Cool project! Maar zie ik goed dat je geen dempingsmateriaal in de verhoging stopt? Om te voorkomen dat het bouwwerk als een grote klankkast gaat resoneren zou ik hem in ieder geval volstoppen met glas- of steenwol, of - volgens Amerikaans gebruik - afvullen met zand.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef DS4 het volgende:
Vandaag weer een stapje in de goede richting kunnen zetten:
[ afbeelding ]
Morgen verder.
Het is dan ook wel een zeer bijzonder huis. Met stijlvol design. Smaak heeft DS4, dat is een ding wat zeker is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:07 schreef Amun-Ra het volgende:
tvp, ik ben jaloers - maar wil ook het eindresultaat graag zien !
Dit, anders tok tok tok tok, en met je voeten op de vloer tikken enzo;)quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef EricvanB het volgende:
[..]
Cool project! Maar zie ik goed dat je geen dempingsmateriaal in de verhoging stopt? Om te voorkomen dat het bouwwerk als een grote klankkast gaat resoneren zou ik hem in ieder geval volstoppen met glas- of steenwol, of - volgens Amerikaans gebruik - afvullen met zand.
bovenaan en onderaan staat de topictitel. Als je daarop klikt krijg je alle topics uit de reeks.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:34 schreef One_conundrum het volgende:
ik kan de eerdere delen niet vinden. Iemand?
knopje links van de topictitel klikken om naar het vorige topic in de reeks te gaan.
Ik dacht eerst; ja iemand die ook wacht op updates!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:52 schreef DS4 het volgende:
Goede vraag. Een terechte ook!
Ik hoop eind deze week.
Dat laatste doet mijn Onkyo van 325 euro ook. Dus ik gok zomaar (let wel, ik gok, ik weet het niet) dat dat tegenwoordig een beetje een standaardfeature is als instapversterkertjes die functie al hebben.quote:Of apparatuur kiezen waarbij je de gain kunt afzwakken of waar zelfs een nacht- of easy listening-stand op zit die de dynamiek in toom houdt, dat schijnt ook te bestaan.
Ik heb er al 11 in dozen klaar staan:quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[TK] twee rode bioscoopstoelen/fauteuils
Het is een kwestie van tijd vinden en op zich is het niet zo extreem spannend. Bekleden laat ik doen. Aansluiten van de spullen is ook snel zat te regelen. Maar het zou inderdaad iets later kunnen worden, beetje afhankelijk van drukte en ook van het aantal mooie dagen. Ik heb ook nog een jaarkaart van de Nordschleife die af en toe gebruikt moet worden!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef vosss het volgende:
Halverwege komende maand als in half oktober??
Dan mag je wel aan de bak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |