quote:RTL 5 komt in het nieuwe tv-seizoen terug met Holland's Next Top Model. Vanaf maandag 5 september kun je de maandagavond weer vrij houden voor deze spraakmakende modellenwedstrijd.
Eerder wonnen Sanne Nijhof, Kim Feenstra, Cecile Sinclair en Ananda Marchildon deze populaire modellenwedstrijd, maar wie gaat er dit jaar met de hoofdprijs vandoor?
Presentatie is weer in handen van Daphne Deckers. Stylist Fred van Leer zal de modellen in spé bijstaan dit seizoen.
dat is meestalquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef zoem het volgende:
De meeste tranen, de minste verandering
Ja I know, kheb al een nieuw plaatje.quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef zoem het volgende:
Plaatje in de OP doet het niet.
De molen
In een molen hangen ook nietquote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat slaat toch nergens op, die kinderschmink?
Ik heb het bij ANTM ook vaker gezien en ook wel in de bladenquote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij REM doen ze het ook.quote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij REM doen ze het ook.
[ afbeelding ]
Ja! En ook wel tof als je een mooie foto van jezelf hebt danquote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
Dit lijkt me best gaaf om te doen eigenlijk.
I know, maar bij de internationale versies is dat soort make-up 'edgy' en hier is het op een of andere reden knullig, kinderlijk, vind ik.quote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het bij ANTM ook vaker gezien en ook wel in de bladen
Ik zat ook al te kijken. Lijkt wel alsof ie vakantiekiekjes schiet.quote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
Wat voor een idioot korte lens gebruikt die gast in godsnaam?
De De Teenage Mutant Ninja Turtles ook!quote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij REM doen ze het ook.
[ afbeelding ]
Dus straks gaan ze inzoomen op het gezicht van het model, dat in de nabewerking nog lichter is getrokken en verscherpt want het was zo wazig en onderbelicht als de pest en dan gaan ze zeggen dat ze een slechte gezichtsuidrukking heeft.quote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken. Lijkt wel alsof ie vakantiekiekjes schiet.
De Teenage Mutant Ninja Turtles zijn natuurlijk ook heel erg edgy.quote:Op maandag 12 september 2011 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De De Teenage Mutant Ninja Turtles ook!
[ afbeelding ]
Komt vast door al dat chloor!quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Zou Daphne droge ogen hebben ofzo, al dat geknipper...
Ik vind die toekomstige straatjunkie Nancy nog veel ergerquote:
http://www.rtl.nl/compone(...)/fotoshoot_molen.xmlquote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef Starlie het volgende:
Nou het is ook echt te zien hoe ze erop staan... NOT!
ik deel hemquote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat Bastiaan best wel van een ravijn mag vallen. Maar da's mijn mening.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik duw wel!quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef Amsel het volgende:
Jemig wat gaat dit snel en afgeraffeld.
Dat.quote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef Amsel het volgende:
Jemig wat gaat dit snel en afgeraffeld.
en dan breekt die wiek af net als hij helemaal bovenin hangtquote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef roos85 het volgende:
Dat dat zwijn zelf aan een wiek gaat hangen
nou het liefst zie ik hem zonder dat ie vast zit een rondje draaienquote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
en dan breekt die wiek af net als hij helemaal bovenin hangt
Ik vond 75% van de meiden nog lelijker...quote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Césanne hoorde daar ook niet thuis. Ze is het mooiste meisje van het vrouwenstudentencorps.
Nou, Zalando is eigenlijk een stapje omhoog na het 'gratis winkelen bij Kruidvat'.quote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben ook weer eens gaan kijken en vind het maar middelmatige kneuterigheid zowel de meiden en erger me dood aan Daphne. Ze lijkt wel een robot hoe ze praat en idd, steeds dat geknipper met die ogen. En dan nog eens die b-merken, Zalando en straks vast een modeshow lopen van C&A.
Hear hear!quote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben ook weer eens gaan kijken en vind het maar middelmatige kneuterigheid zowel de meiden en erger me dood aan Daphne. Ze lijkt wel een robot hoe ze praat en idd, steeds dat geknipper met die ogen. En dan nog eens die b-merken, Zalando en straks vast een modeshow lopen van C&A.
Ik op zich ookquote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Starlie het volgende:
Ik vind Tamara vreselijk maar ik zie ook wel weer een model in haar juist door dat aparte van die wenkbrouwen en volgens mij is ze ook wel lang! Ze heeft dus wel potentie denk ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rtl gemist faalt altijd gigantisch met spoilersquote:Op maandag 12 september 2011 21:52 schreef Character het volgende:
fijn...ga ik t terugkijken op rtl gemist staat rechts in beeld gewoon wie de afvaller is...
wie werken er daar toch?
Ik vind Gésanne toch wel één van de lelijke. Zo zie je maar dat smaken verschillen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond 75% van de meiden nog lelijker...
Valt. Je. Dat nu. Pas op? Daphne. Deckers. Heeft naast. Twee ontzettend. Grote oren. Nog. Een paar. Irritante. Trekjes. Al. Jaaaaaren.quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Zou Daphne droge ogen hebben ofzo, al dat geknipper...
Tja er zijn genoeg meisjes op het VMBO die er echt geen drol van bakkenquote:Op maandag 12 september 2011 22:45 schreef female81 het volgende:
En ik neem toch aan dat ze er op school les in gekregen heeft, net zoals iedereen in Nederland?
Dan is er nog steeds een minimum-niveau waarvan ik dacht dat bijna iedereen in Nederland het wel beheerste.quote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja er zijn genoeg meisjes op het VMBO die er echt geen drol van bakken
Ik heb niet alles gezien, maar volgens mij begon ze heel slecht ("eh... Zuid-Holland"?) en later gaf ze ineens wel een vloeiend antwoord.quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef female81 het volgende:
[..]
Dan is er nog steeds een minimum-niveau waarvan ik dacht dat bijna iedereen in Nederland het wel beheerste.
Zie de foto twee posts boven je, helemaal vastgegespt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:17 schreef Sosha het volgende:
Ik heb het gemist, ga de herhaling nog kijken, maar zaten die meiden nou helemaal niet vast aan die wiek?!
Vind ik ook.quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, Zalando is eigenlijk een stapje omhoog na het 'gratis winkelen bij Kruidvat'.
Waarschijnlijk zijn ze zo bedoelt als dat ze ze gister lieten zien, 90% lucht en ergens in de verte een gezichtquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:15 schreef Sushimonster het volgende:
"fotoshoot"
Jongens, kom óp. Waar ga je zoiets voor gebruiken dan?! De zekeringen staan er nog op. Het lijken zwaar uitgesneden beelden. De ene foto is overbelicht, anderen zijn te donker... Kom óp, dit is geen fotoshoot te noemen.
Inderdaad zou ik ook doen als ik 'moddul 'wilde worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:32 schreef alors het volgende:
De modduls zijn helemaal niet op, maar komen niet bij HNTM terecht maar gewoon bij goede bureaus.
Fotograaf = Allard Honigh.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het amateurisme, hangend aan de molen bedacht onder het motto 'het is kunst' en artistiek verantwoord. Wat een lachertje zeg, wie is die fotograaf eigenlijk? Die moet zich toch ook schamen mocht ie een pro zijn dat ie met zo'n aanfluiting aankomt. Wat betreft die meiden: ik heb het idee dat 'de modduls' op zijn in NL
ze moesten daar eerst hun foto's ophalen en daarna naar het bureau.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad zou ik ook doen als ik 'moddul 'wilde worden.
Wat ik ook even niet begreep is dat die dozen naar die Moddul Agency moesten op de Herengracht. Waarom gingen ze dan naar de Jan Evertsenstraat op zoek dat is totaal een andere wijk en buiten het centrum.
Haha, jij hebt tijdens het terugkijken steeds zitten schrijvenquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:31 schreef alors het volgende:
Zo weer even terugkijken
Zo ik vind Michelle nu echt mooi, vorige keer dacht ik het al , maar nu zie ik er echt wel wat in.
Jezus wat een bitches zitten er ook bij, hebben ze nou nog niet geleerd dat dat altijd tegen ze gaan werken?
Hahaha Elise wordt lekker aangepakt door Lonneke
Touché models, is dat weer een degradatie?Lol whut die hoofddoek van Mieke
!!
wtf wat dapper, je haar afknippen. Maar ook dom, zij wordt sowieso geen modelLol ze doen gewoon allemaal extreem
Wehehe Jilsdis, donker met een pony, die kan straks ook meteen raus
Wtf Jildis ziet er nu nog 10 jaar ouder uit![]()
lekker pittige kapsels. Iedereen die nu kortgeknipt wordt krijgt straks weer extensions
Ook allemaal in van die lelijke lagen genipt
Ach verschrikkelijke 'fashion' sylist Bastiaan is er ook weer!!
Die Gesanne doet me trouwens denken aan Susan Smit, de schrijfster die ook model is geweest.
Nou geen gemist dat ze eruit is..
Schijnt een uitstekend bureau te zijn, hoor. Wel commercieel, maar lijkt, afgaande op de site, als een trein te lopen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:31 schreef alors het volgende:
Touché models, is dat weer een degradatie?
En ze hebben ook nog de tak Future Faces, waar de fashiontoppers bij zitten, dat gaat ook echt geweldig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef female81 het volgende:
[..]
Schijnt een uitstekend bureau te zijn, hoor. Wel commercieel, maar lijkt, afgaande op de site, als een trein te lopen.
Ik ook, maar dat zal wel komen omdat het me nichtje isquote:Op woensdag 14 september 2011 22:09 schreef leilab het volgende:
Ik vind Riquelle verre uit de mooiste.
Ik vind het trouwens echt raar dat lang haar ordinair wordt gevondenquote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik op zich ookals ze dat haar tenminste nóg een keer korten, ik vind het nu nog ordi lang.
Nou het ligt ook wel erg aan het type natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens echt raar dat lang haar ordinair wordt gevondenvind ik zelf totaal niet.
oh ja?quote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik je usericon en subtitel zie moet ik lachen.
Ik ookquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik krijg het er helemaal koud van, brr...
Dat donkerste meisje drukte die van haar inquote:
Ik vind het ook wel vreemd dat zulke meiden nog grote onderbroeken aan hebben en gelnagels hebben. En haar op hun benen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef zoem het volgende:
Heb je geen string? Nee?
Dan trek ik hem toch lekker uit!
zijzelf ookquote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet telkens huilen als ik dat kortharige koppie van Nancy zie
Ik vind dat zelfs erg als ik het op Fok zo geschreven zie staan, puur om de 'gawd'quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef bloempje-moi het volgende:
'Oh my gawd'Kan dat echt niet meer horen.
Ik huil een beetje met je mee. Wat een kamperhoofd. Wat zullen de criteria dit jaar zijn geweest?quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet telkens huilen als ik dat kortharige koppie van Nancy zie
Ik weet het niet, ik vind het een junkenkoppie, en nu met dat korte haarquote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik huil een beetje met je mee. Wat een kamperhoofd. Wat zullen de criteria dit jaar zijn geweest?
Ja, een knaagdierhoofd, far beyond 'edgy'.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het een junkenkoppie, en nu met dat korte haar
Ook dat nog, een knaagdierquote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, een knaagdierhoofd, far beyond 'edgy'.
dat is wel zo heel apart beweegt zequote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
whehehe "jouw hoofd is er altijd iets eerder dan de rest van je lijf"![]()
Hehe dit programma haalt het slechtste in me naar boven.quote:
die benen hequote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hehe dit programma haalt het slechtste in me naar boven.
Tirza heeft wel het beste lijf, zo zeg!
Daaraan zaten ze vast toch, bij dit balkje was toch iets meer risico (ook al zaten ze vast), ik hang toch duizend keer liever aan die molen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef zoem het volgende:
Wat een aanstellerij
Dan was die molen wel iets enger.
Junkie, dat is het inderdaad!quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het een junkenkoppie, en nu met dat korte haar
D'r komt geen eind aanquote:
Ik vind ze nog best volwassen als ik terugdenk aan de eerste (en enige) aflevering die ik gezien heb van die eerste NL/België versiequote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
D'r komt geen eind aan![]()
Ze zijn dit jaar trouwens onvolwassener dan ooit. Maakt wel weer leuke televisie
Een rattenkoppie.quote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, een knaagdierhoofd, far beyond 'edgy'.
Zo mogen er wel meer zijnquote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een seksueel getinte reclame, die van Hunkemöller.
Van wie?quote:
Ik zie er he-le-maal niks in!quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef MissJ het volgende:
wat is er eigenlijk modellerig aan Nancy? Ik zie echt weinig in haar hoor.
Als ze haar mond nog dicht houdt, zoals in de OP, dan is het nog oke, maar nog geen model.quote:
Met dat korte kapsel van nu is er weinig modellerigs van over in ieder geval.quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef MissJ het volgende:
wat is er eigenlijk modellerig aan Nancy? Ik zie echt weinig in haar hoor.
Maar dat vind ik ook van Mandy. Doodzonde.quote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Met dat korte kapsel van nu is er weinig modellerigs van over in ieder geval.
oh the usual dusquote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Twee vrouwen die elkaar niet mogen en ruzie om niets.
ditquote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze haar mond nog dicht houdt, zoals in de OP, dan is het nog oke, maar nog geen model.
Met de hilarische quote "Teringhoer is echt niet beter dan kankerhoer of zo hoor, Nancy"quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Twee vrouwen die elkaar niet mogen en ruzie om niets.
Sprekend koppiequote:
Ja haha mooi hequote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Met de hilarische quote "Teringhoer is echt niet beter dan kankerhoer of zo hoor, Nancy"
V.
Ik heb ook Ziggo maar geen enkel probleem met de ontvangst..?quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Riquelle vind ik de mooiste.
En nu zie ik soms bijna niks meer.Kutziggo.
Die had ik gemist.quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Verbal het volgende:
Met de hilarische quote "Teringhoer is echt niet beter dan kankerhoer of zo hoor, Nancy"
V.
Komt mede door haar zware wenkbrauwen denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Kan Tamara ook wel eens anders kijken dan nors, als ze iets vertelt?Kan geen lachje vanaf.
Dit is een oud gebouw. Misschien dat het ook daar aan ligt.quote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb ook Ziggo maar geen enkel probleem met de ontvangst..?
Nee echt nietquote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Komt mede door haar zware wenkbrauwen denk ik.
Hypocriet!quote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef Sosha het volgende:
Oh, dat geroddel de hele tijd. Vreselijk. Ik ben er zelf ook een, maar serieus, vrouwen
Ik maak me er zelf ook schuldig aan, maar als je 't zo op tv ziet is dat wel ff confronterend.
echt he wat een norse bakkesquote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Kan Tamara ook wel eens anders kijken dan nors, als ze iets vertelt?Kan geen lachje vanaf.
Nee, door haar oogleden. Ze kijkt constand onder die halfgesloten luiken, omdat ze denkt dat 'bedroom eyes' mooi zijn. Dat in combinatie met die naaktslakken boven haar ogen is a double no-no.quote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Komt mede door haar zware wenkbrauwen denk ik.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn dan ook al drie jaar van huis.
Ik heb minder nodig om zwaar emotioneel te zijn hahaquote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef zoem het volgende:
Ze zitten er nog maar net en nu al zwaar emotioneel. Pffff
quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Jurk het volgende:
Mijn hemel... Het zijn wel een stel herten op een kluitje, hoor
quote:
Inderdaad!quote:
Praat voor jezelf. :pquote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb minder nodig om zwaar emotioneel te zijn haha. 't Is ons geslacht.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Inderdaad!Die was allang blij dat ze opgehoepeld was. Nooit meer aan dat kind gedacht, belt ze opeens op/
Inderdaad, ik vind het on-begrijpelijk. Hoe kun je nou ooit de wereld rondreizen als model als je zo'n ruggegraatloze cry baby bent.quote:
Het is de eerste keer van huis, en alle emoossies van de competitie natuurlijk!quote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het on-begrijpelijk. Hoe kun je nou ooit de wereld rondreizen als model als je zo'n ruggegraatloze cry baby bent.
Ze zijn nog hartstikke jong he... En tja, als iemand in mijn buurt huilt moet ik ook huilen eerlijk gezegd. Hoef je het zelf niet eens zwaar voor te hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het on-begrijpelijk. Hoe kun je nou ooit de wereld rondreizen als model als je zo'n ruggegraatloze cry baby bent.
Roarr roarr!quote:Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat ene meisje vet rustig, leeft de kat nog
Het lijkt me zo lekker, een kapsel dat de héle dag perfect zitquote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Daphne doet een Beatrix ofzo met dit kapsel?
Aanstellen is ook een vak...quote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef bloempje-moi het volgende:
Potverdrie was is Daphne lelijk. Hoe is dat model geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |