Het is dan ook wel een zeer bijzonder huis. Met stijlvol design. Smaak heeft DS4, dat is een ding wat zeker is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:07 schreef Amun-Ra het volgende:
tvp, ik ben jaloers - maar wil ook het eindresultaat graag zien !
Dit, anders tok tok tok tok, en met je voeten op de vloer tikken enzo;)quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef EricvanB het volgende:
[..]
Cool project! Maar zie ik goed dat je geen dempingsmateriaal in de verhoging stopt? Om te voorkomen dat het bouwwerk als een grote klankkast gaat resoneren zou ik hem in ieder geval volstoppen met glas- of steenwol, of - volgens Amerikaans gebruik - afvullen met zand.
bovenaan en onderaan staat de topictitel. Als je daarop klikt krijg je alle topics uit de reeks.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:34 schreef One_conundrum het volgende:
ik kan de eerdere delen niet vinden. Iemand?
Ik dacht eerst; ja iemand die ook wacht op updates!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:52 schreef DS4 het volgende:
Goede vraag. Een terechte ook!
Ik hoop eind deze week.
Dat laatste doet mijn Onkyo van 325 euro ook. Dus ik gok zomaar (let wel, ik gok, ik weet het niet) dat dat tegenwoordig een beetje een standaardfeature is als instapversterkertjes die functie al hebben.quote:Of apparatuur kiezen waarbij je de gain kunt afzwakken of waar zelfs een nacht- of easy listening-stand op zit die de dynamiek in toom houdt, dat schijnt ook te bestaan.
Ik heb er al 11 in dozen klaar staan:quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[TK] twee rode bioscoopstoelen/fauteuils
Het is een kwestie van tijd vinden en op zich is het niet zo extreem spannend. Bekleden laat ik doen. Aansluiten van de spullen is ook snel zat te regelen. Maar het zou inderdaad iets later kunnen worden, beetje afhankelijk van drukte en ook van het aantal mooie dagen. Ik heb ook nog een jaarkaart van de Nordschleife die af en toe gebruikt moet worden!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef vosss het volgende:
Halverwege komende maand als in half oktober??
Dan mag je wel aan de bak
High end versterkers hebben het juist niet. In ieder geval die van mij niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:40 schreef vosss het volgende:
Dat laatste doet mijn Onkyo van 325 euro ook. Dus ik gok zomaar (let wel, ik gok, ik weet het niet) dat dat tegenwoordig een beetje een standaardfeature is als instapversterkertjes die functie al hebben.
Die staat gewoon in de woonkamer. Tot op heden exact 1 keer gebruikt. Om te kijken of hij goed is aangesloten...quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:26 schreef amersfoort22 het volgende:
Zo, respect !!!
Je gaat toch wel een PS3 op dat megascherm aansluiten hoop ik
Ik zou best een keer een ritje mee willen rijden in die toffe kar van jequote:Ik heb ook nog een jaarkaart van de Nordschleife die af en toe gebruikt moet worden!
Zelfs als ze niet van fok zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef vosss het volgende:
Ik niet
Maar even serieus, als je daar bent en mensen spreken je aan zovan ik ben die en die van fok, zou ik een rondje mee mogen, dan doe jij dat gewoon?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef DS4 het volgende:
....
Ik heb er al 11 in dozen klaar staan:
Wordt toch ook weer tijd dat ik eens langs kom... mocht ik je zien dan houd ik me ook altijd aanbevolen voor een rondje, niets mooier als een rit over de NS.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zelfs als ze niet van fok zijn.
Is een beetje een ongeschreven regel... Als je het netjes vraagt mag je vaak wel een rondje meerijden bij de regulars.
Ja, ze keken raar op toen ik op het laatste moment 100 van de 111 stoelen afzegde...quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Veels te weinig voor de Fok meeting
Noord-Brabant.quote:
En waarom was deed je dat danquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:49 schreef DS4 het volgende:
Ja, ze keken raar op toen ik op het laatste moment 100 van de 111 stoelen afzegde...
Heb je het over de baas van Van Gansewinkel? Die heeft wel een mooi perceeltje jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik dacht dat DS4 al zeer succesvol was, maar ik hoorde via via over een gigasuccesvolle ondernemer die nb. In een enorm huis woont. Meer een kasteel op een enorm perceel met zwembaden, tennisbeden, sauna ( and à room for the pony)
Mbo+ of hbo misschien.
Mad world. Wie het weet mag het zeggen
Nee die bedoel ik nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je het over de baas van Van Gansewinkel? Die heeft wel een mooi perceeltje ja
Jij hebt ook recht op succes hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef EchtGaaf het volgende:
De vraag die ik stelde is eigen wat iemand zo'n recht op succes geeft. De een ploetert zich dood voor niks, de ander laat alles in goud veranderen wat ze aanraken.
Geloof maar dat niemand behalve erfgenamen, alles wat ze aanraken in goud verandert en alles voor niks krijgen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet
De vraag die ik stelde is eigen wat iemand zo'n recht op succes geeft. De een ploetert zich dood voor niks, de ander laat alles in goud veranderen wat ze aanraken.
Dan moet je wel in pol komen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef DS4 het volgende:
Zullen we de maatschappelijke discussies elders houden? Pol b.v.
Waarschijnlijk moet hij af en toe ook werken....quote:
Ik vind je kamer als de gordijnen dicht zijn heel donker en zakelijk trouwens... Overdag is het open en licht maar nu wordt het enigszins saai en zwart wit. Ik denk trouwens wel dat dat op de foto erger is dan in real life.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef DS4 het volgende:
Inrichting ook weer een stukje opgeschoten. Arco van Flos is geleverd (de booglamp), de stands voor de speakers en de salontafel. Nu nog een karpet en het is compleet.
[ afbeelding ]
Daar zorgt onze Cheetah wel voor...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe voorkom je nu dat vogeltjes de graszaadjes opeten
Dat is inderdaad meer de beperking van het fototoestel... Nog afgezien daarvan: het karpet breekt de donkere vloer straks weer...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef Tchock het volgende:
Ik vind je kamer als de gordijnen dicht zijn heel donker en zakelijk trouwens... Overdag is het open en licht maar nu wordt het enigszins saai en zwart wit. Ik denk trouwens wel dat dat op de foto erger is dan in real life.
Ik vind dat een erg mooie foto van je huis! Verder ben ik reuze benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van de tuinquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef DS4 het volgende:
Tuin begint vorm te krijgen:
[ afbeelding ]
Gras is ingezaaid, deze week wordt het pad rondom het gras gemaakt. Over enkele weken worden de hagen gezet en een aantal bomen.
Vergunning bijgebouw is in afwachting, duurt helaas door alle procedures die we in NL kennen enorm lang...
Hier van de andere kant bezien:
[ afbeelding ]
Het gras wordt het domein van "Dolly":
[ afbeelding ]
En groot genoeg om af en toe 2 tegen 2 te spelen, wat een eis van mij was.
Dat is de MB2 van PMC.quote:
Oh boy, wat zou ik graag zo'n set up hebben om Gabriel's werk te beluisterenquote:
Dank.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind dat een erg mooie foto van je huis! Verder ben ik reuze benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van de tuin
Als je alles helemaal symmetrisch maakt krijg je als vanzelf alle lijnen steeds gelijk terug, waardoor je al snel naar "saai" gaat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heel gaaf, die foto van de achterkant, maar waarom is die niet symmetrisch? Zal ongetwijfeld bewust zijn, maar voor iemand die alles zo strak inricht vind ik het apart
Ja en nee... Het is veel geld, maar niet echt duur. Er zijn genoeg speakers die een veelvoud kosten die ik niet beter vind. Allemaal persoonlijk natuurlijk, maar het is echt een luidspreker die zijn geld dubbel en dwars waard is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:08 schreef vosss het volgende:
http://www.hdmaster.be/node/1301
Duur speakertje
Dat zal best. Ik zal zoveel geld waarschijnlijk nooit uitgeven aan speakers (maar dat komt misschien ook omdat ik het simpelweg niet hebquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja en nee... Het is veel geld, maar niet echt duur. Er zijn genoeg speakers die een veelvoud kosten die ik niet beter vind. Allemaal persoonlijk natuurlijk, maar het is echt een luidspreker die zijn geld dubbel en dwars waard is.
De meesten niet hoor. Slechts een zeer enkeling zit maatschappijk eerste rang. De rest is gewoon gepeupel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik zal zoveel geld waarschijnlijk nooit uitgeven aan speakers (maar dat komt misschien ook omdat ik het simpelweg niet heb)
EG, ten opzichte van de gemiddelde wereldburger ben jij ook rijk. Maar zullen we de maatschappelijke discussie buiten K&W houden? Dank.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
De meesten niet hoor. Slechts een zeer enkeling zit maatschappijk eerste rang. De rest is gewoon gepeupel.
Volg je topic met veel plezier. Hoewel niet alles mijn smaak is vind ik de afwerking, kwaliteit, je geduld en toegankelijkheid bewonderenswaardig. Je zou een goeie klant geweest zijn voor een oom van me qua inrichting, design en kwaliteit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef DS4 het volgende:
Inrichting ook weer een stukje opgeschoten. Arco van Flos is geleverd (de booglamp), de stands voor de speakers en de salontafel. Nu nog een karpet en het is compleet.
[ afbeelding ]
Dat had ik ook gelezen, niet voor de tv. Maar dan vind ik het nog een beetje vreemd om die speakers daar te plaatsten, want je zit op de bank (neem ik aanquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef Adolecens het volgende:
Vraagje over de de wijze van tv kijken in de woonkamer; als je op de bank recht voor de tv zit, zijn de speakers dan zo opgesteld dat het geluid enkel van rechts komt En is dat dan niet storend? Meen ergens gelezen te hebben dat je in de woonkamer voor HiFi gekozen hebt.
Ik zit op de hocker als ik muziek wil luisteren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef Adolecens het volgende:
Vraagje over de de wijze van tv kijken in de woonkamer; als je op de bank recht voor de tv zit, zijn de speakers dan zo opgesteld dat het geluid enkel van rechts komt En is dat dan niet storend? Meen ergens gelezen te hebben dat je in de woonkamer voor HiFi gekozen hebt.
En vooral ook stil. Wel zo sociaal tov de buren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef densmee het volgende:
in elk geval een kwaliteits grasmaaier van husqvarna, de enige die probleemloos zijn rondjes maait
Sorry, maar dat zit toch niet, geen rugleuning?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zit op de hocker als ik muziek wil luisteren.
Muziek luisteren en tv kijken zijn twee gescheiden zaken.
Dat lijkt misschien zo omdat het een enorme bank is, de speakers enorm zijn, de tv enorm is... Maar het deel van de woonkamer waar je naar kijkt is ruim 50 m2 en dat vind je niet in een rijtjeshuis, dat is vaak de hele benedenverdieping in een rijtjeshuis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:42 schreef MercuryCooler het volgende:
Van een huis van dit formaat, vind ik de woonkamer opvallend klein. Niet dat het klein is, maar zulke afmetingen kun je net zo goed vinden in een rijtjeshuis.
Mijn werkkamer is nog steeds niet bereikbaar omdat de trap er naartoe nog niet is geleverd. En de werkkamer van mijn vrouw is momenteel vooral ook rommelhok op dit moment... In due time derhalve.quote:Ik vraag mij af waar de foto´s van de studeer/werk kamer zijn van je/je vrouw?
Indien gewenst zet je de hocker in 2 seconden aan de kant en pak je een stoel erbij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:06 schreef Iemand91 het volgende:
Sorry, maar dat zit toch niet, geen rugleuning?
Heel terecht opgemerkt: er is weinig aan rommeltjes in het huis. Er zijn mensen die dat gezellig vinden, maar ik snap dat niet echt... Het is volgens mij gewoon rommelig... Wat daar ook van moge zijn: het is een bewuste keuze.quote:Maar verder vind ik het nog steeds - zoals altijd - een erg tof huis! De woonkamer is nog inderdaad een beetje...ehm...kaal maar een kleed erin en het zit er gewoon erg mooi uit, rustig en niet volgepleurd met van alles en nog wat; I like it!![]()
Wederom: in due time. Er staan nog teveel dozen en er moet nog teveel afgewerkt worden.quote:En ben benieuwd naar andere ruimtes in je huis.
Goed van toepassing op dit huis inderdaad.quote:
Komen er in huis ook Roomba's? De nieuwe 7-serie past best in de stijl van het huis.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Dank.quote:
Die zijn erg gaaf, die laatstequote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dank.
Mee eens, uiteraard...
Gisteren weer een dagje bezig geweest, maar niet met de bioscoop. Heb zelf maar twee handen en heb er meer nodig en die waren niet voorhanden. Dus maar weer wat lampen opgehangen.
In de master bedroom de Artemide Mesmeri Halo (die hing vrij snel):
[ afbeelding ]
En echt heel erg mooi geworden, maar wel tijdrovend om het goed te doen: Oligo "Charles":
[ afbeelding ]
Die eerste komt op je foto niet zo goed tot z'n recht, maar wat een prachtige lampquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dank.
Mee eens, uiteraard...
Gisteren weer een dagje bezig geweest, maar niet met de bioscoop. Heb zelf maar twee handen en heb er meer nodig en die waren niet voorhanden. Dus maar weer wat lampen opgehangen.
[ afbeelding ]
En echt heel erg mooi geworden, maar wel tijdrovend om het goed te doen: Oligo "Charles":
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als er wat meer in staat, zo is het lastig te visualiseren. Wat voor fruit staat er trouwens achter?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef DS4 het volgende:
Tuin begint vorm te krijgen:
[ afbeelding ]
Gras is ingezaaid, deze week wordt het pad rondom het gras gemaakt. Over enkele weken worden de hagen gezet en een aantal bomen.
Vergunning bijgebouw is in afwachting, duurt helaas door alle procedures die we in NL kennen enorm lang...
Hier van de andere kant bezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En groot genoeg om af en toe 2 tegen 2 te spelen, wat een eis van mij was.
Prachtig, die verlichting met dat paars op de achtergrond. Mooie armaturen. Kippenvel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dank.
Mee eens, uiteraard...
Het zijn haagbeuken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:02 schreef Erasmo het volgende:
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als er wat meer in staat, zo is het lastig te visualiseren. Wat voor fruit staat er trouwens achter?![]()
Staat die bank er rechts niet voor? Mijn ervaring is dat dat nogal dempt / verdoezelt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:58 schreef DS4 het volgende:
PS
Mbt die hocker: ja, daar zitten we inderdaad op als we muziek willen luisteren. De plaatsing is vanuit akoestisch oogpunt ook de beste.
Alleen een heel klein deel van de woofer en die is er nu juist het minst gevoelig voor. Mid en tweeter stralen vrijuit en niet iets boven oorhoogte, wat ideaal is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:02 schreef One_conundrum het volgende:
Staat die bank er rechts niet voor? Mijn ervaring is dat dat nogal dempt / verdoezelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Lottekoekkie op 10-10-2011 14:13:03 ]Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |