quote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef BObNL het volgende:
zou der helemaal vol yoggeren weet je het teminste zeker
Als zij pijpt daarentegen...quote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Ms_Furious het volgende:
Mocht je het je afvragen, van pijpen kan je ook niet zwanger worden...
moe - moeder - moestquote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
Vooral omdat ze aangaf dat ze de laatste tijd vaak moe was...
quote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hallo,
Ik zal het even in het kort vertellen. Mijn vriendin kwam laatst filmpje kijken thuis op mijn kamer. We lagen lekker in mijn bed en vonden de film maar saai. Toen gingen we een beetje zoenen enz. en werden we een beetje 'geil'. Ze deed haar shirtje uit en ik mijn shirt. Toen deed ze der broek los en ik deed ook mijn broek naar beneden. Ze had al eens verteld dat ze vingeren niet fijn vind. Maar wel als ik het gewoon droog deed, zeg maar. Met haar onderbroek er nog tussen. Dit heb ik toen beetje gedaan. Overal beetje overheen gewreven en ze werd aanzienlijk geil. Alleen toen wilde ze ook bij mij voelen en ik had een stijve. Dus heb ik mijn piemel even 'goed gelegd' want hij lag helemaal scheef in mijn boxer. En toen heb ik 'm goed gelegd en toen heeft ze gevoeld (niet in m'n boxer). Maar ik heb dus mijn piemel aangeraakt en toen ben ik haar verder gaan droogvingeren en ik ben bang dat er sperma aan mijn handen zat en dat het misschien door het onderbroek is gelekt. Heb verder niks gevoelt maar ik zit er wel over in. En heb der ook een beetje tussen haar vagina en haar dijbeen gestreelt dus misschien is het zaad helemaal naar der vagina gezwommen. Ik heb weinig ervaring en zit er nu al een tijdje mee. Vooral omdat ze aangaf dat ze de laatste tijd vaak moe was... Toen schrok ik helemaal.
held!quote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef BObNL het volgende:
zou der helemaal vol yoggeren weet je het teminste zeker
of jezus!quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:10 schreef Maisnon het volgende:
Damn die is wel heel intensief bezwangerd. Dat wordt dus ook minstens een tweeling zo onvoorzichtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Manuelaquote:Op dinsdag 13 september 2011 03:07 schreef PfenisBaron het volgende:
Onze kleine Manuela is ook zo geboren vriend!
Proficiat vader
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef Sloeber94 het volgende:
Stop gewoon ff met posten hier jongensIs toch gewoon zo'n baggerzemmel.
Nee dit heeft niemand door.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef Chinless het volgende:
en niemand door dat dit weer een troll is van iemand? Dat hij/zij nu gewoon weer stiekem glimlacht van alle reacties
quote:
Wij ook. Ergo, geen probleem.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef Chinless het volgende:
en niemand door dat dit weer een troll is van iemand? Dat hij/zij nu gewoon weer stiekem glimlacht van alle reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |