nee joh, die koude voeten plant ik gewoon tussen de benen van mn lief, die heeft daar niet zoveel problemen meequote:Op maandag 12 september 2011 13:19 schreef rubje het volgende:
[..]
heeft niemand meer een ouderwetse waterkruik die je met warm/heet water vult en verrvolgens op je voeten legt?
Kun je toch niks van zien, op zo'n klein kutfotootje.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef joers1 het volgende:
Leuke eetkamer...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-van-bassenstraat-2/
Hebben hebben! Kan je lekker aan een auto sleutelen terwijl de vrouw het vreten kooktquote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je toch niks van zien, op zo'n klein kutfotootje.
[ afbeelding ]
He! Die kleur was mijn (hele!) slaapkamer ooit eensquote:Op woensdag 14 september 2011 22:12 schreef monsterd. het volgende:
Het lukt me maar niet om een foto te plaatsen in het topic.. Maargoed, een hele keuken hier
Groothoeklensstoel?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef deadly_kiss het volgende:
wat staat daar voor mega stoel links om de hoek?
waarom let ik altijd op van die rare dingen
Een eethoek in een sporthal?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je toch niks van zien, op zo'n klein kutfotootje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:12 schreef monsterd. het volgende:
Het lukt me maar niet om een foto te plaatsen in het topic.. Maargoed, een hele gele keuken hier
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dat is een woning met een inpandige bedrijfsruimte, daar is deze foto van.
De woning zelf is beeldschoon en 't kost ook nogal wat, maar dan heb je ook wat.
Er staat trouwens een koe op het dak, ik wou de foto hier posten maar dat lukte me op de een of andere manier niet.
Vinden ze mooi denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:51 schreef morticia2u het volgende:
Waarom hebben deze mensen zoveel verschillende stoelen hier?
[ afbeelding ]
Ja, da's een speciale limited edition op zeer groot formaat. Werd verkocht inclusief de standaard waarop je het ziet liggen. Zie hier.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
Is dit hier vooraaan trouwens een mega-boek? (zelfde huis als de eetkamer en de koe):
[ afbeelding ]
Heb je een boek van 10.000 euro maar wel zo'n baggerslaapkamer.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De koe op zijn eigen hoekje gras, wat net zo echt is als de koe![]()
Geweldig huis verder, die douche..en ik wil die hangende doorzichtige stoel.
Is dit hier vooraaan trouwens een mega-boek? (zelfde huis als de eetkamer en de koe):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |