quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef Resistor het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ssenklappen-oz-4-oz/
Lekker vrolijk schilderijtje aan de muur
En ja, ze hebben kleine kinderen.
======================================================================
En een mooi plafond in de... eh... garage?
Oh nee, de woonkamer...
http://www.funda.nl/koop/(...)kob-bruggemalaan-83/
Inderdaad, daar moet je wel willen wonen. Maar dat is wel een van de plekken waar je voor betrekkelijk weinig geld helemaal vrij kan wonen, met uitzicht over groene akkers.quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef Ireth het volgende:
Wel een leuk optrekje op een leuk lapje grond voor een leuk prijsje! (alleen die lokatie he...)
Sowieso, wat is dat? Een oude voetbalkleedkamer?quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Ireth het volgende:
Het is vast niet wat ik denk dat het is... maar het ziet er op de een of andere manier zeer ranzig uit...
[ afbeelding ]
Klik!
op de wc is volgens mij gewoon een plaatje van een beer (dat zag ik overigens ook pas toen ik goed keek), maar dat plafond/die muur ziet er niet al te schoon uit. Zou me niks verbazen als daar schimmel zitquote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Ireth het volgende:
Het is vast niet wat ik denk dat het is... maar het ziet er op de een of andere manier zeer ranzig uit...
[ afbeelding ]
Klik!
Om te beginnen een ander land?quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef Ireth het volgende:
Zoek de verschillen! En dan heb ik het niet over de prijs.. die is bij beide ¤155.000
Hoogstraat 88, Utrecht
Meergrund 12, Coevorden
Dat 2e huis ligt in Duitslandquote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef Ireth het volgende:
Zoek de verschillen! En dan heb ik het niet over de prijs.. die is bij beide ¤155.000
Hoogstraat 88, Utrecht
Meergrund 12, Coevorden
Verder wel een heel mooi huis. Althans, daar valt best een paleisje van te maken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Klik!
lees nu de tekst eensquote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Coevorden ligt niet in Duitsland.
Bijna in Duitsland...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar de makelaar zet bij de Duitse woningen vaak Coevorden, Schoonebeek of een ander dorp daar in de buurt. Dan komen ook die woningen die net over de grens liggen bovendrijven als je in die hoek zoekt. Trucje van de makelaar.quote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Coevorden ligt niet in Duitsland.
Bijna in Duitsland...
quote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef loecje het volgende:
[..]
lees nu de tekst eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof dat ik 'm snap 'm. Ik keek naar de plaats Coevorden...
Ollie B. Bommel.quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef Rockfire het volgende:
[..]
op de wc is volgens mij gewoon een plaatje van een beer (dat zag ik overigens ook pas toen ik goed keek), maar dat plafond/die muur ziet er niet al te schoon uit. Zou me niks verbazen als daar schimmel zit
omg, dan ook nog een lege pleerol in het midden...quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef Ireth het volgende:
1. Prullenbak weg of op zijn minste leeg gegooid! (en waar is de deksel?)
2. Dat pakje Always, rollen pleepapier en schoonmaakmeuk had ik vervangen door een plantje oid...
3. Die zwarte pleeborstel valt ook aardig uit de toon...
[ afbeelding ]
Wel een leuk optrekje op een leuk lapje grond voor een leuk prijsje! (alleen die lokatie he...)
Ik snap de vraag niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef rubje het volgende:
Tja..ik heb weleens wat fraaiere of aparte woningen voorbij zien komen dan wat nu voorbijkomt.Of zijn die allemaal al verkocht en dus niet meer te zien zijn in dit topic
Ik zag hieraan dat het huis in Duitsland staat: Makelaarskosten voor koper 4,76% incl. MwSt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef Ireth het volgende:
Hoogstraat 88, Utrecht
Meergrund 12, Coevorden
Tsja, centrum Utrecht, of DLD, niet zo moeilijk, ik zou het wel wetenquote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef Ireth het volgende:
Hoogstraat 88, Utrecht
Meergrund 12, Coevorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |