Domme mannen heb je overal. Depp is een coole, creatieve, verrekt intelligente en ongetwijfeld passievolle gast.quote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha je bent echt de eerste man die dat zegt. Meestal zijn het van die jaloerse reacties over dat ze dat juist niet begrijpen.
Heel goed gezegdquote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Domme mannen heb je overal. Depp is een coole, creatieve, verrekt intelligente en ongetwijfeld passievolle gast.
Jaloezie is zielig. Doe er zelf wat aan.
Zelfs voor een Achterhoekse boer als jij zijn daar wel mooie dingen voor jou te ontdekken jongen...quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nou,,roggel dort effe woat vor mie 'n ik poak mn biezen!
Fingers crossed he...quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook! Ik heb eigenlijk geen idee, er waren nog twee plekken over, maar het is internationaal, dus het zou zomaar kunnen dat iemand de plek net voor mijn neus weg kaapt. Het hangt er natuurlijk vanaf of er plek is in de hotels, de vlucht is namelijk wel al voor mij gereserveerd.
Alleen voor het reizenquote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Fingers crossed he...
Indien je gaat, ga je dan ook zo'n vrijwilligerswerkprogramma uitvoeren of is het puur en alleen reizen/chillen etc....?
Je helpt coke verslaafden?quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alleen voor het reizen
Ik doe hier in Den Helder al vrijwilligerswerk
Echt? Dus jij bent een van de 5.000.000? Netjes hoor. Wat doe je dan?quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alleen voor het reizen
Ik doe hier in Den Helder al vrijwilligerswerk
Nee, ik vermaak de kinderen en jongeren in het buurthuisquote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je helpt coke verslaafden?
Te makkelijk
Ja dat zeg ik tochquote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee, ik vermaak de kinderen en jongeren in het buurthuis
Zolang iek moa' mien trekk'r heb 'n brommers koan kiek'n.quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs voor een Achterhoekse boer als jij zijn daar wel mooie dingen voor jou te ontdekken jongen...
Over trekkers gesproken...quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zolang iek moa' mien trekk'r heb 'n brommers koan kiek'n.
En in je latere leven werden die trekkers, rukkers?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Over trekkers gesproken...
Mijn vader vind het altijd leuk om het verhaal over mij en de trekkers in de dierentuin te vertellen aan jongens.
Ik was een jaar of twee en zat heel onschuldig in de buggy in artis. Overal wilde dieren om me heen en het enige waar ik oog voor had, waren de trekkers die langsreden met het voer voor de dieren achterop. :$
Toen keek ik niet meer, toen deed ikquote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En in je latere leven werden die trekkers, rukkers?
Scherp.quote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Toen keek ik niet meer, toen deed ik
Je had honger?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Over trekkers gesproken...
Mijn vader vind het altijd leuk om het verhaal over mij en de trekkers in de dierentuin te vertellen aan jongens.
Ik was een jaar of twee en zat heel onschuldig in de buggy in artis. Overal wilde dieren om me heen en het enige waar ik oog voor had, waren de trekkers die langsreden met het voer voor de dieren achterop. :$
Vandaar die dikke reetquote:
quote:
Just say hello, hello!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |