abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102667805
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef DS4 het volgende:
Inrichting ook weer een stukje opgeschoten. Arco van Flos is geleverd (de booglamp), de stands voor de speakers en de salontafel. Nu nog een karpet en het is compleet.

[ afbeelding ]
Volg je topic met veel plezier. Hoewel niet alles mijn smaak is vind ik de afwerking, kwaliteit, je geduld en toegankelijkheid bewonderenswaardig. Je zou een goeie klant geweest zijn voor een oom van me qua inrichting, design en kwaliteit. :+

Vraagje over de de wijze van tv kijken in de woonkamer; als je op de bank recht voor de tv zit, zijn de speakers dan zo opgesteld dat het geluid enkel van rechts komt En is dat dan niet storend? Meen ergens gelezen te hebben dat je in de woonkamer voor HiFi gekozen hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_102667840
in elk geval een kwaliteits grasmaaier van husqvarna, de enige die probleemloos zijn rondjes maait
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_102668895
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef Adolecens het volgende:

Vraagje over de de wijze van tv kijken in de woonkamer; als je op de bank recht voor de tv zit, zijn de speakers dan zo opgesteld dat het geluid enkel van rechts komt En is dat dan niet storend? Meen ergens gelezen te hebben dat je in de woonkamer voor HiFi gekozen hebt.
Dat had ik ook gelezen, niet voor de tv. Maar dan vind ik het nog een beetje vreemd om die speakers daar te plaatsten, want je zit op de bank (neem ik aan O-) ); dan komt het geluid óf van achter óf van rechts.
Tenzij het gewoon de rest van de kamer in moet 'gaan' natuurlijk...
pi_102671016
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef Adolecens het volgende:

Ik zit op de hocker als ik muziek wil luisteren.

Muziek luisteren en tv kijken zijn twee gescheiden zaken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_102671062
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef densmee het volgende:
in elk geval een kwaliteits grasmaaier van husqvarna, de enige die probleemloos zijn rondjes maait
En vooral ook stil. Wel zo sociaal tov de buren.
pi_102674872
Van een huis van dit formaat, vind ik de woonkamer opvallend klein. Niet dat het klein is, maar zulke afmetingen kun je net zo goed vinden in een rijtjeshuis. Ik vraag mij af waar de foto´s van de studeer/werk kamer zijn van je/je vrouw?
pi_102675230
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zit op de hocker als ik muziek wil luisteren.

Muziek luisteren en tv kijken zijn twee gescheiden zaken.
Sorry, maar dat zit toch niet, geen rugleuning?

Maar verder vind ik het nog steeds - zoals altijd - een erg tof huis! De woonkamer is nog inderdaad een beetje...ehm...kaal maar een kleed erin en het zit er gewoon erg mooi uit, rustig en niet volgepleurd met van alles en nog wat; I like it! :Y
En ben benieuwd naar andere ruimtes in je huis. :9
pi_102677109
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:42 schreef MercuryCooler het volgende:
Van een huis van dit formaat, vind ik de woonkamer opvallend klein. Niet dat het klein is, maar zulke afmetingen kun je net zo goed vinden in een rijtjeshuis.
Dat lijkt misschien zo omdat het een enorme bank is, de speakers enorm zijn, de tv enorm is... Maar het deel van de woonkamer waar je naar kijkt is ruim 50 m2 en dat vind je niet in een rijtjeshuis, dat is vaak de hele benedenverdieping in een rijtjeshuis.

De woonkamer moet ook niet groter worden (sowieso is de inpandige serre en de woonkeuken er aan gekoppeld, gezamelijk een oppervlakte van ruim 125 m2!!!), want daarmee wordt het bepaald niet gezelliger.

quote:
Ik vraag mij af waar de foto´s van de studeer/werk kamer zijn van je/je vrouw?
Mijn werkkamer is nog steeds niet bereikbaar omdat de trap er naartoe nog niet is geleverd. En de werkkamer van mijn vrouw is momenteel vooral ook rommelhok op dit moment... In due time derhalve.
pi_102677168
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:06 schreef Iemand91 het volgende:

Sorry, maar dat zit toch niet, geen rugleuning?
Indien gewenst zet je de hocker in 2 seconden aan de kant en pak je een stoel erbij.

In de praktijk zit ik echter weldegelijk op de hocker. Dwingt een beetje tot actief zitten en dat is weer goed voor mijn rug.

quote:
Maar verder vind ik het nog steeds - zoals altijd - een erg tof huis! De woonkamer is nog inderdaad een beetje...ehm...kaal maar een kleed erin en het zit er gewoon erg mooi uit, rustig en niet volgepleurd met van alles en nog wat; I like it! :Y
Heel terecht opgemerkt: er is weinig aan rommeltjes in het huis. Er zijn mensen die dat gezellig vinden, maar ik snap dat niet echt... Het is volgens mij gewoon rommelig... Wat daar ook van moge zijn: het is een bewuste keuze.

quote:
En ben benieuwd naar andere ruimtes in je huis. :9
Wederom: in due time. Er staan nog teveel dozen en er moet nog teveel afgewerkt worden.
pi_102682100
Prachtig huis om te zien vanaf buiten af. Ben net klaar met het terug lezen van de reeks. Het is niet echt mijn smaak qua inrichting verder maar het gaat er natuurlijk om hoe jij je in het huis voelt :P
Ben wel benieuwd om te zien wat er precies met de tuin gaat gebeuren.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_102686073
Mijn stijl is het wel O+ O+ O+ behalve die Peter Lik. (Sorry hoor, maar wat een überkitsch. Ik zie voor mijn geestesoog troepen vette, geborneerde Amerikanen van hun cruiseship afsjokken rechtstreeks zo’n galerie in, en snerpend roepen hoe amaaaazing het is, een foto die straalt als een monitor. Nou, zoveel bijzonders is het niet. Een driedubbelovergesatureerd landschap afdrukken op metallic papier en een paar spotjes erop zetten. Ik heb bewondering voor het vakmanschap en de handelsgeest van de man, maar… Enfin. Je ziet, het maakt indrukken en emoties los and that’s what’s art all about, right?)

Oh, en die plant in zijn potje vind ik een beetje zielig en verloren daar. Ik denk dat iets voluptueuzers het goed zou doen in deze ruimte. Grote planten kunnen ook aardige geluiddempers zijn trouwens, mocht dat nog nodig zijn na de komst van het karpet (waarnaar ik nog steeds reikhalzend uitzie… zou je misschien alvast willen vertellen waar je het vandaan hebt?)

Blijft geweldig om dit topic te volgen, waan-zin-nig huis en respect voor al je inspanningen en je bereidheid het hele project met iedereen te delen. *FPJ niet zoveel energie en lef heeft*
“I don’t hate people. I just feel better when they’re not around.”
pi_102686556
Fotootje ter illustratie, excuses voor brakke kwaliteit:

pi_102688764
Zie ik daar een DS-7? Goede keuze... ;)

Planten zijn pas definitief als alles staat. En de pot waar de bewuste plant is staat moet sowieso vervangen worden, die is inmiddels veel te klein voor de plant en sowieso wil ik wat meer eenheid op dat gebied.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:08:58 #189
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_102688977
Minder is meer!
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:27:05 #190
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102689733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef sorcees het volgende:
Minder is meer!
Goed van toepassing op dit huis inderdaad.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:31:11 #191
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_102837304
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef DS4 het volgende:

Het gras wordt het domein van "Dolly":

[ afbeelding ]
Komen er in huis ook Roomba's? De nieuwe 7-serie past best in de stijl van het huis.
Carpe Libertatem
pi_102838332
We hebben twee dagen in de week een schoonmaakster over de vloer, dus voorlopig even niet.
pi_102840033
Wordt echt mooi, DS4 :Y

[ Bericht 46% gewijzigd door EchtGaaf op 08-10-2011 13:09:20 ]
pi_102870817
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Wordt echt mooi, DS4 :Y
Dank.

Mee eens, uiteraard... ;)

Gisteren weer een dagje bezig geweest, maar niet met de bioscoop. Heb zelf maar twee handen en heb er meer nodig en die waren niet voorhanden. Dus maar weer wat lampen opgehangen.

In de master bedroom de Artemide Mesmeri Halo (die hing vrij snel):

En echt heel erg mooi geworden, maar wel tijdrovend om het goed te doen: Oligo "Charles":

zondag 9 oktober 2011 @ 13:04:58 #195
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_102871255
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dank.

Gisteren weer een dagje bezig geweest, maar niet met de bioscoop. Heb zelf maar twee handen en heb er meer nodig en die waren niet voorhanden. Dus maar weer wat lampen opgehangen.

[ afbeelding ]

En echt heel erg mooi geworden, maar wel tijdrovend om het goed te doen: Oligo "Charles":

[ afbeelding ]
Die zijn erg gaaf, die laatste :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_102871885
quote:

[..]

Dank.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die eerste komt op je foto niet zo goed tot z'n recht, maar wat een prachtige lamp :) Die tweede vind ik nog veel mooier O+
pi_102873114
Hoe prachtig, hoe inspirerend, hoe... paars! ;) ^O^
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:02:18 #198
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_102873340
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef DS4 het volgende:
Tuin begint vorm te krijgen:

[ afbeelding ]

Gras is ingezaaid, deze week wordt het pad rondom het gras gemaakt. Over enkele weken worden de hagen gezet en een aantal bomen.

Vergunning bijgebouw is in afwachting, duurt helaas door alle procedures die we in NL kennen enorm lang...

Hier van de andere kant bezien:

[ afbeelding ]

Het gras wordt het domein van "Dolly":

[ afbeelding ]

En groot genoeg om af en toe 2 tegen 2 te spelen, wat een eis van mij was. ;)
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als er wat meer in staat, zo is het lastig te visualiseren. Wat voor fruit staat er trouwens achter? :P

Zo'n robotmaaier is natuurlijk wel ideaal :)
pi_102874513
quote:

[..]

Dank.

Prachtig, die verlichting met dat paars op de achtergrond. Mooie armaturen. Kippenvel. O+

De foto's geven een behoorlijke ruimte indruk die het huis geeft.

Ik hou erg van design. Dit is op niveau. :)
pi_102874862
Die schaduw in de vide staat een beetje vaag. Dacht eerst dat het een soort open raamwerk was maar zag pas later dat het gewoon open en symmetrisch is. Die lampen op dat paarse staan wel tof overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')