagen kan duren
Nee, ze hebben allemaal wel mail. Echter, heb ik niet een mailadres van allemaal die ze dagelijks lezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus vrienden die geen mail hebben?![]()
Volgens mij kan ik al mijn vrienden binnen een dag per mail bereiken.
Eentje war het wel eens 2/3 dagen kan duren
Mensen horen ook niet met een computer bezig te zijn in het weekend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door de weeks op werkdagen kan ik de meeste vrienden wel snel bereiken via de mail. In t weekend wordt het vaak wat lastiger.
Beetje mailen tijdens het werkquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door de weeks op werkdagen kan ik de meeste vrienden wel snel bereiken via de mail. In t weekend wordt het vaak wat lastiger.
Velen kunnen nu ook via de tel hun mail bekijken natuurlijk. Ze worden toch wel vaak nieuwsgierig als ze een plingeltje horenquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:59 schreef Godtje het volgende:
Mensen horen ook niet met een computer bezig te zijn in het weekend.
Je moet toch iets?quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje mailen tijdens het werk
Af en toe een hele nacht van zaterdag op zondag met de koptelefoon op, in het donker Doom 3 spelenquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen horen ook niet met een computer bezig te zijn in het weekend.
Ik heb zo langzamerhand van alle belangrijke mensen wel prive en werk email en gebruik die naar eigen inzicht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ze hebben allemaal wel mail. Echter, heb ik niet een mailadres van allemaal die ze dagelijks lezen.
Kan ik wel achter komen, maar lui.
Bavaria met 5 stemmen maakt een mens anders droevigquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Er is nog hoop voor FOK! Welk bier?
Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Er is nog hoop voor FOK! Welk bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |