Van wie?quote:
Ik zie er he-le-maal niks in!quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef MissJ het volgende:
wat is er eigenlijk modellerig aan Nancy? Ik zie echt weinig in haar hoor.
Als ze haar mond nog dicht houdt, zoals in de OP, dan is het nog oke, maar nog geen model.quote:
Met dat korte kapsel van nu is er weinig modellerigs van over in ieder geval.quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef MissJ het volgende:
wat is er eigenlijk modellerig aan Nancy? Ik zie echt weinig in haar hoor.
Maar dat vind ik ook van Mandy. Doodzonde.quote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Met dat korte kapsel van nu is er weinig modellerigs van over in ieder geval.
oh the usual dusquote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Twee vrouwen die elkaar niet mogen en ruzie om niets.
ditquote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze haar mond nog dicht houdt, zoals in de OP, dan is het nog oke, maar nog geen model.
Met de hilarische quote "Teringhoer is echt niet beter dan kankerhoer of zo hoor, Nancy"quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Twee vrouwen die elkaar niet mogen en ruzie om niets.
Sprekend koppiequote:
Ja haha mooi hequote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Met de hilarische quote "Teringhoer is echt niet beter dan kankerhoer of zo hoor, Nancy"
V.
Ik heb ook Ziggo maar geen enkel probleem met de ontvangst..?quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Riquelle vind ik de mooiste.
En nu zie ik soms bijna niks meer.Kutziggo.
Die had ik gemist.quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Verbal het volgende:
Met de hilarische quote "Teringhoer is echt niet beter dan kankerhoer of zo hoor, Nancy"
V.
Komt mede door haar zware wenkbrauwen denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Kan Tamara ook wel eens anders kijken dan nors, als ze iets vertelt?Kan geen lachje vanaf.
Dit is een oud gebouw. Misschien dat het ook daar aan ligt.quote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb ook Ziggo maar geen enkel probleem met de ontvangst..?
Nee echt nietquote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Komt mede door haar zware wenkbrauwen denk ik.
Hypocriet!quote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef Sosha het volgende:
Oh, dat geroddel de hele tijd. Vreselijk. Ik ben er zelf ook een, maar serieus, vrouwen
Ik maak me er zelf ook schuldig aan, maar als je 't zo op tv ziet is dat wel ff confronterend.
echt he wat een norse bakkesquote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Kan Tamara ook wel eens anders kijken dan nors, als ze iets vertelt?Kan geen lachje vanaf.
Nee, door haar oogleden. Ze kijkt constand onder die halfgesloten luiken, omdat ze denkt dat 'bedroom eyes' mooi zijn. Dat in combinatie met die naaktslakken boven haar ogen is a double no-no.quote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Komt mede door haar zware wenkbrauwen denk ik.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn dan ook al drie jaar van huis.
Ik heb minder nodig om zwaar emotioneel te zijn hahaquote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef zoem het volgende:
Ze zitten er nog maar net en nu al zwaar emotioneel. Pffff
quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Jurk het volgende:
Mijn hemel... Het zijn wel een stel herten op een kluitje, hoor
quote:
Inderdaad!quote:
Praat voor jezelf. :pquote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb minder nodig om zwaar emotioneel te zijn haha. 't Is ons geslacht.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Inderdaad!Die was allang blij dat ze opgehoepeld was. Nooit meer aan dat kind gedacht, belt ze opeens op/
Inderdaad, ik vind het on-begrijpelijk. Hoe kun je nou ooit de wereld rondreizen als model als je zo'n ruggegraatloze cry baby bent.quote:
Het is de eerste keer van huis, en alle emoossies van de competitie natuurlijk!quote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het on-begrijpelijk. Hoe kun je nou ooit de wereld rondreizen als model als je zo'n ruggegraatloze cry baby bent.
Ze zijn nog hartstikke jong he... En tja, als iemand in mijn buurt huilt moet ik ook huilen eerlijk gezegd. Hoef je het zelf niet eens zwaar voor te hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het on-begrijpelijk. Hoe kun je nou ooit de wereld rondreizen als model als je zo'n ruggegraatloze cry baby bent.
Roarr roarr!quote:Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat ene meisje vet rustig, leeft de kat nog
Het lijkt me zo lekker, een kapsel dat de héle dag perfect zitquote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Daphne doet een Beatrix ofzo met dit kapsel?
Aanstellen is ook een vak...quote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef bloempje-moi het volgende:
Potverdrie was is Daphne lelijk. Hoe is dat model geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |