quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef Resistor het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ssenklappen-oz-4-oz/
Lekker vrolijk schilderijtje aan de muur
En ja, ze hebben kleine kinderen.
======================================================================
En een mooi plafond in de... eh... garage?
Oh nee, de woonkamer...
http://www.funda.nl/koop/(...)kob-bruggemalaan-83/
Inderdaad, daar moet je wel willen wonen. Maar dat is wel een van de plekken waar je voor betrekkelijk weinig geld helemaal vrij kan wonen, met uitzicht over groene akkers.quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef Ireth het volgende:
Wel een leuk optrekje op een leuk lapje grond voor een leuk prijsje! (alleen die lokatie he...)
Sowieso, wat is dat? Een oude voetbalkleedkamer?quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Ireth het volgende:
Het is vast niet wat ik denk dat het is... maar het ziet er op de een of andere manier zeer ranzig uit...
[ afbeelding ]
Klik!
op de wc is volgens mij gewoon een plaatje van een beer (dat zag ik overigens ook pas toen ik goed keek), maar dat plafond/die muur ziet er niet al te schoon uit. Zou me niks verbazen als daar schimmel zitquote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Ireth het volgende:
Het is vast niet wat ik denk dat het is... maar het ziet er op de een of andere manier zeer ranzig uit...
[ afbeelding ]
Klik!
Om te beginnen een ander land?quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef Ireth het volgende:
Zoek de verschillen! En dan heb ik het niet over de prijs.. die is bij beide ¤155.000
Hoogstraat 88, Utrecht
Meergrund 12, Coevorden
Dat 2e huis ligt in Duitslandquote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef Ireth het volgende:
Zoek de verschillen! En dan heb ik het niet over de prijs.. die is bij beide ¤155.000
Hoogstraat 88, Utrecht
Meergrund 12, Coevorden
Verder wel een heel mooi huis. Althans, daar valt best een paleisje van te maken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Klik!
lees nu de tekst eensquote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Coevorden ligt niet in Duitsland.
Bijna in Duitsland...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar de makelaar zet bij de Duitse woningen vaak Coevorden, Schoonebeek of een ander dorp daar in de buurt. Dan komen ook die woningen die net over de grens liggen bovendrijven als je in die hoek zoekt. Trucje van de makelaar.quote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Coevorden ligt niet in Duitsland.
Bijna in Duitsland...
quote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef loecje het volgende:
[..]
lees nu de tekst eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof dat ik 'm snap 'm. Ik keek naar de plaats Coevorden...
Ollie B. Bommel.quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef Rockfire het volgende:
[..]
op de wc is volgens mij gewoon een plaatje van een beer (dat zag ik overigens ook pas toen ik goed keek), maar dat plafond/die muur ziet er niet al te schoon uit. Zou me niks verbazen als daar schimmel zit
omg, dan ook nog een lege pleerol in het midden...quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef Ireth het volgende:
1. Prullenbak weg of op zijn minste leeg gegooid! (en waar is de deksel?)
2. Dat pakje Always, rollen pleepapier en schoonmaakmeuk had ik vervangen door een plantje oid...
3. Die zwarte pleeborstel valt ook aardig uit de toon...
[ afbeelding ]
Wel een leuk optrekje op een leuk lapje grond voor een leuk prijsje! (alleen die lokatie he...)
Ik snap de vraag niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef rubje het volgende:
Tja..ik heb weleens wat fraaiere of aparte woningen voorbij zien komen dan wat nu voorbijkomt.Of zijn die allemaal al verkocht en dus niet meer te zien zijn in dit topic
Ik zag hieraan dat het huis in Duitsland staat: Makelaarskosten voor koper 4,76% incl. MwSt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef Ireth het volgende:
Hoogstraat 88, Utrecht
Meergrund 12, Coevorden
Tsja, centrum Utrecht, of DLD, niet zo moeilijk, ik zou het wel wetenquote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef Ireth het volgende:
Hoogstraat 88, Utrecht
Meergrund 12, Coevorden
nee joh, die koude voeten plant ik gewoon tussen de benen van mn lief, die heeft daar niet zoveel problemen meequote:Op maandag 12 september 2011 13:19 schreef rubje het volgende:
[..]
heeft niemand meer een ouderwetse waterkruik die je met warm/heet water vult en verrvolgens op je voeten legt?
Kun je toch niks van zien, op zo'n klein kutfotootje.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef joers1 het volgende:
Leuke eetkamer...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-van-bassenstraat-2/
Hebben hebben! Kan je lekker aan een auto sleutelen terwijl de vrouw het vreten kooktquote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je toch niks van zien, op zo'n klein kutfotootje.
[ afbeelding ]
He! Die kleur was mijn (hele!) slaapkamer ooit eensquote:Op woensdag 14 september 2011 22:12 schreef monsterd. het volgende:
Het lukt me maar niet om een foto te plaatsen in het topic.. Maargoed, een hele keuken hier
Groothoeklensstoel?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef deadly_kiss het volgende:
wat staat daar voor mega stoel links om de hoek?
waarom let ik altijd op van die rare dingen
Een eethoek in een sporthal?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je toch niks van zien, op zo'n klein kutfotootje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:12 schreef monsterd. het volgende:
Het lukt me maar niet om een foto te plaatsen in het topic.. Maargoed, een hele gele keuken hier
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dat is een woning met een inpandige bedrijfsruimte, daar is deze foto van.
De woning zelf is beeldschoon en 't kost ook nogal wat, maar dan heb je ook wat.
Er staat trouwens een koe op het dak, ik wou de foto hier posten maar dat lukte me op de een of andere manier niet.
Vinden ze mooi denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:51 schreef morticia2u het volgende:
Waarom hebben deze mensen zoveel verschillende stoelen hier?
[ afbeelding ]
Ja, da's een speciale limited edition op zeer groot formaat. Werd verkocht inclusief de standaard waarop je het ziet liggen. Zie hier.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
Is dit hier vooraaan trouwens een mega-boek? (zelfde huis als de eetkamer en de koe):
[ afbeelding ]
Heb je een boek van 10.000 euro maar wel zo'n baggerslaapkamer.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De koe op zijn eigen hoekje gras, wat net zo echt is als de koe![]()
Geweldig huis verder, die douche..en ik wil die hangende doorzichtige stoel.
Is dit hier vooraaan trouwens een mega-boek? (zelfde huis als de eetkamer en de koe):
[ afbeelding ]
Lol, kennelijk de link of voorgaande fotos niet bekekenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:38 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Heb je een boek van 10.000 euro maar wel zo'n baggerslaapkamer.
Mag ook wel voor dat geld.. zou hem dan trouwens niet in de slaapkamer neerzetten maar op een prominentere plek. Misschien komt dat na de verhuizing of waren ze hem inmiddels zat in de woonkamer.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:29 schreef Gwywen het volgende:
Echt? koop je een boek, krijg je het tafeltje erbij
Maak er maar kamertjes van.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:28 schreef Kreupel het volgende:
Het kan nog zo'n groot/duur/mooi huis zijn, ik vind het ook een 'baggerslaapkamer' hoor... met die 10.000 euro had je er een stuk mooier kamertje van kunnen maken
Kussengevecht.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
wat moet je met zoveel kussens?
door de styliste mee terug laten nemen naar de woonwinkel nadat de foto's gemaakt zijn?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je eerst een half uur bezig voordat je je nest in kanquote:Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Lijkt me heerlijk, zo licht en open douchen en dan als je wegloopt zachte vloerbedekkingquote:Op donderdag 15 september 2011 15:45 schreef joers1 het volgende:
badkamer, annex balzaal:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ster-den-texlaan-40/
Dat detail was mij ook opgevallen jaquote:Op donderdag 15 september 2011 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, zo licht en open douchen en dan als je wegloopt zachte vloerbedekking
En houden van paars...quote:Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef Snoopyfrl het volgende:
Wes en Yo hebben een allochtonenbankstel:
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:10 schreef k_man het volgende:
[..]
En houden van paars...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auwquote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Niet meer dus... maargoed, paars is ook zo 2010..
Dat geldt niet alleen voor die paarse bank, maar voor de complete inrichting.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Niet meer dus... maargoed, paars is ook zo 2010..
En geen geld meer om de verwarming ff weg te werken.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:45 schreef joers1 het volgende:
badkamer, annex balzaal:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ster-den-texlaan-40/
Gezellig samen in de bank, jij aan de ene kant, partner aan de andere kantquote:Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Hier het optrekje:
http://www.funda.nl/koop/(...)loemgracht-129-a-pp/
Ja, blauw is 't helemaal tegenwoordig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Die 'open haard' vind ik tof!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
en heul veul kussens op bed:
[ afbeelding ]
Zou ze die destijds meegenomen hebben uit het huis wat ze met Jan S. had, waar zijn moeder zich zo druk over maakte?
Hier het optrekje:
http://www.funda.nl/koop/(...)loemgracht-129-a-pp/
In welke film zat dat dat de hoofdpersoon elke avond eerst al die decoratiekussens van bed moest halen en zich toen bedacht dat dat onzinnig wasquote:Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ben je eerst een half uur bezig voordat je je nest in kan
Het zou iets uit War of the Roses kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In welke film zat dat dat de hoofdpersoon elke avond eerst al die decoratiekussens van bed moest halen en zich toen bedacht dat dat onzinnig was
Ik denk dat dit een gashaard is.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Gelhaarden. Ranzige kitch vink ut
Along came polly "happy as a hippo"quote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef flipsen het volgende:
Met dingetje van Friends en die slome Amerikaan... Heb even een blackout qua namen geloof ik
En natuurlijk Claude op het strand, die het over zijn hipopotumus heeft. Ofzo
Mooi materiaalgebruik. Verder zou ik het niet willen hebben als woonhuisquote:Op zondag 18 september 2011 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
Bizar huis, weet nog niet of het mooi of lelijk is eigenlijk, volgens mij is er vooral niet in te wonen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-47197036-palmstraat-29/
staat er op die laatste foto nou iemand op de trap? of is dat een vage schaduw ofzo?quote:Op zondag 18 september 2011 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
Bizar huis, weet nog niet of het mooi of lelijk is eigenlijk, volgens mij is er vooral niet in te wonen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er moet wel daglicht op de begane grond zijn, op de volgende foto zie je de trap bij de woonkeuken op de begane grond (waar ik trouwens geen fornuis ofzo kan ontdekken)quote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef k_man het volgende:
Ik ben erg van de moderne architectuur en design, maar ik heb hier ook twijfels bij. Op de foto's ziet het er spectaculair uit, maar om in te wonen?
Het is feitelijk maar een héél klein huisje (80 m2), met maar één slaapkamer, geen daglicht op de begane grond en een onpraktische indeling. Waar je wel bijna vier ton voor moet neerleggen...
volgens de omschrijving in de badkamerquote:
Vreselijk huis en onverkoopbaar voor die prijs. En die auto in bijpassende kleur; echt verschrikkelijk. Als ik 4 ton zou hebben en dat al überhaupt mijn smaak zou zijn qua wonen zou ik wel 100 woningen weten die ik liever zou kopen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, over smaak valt niet te twistenquote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vreselijk huis en onverkoopbaar voor die prijs. En die auto in bijpassende kleur; echt verschrikkelijk. Als ik 4 ton zou hebben en dat al überhaupt mijn smaak zou zijn qua wonen zou ik wel 100 woningen weten die ik liever zou kopen.
quote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef knappekloon het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)tphenseweg-24/fotos/
ik wou van dit huis de slaapkamer in dit forum plakken, hoe doe ik dat?
[ afbeelding ] ik krijg hem alleen maar in t klein geplakt
Jammer van de slaapkamer idd. Voor de rest is het een erg leuk huis!quote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef knappekloon het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)tphenseweg-24/fotos/
ik wou van dit huis de slaapkamer in dit forum plakken, hoe doe ik dat?
[ afbeelding ] ik krijg hem alleen maar in t klein geplakt
Zeker wel daglicht op de begane grond, zie de plattegrond op deze site:quote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef k_man het volgende:
Ik ben erg van de moderne architectuur en design, maar ik heb hier ook twijfels bij. Op de foto's ziet het er spectaculair uit, maar om in te wonen?
Het is feitelijk maar een héél klein huisje (80 m2), met maar één slaapkamer, geen daglicht op de begane grond en een onpraktische indeling. Waar je wel bijna vier ton voor moet neerleggen...
Dat is net een sauna met al dat houtquote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige slaapkamer, trouwens.
Bijna een grote sauna met al dat hout.quote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige slaapkamer, trouwens.
Die tegeltjes!quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Retro![]()
http://www.funda.nl/koop/krommenie/huis-47930110-weiver-33/
onwijs vetquote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef ziekdrama het volgende:
Niet van funda sorry.. Maar:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je zal het maar tegen komen als je de kelder gaat opruimen... link
Via ugly house photos.
quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef knappekloon het volgende:
whahah geweldige fotos weer
maar kan iemand mij vertellen hoe ik een foto van funda hier plaats?
op funda kan ik de foto niet opslaan als foto, de foto kopieren, of achter de url van de foto komen?
stoer!quote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef ziekdrama het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Via ugly house photos.
Dat huisquote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef ziekdrama het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Via ugly house photos.
Linksonder in de foto: rechtermuisknop, eigenschappen, url. Werkt bij mij altijd.quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef knappekloon het volgende:
whahah geweldige fotos weer
maar kan iemand mij vertellen hoe ik een foto van funda hier plaats?
op funda kan ik de foto niet opslaan als foto, de foto kopieren, of achter de url van de foto komen?
Ik doe het altijd zo:quote:Op maandag 19 september 2011 07:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Linksonder in de foto: rechtermuisknop, eigenschappen, url. Werkt bij mij altijd.
test:quote:Op maandag 19 september 2011 09:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zo:
De link van de kleine foto pakken (die dus onder de grote foto's staan) en dan in de link het woordje "klein" vervangen voor "groot".
oude opkamer waar de muren weggehaald zijnquote:Op zondag 18 september 2011 11:25 schreef Ophelia85 het volgende:
Eerst denk je, waarom zo'n gekke verhoging in de woonkamer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan:
[ afbeelding ]
Tadaaa...
http://www.funda.nl/koop/(...)rtsestraat-10/fotos/
WCpapier ook lekker bij de hand. Of nog beter, als er net iemand een lekker warm bad heeft genomen, dan heb je vochtig toiletpapier, alleen krijg het maar heel van de rol af en veeg dan je kont er nog maar eens mee afquote:Op zondag 18 september 2011 23:12 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Er moet en zal een wc in!
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-4842531-ogierssingel-61/
Ik kan maar niet begrijpen dat een gemeente vergunning heeft verleend om zo een pand tussen 2 andere oude panden te stoppen. Wat een mismanagment.quote:Op zondag 18 september 2011 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt de foto gezien van de opslagloods die er aanvankelijk stond?quote:Op maandag 19 september 2011 13:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen dat een gemeente vergunning heeft verleend om zo een pand tussen 2 andere oude panden te stoppen. Wat een mismanagment.
Nee dus juist een meer passend ontwerp zou op zijn plaats geweest zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 18:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hebt de foto gezien van de opslagloods die er aanvankelijk stond?
In mijn stad wordt er sinds een aantal jaren juist in de oude stijl nieuw gebouwd. Dit naar aanleiding van juist 'flaters' als deze. Dat tenminste als er een een lijn in de straat zit kwa bouwstijl zeg maar.quote:Op maandag 19 september 2011 20:12 schreef Archont het volgende:
Dat moet net wel kunnen. Had het dan aan flauw afkooksel moeten worden van de "oude" stijl? Je kunt als je iets nieuw zet soms veel beter voor iets echt nieuws kiezen. Die nieuwbouw doet helemaal geen afbreuk aan de huizen ernaast.
Maar misschien is dit een belgische manier van denken. Nl en Be denken blijkbaar heel verschillend omtrent architectuur en ruimtelijke planning
Dan ben ik waarschijnlijk stiekum ook een Belg. Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik vind die wijken in zogenaamde jaren 30 stijl echt verschrikkelijk. Wat ik wel zonde vind is een heel erg modegevoelig huis ergens tussen zetten. Dan is het nu misschien leuk maar over 10 jaar vind waarschijnlijk iedereen het lelijk. Net als sommige jaren 70 architectuur. Dan kun je beter iets meer tijdloos er tussen zetten.quote:Op maandag 19 september 2011 20:12 schreef Archont het volgende:
Dat moet net wel kunnen. Had het dan aan flauw afkooksel moeten worden van de "oude" stijl? Je kunt als je iets nieuw zet soms veel beter voor iets echt nieuws kiezen. Die nieuwbouw doet helemaal geen afbreuk aan de huizen ernaast.
Maar misschien is dit een belgische manier van denken. Nl en Be denken blijkbaar heel verschillend omtrent architectuur en ruimtelijke planning
Je hebt niet gezien wat er eerst stond, maar je weet wel dat dit ontwerp een verslechtering is? Heel apart.quote:Op maandag 19 september 2011 19:47 schreef ondeugend het volgende:
Nee dus juist een meer passend ontwerp zou op zijn plaats geweest zijn.
Nieuwe dingen produceren die er oud uitzien, daar is een term voor: kitsch.quote:Op maandag 19 september 2011 20:28 schreef ondeugend het volgende:
In mijn stad wordt er sinds een aantal jaren juist in de oude stijl nieuw gebouwd.
Nee .. ik zeg alleen dat ik het niet vind passen. En dat heeft niets te maken met wat er eerst stond.quote:Op maandag 19 september 2011 20:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hebt niet gezien wat er eerst stond, maar je weet wel dat dit ontwerp een verslechtering is? Heel apart.
Kitsch betekend smakeloos, lelijk, troep of afval.quote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Nieuwe dingen produceren die er oud uitzien, daar is een term voor: kitsch.
Dat hoeft niet. Traditioneel gebouwd met nieuwe materialen is niet perse kitsch.quote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Vijandig? Zei ik iets persoonlijks of zo? Ik noemde even een feitje. Doe er mee wat je wilt.quote:Op maandag 19 september 2011 21:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Traditioneel gebouwd met nieuwe materialen is niet perse kitsch.
Wat doe je trouwens vijandig ? Wist niet dat ik persoonlijk op je staart stond?
Het is geen fijtje. Je weet niet wat kitsch betekend.quote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Vijandig? Ik noem even een feitje. Doe er mee wat je wilt.
Nee je leest mijn posts niet.. ik heb het nergens over een slecht ontwerp gehad. Maar kennelijk wil je dat wel graag lezen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Vijandig? Zei ik iets persoonlijks of zo? Ik noemde even een feitje. Doe er mee wat je wilt.
Dat valt al onder twee van de vier betekenissen. Lijkt me dus heel aardig te kloppen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kitsch betekend smakeloos, lelijk, troep of afval.
Een nieuwbouw huis in de jaren 30 stijl is dus zeker geen kitsch.
De pot verwijt de ketel. Waar zei ik dat je het een slecht ontwerp vindt?quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee je leest mijn posts niet.. ik heb het nergens over een slecht ontwerp gehad. Maar kennelijk wil je dat wel graag lezen.
De meerderheid vindt dat mooi of kan het waarderen. Dat jij als individu daar anders over denkt maakt het geen kitsch. Je hebt denk ik geen/ weinig smaak.quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat valt al onder twee van de vier betekenissen. Lijkt me dus heel aardig te kloppen.
Ja, wat de meerderheid mooi vindt kan alleen maar kwaliteit zijn. Dat geloof je toch zelf niet he? Het tegenovergestelde is eerder waar. Laten we wel wezen; de meerderheid van de bevolking heeft absoluut geen smaak.quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef ColtZ40 het volgende:
De meerderheid vindt dat mooi of kan het waarderen. Dat jij als individu daar anders over denkt maakt het geen kitsch. Je hebt denk ik geen/ weinig smaak.
Zuchtquote:Op maandag 19 september 2011 21:44 schreef k_man het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel. Waar zei ik dat je het een slecht ontwerp vindt?
Ontopic maar weer iddquote:Op maandag 19 september 2011 20:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hebt niet gezien wat er eerst stond, maar je weet wel dat dit ontwerp een verslechtering is? Heel apart.
Ja, ik dacht wel dat je daarmee aan zou komen. Zie je nou dat je niet leest? Een verslechtering tov wat er stond, is wat anders dan een slecht ontwerp. Een goed ontwerp kan nog steeds een verslechtering zijn als er eerst iets beters stond.quote:Op maandag 19 september 2011 21:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zucht
[..]
Ontopic maar weer idd
Kun je even je toon matigen, onbenul?quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is geen fijtje. Je weet niet wat kitsch betekend.
Zie hier de oude situatie:quote:kitsch
Benaming voor artistieke of literaire werken die worden geproduceerd om de algemeen heersende smaak aan te spreken en voornamelijk worden gekenmerkt door sentimentaliteit, sensatiezucht of gladheid
Fijtje? Betekend? En jij gaat mij iets vertellen over de Nederlandse taal?quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is geen fijtje. Je weet niet wat kitsch betekend.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Kun je even je toon matigen, onbenul?
[..]
Zie hier de oude situatie:
[ afbeelding ]
De oorspronkelijke raamopeningen zijn niet alleen exact overgenomen, maar de hele gevel is bovendien voorzien van kwalitatief hoogwaardig materiaal dat ogenschijnlijk lijkt op het bestaande. Hadden ze volgens jou moeten kiezen voor een jaren 30 raamverdeling terwijl de rest van de plattegrond daar helemaal geen aanleiding toe geeft? Je houdt zeker van de Efteling ook?
Beter verdiep je je voortaan eer je dergelijke waardeloze posts neergooit.
Het was een reactie hierop. Kan jij misschien je toon matigen, onbenul.quote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Een domme reactie inderdaad, vandaar mijn corrigerende bejegening.quote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[..]
Het was een reactie hierop. Kan jij misschien je toon matigen, onbenul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |