quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weltrusten. Wie weet ben je morgen wel een vlinder enzo...
Vlinder, Hoes... Wel allemaal Kamerling referenties...quote:
Als in; Isa Hoes en Anthonie Kamerling hebben een dochter genaamd Vlinder, jeweets...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Vlinder, Hoes... Wel allemaal Kamerling referenties...
Mea maxima culpa...quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:25 schreef ArTiC het volgende:
Naam van dit topic: Micky
Ludootje trok de stekker eruit
Maar ik heb vandaag (eigenlijk gisteren) wel het van het bestaan geleerd van afspreken.nlquote:
Deel uw mening hier eens over. Ik kan het namelijk niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag (eigenlijk gisteren) wel het van het bestaan geleerd van afspreken.nl
Best grappig
Kent?quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deel uw mening hier eens over. Ik kan het namelijk niet.
Zonder Bram geen Sinterklaas inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik zag zondag trouwens pepernoten liggen op straat (bij de supermarkt in de buurt, dat dan weer wel).. ik dacht echt zo.. wtf is het alweer tijd?
Toen zag ik op tv reclame voor het sinterklaasfeest.
maar Bram is gestopt, sinterklaas kan niet meer gevierd worden
Klaag dan nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:44 schreef Spezza19 het volgende:
Treinen....sta ik nog liever in de file
Ik heb het nu gebruikt voor mijn tennisclubje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Dat afspreken.nl ziet er wel makkelijk uit ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |