oh ja?quote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik je usericon en subtitel zie moet ik lachen.
Ik ookquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik krijg het er helemaal koud van, brr...
Dat donkerste meisje drukte die van haar inquote:
Ik vind het ook wel vreemd dat zulke meiden nog grote onderbroeken aan hebben en gelnagels hebben. En haar op hun benen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef zoem het volgende:
Heb je geen string? Nee?
Dan trek ik hem toch lekker uit!
zijzelf ookquote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet telkens huilen als ik dat kortharige koppie van Nancy zie
Ik vind dat zelfs erg als ik het op Fok zo geschreven zie staan, puur om de 'gawd'quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef bloempje-moi het volgende:
'Oh my gawd'Kan dat echt niet meer horen.
Ik huil een beetje met je mee. Wat een kamperhoofd. Wat zullen de criteria dit jaar zijn geweest?quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet telkens huilen als ik dat kortharige koppie van Nancy zie
Ik weet het niet, ik vind het een junkenkoppie, en nu met dat korte haarquote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik huil een beetje met je mee. Wat een kamperhoofd. Wat zullen de criteria dit jaar zijn geweest?
Ja, een knaagdierhoofd, far beyond 'edgy'.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het een junkenkoppie, en nu met dat korte haar
Ook dat nog, een knaagdierquote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, een knaagdierhoofd, far beyond 'edgy'.
dat is wel zo heel apart beweegt zequote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
whehehe "jouw hoofd is er altijd iets eerder dan de rest van je lijf"![]()
Hehe dit programma haalt het slechtste in me naar boven.quote:
die benen hequote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hehe dit programma haalt het slechtste in me naar boven.
Tirza heeft wel het beste lijf, zo zeg!
Daaraan zaten ze vast toch, bij dit balkje was toch iets meer risico (ook al zaten ze vast), ik hang toch duizend keer liever aan die molen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef zoem het volgende:
Wat een aanstellerij
Dan was die molen wel iets enger.
Junkie, dat is het inderdaad!quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het een junkenkoppie, en nu met dat korte haar
D'r komt geen eind aanquote:
Ik vind ze nog best volwassen als ik terugdenk aan de eerste (en enige) aflevering die ik gezien heb van die eerste NL/België versiequote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
D'r komt geen eind aan![]()
Ze zijn dit jaar trouwens onvolwassener dan ooit. Maakt wel weer leuke televisie
Een rattenkoppie.quote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, een knaagdierhoofd, far beyond 'edgy'.
Zo mogen er wel meer zijnquote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een seksueel getinte reclame, die van Hunkemöller.
Van wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |